Şimdi Ara

'VW parçalarını FIAT üretiyor' desek neler olur acaba ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
3
Favori
3.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S_O_S

    başıma bir şey gelmeyecekse, üstteki almanlar daha güzeller

    bunun dışında da anlamsız bir karşılaştırma
    hani bilirsiniz
    fiyat - hitap ettiği kesim - satışlar falan filan
    bir de
    bir tarafta ikinci dünya savaşını kaybetmiş ve sanayisini yeniden ayağa kaldırmaya çalışan bir ülke
    diğer tarafta aynı savaş sonunda süper güç olmuş bir ülke


    ki bu benim yazdıklarım bile o dönemi ve araçları karşılaştırmak açısından çok sığ kalıyor. uzun ve detaylı bir konu olarak incelemek lazım


    Bence oldukça önemli bir noktaya temas etmişsiniz. Ancak bunu birilerinin anlaması için önce yakın tarihi öğrenmesi, sonra pazarlama, satış, hedef kitle, öz sermaye gibi kavramları öğrenmesi gerekiyor. Yoksa 2 sayfada olduğu gibi saçmalayıp dururlar.




  • Pissing contest vol.243

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    VW, sadece bazı parçaları değil de motorları Fiat'tan alsa fena olmaz.

    105hp'lik performans özürlüsü 1.6TDI yerine 120hp 1.6MJet, 1.4TSI yerine 170hp 1.4 Multiair çok iyi gider...

    performans özürlüsü dediginiz motor için 5 ay sıra bekliyor millet

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    Shadowgeist vermiş örneğii Premium dediğimiz Volvo Çin'e ait oldu.


    Evet çine ait oldu,ve hala premium sınıf araç üretmekte kendileri.
    Ayrıca hala sapasağlamlar,o süpersonik çelik kullandıklarını iddia eden almanları ne hale soktuklarını gördük en son çarpışma testinde.
    Aracı hangi ülkenin ya da firmanın aldığı önemli değildir,önemli olan aracı üretenlerin mantalitesidir.
    Örneğin bizzat vw firmasının buradaki alamancı çakmalarının süslü fiat doblo çakması diye çamur salladıkları Alfa Romeo'yu almak için milyar dolarları gözden çıkarması tesadüf değildir.
    Çünkü Volkswagen firması fanboyların abaküs seviyesine ulaşamamış zeka kapasiteleriyle değil,profesyoneller tarafından yönetilmektedir.
    Yukarda da onu yazdım,alamancı takımının söylediği saçmalıkların hepsi ellerinde patladığı için bu durumdalar.
    Çoğu forumu bıraktı,kalanların da söyledikleriyle 7 24 dalga geçiyoruz gülmekten kırıyorlar bizleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    quote:

    Orijinalden alıntı: nik bulamadım idare et


    almanlar 50 li yıllarda araba demeye bin şahit şu araçlara binerken amerikalılar

    "hahahahahhahahausfdfsdfdsd"
    forumda ilk kez böyle bir tepki veriyorum bu gösterdiğin örneğe verecek başka cevap yok


    gel bindireyim seni 74 vosvosuma, bu arabaysa bendeki neymiş dersin.


    ekleme: bu arada sakın vw sevdiğim anlaşılmasın, aksine hiç sevmem. bu araç dizaynından motoruna, özelliklerine %100 porsche'dir. sonraki yıllarda çıkan hiçbir VW ile alakası yoktur.

    -arkadan itiş
    -arkadan motor
    -boxer motor
    -coupe

    şu an piyasada hala bu özellikleri sunan tek marka da porsche'dir. bayideki the bettle'a bakıp da vosvos alayım demesin kimse. scirocco 21. yy'da tutmayınca bettle deneyelim bari dediler.


    tamam ama
     'VW parçalarını FIAT üretiyor' desek neler olur acaba ?


