Şimdi Ara

citroen c4 1.6 bluehdi kaç km görür ortalama ömrü nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
4.982
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 300bin km rahat yapar diye tahmin ediyorum bakımı iyi yapılırsa doğrumudur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 5 Haziran 2020; 22:6:46 >



  • yapar. benim 1.4 250 oldu. ne enjektör söküldü nede kapak açıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vincent54

    yapar. benim 1.4 250 oldu. ne enjektör söküldü nede kapak açıldı.
    Teşekkürler o motor 250 gördüyse 1.6 400 çıkarır
  • ustan bozmazsa en az 1 mılyon km gider taksıcılere bkz
  • 300.000 km de motor isterse o dizel arabayı yakarım ben.

    yağını zamanında degistirirseniz-mazotu kaliteli kullanırsanız-arıza olusmadan önce motorun sesini takip ederseniz cok daha yüksek kmlere cıkarsınız.

    sirkette 350.000 km de hilux var daha motoru acılmadı tertemiz motor,en az 600-700k km bekliyorum.

    fakat sunlara dikkat edilmeli;arabaların bazı degismesi gereken parcaları vardır bu periyotlar üretici tarafından xx km de bir vs diye belirtilmistir. onların hepsini degistirmelisiniz.(kayıslar-contalar-hortumlar-temizlenmesi gereken radyatörler-sıvı degisimleri(fren-hidrolik direksiyon-şanzıman-dingiller)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-72FDED527

    300.000 km de motor isterse o dizel arabayı yakarım ben.

    yağını zamanında degistirirseniz-mazotu kaliteli kullanırsanız-arıza olusmadan önce motorun sesini takip ederseniz cok daha yüksek kmlere cıkarsınız.

    sirkette 350.000 km de hilux var daha motoru acılmadı tertemiz motor,en az 600-700k km bekliyorum.

    fakat sunlara dikkat edilmeli;arabaların bazı degismesi gereken parcaları vardır bu periyotlar üretici tarafından xx km de bir vs diye belirtilmistir. onların hepsini degistirmelisiniz.(kayıslar-contalar-hortumlar-temizlenmesi gereken radyatörler-sıvı degisimleri(fren-hidrolik direksiyon-şanzıman-dingiller)
    neticede fransız motoru hocam toyota kadar fazla km yapmasını beklemiyorum 350-400 gayet sağlam rakamlar
  • Kendiniz 0 alıp özenle kullanırsanız milyon km bile yapar fakat ben satılık arabalarda 175.000 de benzinli rektefe yaptırmış ilanlar görüyorum! Bu otomobil furyasıyla çok acemi şöför piyasaya girdi ve şu anda satılan araçların çoğu bunların acemiliklerini atlattıkları araçlar! İlk sahibinden almaya kalksanız bu seferde anasının nikahını ister, zor temiz kullanıcı bulmak, çevrenizde yoksa!
    Araba alırken arabadan çok kim kullanmış ona bakılır, zıpırdan alınan araç iflah olmaz! Titiz adamdan alınan araç adamı yolda komaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-39A3D5E9A

    neticede fransız motoru hocam toyota kadar fazla km yapmasını beklemiyorum 350-400 gayet sağlam rakamlar

    Alıntıları Göster
    ben aynı düsünmüyorum,dizel araba bence en azından 600-700 km görmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamivural

    Kendiniz 0 alıp özenle kullanırsanız milyon km bile yapar fakat ben satılık arabalarda 175.000 de benzinli rektefe yaptırmış ilanlar görüyorum! Bu otomobil furyasıyla çok acemi şöför piyasaya girdi ve şu anda satılan araçların çoğu bunların acemiliklerini atlattıkları araçlar! İlk sahibinden almaya kalksanız bu seferde anasının nikahını ister, zor temiz kullanıcı bulmak, çevrenizde yoksa!
    Araba alırken arabadan çok kim kullanmış ona bakılır, zıpırdan alınan araç iflah olmaz! Titiz adamdan alınan araç adamı yolda komaz...
    araba kullanmayı herkes beceremez hocam.

    cok karsılasıyorum daha devir tablosunu okuyamıyorlar,ya arabayı düsük devirlerde mahvediyorlar ya da yüksek devirlerde bagıra bagıra götürtüyorlar.

    arabalarımız bakımlı değil..şanzıman-fren-diferansiyel-direksiyon vs yağlarına kimse dikkat etmiyor hep bir sonraki kullanıcının elinde patlıyor.




  • Düzgün kullanılır bakımı yapılırsa milyon km gider.
  • neticede fransız dediğiniz blok global olarak en sağlam motorlardan biri. psa grubunda sorunlar kronik olanlar dışında motordan değil de yan parçalardan çıkıyor turbo egr vs. ama 1.6 hdi ömürlük ünitedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-72FDED527

    300.000 km de motor isterse o dizel arabayı yakarım ben.

    yağını zamanında degistirirseniz-mazotu kaliteli kullanırsanız-arıza olusmadan önce motorun sesini takip ederseniz cok daha yüksek kmlere cıkarsınız.

    sirkette 350.000 km de hilux var daha motoru acılmadı tertemiz motor,en az 600-700k km bekliyorum.

    fakat sunlara dikkat edilmeli;arabaların bazı degismesi gereken parcaları vardır bu periyotlar üretici tarafından xx km de bir vs diye belirtilmistir. onların hepsini degistirmelisiniz.(kayıslar-contalar-hortumlar-temizlenmesi gereken radyatörler-sıvı degisimleri(fren-hidrolik direksiyon-şanzıman-dingiller)
    Son yazdığınız paragraf çok önemli.insanlar araç bakımı diyince senede bir bazı sıvıların değişimi anlıyor.ki bunu bulana sukrediyosun.x parçadan ses geldiği zaman yada yolda bıraktığı zaman parçayı değiştiriyor.yipranan parça araba yürüyemez hale gelene kadar diğer başka parçalara zarar vermeye başlıyor.sonra 200 binde rektefiye.

    Dün 105 bin bakimimda bujilerim değişti.yetkili serviste garantim bitmesine rağmen bakımları devam ediyor(ki yetkili serviste şart değil).bu km de bujiler değişmeli dediler değiştirdim.esimin dayısı sorun yok niye para veriyorsun dedi.kendi öyle yapıyor.ama farkında değil kendisi ayda 1 sanayide.90 bin km de de bazı kayışlar yine hiç problem yaratmadığı halde değişmişti.sanayi ile ilişkim 15 bin km de bir yetkili servise anahtarı veriyorum 2 saat sonra aliyorum

    1.6 atmosferik tüp değmemiş motorumu arıza lambası yanmadan 400 500 bin km kullanmayı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ultrasaray0643 -- 6 Haziran 2020; 17:12:53 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.