Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (278. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 276277278279280
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okan0855

    http://www.hepsiburada.com/liste/tarz-volkswagen-jetta-3d-havuzlu-special-paspas-seti-2011-sonrasi/productDetails.aspx?productId=otelf17434&categoryId=20035778#Gorseller bu üründen sipariş verdim ve elime dün ulaştı fakat kalite olarak pek beğenmedim ama 3d havuzlu olmasından dolayı çok maximum koruma sağlıyor ve çok iyi oturuyor. Ürünün kalitesi biraz iyi olsaydı çok güzel bir ürün diyebilirdim.ürünü iade etmeyi düşünüyorum .Acaba Yetkili servistekiler havuzlumu ? rica etsem paylaşabilir misiniz resimleri?


    Hayır. Orjinal paspas havuzlu değil. Bu paspas sürücü ve yolcu kısmının tabanındaki 2'şer montaj yuvasına takılıyor. Zaten paspastaki delik oraya göre yapılmış. "Tık" sesiyle oraya oturuyor ve kilitleniyor. Kesinlikle oynama, kayma, pedal altına girme yapmıyor. Dediğim gibi 5. yılında ve en ufak deformasyon yok.

    Bagaj havuzu da bagajdaki tüm kıvrımlara birebir oturuyor. İkisini de tüm yetkili servislerden temin edebilirsiniz. Piyasadaki çakma ürünlere boşuna bu kadar paralar vermeyin. Bir defa kalitelisini alın yıllarca kullanın. Zaten ödediğiniz parayı çıkarıyor. İyi günler dilerim...


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    quote:

    Orijinalden alıntı: okan0855

    http://www.hepsiburada.com/liste/tarz-volkswagen-jetta-3d-havuzlu-special-paspas-seti-2011-sonrasi/productDetails.aspx?productId=otelf17434&categoryId=20035778#Gorseller bu üründen sipariş verdim ve elime dün ulaştı fakat kalite olarak pek beğenmedim ama 3d havuzlu olmasından dolayı çok maximum koruma sağlıyor ve çok iyi oturuyor. Ürünün kalitesi biraz iyi olsaydı çok güzel bir ürün diyebilirdim.ürünü iade etmeyi düşünüyorum .Acaba Yetkili servistekiler havuzlumu ? rica etsem paylaşabilir misiniz resimleri?


    Hayır. Orjinal paspas havuzlu değil. Bu paspas sürücü ve yolcu kısmının tabanındaki 2'şer montaj yuvasına takılıyor. Zaten paspastaki delik oraya göre yapılmış. "Tık" sesiyle oraya oturuyor ve kilitleniyor. Kesinlikle oynama, kayma, pedal altına girme yapmıyor. Dediğim gibi 5. yılında ve en ufak deformasyon yok.

    Bagaj havuzu da bagajdaki tüm kıvrımlara birebir oturuyor. İkisini de tüm yetkili servislerden temin edebilirsiniz. Piyasadaki çakma ürünlere boşuna bu kadar paralar vermeyin. Bir defa kalitelisini alın yıllarca kullanın. Zaten ödediğiniz parayı çıkarıyor. İyi günler dilerim...


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    Bu ürün erime yapıyor. Yetkili servisten almıştım yaklaşık 5 ay içinde sürücü bölgesinde topuk kısmını bastığınız bölgede alenen yırtılmalar ve deformasyon oluştu. Servise götürüp garanti kapsamında değiştirmelerini söylediğimde, paspasın garantisi olmaz dediler, ama işin yasal prosedürünü ifade edince yenisini vermek zorunda kaldılar. Verdikleri ikinci paspasta kısa sürede erime ve aşınma meydana geldi.

    Ayrıca servisin vermiş olduğu bu paspaslar Orjinal ürün değil, muadili bir ürün deniyor zaten. Paspası çıkarırken bile klipsler paspastan kolaylıkla çıkıyor zaten, mukavemet gücü son derece zayıf ürün bu paspas Aracımda da halen bulunmakta. Aşağıdaki fotoğraf paspası aldıktan bir kaç ay sonra çektiğim bir karedir. Bu kadar kısa bir sürede oluşan deformasyon aşağıda görünüyor. Önce gaz pedalı seviyesinde yırtılmalar başlıyor daha sonra debriyaj bölgesinin atına kadar devam ediyor.

