Şimdi Ara

'VW parçalarını FIAT üretiyor' desek neler olur acaba ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
3
Favori
3.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat çok büyük bi şirket. Lüks otomobil üretmemesi beceriksizliğinden değildir. Hedef kitlesi daha farklı. Ki bunda da çok başarılılar Linea örneğinde olduğu gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat çok büyük bi şirket. Lüks otomobil üretmemesi beceriksizliğinden değildir. Hedef kitlesi daha farklı. Ki bunda da çok başarılılar Linea örneğinde olduğu gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Shadowgeist vermiş örneğii Premium dediğimiz Volvo Çin'e ait oldu.


    şu cümlen yetti zaten.

    çin dünyada en ucuz iş gücüne sahip ülkelerden birisi. bir ürün çin'de üretiliyorsa kalitesi düşük olacak diye bir kaide yok.

    bir ürün çin'de üretiliyorsa ürettirene bakacaksın. malını ürettiren bir kalite standardı koyar ve adamlar da buna göre üretim maliyeti çıkarır.

    sony'de japon firması ama tüm ürünlerini çin'de ürettiriyor.

    sony'ye şimdi dandik mi diyeceğiz? bir de şu similey'i koyalım artık ne oluyosa ""

    senin öğreneceğin çok şey var. bilmediğin konulara hiç girme istersen.



    Biz zaten olması gerekeni konuştuk .

    Volvo'yu alan çinler ekstra bir yenilik yapmadı. Shadowgeist'de bahsetti sadece Satışlarını düzeltti Volvo'nun satılmas nedeni satış yapmadı sıkıntı çekmesiydi. Ama bunu çinliler iyi yapıyor.

    Ben dedim Vw parçalarını Fiat'ın üretmesinde kötü bir durum yok dedim. Zaten Vw alman olduğunu biliyoruz. Parçaları üretmiş olan Fiat ise kendi kafasından üretmiyor, Vw verdiği bilgiler ve ölçüler dahilinde yapılıyor.

    Üretim yeri Vw çin olsa kalite Yine ALMAN olacak. Mesela Vw ticari araçları Polonya'da montajlanıyor. Ama alman kalitesi.

    Ben şimdi Fiat'ın üretmesine kötü bir yorum yapmadım. Siz önce neyi öngördüğümü anlayın, sonra karşı çıkacak yorumlar yaparsınız.

    Sen önce bilgiden çok anlamaya yönelik çalışma başlar, tartışmaya girerken körü körüne girme. Karşıdaki kişi seninle hangi konuda uyuşmuyorsa o hakkında tartışacaksın...

    Ayrıca o '' similey '' değil '' smiley ''. Bak bunu bile ben öğrettim sana benden alacağın çok bilgi var bu daha başlangıç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anro -- 22 Mayıs 2013; 14:59:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06


    Ben kullandığımı bilirim. 60 bin km kullandığım 1.4 TSI( 122 ) hiçbir sorun çıkarmadı. Bahsettiğiniz motor büyük ihtimalle 140-150-160 ve 170 hp lik TSI motor. O halde Kompresor beslemeli diye belirtmeniz de fayda var. Çünkü Her TSI motor sıkıntı çıkarmıyor

    sizin de kullandığınız 122 lık tsi lerde de sorun yok sanırım ,
    çıft beslemelı olanlarda yağ yakma problemi var , zaten yazdığım mesajda da size karşı bır sataşma veya art niyet yoktu .
    sadece 150 000 km de multijet gibi ,başarısını değişik model ve markalarda ( fiat , opel , suzukı ,v.s)kanıtlamış bir motor bitiyor diye sallayan arkadaşa
    bir cevabtı

    .Yok zaten sataşıyorsunuz anlamında cevap vermedim size. Sadece karşılıklı bir sohbet mânâsında alıntılayarak cevapladım. Bir markanın birden çok motor teknolojisi bulunuyor biliyorsunuz. Vw ve Fiat geniş motor yelpazesine sahip markalar. Mesela 2.0 TDI 140 hp Vw motoru bugün, Chayesler, Dodge, Jeep gibi markalar dizel motoru olarak Vw den alıyorlar. Ve tüm saydığım markaların dizel motorunu Vw üretiyor. 1.6 TDI motorda aynı şekilde, seat, skoda, Audi markalarında kullanılıyor. Demekki bu yelpaze içerisindeki motorlardan birinin sıkıntılı olması tüm markayı ve teknolojisini kötülemeyi ve yok saymayı gerektirmez.

    Çift beslemeli 1.4 TSI 140 motorların hepsinde de bu bahsettiğiniz sıkıntı yok. Motor hassas, kullanım koşulları, bakım kaideleri sıkıntının başlaması için hepsi birer öge.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Shadowgeist vermiş örneğii Premium dediğimiz Volvo Çin'e ait oldu.


