Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.058.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    98 model Polo var bizde 1.6 otomatik 2005 yılbaşında aldık ilk başlarda çevredeki insanlar bizim arabanın VW pololar arasında en sağlam olduğunu söylediler hatta 2008 kasa poloların bile bizimkisi kadar sağlam olmadığını söylediler ilk başlarda bana mantıksız geldi ama şimdi anlıyorumki doğru merka ettiğim acaba VW 98 yılından sonra gerçekten sağlam bir polo üretebildimi belliki 98 den sonrakliler için çoğu kişi öyle demiyor 96-97-98-99 kasaların çokdaha sağlam olduğunu savunuyolar acaba 2010 pololarda bu durum değiştmi iç akşamaı çok düz bence doğuş oto arabaların standartını insanlara çok boş satıyo



    hocam ben 96 polo da kullandım ve arabanın iç aksam olarak birkaç yerden gelen tıkırtılar hariç ve kronik sorun olan teyp çerçevesi çatlaması hariç bir sorun yaşamadım. kokpiti gayet kaliteli . vites topuzu hariç elimde kalan bir parçası da olmadı
    6n lerin kronik bir diğer hastalığı boğaz kelebeğidir. bu yüzden rolantide oynamalar ve stop etmeler oluyor. bizim ailemizin arabasıydı polo ben kullandıgım sürelerde devir süşmesi ve stop etmesi gibi problemlere rastlamadım ancak bu sorunun çözümleri var vw forumlarında.
    size tavsiyem lastikleri değiştirin jant takacak iseniz biraz daha kalın tabanlı lastik ile yol tutuşu artırın. bizimkisi orjinal ölçüsündeydi ikinci viteste bile patinaja kalıyordu :) şunu da söyleyebilirimki 6nler 6rdan daha atak. ben 6n i kullanırken, 6r dan önceki arabam olan corolladan daha dikkatli kullanırdım daha korkutuyordu.:) corollayı maddi sıkıntılarımızdan sonra satmak durumunda kaldık tekrar araba alma vakti geldiğinde tekrar poloya döndük :)
    sağlamlık olarak 6n i bırakmamızın nedeni otobanda bir kangoonun çarpıp arabanın perte çıkmasıydı. arabaya arkadan bakılınca far çatlamasını bırakın boya bile dökülmemişti.sadece kocaman bir göçük o kadar. ama şasisi kaydığı için pert oldu. 6n kaporta olarak dayanıklıdır kuşkunuz olmasın özellikle ufak sürtmelerde göçme olacağını sanmıyorum .6r ın kaportası da sağlama benziyor Allah test ettirmesin :)
    6r dada yeni gelen partiler deri direksiyon vites topuzu elfreni ile geliyor. ama bence plastik daha iyi ayrıcada kimin iki yan airbage ve yol bilgisayarına ihtiyacı varki ?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Hocam öncelikle dikkate aldığın için çok teşekkürler. Verdiğin bilgiler içinde. Aslında bizim Poloyu satıp yeni bir Polo almak istiyoruz ancak bana kalırsa şu saatten sonra alınacak polo şu 2004 kasalar(ön tarafı yuvarlak farlı) olanlar alınır oda en kötüsü. Ben 2007-2008 kasa Polo ları düşünüyorum ancak ikinci el oto sitelerinde 24-25.000 TL arasında hep bana soracak olursan gereksiz bir pahalılık var. Zaten son kasa Pololar biraz daha orta sınıfa hitAb ediyo. N e diyelim VW kullanıyoruz kazıklanıyomuyuz akıllıca bir iş mi yapıyoruz bilmiyorum
    [/]
    biz aile olarak arabayı iki kişi kullanıyoruz babam ve ben. poloyu almadan önce seat leon, mazda 3, renault fluence gibi orta sınıf arabalara baktık. sonra vw ye öylesine girdik.babam yeni poloyu çok beğendi ve ertesi gün siparişini verdik :) 50 yaşındaki babam polonun tasarımını çok ağırbaşlı ve şık buldu ufak olmasını önemsemedi. yani sedancı babamın fikri bile değişti :)
    size tavsiyem daha yeni bir model almak istiyorsanız toyota yaris olacaktır. arkadaşım 21000 e 40000 de otomatik 1300 motor yaris aldı çok memnunlar. eski kasaları daha uygun fiyata bulabilirsiniz. biz poloyu almadan önce babama yarisi de önermiştim ancak tipinden kaybetmişti
    her iki yariside kullanma fırsatı buldum ikiside gerek motor güçleri gerek yol tutuşları başarılı araçlar. arkadaşımın yarisi 6 senede rutin bakım hariç hiçbir sorun çıkarmamıştır.
    yaris ufak bir araç değildir. arka koltukları geriye ittiğinizde skoda superbin arka diz mesafesine yaklaşmış olursunuz :) 1300vvti motolar hem az yakıyor hemde sol şeritte uçuracak kadar performans sağlıyor ve polodan az yakıyorlar




