Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (67. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.058.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erdim kardeş sen ilk arabayı çıkardığımda otobanda 220 gördüm demişdin dimi....
  • bayide trendline araç olmadıgı için bakamadım. peki plastik kalitesi 1.4 trendline larda da mı aynı?
    yarın gidip 1.2 trendlinelara bakıcam butcem kısıtlı oldugu için pek seçim sansım yok. 2. el almayı dusunuyodum ilk basta fakat gosterdigim her araç boyalı kazalı vs. cıktı o fiyata.
    yani demek istedigim bu donanımdaki bir aracı alırsam pişman olurmuyum? birde bayiler indirim konusunda nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecb

    bayide trendline araç olmadıgı için bakamadım. peki plastik kalitesi 1.4 trendline larda da mı aynı?
    yarın gidip 1.2 trendlinelara bakıcam butcem kısıtlı oldugu için pek seçim sansım yok. 2. el almayı dusunuyodum ilk basta fakat gosterdigim her araç boyalı kazalı vs. cıktı o fiyata.
    yani demek istedigim bu donanımdaki bir aracı alırsam pişman olurmuyum? birde bayiler indirim konusunda nasıl?


    1.2 trendline araçlar en erken 2 ay sonra gelecek diyorlar.. lastik kalitesi derken neyi kastediyorsun bilmiyorum ama 1.2'de 14" ; 1.6'da 15" jant-lastik var..

    1.2 trendline ile aynı malzeme kalitesine sahip 1.2 bluemotion aracı inceledim, içerisine oturdum, orasını burasını kurcaladım ve seçimimi 1.6 comfortline'dan yana yaptım..

    valla madem çıkıyorsun 34-35'lere aldın mı iyisini al derim sana.. 1.2 motordan memnun kalmayabilirsin ve zaten benzinli alacaksan sakın ama sakın 1.2 motor alma.. performanstan çok pişman olursun.. çünkü hem kalitesiz malzeme hem motor gücü çok zayıf.. zaten 1.2 benzinli araçlar satılmıyor..

    malzemelerin kalitesiz ve sert plastik olmasının sebebi de şuymuş.. 1.2 motorun güç zaafiyetini aracın tonajını hafifleterek subvanse etmek.. pek inandırıcı değil..




  • bence bu donanımlarda sadece 1.2 dizel alınır.o da amaç ekonomi yapmak olursa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecb

    malzemelerin kalitesiz ve sert plastik olmasının sebebi de şuymuş.. 1.2 motorun güç zaafiyetini aracın tonajını hafifleterek subvanse etmek.. pek inandırıcı değil..



    biz de yedik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borni101

    bence bu donanımlarda sadece 1.2 dizel alınır.o da amaç ekonomi yapmak olursa..



    1.2 dizel ile 1.6 dizel arasında 100 km'de en fazla 1 litre fark eder ki (bence etmez bile) bu da motor performansından taviz vermek için hiç de yeterli değil..

    ha bir de 1.2 motor ile yıllık 250 TL daha az mtv ödersin..

    onun haricinde 1.2 trendline seçenek olarak tercih edilecek bir araç değil..

    bunların haricinde bu fiyatlarda full donanım arıyorsanız gidin 35-36 bin TL'ye punto evo 1.3 m.jet evo kit alın..

    ama aracımda yağmur sensörü, far sensörü, cruze control gibi özellikler de olmayıversin.. yağmur yağınca silecekleri elimle açarım, hava kararınca farları elimle açarım, yılda zaten kaç kez uzun yola çıkıyoruz ki, şehir içi için cruze kontrole gerek yok..




  • Arkadaşlar 1.2 TDI motorun nesi zayıf, zaaflı? Eskiden 1400 cc olup PD sisteme sahip olan ama Common Rail sisteme geçince 1200 cc hacme düşürülen ama gücü değişmeyen bir motor. 75 beygir gücünde ve 180nm tork üretiyor. 0-100ü de 13.9 sn.

    Polo 1.2 TDI 75hp 180 nm 13.9 sn

    Fiesta 1.4 tdci 68 hp 160 nm 15 sn
    Corsa 1.3 cdti 75hp 170 nm 14.5 sn
    Clio 1.5 dCi 65 hp 160 nm 15.2 sn

    Gördüğünüz gibi rakiplerinden çok daha performanslı. Hem de vergi avantajlı ve çok ekonomik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borni101


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecb

    malzemelerin kalitesiz ve sert plastik olmasının sebebi de şuymuş.. 1.2 motorun güç zaafiyetini aracın tonajını hafifleterek subvanse etmek.. pek inandırıcı değil..



    biz de yedik



    valla ben de yemedim.. şimdi verilere tekrar baktım.. 1.6 comfort ile 1.2 trend arasındaki ağırlık farkı 25 kg..

    bence esas gaye, malzemeden kısarak fiyatları düşürmek.. zira 1.2 trend ile 1.6 comfort arasında listede 2500 TL civarında bir fark var.. ama 1.6 (90 beygir 230 Nm tork muazzam) ile 1.2 motor gücü arasındaki fark için bile 2500 TL fazladan verilir bence..