    şu cümlen yetti zaten.

    çin dünyada en ucuz iş gücüne sahip ülkelerden birisi. bir ürün çin'de üretiliyorsa kalitesi düşük olacak diye bir kaide yok.

    bir ürün çin'de üretiliyorsa ürettirene bakacaksın. malını ürettiren bir kalite standardı koyar ve adamlar da buna göre üretim maliyeti çıkarır.

    sony'de japon firması ama tüm ürünlerini çin'de ürettiriyor.

    sony'ye şimdi dandik mi diyeceğiz? bir de şu similey'i koyalım artık ne oluyosa ""

    senin öğreneceğin çok şey var. bilmediğin konulara hiç girme istersen.



    Biz zaten olması gerekeni konuştuk .

    Volvo'yu alan çinler ekstra bir yenilik yapmadı. Shadowgeist'de bahsetti sadece Satışlarını düzeltti Volvo'nun satılmas nedeni satış yapmadı sıkıntı çekmesiydi. Ama bunu çinliler iyi yapıyor.

    Ben dedim Vw parçalarını Fiat'ın üretmesinde kötü bir durum yok dedim. Zaten Vw alman olduğunu biliyoruz. Parçaları üretmiş olan Fiat ise kendi kafasından üretmiyor, Vw verdiği bilgiler ve ölçüler dahilinde yapılıyor.

    Üretim yeri Vw çin olsa kalite Yine ALMAN olacak. Mesela Vw ticari araçları Polonya'da montajlanıyor. Ama alman kalitesi.

    Ben şimdi Fiat'ın üretmesine kötü bir yorum yapmadım. Siz önce neyi öngördüğümü anlayın, sonra karşı çıkacak yorumlar yaparsınız.

    Sen önce bilgiden çok anlamaya yönelik çalışma başlar, tartışmaya girerken körü körüne girme. Karşıdaki kişi seninle hangi konuda uyuşmuyorsa o hakkında tartışacaksın...

    Ayrıca o '' similey '' değil '' smiley ''. Bak bunu bile ben öğrettim sana benden alacağın çok bilgi var bu daha başlangıç.


    Nasıl bir cevap ise mesajımla hiçbir alakası yok. Aynı sınav kağıdı dolu gözüksün, laf olsun torba dolsun diye yazılan yazılar gibi.

    Bari şuna cevap vereyim;

    "smiley" e bir "i" harfi ekleyerek kendimce Türkçeleştirdim. Neden öyle yazdığımı anlamayacağını biliyordum zaten.

    Küçük ünlü uyumu. Dil bilgisi dersinde öğrenirsin. ""



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 355GTS -- 22 Mayıs 2013; 15:17:16 >




  • İşin finansını pek düşünmenize gerek yok... Zaten markalarda gelecek olmasa yatırımı karşılama potansiyeli yüksek olmasa kimse satın almaz. Yani TATA nın Land Rover'ı alması hiçbir şey ifade etmiyor. Sadece para akış değiştiriyor hepsi bu.
    Bakın dalganıza.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Shadowgeist vermiş örneğii Premium dediğimiz Volvo Çin'e ait oldu.


    şu cümlen yetti zaten.

    çin dünyada en ucuz iş gücüne sahip ülkelerden birisi. bir ürün çin'de üretiliyorsa kalitesi düşük olacak diye bir kaide yok.

    bir ürün çin'de üretiliyorsa ürettirene bakacaksın. malını ürettiren bir kalite standardı koyar ve adamlar da buna göre üretim maliyeti çıkarır.

    sony'de japon firması ama tüm ürünlerini çin'de ürettiriyor.

    sony'ye şimdi dandik mi diyeceğiz? bir de şu similey'i koyalım artık ne oluyosa ""

    senin öğreneceğin çok şey var. bilmediğin konulara hiç girme istersen.



    Biz zaten olması gerekeni konuştuk .

    Volvo'yu alan çinler ekstra bir yenilik yapmadı. Shadowgeist'de bahsetti sadece Satışlarını düzeltti Volvo'nun satılmas nedeni satış yapmadı sıkıntı çekmesiydi. Ama bunu çinliler iyi yapıyor.

    Ben dedim Vw parçalarını Fiat'ın üretmesinde kötü bir durum yok dedim. Zaten Vw alman olduğunu biliyoruz. Parçaları üretmiş olan Fiat ise kendi kafasından üretmiyor, Vw verdiği bilgiler ve ölçüler dahilinde yapılıyor.

    Üretim yeri Vw çin olsa kalite Yine ALMAN olacak. Mesela Vw ticari araçları Polonya'da montajlanıyor. Ama alman kalitesi.

    Ben şimdi Fiat'ın üretmesine kötü bir yorum yapmadım. Siz önce neyi öngördüğümü anlayın, sonra karşı çıkacak yorumlar yaparsınız.

