Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.058.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzerme jr.

    Burda yazan fiyat 1.2 tsi ve dsg için gerçek mi



    Fiyat gerçek olmasına gerçek ama büyük ihtimalle bayilere gidilse bu araç yok denecek, sanırım 3. motor seçeneği Polo için bu olacak. Yakın zamanda resmiyet kazanabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M42 -- 12 Eylül 2010; 15:36:54 >




  • Arkadaşlar renk seçimi arasında kararsız kaldık Siyah veya metalik gri arasında gidip geliyoruz
    hangi rengi önerirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cedric King

    Arkadaşlar renk seçimi arasında kararsız kaldık Siyah veya metalik gri arasında gidip geliyoruz
    hangi rengi önerirsiniz

    Apartmanımızda oturan bir komşumuz metilik gri almış ben beğenmedim açıkçası siyah rengini tercih etmenizi öneririm.
    Ama bu iki rengin dışında şahsi fikrim kesinlikle beyaz olur.
    Dışarıdan baktığınız zaman beyaz olanları Golf'e çok benziyor 2010 Polo ve Golf alan sürücülerin aracının rengi genellikle beyaz ve en çok yakışanıda beyaz bence... karar sizin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cedric King

    Arkadaşlar renk seçimi arasında kararsız kaldık Siyah veya metalik gri arasında gidip geliyoruz
    hangi rengi önerirsiniz


    bence kesinlikle gri.siyah iyice ufak gösteriyor kanaatindeyim.siyah alırsanız da krom olayına girerseniz güzel olur.
  • bu arabaya bence beyaz kesinlikle ama kesinlikle müthiş yakışıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    bu arabaya bence beyaz kesinlikle ama kesinlikle müthiş yakışıyor.


    öylede hacı artık pololar şirket arabası oldu bu renkleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gto


    quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    bu arabaya bence beyaz kesinlikle ama kesinlikle müthiş yakışıyor.


    öylede hacı artık pololar şirket arabası oldu bu renkleri

    Çelik jant ve hafif bir film ile bu düşünce ortadan kaldırılabilinir.
  • wolkswogen polo eğer full dolusu alınmazsa binmeye değmez bir araç olark görüyorum bunu ilk 2010 u cıktığı zaman full artı fullüne bakmaya gittim kırmızısı gerçekten göze hoş geliyor ama dediğim gibi fullü alınmazsa binmeye değmez bir araç
  • full + full'unu almak için 40.000'tl'yi gözden çıkarmanız gerek.

    bir ara yeni polo'yu da düşünürken, uzun süre C sınıfı araçları inceledikten sonra:

    BRAVO 5K DYNAMIC PLUS 1.4 T-JET 120 HP DUALOGIC + ASSIST KIT 37.000 tl'ye anlaştım.

    karşılaştırma yapabilmeniz amacıyla bazı özelliklerini eklemek istiyorum:

    +1.4 tsi t-jet dualogic
    +120 hp
    +6 ileri yarı otomatik vites
    +Direksiyondan vites değiştirme kolları
    +çift bölgeli tam otomatik klima (sürücü ve yolcu koltuklarını ayrı derecelerde soğutma özelliği, Arka havalandırma kanalları ve polen filtresi)
    +Direksiyon simidinde 8 tuşlu müzik sistemi kontrolü
    +Blue&meTM: Direksiyondan kumandalı Bluetooth teknolojisi hands free kontrolleri,
    +ESP, ASR, MSR
    +Hillholder
    +Cruise control
    +Soğutma fonksiyonu bulunan hazneli ön kol dayama
    +yağmur sensörü
    +ışığa duyarlı otomatik yanan farlar
    +otomatik katlanan yan aynalar
    +metalik boya
    +arka park sensörü
    +4 hava yastığı
    +Deri direksiyon simidi ve vites topuzu


    yakıt tüketimine de örnek vermek isterim:
    şehiriçi: 8.0
    şehir dışı:5.0
    ortalama:6.1