    o devirdeki mercedes yada amerikan arabaları ile karşılaştırılacak kadar değil vw hiç bir zaman bunların arasında en iyisi olmadı olamaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: S_O_S

    başıma bir şey gelmeyecekse, üstteki almanlar daha güzeller

    bunun dışında da anlamsız bir karşılaştırma
    hani bilirsiniz
    fiyat - hitap ettiği kesim - satışlar falan filan
    bir de
    bir tarafta ikinci dünya savaşını kaybetmiş ve sanayisini yeniden ayağa kaldırmaya çalışan bir ülke
    diğer tarafta aynı savaş sonunda süper güç olmuş bir ülke


    ki bu benim yazdıklarım bile o dönemi ve araçları karşılaştırmak açısından çok sığ kalıyor. uzun ve detaylı bir konu olarak incelemek lazım





    üstteki koyduğum mercedes ve amerikanlar varken bmw vw daha güzel demek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    Shadowgeist vermiş örneğii Premium dediğimiz Volvo Çin'e ait oldu.


    Evet çine ait oldu,ve hala premium sınıf araç üretmekte kendileri.
    Ayrıca hala sapasağlamlar,o süpersonik çelik kullandıklarını iddia eden almanları ne hale soktuklarını gördük en son çarpışma testinde.
    Aracı hangi ülkenin ya da firmanın aldığı önemli değildir,önemli olan aracı üretenlerin mantalitesidir.
    Örneğin bizzat vw firmasının buradaki alamancı çakmalarının süslü fiat doblo çakması diye çamur salladıkları Alfa Romeo'yu almak için milyar dolarları gözden çıkarması tesadüf değildir.
    Çünkü Volkswagen firması fanboyların abaküs seviyesine ulaşamamış zeka kapasiteleriyle değil,profesyoneller tarafından yönetilmektedir.
    Yukarda da onu yazdım,alamancı takımının söylediği saçmalıkların hepsi ellerinde patladığı için bu durumdalar.
    Çoğu forumu bıraktı,kalanların da söyledikleriyle 7 24 dalga geçiyoruz gülmekten kırıyorlar bizleri.


    Ben diyorum zaten bu kötü bir durum değil.

    Bence aracın hangi ülkeye ve hangi firmaya ait olduğu önemlidir. Bu iyi yönde olur kötü yönde olur. Volvo'yu alan çinler ekstra bir güvenlik yapmadı sanırsam önceki ekipmanları geliştirmekle uğraşmışlardır. Ama sonuç olarak başarılı olmuşlar. Ekstra bir katkılarıda olmuştur az çok. Ama sıfırdan Volvo'yu alsalardı bu volvo asla PREMİUM olmazdı.

    Şahsen bende Alfa'yı Premium marka olarak görmüyorum benimde fikrim bu yönde. O milyar dolarları daha güzel ve garanti Premium araçlara vermek daha mantıklı.

    Şimdi Vw parçalarını Fiat kendi ölçüleri ile sıfırdan üretmiyor, Vw belirli parçaları ölçü ve sağlamlığı ile üretiyor. Bu durum Vw daha çok siparişinin olduğu ve hızlı çalışılması gerektiğinden kaynaklanıyor. Fiat bunu kendi araçlarınada yapar ama araç değeri yükselir ve satışta sorunlar yaşar RİSK durumu bu.

    Şimdi elimizde Vw var Fiat parça üretiyor diye satmak kesinlikle SAÇMALIK sonuçta Vw ait olan yine aynı kalitede parçalar üretiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bu forum neleri gördü bakın ben sayayım:
    Volvoyu Geely aldı çin malı alınmaz dediler,çarpışma testinde alamanları haşat etti arkalarına bakmadan kaçtılar
    Porsche artık safkan değil dediler panamerayı ankete çıkardılar bayılttı rakiplerini uzadılar.
    Land&Range Roveri TATA aldı hint malı yihehe muhabbeti yaptılar,piyasaya 3 4 tane model sürdü adamlar oturdular ağladılar.
    Jaguar'ı TATA aldı artık binilmez dediler,XJ ile XF piyasaya bir çıktı duman oldular,sonradan spor model çıkarttı jaguar kabız oldular.
    Giuliettaya süslü fiat dediler süssüz arabalarının şanzımanı patladı,torsiyonla virajda 360 derece havalandı,giuliettayı 1 serisi hariç yol tutuşta premium kompakt sınıf bile yıkamadı,bunlar yine arazi oldular.
    DSG sorunsuz dediler yazılımla çözüyorlar dediler firma açıklama yaptı sıkışık trafikte patlar nemli havada patlar dedi bunlar doyçen wellen desegen garantisiz de verse binerim ona ben diye kahkaha tufanı yarattılar.
    Kısacası çok takılmayın alamancı tayfasına,adamlar gülünç olmak için yaratılmış zaten.