    Sen önce bilgiden çok anlamaya yönelik çalışma başlar, tartışmaya girerken körü körüne girme. Karşıdaki kişi seninle hangi konuda uyuşmuyorsa o hakkında tartışacaksın...

    Ayrıca o '' similey '' değil '' smiley ''. Bak bunu bile ben öğrettim sana benden alacağın çok bilgi var bu daha başlangıç.


    Nasıl bir cevap ise mesajımla hiçbir alakası yok. Aynı sınav kağıdı dolu gözüksün, laf olsun torba dolsun diye yazılan yazılar gibi.

    Bari şuna cevap vereyim;

    "smiley" e bir "i" harfi ekleyerek kendimce Türkçeleştirdim. Neden öyle yazdığımı anlamayacağını biliyordum zaten.

    Küçük ünlü uyumu. Dil bilgisi dersinde öğrenirsin ""

    Siz bağlantı kuramamışsınız ben açıklayayım .

    ----------

    Siz Dediniz ki; '' çin dünyada en ucuz iş gücüne sahip ülkelerden birisi. bir ürün çin'de üretiliyorsa kalitesi düşük olacak diye bir kaide yok. ''

    Benim bahsettiğim ; ''Volvo'yu alan çinler ekstra bir yenilik yapmadı.sadece Satışlarını düzeltti Volvo'nun satılmas nedeni satış yapmadı sıkıntı çekmesiydi. Ama bunu çinliler iyi yapıyor. - Üretim yeri Vw çin olsa kalite Yine ALMAN olacak. ''

    Not : Sizin Çin'in ucuz iş gücüne sahip dediniz Doğru. Çine ait olmayan herhangi bir ürünün çinde üretilmesinde bir kalite düşüsü olacağına imkan yok Doğru.

    Bende cevap olarak örnek verdim. Doğru demek olmazdı. Mesela Volvo'yu çinler aldı ve kalitesinde bir sorun yok. Satılma nedeninide söyledim size bilgi edinin. Hatta birde hayalimsi bir örnek verdim daha net anlamak için, Vw çinde üretilse kalitesinde bir sorun olmaz Vw aynı Vw ve aynı kalite olacaktı.

    Bu kadar Kolay bağlantı kurmak .

    ------------

    Smiley - bir türkçe kelime değildir. Bu yüzden her dili kendince kullanmak 1. Temeldir.




  • Konun sacma, 80 kisinin calistigi Turk parca ureticisi de MErcedese , BMW ye parca uretiyor. Otomobil ureticileri parca uretmezler ki, yaptiklari cogunlukla montaj,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    Oha artık Fiat'ın parçasını VW üretsin.

    Fiat kim ki VW parçası üretecek önce 150.000 kilometrede tıkanan fındık 1.3 Multijet motorunu iyileştirsin.

    Kahkaha attım Bakımı yapılıp ne 300 - 400 bin giden 1.3 multijetler biliyorum.. Ben daha hayatımda 300 - 400 binde VW nin binek otomobilini görmedim. Bide VW şuan 1.2 üretiyor, aklınızda olsun. 1.4 TSİ 1.6 VS benim aracıma göre fındık motorlular zaten :)
  • hangi bakımdan arabayı satışa çıkarıyorsun markayı mı beğenmiyorsun benimde vw de o bakımdan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruise06

    Hiçbir şey olmaz, ''amblemi yeter' deyip polo için 3 ay sırada beklemeye devam ederler.

    Euehuehueuhueuheuuheu. Haklı.
  • Zaten çinde üretiliyor çoğu parçası.

    Amerikan arabaları hala güzel. İyilerini Türkiye'ye getirmiyorlar sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzaffersan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ncap

    apple iphone un retina ekranını samsung üretiyor, birçok modelinde samsug işlemci var ama en büyük rakibi samsung desek ne olur Mesele en uygun şekilde ürettirebilmekte.. birkaç sene önceki toyota nın gaz pedalı vakası da belli ki yanlış üretici seçmekten oldu.. Şimdi dsg yi çinliler mi üretiyor acaba diye soru işareti oluşmasın kafanızda bir de



    retina ekranı bildiğim sharp üretiyor :)

    yeni tedarikçisi SHARP oldu... önceden SAMSUNG üretiyordu... LG bile üretti... klasik sorunlarından bezdiler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu1616

    yıl olmuş 2013 , vosvosu hala premium marka yerine koyup başka firmalardan malzeme ve parça tedarik etmesini yadırgayan var

    Arkadaş vw markası tabiri caiz ise almanyanın tofaşı... abartmayın bukadar. Peki neden dünya çapında çok tuttu bu marka hemen bakalım:

    Türkiyede ÖTVsiz fiyatı : Golf 1.4 TSI BMT 122 PS Highline Manuel 31.480,94 TL (2012 model için) tıkla: vw fiyat listesi -2012-

    yani neymiş? vosvos yeni golf 30 bin TL lik bir arabaymış. Bence bu fiyata göre çok çok iyi bir araba.

