Şimdi Ara

VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.541
Cevap
62
Favori
1.349.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arabanın fiyatı gayet uygun hele araçta ABS varsa sakın kaçırma derim ben

    quote:

    Orjinalden alıntı: kaybolan38

    iyi akşamlar
    2005 polo otomatik 18500ytl nasıl arkadaşlar
    bir tanıdıkta sadece arka tampon değişmiş fiyat araştırdım çok hesaplı geldi sizce nasıl
    teşekkürler..
  • internet üzerinden VW orginal parçalarını nereden bulabilirim.
  • Tekrar merhaba arkadaşlar,
    Malumunuz bizim 2000 kasa trendline pololarda sadece önce kapıdaki hoparlörler ve ön cam köşesindeki tweeterlar var. Arkada hiç hoparlör olmadığı için müzik dinlerken akustiği hiç hoş olmuyor. Bu yüzden aşırıya kaçmadan basit bir hoparlör taktırmak için, arka kapılarda hoparlör takılması için herhangi bir yer bırakılmadığından arka koltuk arkasındaki yatay bölüm kullanılabilir sanırım. Bu konuda tecrübeli arkadaşların fikirlerini bekliyorum. O yatay parçanın hoparlör montajı sonrası zarar görüp görmeyeceği, bagajın açılıp kapanırken sorun olup olmayacağı hakkında bilgi verirseniz sevinirim.

    Edit: harf hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gone With The Wind -- 2 Ağustos 2007; 12:36:48 >
  • ya arkadaslar ben ön tekerlere 2 adet kumho lastik altım 195/55/15 mi nedir ebatları
    eskiden onlerde birston ( okundugu gibi yadım kusura bakmayın) vardı, sonra 2 yeni lastik alınca önlerdekileri arkalara gecirdim, önede yeni aldığım kumho lastikleri taktım ama sanki araba nın fren mesafesi cok uzadı sanki bu lastikler cok kayıyor, ben boş yollarda bazen ani frenl yaparım abs ve aracın durusunu kontrol etmek için, aracata abs devreye giriyor ve durma süresi acaip uzuyor şuanda, tedirgin oldum acıkcası bu sorun sizce lastiktenmi kaynaklanıyor

    aracım 97 model polo hb 1.4 sportline tek kapı
  • bnmde öle.arkaya şart.o dediğin yere takıyolar.sorun fln cıkmıyormuş.döşemenin altından kapıların hemen altından geciriolar kabloyu..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Gone With The Wind

    Tekrar merhaba arkadaşlar,
    Malumunuz bizim 2000 kasa trendline pololarda sadece önce kapıdaki hoparlörler ve ön cam köşesindeki tweeterlar var. Arkada hiç hoparlör olmadığı için müzik dinlerken akustiği hiç hoş olmuyor. Bu yüzden aşırıya kaçmadan basit bir hoparlör taktırmak için, arka kapılarda hoparlör takılması için herhangi bir yer bırakılmadığından arka koltuk arkasındaki yatay bölüm kullanılabilir sanırım. Bu konuda tecrübeli arkadaşların fikirlerini bekliyorum. O yatay parçanın hoparlör montajı sonrası zarar görüp görmeyeceği, bagajın açılıp kapanırken sorun olup olmayacağı hakkında bilgi verirseniz sevinirim.

    Edit: harf hatası




  • yeni lastik kayar biraz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: espirtlotus

    ya arkadaslar ben ön tekerlere 2 adet kumho lastik altım 195/55/15 mi nedir ebatları
    eskiden onlerde birston ( okundugu gibi yadım kusura bakmayın) vardı, sonra 2 yeni lastik alınca önlerdekileri arkalara gecirdim, önede yeni aldığım kumho lastikleri taktım ama sanki araba nın fren mesafesi cok uzadı sanki bu lastikler cok kayıyor, ben boş yollarda bazen ani frenl yaparım abs ve aracın durusunu kontrol etmek için, aracata abs devreye giriyor ve durma süresi acaip uzuyor şuanda, tedirgin oldum acıkcası bu sorun sizce lastiktenmi kaynaklanıyor

    aracım 97 model polo hb 1.4 sportline tek kapı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emir18rebrov

    bnmde öle.arkaya şart.o dediğin yere takıyolar.sorun fln cıkmıyormuş.döşemenin altından kapıların hemen altından geciriolar kabloyu..