    maksimum hız: 197
    0-100 hızlanma:9,6

    not: vw'deki satış elemanı bayanla bayağı eğlenceli geçen bir dsg'li yeni polo test sürüşünden sonra samimi bir şekilde konuştuk. bana polo'nun bu kadar pahalı olmasını genelde 2. el imkanı gibi göreceli nedenlerle açıkladı. internette onların görebildiği bir sayfa var. açıp vw grubu araçlarını diğer rakip araçlarla kıyaslıyor. özellikleri yan yana sıralayarak + = X gibi işaretlerle + (aracın artısı) = (ikisinde de eşit) X (vw'de var) farkları sıralıyor. 44.000'tlik dsg bir golf ile benim 37.000'tlye aldığım bravo'yu karşılaştırdık beraber. inanım tek bir sütunda bile vw'nin +sı yoktu ama her bölümde (motor, iç, dış, performans, donanım) en az iki tane +'sı vardı bravo'nun. diğer açılardan da en kötü ihtimalle = işareti oluyordu. vw'nin tek farkı da DSG görünüyordu. güler misin ağlar mısın?

    oradaki hanımefendi bu aracın golf'ün full'u olmadıığını söyledi ama golfün orta donanım paketinin 50.000'nin, en üst paketinin (highline) 55.000'inin üzerinde olduğunu söylememe gerek yok sanırım.

    tartışma başlatmak istemem sadece karşılaştırma yapabilmeniz için yazıyorum bu iletiiyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slck123

    wolkswogen polo eğer full dolusu alınmazsa binmeye değmez bir araç olark görüyorum bunu ilk 2010 u cıktığı zaman full artı fullüne bakmaya gittim kırmızısı gerçekten göze hoş geliyor ama dediğim gibi fullü alınmazsa binmeye değmez bir araç


    az akıllı başlı yorum yapın, "full dolusu" diye bişey olmaz bu bir, poloda sadece 1 versiyon var en fazla benzinli ya da dizel, manuel ya da otomatik alabilirsin bu iki
  • arkadaşlar polo'ya takılan park sensörlerinin uyarılarının radyonun ekranındaki bir araç çiziminde görüldüğünü öğrendim. bununla ilgili örnek fotoğrafları olan var mı acaba?
  • neyse ben yanıtımı buldum.. :)
     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'

    http://img231.imageshack.us/img231/1036/rcd310214cf8.jpg

    foto linki koydum ama imageshack bazen çalışmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pandelis -- 19 Eylül 2010; 21:27:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slck123

    wolkswogen polo eğer full dolusu alınmazsa binmeye değmez bir araç olark görüyorum bunu ilk 2010 u cıktığı zaman full artı fullüne bakmaya gittim kırmızısı gerçekten göze hoş geliyor ama dediğim gibi fullü alınmazsa binmeye değmez bir araç

    opsiyon alınınca arabanın karakteristik özellikleri adı mı değişiyor ?
  • arkadaşlar uzun süre başka C sınıfı araçlara bakıyordum. Kia Cee'd ve Bravo bunlardan ikisiydi. Hatta Bravo için peşinat bile yatırdım ama sonra bir anlaşmazlık olunca bayiyyle ondan vazgeçtim. ben de C sınıfı araç almadan önce ikinci eli iyi olan, otomatik vitesi güzel bir B sınıfı araç almak istedim. ilk ve tek adresim VW oldu. daha önce fiesta'ya ve punto evo'ya zaten bakmıştım. araç da donanım sıkıntısı göze çarpıyor, 2011 modellerde disk arka frenleri kampana yapmışlar ama buna rağmen VW Polo 1.4 DSG benzinliyi aldım ve gerçekten çok memnun kaldım şimdilik. henüz 50 km yaptım ama vites geçişleri müthiş. işçilik kusursuz.