  • Orijinalden alıntı: gto



    Hocam öncelikle dikkate aldığın için çok teşekkürler. Verdiğin bilgiler içinde. Aslında bizim Poloyu satıp yeni bir Polo almak istiyoruz ancak bana kalırsa şu saatten sonra alınacak polo şu 2004 kasalar(ön tarafı yuvarlak farlı) olanlar alınır oda en kötüsü. Ben 2007-2008 kasa Polo ları düşünüyorum ancak ikinci el oto sitelerinde 24-25.000 TL arasında hep bana soracak olursan gereksiz bir pahalılık var. Zaten son kasa Pololar biraz daha orta sınıfa hitAb ediyo. N e diyelim VW kullanıyoruz kazıklanıyomuyuz akıllıca bir iş mi yapıyoruz bilmiyorum
    [/]
    biz aile olarak arabayı iki kişi kullanıyoruz babam ve ben. poloyu almadan önce seat leon, mazda 3, renault fluence gibi orta sınıf arabalara baktık. sonra vw ye öylesine girdik.babam yeni poloyu çok beğendi ve ertesi gün siparişini verdik :) 50 yaşındaki babam polonun tasarımını çok ağırbaşlı ve şık buldu ufak olmasını önemsemedi. yani sedancı babamın fikri bile değişti :)
    size tavsiyem daha yeni bir model almak istiyorsanız toyota yaris olacaktır. arkadaşım 21000 e 40000 de otomatik 1300 motor yaris aldı çok memnunlar. eski kasaları daha uygun fiyata bulabilirsiniz. biz poloyu almadan önce babama yarisi de önermiştim ancak tipinden kaybetmişti
    her iki yariside kullanma fırsatı buldum ikiside gerek motor güçleri gerek yol tutuşları başarılı araçlar. arkadaşımın yarisi 6 senede rutin bakım hariç hiçbir sorun çıkarmamıştır.
    yaris ufak bir araç değildir. arka koltukları geriye ittiğinizde skoda superbin arka diz mesafesine yaklaşmış olursunuz :) 1300vvti motolar hem az yakıyor hemde sol şeritte uçuracak kadar performans sağlıyor ve polodan az yakıyorlar

    Eski kasa yarislerin tipini bende beğenmiyorum babanız gibi Dün akşam ikinci el oto sitesine baktım 2007-2008 model Opel Corsa'larında fiyatı uygun bence 22-23 milyara bir çok corsa vardı gerçi o paraya 2007-2008 poloda var ama daha dolu araç gibi gözüme geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Orijinalden alıntı: gto