    Ama bizde aynı arabayı 60 bin tl ye satıyorlar. Gençlerde fiyatına bakıp premium araba zannediyorlar. birde 6 ay sıra verdim mi al sana über alles alman arabası

    Ayrıca 1.3 multijet gibi teknoloji harikası ve zamanında tüm ödülleri toplamış bir motoru da karalamaya çalışanları da gördüm ya ne desem boş

    arkadaş tasarımı eleştir, süspansiyonu eleştir, plastik malzeme kalitesini eleştir ama gidipte Fiatı en iyi olduğu alanda eleştirmeyin komik duruma düşersiniz

    Ya kusura bakma da senin o Fransızlar Alman tofaşına kurban olsun.




  • 24 ülkenin ceo'su toplanmış kendi markalarını yarıştırıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06


    .Yok zaten sataşıyorsunuz anlamında cevap vermedim size. Sadece karşılıklı bir sohbet mânâsında alıntılayarak cevapladım. Bir markanın birden çok motor teknolojisi bulunuyor biliyorsunuz. Vw ve Fiat geniş motor yelpazesine sahip markalar. Mesela 2.0 TDI 140 hp Vw motoru bugün, Chayesler, Dodge, Jeep gibi markalar dizel motoru olarak Vw den alıyorlar. Ve tüm saydığım markaların dizel motorunu Vw üretiyor. 1.6 TDI motorda aynı şekilde, seat, skoda, Audi markalarında kullanılıyor. Demekki bu yelpaze içerisindeki motorlardan birinin sıkıntılı olması tüm markayı ve teknolojisini kötülemeyi ve yok saymayı gerektirmez.

    Çift beslemeli 1.4 TSI 140 motorların hepsinde de bu bahsettiğiniz sıkıntı yok. Motor hassas, kullanım koşulları, bakım kaideleri sıkıntının başlaması için hepsi birer öge.

    küçük bir düzeltme yapayım ,
    Chrysler, Dodge, Jeep gibi markaların VW sevdası bitti ,
    bınların %51 hissesi Fiat taraFINDAN satınalınmış bulunmaktadır ,
    artık 2,0 m jet 177 ve 190 bg kullanıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06


    .Yok zaten sataşıyorsunuz anlamında cevap vermedim size. Sadece karşılıklı bir sohbet mânâsında alıntılayarak cevapladım. Bir markanın birden çok motor teknolojisi bulunuyor biliyorsunuz. Vw ve Fiat geniş motor yelpazesine sahip markalar. Mesela 2.0 TDI 140 hp Vw motoru bugün, Chayesler, Dodge, Jeep gibi markalar dizel motoru olarak Vw den alıyorlar. Ve tüm saydığım markaların dizel motorunu Vw üretiyor. 1.6 TDI motorda aynı şekilde, seat, skoda, Audi markalarında kullanılıyor. Demekki bu yelpaze içerisindeki motorlardan birinin sıkıntılı olması tüm markayı ve teknolojisini kötülemeyi ve yok saymayı gerektirmez.

    Çift beslemeli 1.4 TSI 140 motorların hepsinde de bu bahsettiğiniz sıkıntı yok. Motor hassas, kullanım koşulları, bakım kaideleri sıkıntının başlaması için hepsi birer öge.

    küçük bir düzeltme yapayım ,
    Chrysler, Dodge, Jeep gibi markaların VW sevdası bitti ,
    bınların %51 hissesi Fiat taraFINDAN satınalınmış bulunmaktadır ,
    artık 2,0 m jet 177 ve 190 bg kullanıyorlar

    Neticede bu markalar AMERİKAN malı iken tercihleri Alman VW olmuştur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruise06

    Hiçbir şey olmaz, ''amblemi yeter' deyip polo için 3 ay sırada beklemeye devam ederler.

    poloda sıra yok ekstrem donanımlar harici drek teslim ediyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmiralay

    quote:

    Orijinalden alıntı: cruise06

    Hiçbir şey olmaz, ''amblemi yeter' deyip polo için 3 ay sırada beklemeye devam ederler.

    poloda sıra yok ekstrem donanımlar harici drek teslim ediyorlar

    http://forum.donanimhaber.com/m_74816619/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    Oha artık Fiat'ın parçasını VW üretsin.

    Fiat kim ki VW parçası üretecek önce 150.000 kilometrede tıkanan fındık 1.3 Multijet motorunu iyileştirsin.

    common rail motoru geliştiren markaya da bu yorum yazılıyorsa konunun çivisi buralarda çıkmış demektir. pompalı dizelden bizleri kurtaran fiata bir teşekkür borcumuz var aslında.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.