Şimdi Ara

VW POLO 2006 MODEL ARAÇTAN 44 AMPER ÇIKAN AKÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
8.929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar slm..aracımda müzik tesisatı,xenonlar,korna v.b ekipmanlar olduğu için 3 yılda dolduğu için orjinal aküsünü bi deiştiriyim dedim bgn itibari ile...akü söküldükten sora birde ne göriyim biz 60amper beklerken 44 amper çıktı ve inanamadık..nese mutlu tam bakımsız kırmızı kutulu 60amperlik akü aldım ve farkı gerçekten hissettim 72 amper sığmadı yuvaya....demek istedğim alman teknolojisi beni bir kez daha hayal kırıklığına uğrattı malesef



  • 44 mü hocam çok düşükmüs sorun çözüldü mü wv olunca böyle oluyor çok kalitesiz malzeme kullabbiliyorlar 88 amper akülerde iyi oluyor 88 alsaydın madem öyle.44 çok düşük yaaa offf şok oldum bendeden 32 çıkmıştı brodwaydn
  • 44 amper mi ozaman senin arabaya 72 amper akü sığmaz çok büyük gelir 60 amper bile sıkıştırarak girer anca belki girmez bile.ne kalitesiz akü takmış adam evet burdan ne anlaşılıyo mod yapacaksan aküne de dikkat edeceksin.yoksa yolda kalırsın :) sıkıntı çekersin.
  • siz biliyorsunuzda onu tasarlayan mühendis bilmiyor mu 60 amper takması gerektiğini, 44 amper akü takmış ba...ba...ba... sen de çok bilmiş gibi gitmiş mutlu akü almışsın, acdelco, varta vs. alacağına
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeKSandDoRT

    siz biliyorsunuzda onu tasarlayan mühendis bilmiyor mu 60 amper takması gerektiğini, 44 amper akü takmış ba...ba...ba... sen de çok bilmiş gibi gitmiş mutlu akü almışsın, acdelco, varta vs. alacağına



    tasarlıyan mühendis bu arabayı xenonlar ve ses sistemi,korna v.s için tasarlamadılar zaten..bir şeyi deiştiriossan onu besleyen parçalarıda deiştirmen gerek...biz de öle yaptık..akü markasına gelince ewet çok arastırdım markaları en mantıklısı teknik açıdan ve sıkınıtı çıkarmaksızın %70 memnuniyetli bi akü olduğunun farkına wardım ve aldım..acdelco,vartada iyi bir akü ama mutlluyu seçtim 60amperde tam bakımsızda diğer standart akülerden farklı bir renkteydi 160 a aldım kırmızı bir akü diğer 60 lıklardan daha kuvvetli..serviste iyi yapmıssın dedi




  • parça kaliteleri gittikçe düşerken bir adet klipsten bile maliyet hesapları yapılırken ( yüz binler satıldığı için çok büyük rakamlar oluyor)
    44 lük akü uygunsa kalkıp 60 lük akü takmazlar...

    lagunada daha donanımsız araçta 60 lık vardı 97 yılında sonraki çok daha donanımlı lagunamızda 44 lük akü çıkmıştı...
    bizde 65 miydi neydi ondan takmıştık... akünün küçük olması kalitesiz olduğu anlamına gelmez bu arada


    şimdi 115 lik akü var
  • niye bozulsun yaw saçmalamayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuhi -- 2 Mayıs 2009; 17:12:13 >
  • 115 lik aküyü TIR AMI TAKIYOSUNUZ
  •  VW POLO 2006 MODEL ARAÇTAN 44 AMPER ÇIKAN AKÜ

    yok yav mühendis beyler öyle uygun görmüş
    e39 da takılı



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhani -- 2 Mayıs 2009; 18:34:16 >
  • Heryere amper yazmışsınız ama aküler belirtilirken ampersaat birimi kullanılır.
  • 44 amper ha,bizim getzin de aküsü 45 amperdi,kışın hep azalırdı gücü,3.yılında da bitti akü. bu kalitesizlikten değil,orjinal halinin 45ten fazlasına ihtiyacı olmadığı için. ha fazlası göz çıkarmaz,maaliyeti artırır.
  • Enişte beye otomatik 97 polo aldık. Onun da aküsü 44 Ah. Bir sorunda olmadı. Demek ki normal şartlarda (25derece 1atm) yeterli görülmüş, onu takmışlar. Ekstra birşeyler ekleniyorsa akünün de extra yapılması size düşüyor
  • Bizim 2004te aldığımız Peugeot 206'mızda da 44 amperlik Varta akü var.Sislerde ve kısalarda xenon,ses tesisatı da var.Araç temmuz 2009'da 5.senesine girecek ve halen akü tek seferde aracı çalıştırıyor.Bayağı mutluyum akümle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HRMNKY -- 3 Mayıs 2009; 3:08:14 >
  • Bu konuyu okurken dikkatimi çekti tekrar acaba BMW birçok aracında aküyü neden bagaja koyuyor? bu şekilde aracın ağırlık dağılımı ve aerodinamisi mi iyileşiyor acaba? bunu bilen varsa ve cevaplarsa sevinirim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meteg



    Bu konuyu okurken dikkatimi çekti tekrar acaba BMW birçok aracında aküyü neden bagaja koyuyor? bu şekilde aracın ağırlık dağılımı ve aerodinamisi mi iyileşiyor acaba? bunu bilen varsa ve cevaplarsa sevinirim...




    Ben Mercedes ve BMW'nin aküyü bagaja koymalarının sebebini akünün motor ısısından etkilenmesini engellemek olarak biliyorum. Böylelikle akü daha uzun ömürlü oluyor ve sağlıklı çalışıyor.
  • bunlar standart donanımlardır gayet normal.
  • bu tip araçların demekki orjinal elektrik aksamlarında 44-45 amper gelmekte..çok soğuklarda ben bir keresinde sorun yasadım bir dahada olmadı..yüksek takmakda yine fayda war...
  • WALLA BENDE BUGATTİ VAR ONDAN ÇOK UFAK 2 AKÜ ÇIKTI 300 AMPER AKÜ VARMIŞ SIKINTI YOK bugattıyı rusyadan aldım 475 000 dolara aldım 2 akülü araba görmedin zaten motoru açamassınız İVAN DİYE Bİ USTA VAR SADECE o açabiliyor. araba şimdi rusyada gidince gene binecem.
  • 2004 POLO aracım var. Hala ilk aldığım andaki aküyü kullanıyorum. araba 210 bin km de.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.