    Eline koluna sağlık arkadaşım.
    Aklımdan geçenleri aynen aktarmışsın...
    Resmen kapak olmuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro



    Geely nin zaten volvoya bir şey eklemesine gerek yok,volvo dev bir teknoloji üssü.
    İyi yönetilemediği için zarar ediyordu,bunu da çinliler yönetimden daha iyi anladıkları için hallettiler.
    Alfanın premium olup olmadığını geçmişine bakarak anlayabilirsiniz.
    Alfanın bugün ürettiği en düşük profilli araç mito,rakibi de malumunuz mini cooper.
    Yakın geçmişte üretilmiş(8c gt brera vs)ve Yeni gelecek alfa modelleri (giulia 4c vs) tamamiyle premium sınıf odaklıdır.
    Alfa Romeo'yu sadece 156dan veya 147den ibaret sanarsanız çuvallarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 22 Mayıs 2013; 13:05:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro



    Geely nin zaten volvoya bir şey eklemesine gerek yok,volvo dev bir teknoloji üssü.
    İyi yönetilemediği için zarar ediyordu,bunu da çinliler yönetimden daha iyi anladıkları için hallettiler.
    Alfanın premium olup olmadığını geçmişine bakarak anlayabilirsiniz.
    Alfanın bugün ürettiği en düşük profilli araç mito,rakibi de malumunuz mini cooper.
    Yakın geçmişte üretilmiş(8c gt brera vs)ve Yeni gelecek alfa modelleri (giulia 4c vs) tamamiyle premium sınıf odaklıdır.
    Alfa Romeo'yu sadece 156dan veya 147den ibaret sanarsanız çuvallarsınız.

    O zaman Çinli firmaları satışta iyi görmek gerekir. Volvo'ya ekstra birşey olarak kattıkları satış stratejisi. Bunu Doğuşoto'da çok iyi benimsiyor.

    Ben geçmişe bakmıştım bir ara Premium marka konuları felan çıkmıştı bir bakim demiştim ama ben hiç öyle bir premium araç olarak göremiyorum nedense.

    Normal yüksek fiyata satarak Premium olma çabası görüyorum sanki. Ama yanılıyor olabilirimde.

    Premium marka olmak için bütün modellerinin Premium olması gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anro -- 22 Mayıs 2013; 13:07:45 >




  • Edit : yanlış anlaşılma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 22 Mayıs 2013; 13:12:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    Premium marka olmak için bütün modellerinin Premium olması gerekir.

    Öyle zaten.
    Giulietta premium kompakt sınıfta şuan.
    Aynı şekilde mito da tahmin edersiniz ki süper mini dediğimiz sınıfta,fiestanın veya polonun sınıf arkadaşı değil yani.
    Diğer gelecek olan araçların da nereye girdiği malum,bugün 4c veya giulia gibi bir otomobile premium diyememe şansınız yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    Premium marka olmak için bütün modellerinin Premium olması gerekir.

    Öyle zaten.
    Giulietta premium kompakt sınıfta şuan.
    Aynı şekilde mito da tahmin edersiniz ki süper mini dediğimiz sınıfta,fiestanın veya polonun sınıf arkadaşı değil yani.
    Diğer gelecek olan araçların da nereye girdiği malum,bugün 4c veya giulia gibi bir otomobile premium diyememe şansınız yok.

    Şimdi ben bu Alfa'ların iç tasarımlarına bakıyorum. Birde diğer Premium markaların iç tasarımlarına bakıyorum. Dünyalar kadar kalite farkı var gibi geliyor.