  • 1.2 dızel 3 sılındır ve pıston catlatma olayları varmıs vw mez ın yalancısıyım. Kısaca ozetlıyım eger arabayı her bınısımde benı heyecanlandırsın ıstıyorsan comfortlıne almalısınız yok araba sadece ayagımı yerden kessın ıcı onemlı degıl umrumda degıl dıyosan tredlıne.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unal04

    erdim kardeş sen ilk arabayı çıkardığımda otobanda 220 gördüm demişdin dimi....

    aynen abı otobanda 220 yı gordum ama daha ılerısıne gecemedım .) ama aracım 1.6tdı duz vıtes ,dsg o kadar yapmıyormus galıba.
  • merhaba arkadaşlar . aranıza (polo bluemotion ile)katılmak üzereyken bu akşam bir polo 1.2 tdi test ettim bi arkadaşın dı. genel anlamda konforu hoşuma gitti birazcık dar gibi geldi onu söylemeliyim. aslında gayet ferah bir iç mekana sahipte olsa birazcık daha genişi olsa demedim değil. 37200 e polo bluemotion ayırtmıştım yarında kapora verip araca bakmaya gidecektim. 1.2 dizel motor birazcık gürültülü gibi geldi daha önce reno megane 2 1.5 dci, pejo 407 1.6 hdi kullanmıştım halihazırda da benzinli astra kullanıyorum. performans olarak 120 km hıza kadar iyi sonrası için pekbirşey diyemiycem yetmedi gibi yani.

    bluemotion un 2.9 litrelik şehirdışı tüketim değerine startstop sistemine kol dayamasına yokuş kalkış desteği, hız sabitlemesi, esp sine hayran kalmıştım. yedek lastik yok ayrıca bir bilgi olsun:)

    sanırım benim için biraz daha güçlü bir araç daha iyi olacak gibi. 1.2 tdi lerde özellikle1500 devirde başlayan 2500 devire kadar süren motorda bir sarsıntı hissettim. rahatsız edici bir metal sesi vardı. kullandığım araç henüz 2000 km deydi yeni olduğu için mi vardı o ses yoksa hep mi duyacaz bilemedim. bi kararsızlık aldı gitti gecenin bu saatinde. paraya kıyıp bir büyüğüne geçmek gerekecek gibi görünüyor. golf 1.6 tdi comfort olsun desem fiyat 50000 trend olsun desem 46000 . 37000 nerde 46000 nerde . o paralara esp siz hız sabitlmesi olmayan yokuş kalkış desteği olmayan bi araba almak mııı yoksa 37000 e özellikleri iyi daha makul yakıt cimrisi bir polo bluemotion mu kararsız kaldım.

    fotoğrafları da var ama çok büyük diye kabul ettiremedim canım forumumuza... polo büyüksünde ah birazcık daha büyük olsaymışın :)
    diyor saygılar sunuyorum fotoğrafları küçülteebilirsem paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo

    merhaba arkadaşlar . aranıza (polo bluemotion ile)katılmak üzereyken bu akşam bir polo 1.2 tdi test ettim bi arkadaşın dı. genel anlamda konforu hoşuma gitti birazcık dar gibi geldi onu söylemeliyim. aslında gayet ferah bir iç mekana sahipte olsa birazcık daha genişi olsa demedim değil. 37200 e polo bluemotion ayırtmıştım yarında kapora verip araca bakmaya gidecektim. 1.2 dizel motor birazcık gürültülü gibi geldi daha önce reno megane 2 1.5 dci, pejo 407 1.6 hdi kullanmıştım halihazırda da benzinli astra kullanıyorum. performans olarak 120 km hıza kadar iyi sonrası için pekbirşey diyemiycem yetmedi gibi yani.

