Şimdi Ara

Vw Polo Comfortline 1.2 Tsi Dsg mi ? Peugeot 208 1.2 82 Hp Etg5 Active mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
2.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. Anneme bu arabalardan birini alma arefesindeyiz. Arabasını sattık. Bu ikisi arasında karar vereceğiz. Öncelikle Polo'nun özelliklerinden bahsedeyim.

    1.2 Tsi motora sahip. Dsg şanzuman var. Metalik boya, çelik jant var. Comfort olduğuna bakmayın bildiğin boş araba.

    208'de ise;

    Cam tavan, park sensörleri, geri görüş kamerası, bluetooth, hız sabitleyici, f1 vites, led gündüz farları, çelik jant gibi özellikleri var.

    Görüldüğü üzere 208, poloya göre dolu bir araç. Benim için en büyük +sı cam tavanı olması.

    Fakat olay sadece donanım değil. Motor ve şanzuman daha önemli. İşte bu kısımda aklımda soru işaretleri var. Ayrıca yakıt tüketimi de çok önemli. Aldığım fiyatlar şöyle;

    Polo 66.000 tl
    208 60.000 tl (20.000 tl %0 faiz avantajı)

    Siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Neden?

    Bu araçlara sahip olanların yorumlarını bekliyorum özellikle.

    Teşekkürler.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-acil-satilik-436270450/detay

    Birde boyle bir alternatif var. Bu arac hakkinda ne dusunuyorsunu? 1.5 dci edc sanzuman icon clio



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atatuncel -- 6 Haziran 2017; 13:42:1 >







  • Pug daha atik ve daha dolu araç.Keza EAT6,DSG'den daha iyi bir şanzıman. Oyum Pug'a.
  • yeni 208 ler tam otomatik olması lazım.ben 208 alırdım .kızılay dağıtmış gibi beyaz polo görmekten sıkıldım.
  • Şanzuman eat6 değil etg5 208 deki.
  • 208 daha mantıklı duruyor hem donanımlı hem fiyat uygun hem de bayan için park sensörü + geri görüş kamerası bulunmaz nimet
  • 208 i 2. el alsan daha iyi çok değer kaybediyor turbo eat6 olan çok beğendiğim bir araç ama etg5 ile 82hp lik motorunada o para verilmez



    Fabia 1.2 Tsi 110Bg Dsg Style 64 e fln alabilirsiniz anahtarsız çalıştırma multimedya ekran far-yağmur sensörü dijital klima vs...



    Dsg risk ama garantisi bitene kadar kullanırsın vs herkesin dsg patlamıyor gördüğüm kadarıyla sıfır araç bide...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 6 Haziran 2017; 0:30:21 >
  • Vag yerine en azından 208 tercih edilir.Zaten polo nun trendline bile dolu beyinsis dediğine göre değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herattaa -- 6 Haziran 2017; 0:23:33 >
  • Etg yokusta 2 den 1 e düşerken kararsiz kalacak sarsıntılı çalışacak vs .Madem anneye aliyorsunuz donanımı onemsemeyin tsi dsg alin.Yillarca tork konvertorlu ve cvt kullanan anneme dualogic bravo alınca nefret etmişti araba kullanmaktan
  • Aynı motor şanzıman kombinasyonuna sahip 208 kullanıyorum. Tüketim verilerim şehirdışı dikkatsiz 100-110 olursa 4.5 litre yakar köprü trafiği dikkatsiz kullanım İstanbul içi 7-7.5 yakar. Çevreyolu kullanımları ve az trafik ise 5.5 litrelerde gezersiniz. Tsi ile aynı şartlarda 1-1.5 Litre üzerine koyun. 208 ortalama 1-1.5 litre daha az tüketir.



    208 in motoru çekişi gidişi gayet yeterli ve bayan kullanımına da çok uygun. Otomatiği insanların abarttığı kadar bıktırmıyor, şehiriçi için yapısı gereği bir DSG değil tabii ki ama gayet yeterli. Otomatik vites masrafı hakkında da şöyle bilgi veriyim. 67.000 KM de balata, kavrama, bilyeler ne varsa değişti 800₺ ye yaptırdım. Serviste 1200-1500 arasında tutardı muhtemelen. Aynı sorunu DSG ile yaşasanız serviste 7 katı sanayide 5 katı para ödersiniz.



    Bunlar 208 in motor-Şanzıman artıları. Polo 1.2 TSi ın artılar ise gidişi çekişi turbo olduğundan dolayı daha iyi olur. Daha performanslı olur ama hız için alınıyorsa zaten yine 1.2 TSi motor araç tercih edilmez.



    Motor-Şanzıman dışında donanım olarak 208 çok daha dolu, göğüsünü ve içini polosu golfü olan kadın-erkek arkadaşlarımın hepsi çok beğeniyor. Ki benim aracım Active donanım.