    [image]
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
    [/url][/image]

    3d paspaslar çok iyi. Özellikle temizliğe dikkat eden ve sürekli araç içini temizletmek istemeyenler için oldukça ideal bir ürün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökhan And Jetta -- 16 Ocak 2015; 15:03:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan And Jetta

    quote:

    Orijinalden alıntı: avukat92

    arkadaşlar iyi günler. öncelikle aranıza yeni katıldım, aracım 2006 2.0TDİ Comfotline Jetta, ek olarak sunroof bulunmakta. Aracı alalı 1.5 ay oldu, 6 bin km yol yaptım. Sizlere bir sorum olacaktı;
    aracımı alırken mekanik ve yürüyen aksam kontrollerini yaptırarak gönül rahatlığıyla aldım. Aldıktan bir süre sonra şiddetli bir yağmurda aracın tabanında bir ıslaklık fark ettim. Sunroof giderleri tıkanmış olabileceğini düşünerek (daha önce eski aracımda başıma gelmişti) temizlettim, baya fazla balçık çıktı içerisinden fakat sorunum çözülmedi. aracım şiddetli bir yağmurda pedalların olduğu kısımdan başlayarak su içinde kalıyor.
    böyle bir konu ile daha önce karşılaşan ya da bir çözüm önerisi olan var mı? malum kar başladı bugün İstanbul'da ve yine su girecek içerisine..

    Bunca yıllık bu konuda daha ilk kez böyle bir şikayetten muzdarip birisini görüyorum. Aracnızındaha önce ağır bir kazası olup olmadığı hakkında kesin ve net bir bilgiye sahip olmanızda fayda var.

    Edit: Biraz araştırma yaptım durumunuzla ilgili. Aracınızın sunroof tahliyesini temizletmişsiniz. Ancak ön cam altındaki tahliye borularının çamur ile tıkanması bu duruma sebebiyet verebiliyormuş. Bu bölgenin temizliği halinde sorun ortadan kalkıyor.

    Alıntıları Göster
    Jettamın ağır bakımını yetkili serviste yaptırdım. Bu sefer bir değişiklik yaparak Hatay - Gümüş'ü tercih ettim. Bundan önceki birkaç bakım Adana - Aykan'da yapılmıştı. Tahmini fiyat 1800 TL. Sadece triger bakımı 1.100 TL. Extra olarak 300 TL. civarı su pompası değişmiş ve 400 TL. civarı yürüyen aksamda aşınan parçalar değişmiş. Telefonda verilen bilgi böyle. Şehir dışında olduğumdan aracı daha teslim alamadım. Ayrıntıları ve resimleri birkaç gün içinde eklerim.

    İyi forumlar arkadaşlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Jettamın ağır bakımını yetkili serviste yaptırdım. Bu sefer bir değişiklik yaparak Hatay - Gümüş'ü tercih ettim. Bundan önceki birkaç bakım Adana - Aykan'da yapılmıştı. Tahmini fiyat 1800 TL. Sadece triger bakımı 1.100 TL. Extra olarak 300 TL. civarı su pompası değişmiş ve 400 TL. civarı yürüyen aksamda aşınan parçalar değişmiş. Telefonda verilen bilgi böyle. Şehir dışında olduğumdan aracı daha teslim alamadım. Ayrıntıları ve resimleri birkaç gün içinde eklerim.

    İyi forumlar arkadaşlar...


    Alıntıları Göster
    Jetta yetkili servis ağır bakımı. Araç 90.000 km.ye geldiği yada 4. yılını doldurduğu zaman yapılan bakım. Benim araç henüz 30.000 km.de. Ancak 2014 Kasım ayında 4. yılını doldurdu. İş yoğunluğu dolayısıyla ancak zaman bulabildim. Toplam fatura 1.828 TL. Birkaç ay önce de aynı bakımı poloma yaptırmıştım. O da 1.200 TL. civarı tutmuştu. İncelemek isterseniz bir sayfa geriye giderek tüm detayları bulabilirsiniz.

    Önce değişen parçaların detaylı resimleri, sonra faturalar:


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autotech1 -- 4 Şubat 2015; 12:01:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Jetta yetkili servis ağır bakımı. Araç 90.000 km.ye geldiği yada 4. yılını doldurduğu zaman yapılan bakım. Benim araç henüz 30.000 km.de. Ancak 2014 Kasım ayında 4. yılını doldurdu. İş yoğunluğu dolayısıyla ancak zaman bulabildim. Toplam fatura 1.828 TL. Birkaç ay önce de aynı bakımı poloma yaptırmıştım. O da 1.200 TL. civarı tutmuştu. İncelemek isterseniz bir sayfa geriye giderek tüm detayları bulabilirsiniz.

    Önce değişen parçaların detaylı resimleri, sonra faturalar:


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autotech1 -- 4 Şubat 2015; 12:06:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
    DETAYLAR...