    Anladım ama merak ettiğim asıl şey, bagaj iç yatay kapağına bu hoparlörler takıldıktan sonra bagaj açıldığında bu kapağın altının nasıl görüneceği. Birkaç kez bu tür donanımları görmüştüm ve hoparlörlerin altı kablo yumağı gibi göründüğü için çok çirkin bir görüntü oluşmuştu. Bir de bagaja biraz fazla eşya konduğunda hoparlörlerin alt kısmının zarar görüp görmeyeceği konusunda tereddütlerim var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emir18rebrov

    yeni lastik kayar biraz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: espirtlotus

    ya arkadaslar ben ön tekerlere 2 adet kumho lastik altım 195/55/15 mi nedir ebatları
    eskiden onlerde birston ( okundugu gibi yadım kusura bakmayın) vardı, sonra 2 yeni lastik alınca önlerdekileri arkalara gecirdim, önede yeni aldığım kumho lastikleri taktım ama sanki araba nın fren mesafesi cok uzadı sanki bu lastikler cok kayıyor, ben boş yollarda bazen ani frenl yaparım abs ve aracın durusunu kontrol etmek için, aracata abs devreye giriyor ve durma süresi acaip uzuyor şuanda, tedirgin oldum acıkcası bu sorun sizce lastiktenmi kaynaklanıyor

    aracım 97 model polo hb 1.4 sportline tek kapı



    nasıl yanı bu durum gecıcımı simdi benim

    bende hemen acil bi şekilde arkadaki lastikleri öne öndeki yenielri arkaya takmaya kalkıcaktım




  • kablolar gözükür ama kabinleri takanlar ona birşey uydururlar istersen.sen bi git müzik seti takan yere onlar hallederler.birşey uydururlar oraya
    quote:

    Orjinalden alıntı: Gone With The Wind


    quote:

    Orjinalden alıntı: emir18rebrov

    bnmde öle.arkaya şart.o dediğin yere takıyolar.sorun fln cıkmıyormuş.döşemenin altından kapıların hemen altından geciriolar kabloyu..



    Anladım ama merak ettiğim asıl şey, bagaj iç yatay kapağına bu hoparlörler takıldıktan sonra bagaj açıldığında bu kapağın altının nasıl görüneceği. Birkaç kez bu tür donanımları görmüştüm ve hoparlörlerin altı kablo yumağı gibi göründüğü için çok çirkin bir görüntü oluşmuştu. Bir de bagaja biraz fazla eşya konduğunda hoparlörlerin alt kısmının zarar görüp görmeyeceği konusunda tereddütlerim var.




  • lastikler biraz aşınana kadar gecer.üstünde onun bant olur.ölçüleri vs yazar.mesela onu çıkarmadan yola çıkarsanız fren koyduğunuzda araba kayar.buda onun gibi bişe.sen merak etme.yeni lastikler önde olsun
    quote:

    Orjinalden alıntı: espirtlotus


    quote:

    Orjinalden alıntı: emir18rebrov

    yeni lastik kayar biraz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: espirtlotus

    ya arkadaslar ben ön tekerlere 2 adet kumho lastik altım 195/55/15 mi nedir ebatları
    eskiden onlerde birston ( okundugu gibi yadım kusura bakmayın) vardı, sonra 2 yeni lastik alınca önlerdekileri arkalara gecirdim, önede yeni aldığım kumho lastikleri taktım ama sanki araba nın fren mesafesi cok uzadı sanki bu lastikler cok kayıyor, ben boş yollarda bazen ani frenl yaparım abs ve aracın durusunu kontrol etmek için, aracata abs devreye giriyor ve durma süresi acaip uzuyor şuanda, tedirgin oldum acıkcası bu sorun sizce lastiktenmi kaynaklanıyor

    aracım 97 model polo hb 1.4 sportline tek kapı



    nasıl yanı bu durum gecıcımı simdi benim

    bende hemen acil bi şekilde arkadaki lastikleri öne öndeki yenielri arkaya takmaya kalkıcaktım




  • peki o zaman tahminen kaç km sonra düzelir
    çünkü ben cogu zaman ani fren yaparım geneldede abs devreye girer
    böyle olunca yani tekerler kaymaya başlayıncada abs hiç devreden cıkmıyor durus asırı uzuyor 10 la giderken bile sinir bozucu bir dururm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: espirtlotus

    peki o zaman tahminen kaç km sonra düzelir
    çünkü ben cogu zaman ani fren yaparım geneldede abs devreye girer
    böyle olunca yani tekerler kaymaya başlayıncada abs hiç devreden cıkmıyor durus asırı uzuyor 10 la giderken bile sinir bozucu bir dururm