    Hocam öncelikle dikkate aldığın için çok teşekkürler. Verdiğin bilgiler içinde. Aslında bizim Poloyu satıp yeni bir Polo almak istiyoruz ancak bana kalırsa şu saatten sonra alınacak polo şu 2004 kasalar(ön tarafı yuvarlak farlı) olanlar alınır oda en kötüsü. Ben 2007-2008 kasa Polo ları düşünüyorum ancak ikinci el oto sitelerinde 24-25.000 TL arasında hep bana soracak olursan gereksiz bir pahalılık var. Zaten son kasa Pololar biraz daha orta sınıfa hitAb ediyo. N e diyelim VW kullanıyoruz kazıklanıyomuyuz akıllıca bir iş mi yapıyoruz bilmiyorum
    [/]
    biz aile olarak arabayı iki kişi kullanıyoruz babam ve ben. poloyu almadan önce seat leon, mazda 3, renault fluence gibi orta sınıf arabalara baktık. sonra vw ye öylesine girdik.babam yeni poloyu çok beğendi ve ertesi gün siparişini verdik :) 50 yaşındaki babam polonun tasarımını çok ağırbaşlı ve şık buldu ufak olmasını önemsemedi. yani sedancı babamın fikri bile değişti :)
    size tavsiyem daha yeni bir model almak istiyorsanız toyota yaris olacaktır. arkadaşım 21000 e 40000 de otomatik 1300 motor yaris aldı çok memnunlar. eski kasaları daha uygun fiyata bulabilirsiniz. biz poloyu almadan önce babama yarisi de önermiştim ancak tipinden kaybetmişti
    her iki yariside kullanma fırsatı buldum ikiside gerek motor güçleri gerek yol tutuşları başarılı araçlar. arkadaşımın yarisi 6 senede rutin bakım hariç hiçbir sorun çıkarmamıştır.
    yaris ufak bir araç değildir. arka koltukları geriye ittiğinizde skoda superbin arka diz mesafesine yaklaşmış olursunuz :) 1300vvti motolar hem az yakıyor hemde sol şeritte uçuracak kadar performans sağlıyor ve polodan az yakıyorlar

    Eski kasa yarislerin tipini bende beğenmiyorum babanız gibi Dün akşam ikinci el oto sitesine baktım 2007-2008 model Opel Corsa'larında fiyatı uygun bence 22-23 milyara bir çok corsa vardı gerçi o paraya 2007-2008 poloda var ama daha dolu araç gibi gözüme geldi

    Alıntıları Göster
     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Alıntıları Göster
    İyi geldi bu fiyatlar bana, diğer firmalardaki fiyatları bilmiyorum gerçi ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    İyi geldi bu fiyatlar bana, diğer firmalardaki fiyatları bilmiyorum gerçi ama...

    Alıntıları Göster
    15 lik jantların tekimi 285 tl 1140 a 17 lik könig takarsınız. doğuş kazıklıyor herzamanki gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    15 lik jantların tekimi 285 tl 1140 a 17 lik könig takarsınız. doğuş kazıklıyor herzamanki gibi

    Alıntıları Göster
    İnanmıyorum yaaa adamlar resmen kumanda ile anahtar birlerşik diye katalokta göstermişler yuh yani Fıat puntoda bile böyle ama hiç bir yerde böyle gösterdiklerini görmedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    İnanmıyorum yaaa adamlar resmen kumanda ile anahtar birlerşik diye katalokta göstermişler yuh yani Fıat puntoda bile böyle ama hiç bir yerde böyle gösterdiklerini görmedim


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Merhaba,
    Bilindiği gibi VW Comfortline donanım versiyonlarında alarm standart değil.
    Sonradan piyasadaki tüm alarmlar takılabilir ama bu alarmları aktive/inaktive eden ayrıca bir uzaktan kumanda taşımak gerekir.

    Burada önerilen VW onaylı İtalyan malı "META 8809" marka ürün.
    Ürün kodu P05 000 8809P
    Bu ürün orjinal kumandası olan CAN (Control Area Network) sistemli araçlara monte edilebilmektedir.
    İlave alarm kumandasına ihtiyaç duymadan orjinal araç kumandası ile çalışır.
    Dijital ultrasonik sensörleri ile araç içini, elektronik darbe sensörleri ile araç dışını kontrol eder.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calik

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    daktiloda yazmayı bıraksanız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    daktiloda yazmayı bıraksanız

    Alıntıları Göster
    Polo İTÜ Maslak Yerleşkesi'nde

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Merhaba calik,
    doğru görmüşsünüz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    Polo İTÜ Maslak Yerleşkesi'nde

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Merhaba calik,
    doğru görmüşsünüz :)


    Yeni kasa Polo güzel ama kırmızı rengi yakışmamış bence beyaz rengi çok hoşuma gidiyor.
    Ayrıyeten bu jantlar VW nin orjinal jantlarımı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    Polo İTÜ Maslak Yerleşkesi'nde

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Merhaba calik,
    doğru görmüşsünüz :)


    Yeni kasa Polo güzel ama kırmızı rengi yakışmamış bence beyaz rengi çok hoşuma gidiyor.
    Ayrıyeten bu jantlar VW nin orjinal jantlarımı ?