    Hava Filtresi:

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autotech1 -- 4 Şubat 2015; 12:08:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    DETAYLAR...

    Hava Filtresi:

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
    Polen Filtresi:

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Polen Filtresi:

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
    Bujiler:

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Bujiler:

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
    Triger Kayışı - Gergi Makarası: (Resimde pek belli olmuyor fakat kayış Alman malı. Bu da jetta yok Meksika'da üretiliyor, yok Papua Yeni Gine'de üretiliyor diyenlere gelsin. Somun sökseler üzerinde ya VW AG yada Made in Germany yazıyor.)

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Triger Kayışı - Gergi Makarası: (Resimde pek belli olmuyor fakat kayış Alman malı. Bu da jetta yok Meksika'da üretiliyor, yok Papua Yeni Gine'de üretiliyor diyenlere gelsin. Somun sökseler üzerinde ya VW AG yada Made in Germany yazıyor.)

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
    Su Pompası (Devirdaim Motoru)

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Su Pompası (Devirdaim Motoru)

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
    ROT - ROTİL (Bunların değişmesi elzem değildi. Sadece iki ucundaki plastik körükler yırtılmak üzereydi. Yırtılırsa içindeki yağı akıtıyor ve bozuk yollarda vuruntu ve ses yapıyor. Ben bakım konusunda hassas olduğum için bunları da değiştim. Yoksa değişmese de olurdu.)

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    ROT - ROTİL (Bunların değişmesi elzem değildi. Sadece iki ucundaki plastik körükler yırtılmak üzereydi. Yırtılırsa içindeki yağı akıtıyor ve bozuk yollarda vuruntu ve ses yapıyor. Ben bakım konusunda hassas olduğum için bunları da değiştim. Yoksa değişmese de olurdu.)

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
    Son olarak Hatay - Antakya'ya gelmişken meşhur baklava ve tatlılarını yememek olmaz.
    Sorularınız varsa buraya yazın, cevaplarım. Vaktim olmadığından forumun başka bir bölümüne giremiyorum.

    İyi forumlar arkadaşlar...


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autotech1 -- 4 Şubat 2015; 12:30:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Son olarak Hatay - Antakya'ya gelmişken meşhur baklava ve tatlılarını yememek olmaz.
    Sorularınız varsa buraya yazın, cevaplarım. Vaktim olmadığından forumun başka bir bölümüne giremiyorum.

    İyi forumlar arkadaşlar...


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
    1800 liralık fatura ve 700 küsür lira İşçilik ücreti... Merak ettim bu servis 700 küsür liralık işçilik ücretini neye dayanarak alıyor ? Günahtır yahu..

    Aracımın bakımlarını düzenli olarak kaliteli bir özel Vw servisinde yaptıran biriyim. Aracım 2010 model ve henüz 69 bin kilometrede. Servis aracımın yıllık bakımına şuan 601 Tl ücret istiyor. Aynı bakımı, zaman sıkıntısı olmadan yıllarca yetkili serviste çalışmış olan özel servisteki personel 1 saat içinde pırıl pırıl ve özenli bir çalışma ile aracımı hazır hale getiriyorlar. Ücret mi ? Geçen yıl 250 TL, bu yıl 300 TL. Kullanılan ürünler Bosch marka ve Castrol yağ.

    Servise bir kontrol için gittiğimde, servis danışmanı kullandıkları casrtol yağın piyasada olmadığını ve VW yetkili servisleri için özel üretilmiş bir yağ olduğunu söyledi. Arkadaşa itimadım var. Serviste sadece yağ değişiminin ücretini sordum. 200 Lira 4 litre yağ fiyatı 100 lira işçilik. Sadece ama sadece yağ değişimine 300 TL istendi. Ben bu bakıma aracın bütün bakımlarını aynı kalitede yaptırmaktayım.

    Yetkili servislerde neden garanti süresi dolmuş araçlar görülmediğine şaşmamak gerekiyor. Fahiş fiyat politikaları garanti süresi bitmiş araçları özel servislere yönlendiriyor. Ve pastanın en büyük kısmını böylece yetkili servis elinden fevkalade kaçırıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan And Jetta

    1800 liralık fatura ve 700 küsür lira İşçilik ücreti... Merak ettim bu servis 700 küsür liralık işçilik ücretini neye dayanarak alıyor ? Günahtır yahu..