    Premium olmak tasarım'dan anlaşılıyor olmasın sakın buna getirmeye çalışmadım, sadece bir görünüş olarak bana pek öyle gelmiyor. Size göre Premium bana göre değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bu forum neleri gördü bakın ben sayayım:
    Volvoyu Geely aldı çin malı alınmaz dediler,çarpışma testinde alamanları haşat etti arkalarına bakmadan kaçtılar
    Porsche artık safkan değil dediler panamerayı ankete çıkardılar bayılttı rakiplerini uzadılar.
    Land&Range Roveri TATA aldı hint malı yihehe muhabbeti yaptılar,piyasaya 3 4 tane model sürdü adamlar oturdular ağladılar.
    Jaguar'ı TATA aldı artık binilmez dediler,XJ ile XF piyasaya bir çıktı duman oldular,sonradan spor model çıkarttı jaguar kabız oldular.
    Giuliettaya süslü fiat dediler süssüz arabalarının şanzımanı patladı,torsiyonla virajda 360 derece havalandı,giuliettayı 1 serisi hariç yol tutuşta premium kompakt sınıf bile yıkamadı,bunlar yine arazi oldular.
    DSG sorunsuz dediler yazılımla çözüyorlar dediler firma açıklama yaptı sıkışık trafikte patlar nemli havada patlar dedi bunlar doyçen wellen desegen garantisiz de verse binerim ona ben diye kahkaha tufanı yarattılar.
    Kısacası çok takılmayın alamancı tayfasına,adamlar gülünç olmak için yaratılmış zaten.

    Asfalt agladi a I

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hiç bir şey olmaz, onun amblemine kurban. amblemi de fiat üretiyor değil ya.
  • Arması ve tok kapı sesi yeter. Zaten el arabasına yada at arabasınada VW arması taksan gidip alırlar premyum arabamız var derler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06


    Ben kullandığımı bilirim. 60 bin km kullandığım 1.4 TSI( 122 ) hiçbir sorun çıkarmadı. Bahsettiğiniz motor büyük ihtimalle 140-150-160 ve 170 hp lik TSI motor. O halde Kompresor beslemeli diye belirtmeniz de fayda var. Çünkü Her TSI motor sıkıntı çıkarmıyor

    sizin de kullandığınız 122 lık tsi lerde de sorun yok sanırım ,
    çıft beslemelı olanlarda yağ yakma problemi var , zaten yazdığım mesajda da size karşı bır sataşma veya art niyet yoktu .
    sadece 150 000 km de multijet gibi ,başarısını değişik model ve markalarda ( fiat , opel , suzukı ,v.s)kanıtlamış bir motor bitiyor diye sallayan arkadaşa
    bir cevabtı




  • "iron castings" yani dökme demir... zaten vw demir çelik sanayinde değil, otomotiv sanayinde olan bi firma. çok ama çok farklı dallar bunlar. pioneer da teyp yapıyor, ama plastik üretmiyor.
  • güzelliğin göreceli bir kavram olduğunu sana ben öğretemem.

    koca bir mesajın içinden bir kelimeyi cımbızlamak, gerisi yokmuş gibi davranmayı da abes buluyorum.

    ben bmw ve vw, mercedes ve amerikanlardan daha güzel demedim, diyebilirdim, ama demedim. deseydim bile güzelliğin "göreceli" olduğu gerçeğine gelirdik gene.

    ben senin ilk sayfada koyduğun otomobil fotoğraflarından, üstteki bmw ve beetle(dikkat et bak, vw demiyorum) daha güzeller dedim. sadece o modeller için konuştum, senin beğenine uymadığım için kıyamet kopmaz sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Shadowgeist vermiş örneğii Premium dediğimiz Volvo Çin'e ait oldu.


    şu cümlen yetti zaten.

    çin dünyada en ucuz iş gücüne sahip ülkelerden birisi. bir ürün çin'de üretiliyorsa kalitesi düşük olacak diye bir kaide yok.

    bir ürün çin'de üretiliyorsa ürettirene bakacaksın. malını ürettiren bir kalite standardı koyar ve adamlar da buna göre üretim maliyeti çıkarır.

    sony'de japon firması ama tüm ürünlerini çin'de ürettiriyor.

    sony'ye şimdi dandik mi diyeceğiz? bir de şu similey'i koyalım artık ne oluyosa ""

    senin öğreneceğin çok şey var. bilmediğin konulara hiç girme istersen.




  • 2 sayfa da yetmez hocam (:
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.