    Alıntıları Göster
    bora jantı bunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    bora jantı bunlar

    Alıntıları Göster
    Zaten hiç yakışmamış bence bir gariplik var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    Polo İTÜ Maslak Yerleşkesi'nde

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Merhaba calik,
    doğru görmüşsünüz :)

    İtü de bu kadar polo görmek güzel. :) Fotoğraf febin önünde çekilmiş sanırım. İTÜ yle olan bağınız nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vwag -- 6 Ağustos 2010; 2:58:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    Polo İTÜ Maslak Yerleşkesi'nde

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Merhaba calik,
    doğru görmüşsünüz :)



    :) Hoşgelmiş İTÜ ye. Serinlesin gölgede biraz.
    Bence hem rengi hem jantlar gayet güzel, yakışmış.

    güle güle kazasız belasız mutlu günlerde kullanın

    selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calik

    quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    Polo İTÜ Maslak Yerleşkesi'nde

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Merhaba calik,
    doğru görmüşsünüz :)



    :) Hoşgelmiş İTÜ ye. Serinlesin gölgede biraz.
    Bence hem rengi hem jantlar gayet güzel, yakışmış.

    güle güle kazasız belasız mutlu günlerde kullanın

    selamlar.


    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Özür dileyerek, POLO V olmasa da 2007 POLO GOAL TDI için bir sorum olacaktı. Daha önce problemi yaşamış ve bilenler vardır diye bu başlığa da yazmak istedim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Aracı geceleri park manevralarında veya sokak aralarında kullanırken direksiyondan ıslık sesi geliyordu (direksiyonu çevirince). Bu normal mi? Ben, elektrikli motorun sesidir diyip normal olarak düşünüyordum.

    Sonra evin önünde, hafif yokuş, geriye doğru park ederken, direksiyonu çevirirken lambaların göz kırptığını fark ettim.

    Birkaç gün sonra, dün, aynı yerde park ederken, direksiyon arıza lambası yandı, beep beep, birkaç kere öttü,
    direksiyon sertleşti yumuşadı. Ben park ettim. Kontağı açıp kapadım, şimdilik sustu.

    Pazartesi servise götüreceğim. Forumlara baktım:

    -Açı sensörü
    -Direksiyon pompası

    ndan bahsediyor. Sizin başınıza geldi mi? Bilen var mı?

    Şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calik

    Merhaba Arkadaşlar,

    Özür dileyerek, POLO V olmasa da 2007 POLO GOAL TDI için bir sorum olacaktı. Daha önce problemi yaşamış ve bilenler vardır diye bu başlığa da yazmak istedim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Aracı geceleri park manevralarında veya sokak aralarında kullanırken direksiyondan ıslık sesi geliyordu (direksiyonu çevirince). Bu normal mi? Ben, elektrikli motorun sesidir diyip normal olarak düşünüyordum.

    Sonra evin önünde, hafif yokuş, geriye doğru park ederken, direksiyonu çevirirken lambaların göz kırptığını fark ettim.

    Birkaç gün sonra, dün, aynı yerde park ederken, direksiyon arıza lambası yandı, beep beep, birkaç kere öttü,
    direksiyon sertleşti yumuşadı. Ben park ettim. Kontağı açıp kapadım, şimdilik sustu.

    Pazartesi servise götüreceğim. Forumlara baktım:

    -Açı sensörü
    -Direksiyon pompası

    ndan bahsediyor. Sizin başınıza geldi mi? Bilen var mı?

    Şimdiden teşekkür ederim.