    Aracımın bakımlarını düzenli olarak kaliteli bir özel Vw servisinde yaptıran biriyim. Aracım 2010 model ve henüz 69 bin kilometrede. Servis aracımın yıllık bakımına şuan 601 Tl ücret istiyor. Aynı bakımı, zaman sıkıntısı olmadan yıllarca yetkili serviste çalışmış olan özel servisteki personel 1 saat içinde pırıl pırıl ve özenli bir çalışma ile aracımı hazır hale getiriyorlar. Ücret mi ? Geçen yıl 250 TL, bu yıl 300 TL. Kullanılan ürünler Bosch marka ve Castrol yağ.

    Servise bir kontrol için gittiğimde, servis danışmanı kullandıkları casrtol yağın piyasada olmadığını ve VW yetkili servisleri için özel üretilmiş bir yağ olduğunu söyledi. Arkadaşa itimadım var. Serviste sadece yağ değişiminin ücretini sordum. 200 Lira 4 litre yağ fiyatı 100 lira işçilik. Sadece ama sadece yağ değişimine 300 TL istendi. Ben bu bakıma aracın bütün bakımlarını aynı kalitede yaptırmaktayım.

    Yetkili servislerde neden garanti süresi dolmuş araçlar görülmediğine şaşmamak gerekiyor. Fahiş fiyat politikaları garanti süresi bitmiş araçları özel servislere yönlendiriyor. Ve pastanın en büyük kısmını böylece yetkili servis elinden fevkalade kaçırıyor.

    Alıntıları Göster
    Böyle ciddi bir konuda ÜÇ KURUŞUN hesabını yapamam. İki aracımın toplam piyasa değeri 79.000 TL. Bu değerdeki bir ürüne 4 yılda bir 3.000 TL. bakım masrafı ödemek benim zoruma gitmiyor. Zoruna giden yaptırmasın. Aynı bakım sanayide yarı fiyatına yapılıyor.

    Servise fazladan ödemiş gibi göründüğünüz parayı aslında fazladan ödemezsiniz. Bu parayla birçok şey satın alır ve aracınızın 2. el değerini yükseltirsiniz. Tüm bakımları yetkili servislerde yapılan araçların garanti süresi bitse bile İYİ NİYET GARANTİSİ adı altında sınırsız ve süresiz bir garantisi vardır. Ben, kendim defalarca bu garantiden 10 yılını doldurmuş araçların bile faydalandığını gördüm. 10 -12 bin liralık arıza maaliyetlerinin 1 -3 bin TL. arası halledildiğine defalarca şahit oldum. Fazladan ödediğiniz parayla garanti satın alırsınız. Aracınız ikinci elde değerinin üzerinde eder. Araç daha çok kişi tarafından tercih edilir.

    Örneğin benim polo otomatik. Sizlere soruyorum. Ben buna sanayide bakım yaptırsaydım mı almak isterdiniz yoksa yetkili serviste mi? Yetkili serviste bakım gören aracı arızalı olarak satın almanız mümkün değildir. Örneğin aracınızda bir arıza tespit edildi ve siz onu yaptırmadınız. Yine de kayıtlarında çıkar ve alan kişi bunu bilerek alır.

    Başka bir konuya gelelim. Yukarıda resmini eklediğim çıkma parçalara ne oluyor biliyor musunuz? Çöpe atılmadığından emin olabilirsiniz. Bu parçalar gerekli parlatma, temizleme, gerekiyorsa torna, tesviye vb. işlemler yapılarak sanayide veya özel servislerde bakım gören araçlara takılıyor. Buna da defalarca şahit olduk.

    Benim gözümde yetkili serviste bakım görmeyen aracın kanserli hastadan farkı yoktur. Öncesini bilemezsiniz. Her şey olmuş olabilir. Km. düşürülmüş olabilir. Motora takılan parçaların tamamı zaten orjinal değildir. Bosch vb. üreticinin ASLA onay vermediği, yan sanayi, muadil diye tabir edilen parçalardır. ASLA orjinal parçanın yerini tutmaz ve onun kadar uzun ömürlü olmazlar.

    Herkes doğru bildiklerini yazdı. Takdir okuyanlara aittir. İyi forumlar arkadaşlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Böyle ciddi bir konuda ÜÇ KURUŞUN hesabını yapamam. İki aracımın toplam piyasa değeri 79.000 TL. Bu değerdeki bir ürüne 4 yılda bir 3.000 TL. bakım masrafı ödemek benim zoruma gitmiyor. Zoruna giden yaptırmasın. Aynı bakım sanayide yarı fiyatına yapılıyor.