    inşallah beni pişman etmez bakalım :) darısı herkesin başına



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pandelis -- 22 Eylül 2010; 17:41:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pandelis

    arkadaşlar uzun süre başka C sınıfı araçlara bakıyordum. Kia Cee'd ve Bravo bunlardan ikisiydi. Hatta Bravo için peşinat bile yatırdım ama sonra bir anlaşmazlık olunca bayiyyle ondan vazgeçtim. ben de C sınıfı araç almadan önce ikinci eli iyi olan, otomatik vitesi güzel bir B sınıfı araç almak istedim. ilk ve tek adresim VW oldu. daha önce fiesta'ya ve punto evo'ya zaten bakmıştım. araç da donanım sıkıntısı göze çarpıyor, 2011 modellerde disk arka frenleri kampana yapmışlar ama buna rağmen VW Polo 1.4 DSG benzinliyi aldım ve gerçekten çok memnun kaldım şimdilik. henüz 50 km yaptım ama vites geçişleri müthiş. işçilik kusursuz.

    inşallah beni pişman etmez bakalım :) darısı herkesin başına

    aynı aracdan dusunuyorum,cekişi nasıl tatmin edicimi 85bg,birde kaca mal oldu arabanız.




  • çekişte hiçbir sorun yok. bana mısın demiyor. camları kapatınca motorun çalıştığını anlamıyorsun bile. yani sanki akülü araba :) vites geçişleri mükemmel, hızlanması tatmin edici, frenlemesi yerinde. tek sorun yokuşta dur kalklarda biraz kaydırma yapabiliyor. yokuş dediğim yüksek eğimli yokuşlar tabii.gerçi ben de aracı çözmeye çalışıyorum henüz, zamanla onun da bir çaresine bakarım herhalde... araca alaşım jant da taktırdım. 37200'e mal oldu. 860 tl'ye de 34000 tl üzerinden full kasko yaptırdım.
  • şahsen arabanın çekişinden hiç memnun değilim . 5 kişi bindiğimizde araba yokuş yukarı çıkamıyor bayılıyor tepkisi azalıyor . bu yüzden bir kaç kez korna yediğim bile oldu. kardeşim ve annemle dik bir yokuşta durmak zorunda kalmıştık arabayı 2 defa kaldramadım stop etti. biraz patinajla kalkış yaparak durumdan kurtulabilmiştim. bence arabayı kaldırırken aniden gaza bastıgınızda bir tepki gecikme süresi gibi birşey var. araba sanki dur bi düşüneyim heh gideyim şimdi dermiş gibi ağır apır kalkıyor sonra fırlıyor. arabanın tek sevmediğim özelliği bunlar ama hızını aldıktan sonra gayet güzel gidiyor. en çok 180 km a kadar çıktım tabi o hıza biraz ıkınarak çıkıyor ama o hızlarda bile nispeten güven verebiliyor. buda sert süspansiyonlarının bir artışı sanırsam




  • Polo'ya VW için özel üretilmiş olan Kenwood DNX520VBT multimedya navigasyon uygulaması (Kalogeropulos'tan alıntı)
    Direksiyondan kontrol uyumlu ancak Doğuş sayesinde Comfortline'da bu özellik işe yaramıyor.

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    Polo'ya VW için özel üretilmiş olan Kenwood DNX520VBT multimedya navigasyon uygulaması (Kalogeropulos'tan alıntı)
    Direksiyondan kontrol uyumlu ancak Doğuş sayesinde Comfortline'da bu özellik işe yaramıyor.

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'




    merhabalar öncelikle hayırlı olsun iyi günlerde kullanın teybiniz çok güzelmiş. alakasız olucak ama aracın jantları kaç inç ve aracın sislerini nerede ve ne kadara taktırdınız? viraj aydınlatması ile gündüz farı çalışıyor mu?




  • bu arada polo satışlarda ilk 10 bile yok kendi sınıfında beter ol doğuş bu fiyatlarla sana müstahak
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.