    Aracınızda elektromekanik direksiyon sistemi mevcut. tam tur yaptığında ıslık sesi ve farların enerjisi azalması normal(yüksek akım çektiği için durum normaldir. Dikkat ederseniz akşam farlarınız açıkken ön cam kapalıyken kapatma tuşuna basın aynı şeyin olduğunu göreceksiniz.) . Fakat normal çevirdiğinizde de geliyorsa direksiyon pompasında arıza olabilir. Ama normal kullanımda ses gelmiyorsa açı sensöründe sorun olabilir. Açı sensörünün termiğine baktırmanızı öneririm. Servisten sonucu buraya yazarsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vwag


    quote:

    Orijinalden alıntı: calik

    Merhaba Arkadaşlar,

    Özür dileyerek, POLO V olmasa da 2007 POLO GOAL TDI için bir sorum olacaktı. Daha önce problemi yaşamış ve bilenler vardır diye bu başlığa da yazmak istedim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Aracı geceleri park manevralarında veya sokak aralarında kullanırken direksiyondan ıslık sesi geliyordu (direksiyonu çevirince). Bu normal mi? Ben, elektrikli motorun sesidir diyip normal olarak düşünüyordum.

    Sonra evin önünde, hafif yokuş, geriye doğru park ederken, direksiyonu çevirirken lambaların göz kırptığını fark ettim.

    Birkaç gün sonra, dün, aynı yerde park ederken, direksiyon arıza lambası yandı, beep beep, birkaç kere öttü,
    direksiyon sertleşti yumuşadı. Ben park ettim. Kontağı açıp kapadım, şimdilik sustu.

    Pazartesi servise götüreceğim. Forumlara baktım:

    -Açı sensörü
    -Direksiyon pompası

    ndan bahsediyor. Sizin başınıza geldi mi? Bilen var mı?

    Şimdiden teşekkür ederim.



    Aracınızda elektromekanik direksiyon sistemi mevcut. tam tur yaptığında ıslık sesi ve farların enerjisi azalması normal(yüksek akım çektiği için durum normaldir. Dikkat ederseniz akşam farlarınız açıkken ön cam kapalıyken kapatma tuşuna basın aynı şeyin olduğunu göreceksiniz.) . Fakat normal çevirdiğinizde de geliyorsa direksiyon pompasında arıza olabilir. Ama normal kullanımda ses gelmiyorsa açı sensöründe sorun olabilir. Açı sensörünün termiğine baktırmanızı öneririm. Servisten sonucu buraya yazarsanız sevinirim.


    Sn. vwag,
    Cevabınız için teşekkür ederim.
    Islık sesi, normal kullanımda sadece sokak aralarındaki manevralarda 1. veya 2. vitesteki düşük hızlarda duyuluyor. Gece daha rahat duyuluyor tabi, gündüz pek duyulmuyor, çok dikkat ederseniz duyabiliyorsunuz.
    Yani direksiyonu sona dayamasam da, normal manevralarda ıslık sesi geliyor. Direksiyonu sona dayadığınızdak hidrolik pompadaki bypass sesine benzer sesi kastetmişsiniz sanırım ama bu sona dayamaktan kaynaklı değil.
    Bu arabada açıkçası direksiyonu sona dayayıp hiç üstelemedim, elektrikli olduğunu bildiğim için, denemeye bile çekiniyorum :)

    Far kısılması, cam açmadakine benziyor ama direksiyonun normal soldan-sağa, sağdan-sola hareketinde de oluyor. Sona dayamadan da oluyor yani.

    2 gün önce arka sağ fren lambasını kesti, dün akşam bu direksiyon uyarısını verdi, bu sabah ise sağ ön kısa far kesilmiş idi, değiştirdim onları. Tesadüf mü yoksa bir gerilim sorunu mu var bilemiyorum.

    Sabah 3-4 km kullandım, direksiyon normal.

    Yarın tanıdığım bir elektrikçiye, oradan da gerekirse Maslak taki GÜNEY servise götürüp baktıracağım.

    Sonucu yazarım tabiki.

    ilginiz için tekrar teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calik -- 8 Ağustos 2010; 16:34:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calik

    quote:

    Orijinalden alıntı: vwag


    quote:

    Orijinalden alıntı: calik

    Merhaba Arkadaşlar,

    Özür dileyerek, POLO V olmasa da 2007 POLO GOAL TDI için bir sorum olacaktı. Daha önce problemi yaşamış ve bilenler vardır diye bu başlığa da yazmak istedim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Aracı geceleri park manevralarında veya sokak aralarında kullanırken direksiyondan ıslık sesi geliyordu (direksiyonu çevirince). Bu normal mi? Ben, elektrikli motorun sesidir diyip normal olarak düşünüyordum.