    Servise fazladan ödemiş gibi göründüğünüz parayı aslında fazladan ödemezsiniz. Bu parayla birçok şey satın alır ve aracınızın 2. el değerini yükseltirsiniz. Tüm bakımları yetkili servislerde yapılan araçların garanti süresi bitse bile İYİ NİYET GARANTİSİ adı altında sınırsız ve süresiz bir garantisi vardır. Ben, kendim defalarca bu garantiden 10 yılını doldurmuş araçların bile faydalandığını gördüm. 10 -12 bin liralık arıza maaliyetlerinin 1 -3 bin TL. arası halledildiğine defalarca şahit oldum. Fazladan ödediğiniz parayla garanti satın alırsınız. Aracınız ikinci elde değerinin üzerinde eder. Araç daha çok kişi tarafından tercih edilir.

    Örneğin benim polo otomatik. Sizlere soruyorum. Ben buna sanayide bakım yaptırsaydım mı almak isterdiniz yoksa yetkili serviste mi? Yetkili serviste bakım gören aracı arızalı olarak satın almanız mümkün değildir. Örneğin aracınızda bir arıza tespit edildi ve siz onu yaptırmadınız. Yine de kayıtlarında çıkar ve alan kişi bunu bilerek alır.

    Başka bir konuya gelelim. Yukarıda resmini eklediğim çıkma parçalara ne oluyor biliyor musunuz? Çöpe atılmadığından emin olabilirsiniz. Bu parçalar gerekli parlatma, temizleme, gerekiyorsa torna, tesviye vb. işlemler yapılarak sanayide veya özel servislerde bakım gören araçlara takılıyor. Buna da defalarca şahit olduk.

    Benim gözümde yetkili serviste bakım görmeyen aracın kanserli hastadan farkı yoktur. Öncesini bilemezsiniz. Her şey olmuş olabilir. Km. düşürülmüş olabilir. Motora takılan parçaların tamamı zaten orjinal değildir. Bosch vb. üreticinin ASLA onay vermediği, yan sanayi, muadil diye tabir edilen parçalardır. ASLA orjinal parçanın yerini tutmaz ve onun kadar uzun ömürlü olmazlar.

    Herkes doğru bildiklerini yazdı. Takdir okuyanlara aittir. İyi forumlar arkadaşlar...


    Koyduğun resimleri görünce aracının 90.000'de olduğunu zannettim.

    30.000'deki aracı 90 bin bakımına sokmak da ne oluyor ?

    Sen bence haftada bir kere servise uğra, sağlam parçaları söktür, geri taktırıp servis ücreti öde, bundan haz aldığını düşünüyorum.

    Kusura bakma da servise uğramak sende hastalık haline gelmiş.

    90 bin bakımına verip üç kuruş diye nitelediğin para nerdeyse 3 işçinin asgari ücretine denk geliyor.

    Başka yerde de burda olduğu gibi 30 bindeki arabayı servise götürüp 90 bin bakımına soktum deme sakın, kargalar bile güler.

    Senin zihniyetinde müşteriyi gerek vw gerek başka firmalar öpüp de başına koymalı, biz böylesini görmedik diye.

    Oraya aracı bakıma sokmaktan ziyade gördüğün itibardan haz aldığın için gittiğini düşünüyorum, yapılan muamele sana kendini zengin, kodaman bir insanmış gibi hissettiriyor, bundan keyif aldığın için sık sık uğruyorsun, bunun başka açıklaması olamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Böyle ciddi bir konuda ÜÇ KURUŞUN hesabını yapamam. İki aracımın toplam piyasa değeri 79.000 TL. Bu değerdeki bir ürüne 4 yılda bir 3.000 TL. bakım masrafı ödemek benim zoruma gitmiyor. Zoruna giden yaptırmasın. Aynı bakım sanayide yarı fiyatına yapılıyor.

    Servise fazladan ödemiş gibi göründüğünüz parayı aslında fazladan ödemezsiniz. Bu parayla birçok şey satın alır ve aracınızın 2. el değerini yükseltirsiniz. Tüm bakımları yetkili servislerde yapılan araçların garanti süresi bitse bile İYİ NİYET GARANTİSİ adı altında sınırsız ve süresiz bir garantisi vardır. Ben, kendim defalarca bu garantiden 10 yılını doldurmuş araçların bile faydalandığını gördüm. 10 -12 bin liralık arıza maaliyetlerinin 1 -3 bin TL. arası halledildiğine defalarca şahit oldum. Fazladan ödediğiniz parayla garanti satın alırsınız. Aracınız ikinci elde değerinin üzerinde eder. Araç daha çok kişi tarafından tercih edilir.