    Tercih sizin. Soracağınız soru olursa yardımcı olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omcool -- 6 Haziran 2017; 0:34:11 >




  • EAT6 ve 110 beygirlik olsa 208 derdim ama polo motor şanzıman için alınır
  • Fabia 1.2 tsi 110 hp olanlar da çok cezbediciymiş gerçekten. Polo'nun 110luğu neden yok ki acaba.
  • 6 bin tl ilk alımda

    3 bin tl sıfır faiz karı

    6 bin tl donanım farkı

    Toplam 15 bin tl eder

    Bu fark dururken Polo almazdım
  • Polo yerine ibiza 1.0tsi dsg style veya fabia 1.2 tsi dsg style alabilirsiniz. Daha dolu araçlar ve yan hava yastığı gibi önemli bir donanım da mevcut.
  • AtaTuncel kullanıcısına yanıt
    Tam emin değilim ama bu greentech polodaki bluemotion gibi bişey daha tasarruflu daha verimli motor polodaki 90ps lik normal tsi olarak geçiyor motorlar biraz farklı... (yanlışım olabilir tabi)
  • Hocam kutu gibi boş arabayı ne yapacaksın tadını çıkarmadıktan sonra.



    Etg 6 lı ikinci elini bul al. 0 alma değer kaybediyor zaten. Motoru iyi diye konforu boşlama. Bide dsg faktörü var
  • Yorum yapmadan önce belirteyim Polo 1.2 TSI kullanıcısıyım.



    208 sürüş keyfi olarak Polo'dan 1 tık daha iyi. Virajlarda daha eğlenceli direksiyon hissiyatı da Polo'dan iyi. 208in arka diz mesafesi Polo'dan daha geniş. Donanımları da daha fazla zaten. Üstelik fiyat avantajı da var.



    Polo'nun artıları daha yüksek işçilik ve malzeme kalitesi. Daha performanslı bir motor, daha uzun oranlı şanzıman. Uzun yolda daha huzurlu sessiz sürüşler yapabilirsiniz. DSG versiyonu 140 km/s ile 3.000 devir çeviriyor. 208 ise 120 ile 3750 devir çeviriyormuş. Şanzıman oranları bakımından Polo lehine ciddi bir fark söz konusu. Araç yüklüyken veya klima açıkken Polo 1.400 devirden itibaren sunduğu 160 NM torku ile daha etkili bir çekiş sunacaktır.



    Yakıt tüketimi olarak iki araçta aynı seviyelerde yakacaktır. Yukarıda 208 sahibi arkadaş bugün açtığı konuda 110 km/s ile 5.5 lt yaktığını söylüyordu burada 4.5 yazmış. 110 ile anca dizel araçlar 4.5 lt yakıyor.



    Sonuç olarak. Polo'nun sıfır fiyatı oldukça yüksek. Ve yeni kasanın gelmesine az kaldı. Donanımlı bir 208 karşısında bu karşılaştırmada 6 bin tl daha verilip alınacak bir otomobil değil. Uzun vadede olası bir dsg arızası da cebinizi yorabilir. Yoğunlukla şehiriçi kullanılacaksa 208 daha avantajlı olur bu ikilemde 208 tercih edilir.




  • 1.2 vti 208 kullanıcısıyım.ilk olarak vitesle ilgili yazayım.Makyaj ile vites büyük oranda eldem geçmiş.Eskisiyle alakası yok.Robotize olduğunu sadece 1 den ikiye geçerken anlıyorsunuz.Başka türlü ne bir ses ne de sıkıntısı var.Motor kasayı çok rahat taşıyot.Alt devirlere tork yayıldığı için sanki turbo motor kullanıyormuş hissi veriyor.Lpg ye uyumlu istediğiniz zaman taktırabilirsin.Ankara rahat trafikte 5 lt ile dolanmanız mümkün.Kasmadan 5.5-6 lt civarı olur.Donanım baya tatmin ediyor orta paket bile alsanız.Direksiyon çok hisli anında tepki veriyor.Eğlenmek isterseniz sizi hiç üzmez.Yol tutuş bana göre iyi polo dan,195 km/hile Ankara çevre yolunda güzel virajlar aldığımı biliyorum.son hız 205 olarak gördüm.
  • Pejo turbosuz ve yarı otomatik bunu belirtelim.
    Fakat ciddi donanım ve fiyat farkı var, yoksa polo derdim ama şu durumda 208.
  • Yeni kasa gelecek ama Ibiza EcoTSI 110 1.0 DSG Style alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 6 Haziran 2017; 1:44:58 >
  • Burada kime sorsan vw alma der ama fırsatını bulsa hepsi de gider vw alır

    Polo dururken ben 208 almam. Burada yazanların da alacağını sanmam. Donanım değil araba alıyorsun.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.