    Sonra evin önünde, hafif yokuş, geriye doğru park ederken, direksiyonu çevirirken lambaların göz kırptığını fark ettim.

    Birkaç gün sonra, dün, aynı yerde park ederken, direksiyon arıza lambası yandı, beep beep, birkaç kere öttü,
    direksiyon sertleşti yumuşadı. Ben park ettim. Kontağı açıp kapadım, şimdilik sustu.

    Pazartesi servise götüreceğim. Forumlara baktım:

    -Açı sensörü
    -Direksiyon pompası

    ndan bahsediyor. Sizin başınıza geldi mi? Bilen var mı?

    Şimdiden teşekkür ederim.



    Aracınızda elektromekanik direksiyon sistemi mevcut. tam tur yaptığında ıslık sesi ve farların enerjisi azalması normal(yüksek akım çektiği için durum normaldir. Dikkat ederseniz akşam farlarınız açıkken ön cam kapalıyken kapatma tuşuna basın aynı şeyin olduğunu göreceksiniz.) . Fakat normal çevirdiğinizde de geliyorsa direksiyon pompasında arıza olabilir. Ama normal kullanımda ses gelmiyorsa açı sensöründe sorun olabilir. Açı sensörünün termiğine baktırmanızı öneririm. Servisten sonucu buraya yazarsanız sevinirim.


    Sn. vwag,
    Cevabınız için teşekkür ederim.
    Islık sesi, normal kullanımda sadece sokak aralarındaki manevralarda 1. veya 2. vitesteki düşük hızlarda duyuluyor. Gece daha rahat duyuluyor tabi, gündüz pek duyulmuyor, çok dikkat ederseniz duyabiliyorsunuz.
    Yani direksiyonu sona dayamasam da, normal manevralarda ıslık sesi geliyor. Direksiyonu sona dayadığınızdak hidrolik pompadaki bypass sesine benzer sesi kastetmişsiniz sanırım ama bu sona dayamaktan kaynaklı değil.
    Bu arabada açıkçası direksiyonu sona dayayıp hiç üstelemedim, elektrikli olduğunu bildiğim için, denemeye bile çekiniyorum :)

    Far kısılması, cam açmadakine benziyor ama direksiyonun normal soldan-sağa, sağdan-sola hareketinde de oluyor. Sona dayamadan da oluyor yani.

    2 gün önce arka sağ fren lambasını kesti, dün akşam bu direksiyon uyarısını verdi, bu sabah ise sağ ön kısa far kesilmiş idi, değiştirdim onları. Tesadüf mü yoksa bir gerilim sorunu mu var bilemiyorum.

    Sabah 3-4 km kullandım, direksiyon normal.

    Yarın tanıdığım bir elektrikçiye, oradan da gerekirse Maslak taki GÜNEY servise götürüp baktıracağım.

    Sonucu yazarım tabiki.

    ilginiz için tekrar teşekkür ederim


    Önemli değil rica ederim. Umarım fazla bir masraf açmaz. Bu arada üstte dikkatimi çekti . İtü de mi çalışıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vwag


    quote:

    Orijinalden alıntı: calik

    quote:

    Orijinalden alıntı: vwag


    quote:

    Orijinalden alıntı: calik

    Merhaba Arkadaşlar,

    Özür dileyerek, POLO V olmasa da 2007 POLO GOAL TDI için bir sorum olacaktı. Daha önce problemi yaşamış ve bilenler vardır diye bu başlığa da yazmak istedim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Aracı geceleri park manevralarında veya sokak aralarında kullanırken direksiyondan ıslık sesi geliyordu (direksiyonu çevirince). Bu normal mi? Ben, elektrikli motorun sesidir diyip normal olarak düşünüyordum.

    Sonra evin önünde, hafif yokuş, geriye doğru park ederken, direksiyonu çevirirken lambaların göz kırptığını fark ettim.

    Birkaç gün sonra, dün, aynı yerde park ederken, direksiyon arıza lambası yandı, beep beep, birkaç kere öttü,
    direksiyon sertleşti yumuşadı. Ben park ettim. Kontağı açıp kapadım, şimdilik sustu.