    Örneğin benim polo otomatik. Sizlere soruyorum. Ben buna sanayide bakım yaptırsaydım mı almak isterdiniz yoksa yetkili serviste mi? Yetkili serviste bakım gören aracı arızalı olarak satın almanız mümkün değildir. Örneğin aracınızda bir arıza tespit edildi ve siz onu yaptırmadınız. Yine de kayıtlarında çıkar ve alan kişi bunu bilerek alır.

    Başka bir konuya gelelim. Yukarıda resmini eklediğim çıkma parçalara ne oluyor biliyor musunuz? Çöpe atılmadığından emin olabilirsiniz. Bu parçalar gerekli parlatma, temizleme, gerekiyorsa torna, tesviye vb. işlemler yapılarak sanayide veya özel servislerde bakım gören araçlara takılıyor. Buna da defalarca şahit olduk.

    Benim gözümde yetkili serviste bakım görmeyen aracın kanserli hastadan farkı yoktur. Öncesini bilemezsiniz. Her şey olmuş olabilir. Km. düşürülmüş olabilir. Motora takılan parçaların tamamı zaten orjinal değildir. Bosch vb. üreticinin ASLA onay vermediği, yan sanayi, muadil diye tabir edilen parçalardır. ASLA orjinal parçanın yerini tutmaz ve onun kadar uzun ömürlü olmazlar.

    Herkes doğru bildiklerini yazdı. Takdir okuyanlara aittir. İyi forumlar arkadaşlar...


    Koyduğun resimleri görünce aracının 90.000'de olduğunu zannettim.

    30.000'deki aracı 90 bin bakımına sokmak da ne oluyor ?

    Sen bence haftada bir kere servise uğra, sağlam parçaları söktür, geri taktırıp servis ücreti öde, bundan haz aldığını düşünüyorum.

    Kusura bakma da servise uğramak sende hastalık haline gelmiş.

    90 bin bakımına verip üç kuruş diye nitelediğin para nerdeyse 3 işçinin asgari ücretine denk geliyor.

    Başka yerde de burda olduğu gibi 30 bindeki arabayı servise götürüp 90 bin bakımına soktum deme sakın, kargalar bile güler.

    Senin zihniyetinde müşteriyi gerek vw gerek başka firmalar öpüp de başına koymalı, biz böylesini görmedik diye.

    Oraya aracı bakıma sokmaktan ziyade gördüğün itibardan haz aldığın için gittiğini düşünüyorum, yapılan muamele sana kendini zengin, kodaman bir insanmış gibi hissettiriyor, bundan keyif aldığın için sık sık uğruyorsun, bunun başka açıklaması olamaz.




    Daha güzel anlatılamazdı sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan And Jetta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Böyle ciddi bir konuda ÜÇ KURUŞUN hesabını yapamam. İki aracımın toplam piyasa değeri 79.000 TL. Bu değerdeki bir ürüne 4 yılda bir 3.000 TL. bakım masrafı ödemek benim zoruma gitmiyor. Zoruna giden yaptırmasın. Aynı bakım sanayide yarı fiyatına yapılıyor.

    Servise fazladan ödemiş gibi göründüğünüz parayı aslında fazladan ödemezsiniz. Bu parayla birçok şey satın alır ve aracınızın 2. el değerini yükseltirsiniz. Tüm bakımları yetkili servislerde yapılan araçların garanti süresi bitse bile İYİ NİYET GARANTİSİ adı altında sınırsız ve süresiz bir garantisi vardır. Ben, kendim defalarca bu garantiden 10 yılını doldurmuş araçların bile faydalandığını gördüm. 10 -12 bin liralık arıza maaliyetlerinin 1 -3 bin TL. arası halledildiğine defalarca şahit oldum. Fazladan ödediğiniz parayla garanti satın alırsınız. Aracınız ikinci elde değerinin üzerinde eder. Araç daha çok kişi tarafından tercih edilir.

    Örneğin benim polo otomatik. Sizlere soruyorum. Ben buna sanayide bakım yaptırsaydım mı almak isterdiniz yoksa yetkili serviste mi? Yetkili serviste bakım gören aracı arızalı olarak satın almanız mümkün değildir. Örneğin aracınızda bir arıza tespit edildi ve siz onu yaptırmadınız. Yine de kayıtlarında çıkar ve alan kişi bunu bilerek alır.

    Başka bir konuya gelelim. Yukarıda resmini eklediğim çıkma parçalara ne oluyor biliyor musunuz? Çöpe atılmadığından emin olabilirsiniz. Bu parçalar gerekli parlatma, temizleme, gerekiyorsa torna, tesviye vb. işlemler yapılarak sanayide veya özel servislerde bakım gören araçlara takılıyor. Buna da defalarca şahit olduk.