    Yanlış anlamayın ama frenleri normal kullanmak varken çoğu zaman ani fren yapmanızın nedenini çözemedim ben. Bu tavsiye edilen bir şey değil ki zaten...
  • yok o manada demedim ilk defa abs li arabam oluyoda bu konuda nerde tenha trafiğe kapalı alan görsem, böle fren yapıyorum ama nadiren oluyor bu olay,,,, normal traikte gayet duzgun kullanırım arabayı, ama şu önlere kumho taktıktan sonra o trafiğe kapalı yerlerde yaptığım frenlemeler gelir hep aklıma, şu tekeerleri değiştirmeden once araba süper duruyordu şimdi durus mesafesi uzadı o yuzden tedirgin oluyorum hep aklımdalar, olur ya aniden trafik durur veya başka bişey olur
  • birşey olmaz.bnm arabada abs yok.araba cok kayıyor.10 a yakın kere ani frenle kaza tehlikesi atlattım.hep son anda kurtuldum.poloya ve kumho ya güven
  • 2007 polo goal 80 beygir benzinli araç aldım.Halen 7800 km de.Herhangi bir şikayetim yok. Tam bir alman tankı sanki.Ancak tüm poloculardan şunu öğrenmem gerekecek.Düzde 5. vites kaptırmış giderken rampaya sardığımda rampa sonunda nerede ise tepe noktasında 2. vitese düşecek duruma geliyorum. Bir başka şekilde benzer nitelikte normal hızda önündeki araca sol çektın önündeki aracın yarı beline geldın ,baktın karşıdan araç geliyor kökledin gaza ama araç ben istersem hızlanırım diyor. İyi de bi de makasa girecek olsan yandın demektır.Bilği birikimi sağlamam için polocular bana bilği versinler haftaya gönen Doguşa gitmem gerekecek.Yoksa benim araça rodaj uygulayım derken sagır ve dilsiz mi yaptım.Şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trafocu

    2007 polo goal 80 beygir benzinli araç aldım.Halen 7800 km de.Herhangi bir şikayetim yok. Tam bir alman tankı sanki.Ancak tüm poloculardan şunu öğrenmem gerekecek.Düzde 5. vites kaptırmış giderken rampaya sardığımda rampa sonunda nerede ise tepe noktasında 2. vitese düşecek duruma geliyorum. Bir başka şekilde benzer nitelikte normal hızda önündeki araca sol çektın önündeki aracın yarı beline geldın ,baktın karşıdan araç geliyor kökledin gaza ama araç ben istersem hızlanırım diyor. İyi de bi de makasa girecek olsan yandın demektır.Bilği birikimi sağlamam için polocular bana bilği versinler haftaya gönen Doguşa gitmem gerekecek.Yoksa benim araça rodaj uygulayım derken sagır ve dilsiz mi yaptım.Şimdiden teşekkürler


    Senin sorununa cevap olur mu bilmiyorum ama fikir vermek istedim. Bundan önce 1997 Corsa GLS 1.4 16 V 90 HP düz vites aracım vardı ve her gün kullandığım ev-iş güzergahındaki yaklaşık 3 km.lik virajlı bir rampayı aşağıdan kaptırdığımda 5.viteste tamamlayabiliyordum, araçta biraz yük varsa 4.vitese düşüyordu en fazla. Sonra şu an kullandığım 2002 Polo 1.4 Trendline (2000 kasa) düz vites aracımı aldım. Sıfırdan kalkışta Corsa'ya nazaran daha iyi kalkış performansı olmasına rağmen bahsettiğim rampayı bugüne kadar 4.viteste dahi dönemedim, rampaya ne kadar hızlı girersem gireyim en fazla 3.viteste tamamlayabiliyordum. VW araçların Opel ve diğer bir çok markaya göre motor hacmine göre düşük HP üretmesinin bunda etkili olduğu kanaatindeyim.





  • bende 1.6 16V 75Hp lik skoda felicia varken şu beylikdüzüne giderken haramidere carefour un orda bir bayır var hatta halk arasında eşek öldüren bayır diye geciyormus, o bayırı ben 75 hp lık skodayla cıkarken 3.vitese hatta 2.vitese kadar düşüyordum
    sonra bu 1.4 100hp lik poloyu alınca 5. viteste bile tamamlayabiliyorum ki bayırda öle böle değil cok uzun
  • km göstergenizde "service-oil" yazısı çıkıyor ve bunun silinmesini istiyorsanız km sıfırlama düğmesine basılı tutarken arabayı çalıştırıp birkaç saniye beklerseniz yazı silinir.
  • teşekkürler deneyeceğim. bu arada arabanın km yazmamasını da buldum.ilgilenene anlatabilirim.
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.