    Pazartesi servise götüreceğim. Forumlara baktım:

    -Açı sensörü
    -Direksiyon pompası

    ndan bahsediyor. Sizin başınıza geldi mi? Bilen var mı?

    Şimdiden teşekkür ederim.



    Aracınızda elektromekanik direksiyon sistemi mevcut. tam tur yaptığında ıslık sesi ve farların enerjisi azalması normal(yüksek akım çektiği için durum normaldir. Dikkat ederseniz akşam farlarınız açıkken ön cam kapalıyken kapatma tuşuna basın aynı şeyin olduğunu göreceksiniz.) . Fakat normal çevirdiğinizde de geliyorsa direksiyon pompasında arıza olabilir. Ama normal kullanımda ses gelmiyorsa açı sensöründe sorun olabilir. Açı sensörünün termiğine baktırmanızı öneririm. Servisten sonucu buraya yazarsanız sevinirim.


    Sn. vwag,
    Cevabınız için teşekkür ederim.
    Islık sesi, normal kullanımda sadece sokak aralarındaki manevralarda 1. veya 2. vitesteki düşük hızlarda duyuluyor. Gece daha rahat duyuluyor tabi, gündüz pek duyulmuyor, çok dikkat ederseniz duyabiliyorsunuz.
    Yani direksiyonu sona dayamasam da, normal manevralarda ıslık sesi geliyor. Direksiyonu sona dayadığınızdak hidrolik pompadaki bypass sesine benzer sesi kastetmişsiniz sanırım ama bu sona dayamaktan kaynaklı değil.
    Bu arabada açıkçası direksiyonu sona dayayıp hiç üstelemedim, elektrikli olduğunu bildiğim için, denemeye bile çekiniyorum :)

    Far kısılması, cam açmadakine benziyor ama direksiyonun normal soldan-sağa, sağdan-sola hareketinde de oluyor. Sona dayamadan da oluyor yani.

    2 gün önce arka sağ fren lambasını kesti, dün akşam bu direksiyon uyarısını verdi, bu sabah ise sağ ön kısa far kesilmiş idi, değiştirdim onları. Tesadüf mü yoksa bir gerilim sorunu mu var bilemiyorum.

    Sabah 3-4 km kullandım, direksiyon normal.

    Yarın tanıdığım bir elektrikçiye, oradan da gerekirse Maslak taki GÜNEY servise götürüp baktıracağım.

    Sonucu yazarım tabiki.

    ilginiz için tekrar teşekkür ederim


    Önemli değil rica ederim. Umarım fazla bir masraf açmaz. Bu arada üstte dikkatimi çekti . İtü de mi çalışıyorsunuz.




    Merhaba Arkadaşlar,

    Bugün önce elektrikçiye götürdüm, durumu anlattım, voltaj dalgalanması vb. birşey için ölçüm yapmaya gerek görmedi. Beni doğrudan GÜNEY servisine gönderdi.

    GÜNEY servise gittim. Aracı cihaza bağladılar. Motor veya direksiyon kutusunda herhangi bir arıza kaydı görülmedi.

    Direksiyonun çıkardığı ıslık sesi normal dediler.

    Bu direksiyonun elektromekanik değil elektrohidrolik olduğunu öğrendim. Elektrohidrolik olanlarda, hidrolik pompa var ancak bu pompa, motordan kayışla değil elektrik motorundan tahrik alıyormuş. Polo IV de, bizimkilerde var.
    Yeşil kapaklı hidrolik kutusu akünün altında, bizim ulaşabileceğimiz bir yer değil. Aküyü sökmek gerekiyor. Normalde kontrole gerek yok.
    www.volkswagen.co.uk
    Driver Assistance | Volkswagen UK
    http://www.volkswagen.co.uk/technology/glossary/power-steering-electrohydraulic


    Elektromekanik olanlarda pompa yok, tamamen elektrik motorlu. Daha gelişmiş ve yeni. Polo V, Golf V ve sonrasında varmış.

    Sonuç olarak bir arızan yok, eğer birkaç kere daha tekrar ederse gelirsin dediler ve beni gönderdiler. Durum böyle.

    Selamlar.




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.