    Benim gözümde yetkili serviste bakım görmeyen aracın kanserli hastadan farkı yoktur. Öncesini bilemezsiniz. Her şey olmuş olabilir. Km. düşürülmüş olabilir. Motora takılan parçaların tamamı zaten orjinal değildir. Bosch vb. üreticinin ASLA onay vermediği, yan sanayi, muadil diye tabir edilen parçalardır. ASLA orjinal parçanın yerini tutmaz ve onun kadar uzun ömürlü olmazlar.

    Herkes doğru bildiklerini yazdı. Takdir okuyanlara aittir. İyi forumlar arkadaşlar...


    Koyduğun resimleri görünce aracının 90.000'de olduğunu zannettim.

    30.000'deki aracı 90 bin bakımına sokmak da ne oluyor ?

    Sen bence haftada bir kere servise uğra, sağlam parçaları söktür, geri taktırıp servis ücreti öde, bundan haz aldığını düşünüyorum.

    Kusura bakma da servise uğramak sende hastalık haline gelmiş.

    90 bin bakımına verip üç kuruş diye nitelediğin para nerdeyse 3 işçinin asgari ücretine denk geliyor.

    Başka yerde de burda olduğu gibi 30 bindeki arabayı servise götürüp 90 bin bakımına soktum deme sakın, kargalar bile güler.

    Senin zihniyetinde müşteriyi gerek vw gerek başka firmalar öpüp de başına koymalı, biz böylesini görmedik diye.

    Oraya aracı bakıma sokmaktan ziyade gördüğün itibardan haz aldığın için gittiğini düşünüyorum, yapılan muamele sana kendini zengin, kodaman bir insanmış gibi hissettiriyor, bundan keyif aldığın için sık sık uğruyorsun, bunun başka açıklaması olamaz.




    Daha güzel anlatılamazdı sanırım

    Alıntıları Göster
    Arabam dün itibariyle 70 bin kilometreye ulaşmış bulunuyor. 5 yılda 70 bin kilometre! 2 yıllık garantisi sona erdiğinden bu yana yıllık rütun bakımlarını Erkaya Bosch Car Sevisinde memnuniyetle yaptırmaktayım.

    70 bin şerefine fotoğraflar gelsin. Kazasız belasız nice 70 binlere

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • Bir laf vardır: Eşeği süren diye başlar. Dediğim gibi ben yetkili servis ne diyorsa onu yaparım. Eğer 3 yıl deseydi 3 yılın sonunda değişirdim. Bunu, yukarıda saçmaladığınız sebeplerle değil, olası arıza durumlarında başıma daha çok masraf açmaması için yapardım.

    90.000 km. sonunda değişir demiyor! 90.000 km. veya 4 yıl, hangisi önce dolarsa değişir diyor.

    Gerçekten de, iki aracımdan da çıkan triger kayışlarını ters çevipip büktüğümde adeta lime lime olmuş ve çatlamış olduğunu gördüm. Hatta polonun kayışı daha da yıpranmıştı. (44.000 km.) Belki de değişmesem kopacaktı ve bu masraftan kaçayım derken -on binlerce lira- masraf açacaktı. Polonun kayışı en son 5 yıl önce değişmişti. Şimdi iki aracımda da kafam rahat. 4-5 yıl ikisinin de sadece rutin bakımları yapılır.

    Servis araçtan çıkan her parçayı poşetleyip aracın içine koyuyor. Resmini çekerken ikisini de detaylı olarak inceledim. İki kayış da çürümüştü. Polonun su pompasını değişmemişler; jettanınkini değişmişler. Bunu da incelediğimde hızlı çevirdiğimde takılma yaptığını gördüm. Kısaca servis kesinlikle gereksiz bir işlem yapmıyor. Gereksiz olduğunu düşündüğü parçayı da size danışıyor. İsterseniz değişiyor. Yukarıdaki rot-rotil parçalarında olduğu gibi. Bunlar değişmese de olurdu. Fatura 300-400 TL. arası azalırdı. Ben bakım konularında hassas olduğum için değiştim.

    Bu kayışların lastik olduğunu sanırım biliyorsunuzdur. Lastiğin -isterse 1.000 km. yapsın- belli bir çürüme ömrü vardır. Bunları bile anlayamayacak kapasiteye sahipken bana yukarıda neredeyse hakarete varan sözler kullanmışsınız. Yine de uslubumu korumaya çalışıyorum.

    Yetkili servis sahibi olmadığımdan bu işte bir kazancım olduğunu da düşünmüyorum. Tek derdim şudur: Bu sayfaya biri jettanın 90.000 veya 4 yıl sonunda yapılan bakımın yetkili servislerde ne kadara mal olduğunu merak edip gelirse, benim mesajlarımda bu sorunun cevabını bulabilir. Buna göre de yaptırıp yaptırmamaya karar verir.

    Gereksiz yere insanlarla polemiğe girmek yerine bilgi edinmek için buraya gelen tüm forum severlere iyi günler dilerim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotech1

    Bir laf vardır: Eşeği süren diye başlar. Dediğim gibi ben yetkili servis ne diyorsa onu yaparım. Eğer 3 yıl deseydi 3 yılın sonunda değişirdim. Bunu, yukarıda saçmaladığınız sebeplerle değil, olası arıza durumlarında başıma daha çok masraf açmaması için yapardım.

    90.000 km. sonunda değişir demiyor! 90.000 km. veya 4 yıl, hangisi önce dolarsa değişir diyor.

    Gerçekten de, iki aracımdan da çıkan triger kayışlarını ters çevipip büktüğümde adeta lime lime olmuş ve çatlamış olduğunu gördüm. Hatta polonun kayışı daha da yıpranmıştı. (44.000 km.) Belki de değişmesem kopacaktı ve bu masraftan kaçayım derken -on binlerce lira- masraf açacaktı. Polonun kayışı en son 5 yıl önce değişmişti. Şimdi iki aracımda da kafam rahat. 4-5 yıl ikisinin de sadece rutin bakımları yapılır.

    Servis araçtan çıkan her parçayı poşetleyip aracın içine koyuyor. Resmini çekerken ikisini de detaylı olarak inceledim. İki kayış da çürümüştü. Polonun su pompasını değişmemişler; jettanınkini değişmişler. Bunu da incelediğimde hızlı çevirdiğimde takılma yaptığını gördüm. Kısaca servis kesinlikle gereksiz bir işlem yapmıyor. Gereksiz olduğunu düşündüğü parçayı da size danışıyor. İsterseniz değişiyor. Yukarıdaki rot-rotil parçalarında olduğu gibi. Bunlar değişmese de olurdu. Fatura 300-400 TL. arası azalırdı. Ben bakım konularında hassas olduğum için değiştim.

    Bu kayışların lastik olduğunu sanırım biliyorsunuzdur. Lastiğin -isterse 1.000 km. yapsın- belli bir çürüme ömrü vardır. Bunları bile anlayamayacak kapasiteye sahipken bana yukarıda neredeyse hakarete varan sözler kullanmışsınız. Yine de uslubumu korumaya çalışıyorum.

    Yetkili servis sahibi olmadığımdan bu işte bir kazancım olduğunu da düşünmüyorum. Tek derdim şudur: Bu sayfaya biri jettanın 90.000 veya 4 yıl sonunda yapılan bakımın yetkili servislerde ne kadara mal olduğunu merak edip gelirse, benim mesajlarımda bu sorunun cevabını bulabilir. Buna göre de yaptırıp yaptırmamaya karar verir.

    Gereksiz yere insanlarla polemiğe girmek yerine bilgi edinmek için buraya gelen tüm forum severlere iyi günler dilerim...

    autotechvw hocam ön fren balataları alt takımlardan ses mi geliyordu
    yoksa vw servisinin rutin uygulaması mı
    benimde yaklaştı servis zamanım da ondan sordum




  • drlaroxyl D kullanıcısına yanıt
    Hiçbir şikayetim yoktu. Değişmese de olurdu. Yukarıda resmini ekledim. Uzun olanlar rot. Üçgen şekilli olan rotil. Bu demir parçaların oynar kısımlarında plastik körükler var. Bu körüklerin içinde de gres yağı var. Bu lastik yırtılırsa içindeki yağ akıyor. İşte o zaman çukurlara düştüğünüzde vuruntu ve ses yapıyor.

    Bakım konularında üç kuruşun hesabını yapmam. Bu araca haftada 1-2 kez binerek canımı emanet ediyorum. Hiçbir TL. canımdan daha kıymetli değildir. İş aracım olsa bile bakımsız araca binmem. Zaten tüm araçlarımız düzenli olarak yetkili servis bakımlarına girer.

    Servisin yaptığı açıklama da mantıklı gelince değiştirdim. Sadece triger bakımı 1.000 TL. civarı. Bende extra bunlar ve 300 TL. su pompası var. İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 276277278279280
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.