    bluemotion un 2.9 litrelik şehirdışı tüketim değerine startstop sistemine kol dayamasına yokuş kalkış desteği, hız sabitlemesi, esp sine hayran kalmıştım. yedek lastik yok ayrıca bir bilgi olsun:)

    sanırım benim için biraz daha güçlü bir araç daha iyi olacak gibi. 1.2 tdi lerde özellikle1500 devirde başlayan 2500 devire kadar süren motorda bir sarsıntı hissettim. rahatsız edici bir metal sesi vardı. kullandığım araç henüz 2000 km deydi yeni olduğu için mi vardı o ses yoksa hep mi duyacaz bilemedim. bi kararsızlık aldı gitti gecenin bu saatinde. paraya kıyıp bir büyüğüne geçmek gerekecek gibi görünüyor. golf 1.6 tdi comfort olsun desem fiyat 50000 trend olsun desem 46000 . 37000 nerde 46000 nerde . o paralara esp siz hız sabitlmesi olmayan yokuş kalkış desteği olmayan bi araba almak mııı yoksa 37000 e özellikleri iyi daha makul yakıt cimrisi bir polo bluemotion mu kararsız kaldım.

    fotoğrafları da var ama çok büyük diye kabul ettiremedim canım forumumuza... polo büyüksünde ah birazcık daha büyük olsaymışın :)
    diyor saygılar sunuyorum fotoğrafları küçülteebilirsem paylaşırım.

    Aramıza hosgeldınız. Ben otomotıv bolumu ogrencısıyım ve ınanın 1.2 tdı ıle 1.6tdı arasında cok gıdıp geldım. Ama 1.2 tdi nın 3 sılındır olması( bızım tabırımızle pırpır motor) olması benı cok dusundurdu ve 1.6tdi tercıh ettım ve ıyı kı etmısım. Sakın yanlıs anlamayın ben arabam neyse o dıyenlerdenım ve bu forumlar arac alıcak ınsanların fıkırlerını buyuk olcude degıstırdıgı ıcın sızı yanlıs yonlendırmek ıstemem. Kesinlikle fabrıka verılerı tutmuyo bu bır gercek 2.9 demıs ama duz yol surtunme katsayısı şu kadarda falan fılan ki bu arac hep duz yolda gıtmıycek bu da bır gercek=) Aracın içi fıesta ve corsaya gore buyuk aslında sadece on panel genıs ordada kalıtesını konusturmus vw bence , arka oturma mesafesı yeterlı 1.84 boyundayım kı aracı yayılarak kullananlardanım benım boyumda bır kısı arkaya kesınlıkle sıgıyor ama koltuk cok dık oldugu ıcın uzun yolculuklar yorucu olabilıyor arkadakıler ıcın. Bluemotıon da olup comfortlınelerde olmayan aksesuarlar yokus kalkıs destegı,hız sabıtlemesı,esp. Ama fıyatı 37200 kı benım yorumum o kadar para bır 1.2 bır araca verılmez. Sonucta uzun yolculuklarınızda olcak hız yapmak ıstıceksınız 150 zar zor gelıceksınız gıtmıycek ve aracınızdan sogumanıza neden olucak. Ama 1.6 tdi alırsanız ayagınızın agırlıgıyla 150 km hıza geldıgınızde cok hızlı gıdıyormusum demenıze neden olcuk kı basıma geldı .) sıze tavsıyem kesınlıkle dızel olsun hızlı gıtsın ve tasarruflu olsun dıyorsanız 1.6tdi. Aracım 3200 kmde 8 lıtre dızelle 140 km yapıyorum sehırıcı ve buda herhalde 210krs a gelıyor kı bır ogrencı olarak arabamı sevıyorum bu konuda her konuda.)




  • polo R dedikleri bu olsa gerek
  • 1.4 Benzinli DSG ve 1.6 TDI DSG için yakıt tüketim değerlerinizi öğrenebilirmiyim arkadaşlar ??

    Birde 1.6 Dizel Otomatik ve Boş Bir Polo için değer mi bu fiyatlar ??

    Teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senceru
    1.4 Benzinli DSG ve 1.6 TDI DSG için yakıt tüketim değerlerinizi öğrenebilirmiyim arkadaşlar ??

    Birde 1.6 Dizel Otomatik ve Boş Bir Polo için değer mi bu fiyatlar ??

    Teşekkürler..


    Yol bilgisayarı, Cruz kontrol, cam filmi, Çelik jant, fonksiyonel direksiyon(F1 vites fonksiyonlu), sis fari, arka park sensörü bütün bunlara 3.250TL ekstra ödersen, Full Polo sahibi olabiliyorsun(bütün bunları dışarıda yaptırman lazım yanliz).(Ben yaptirdim oldu)Yani o kadar para verdikten sonra 3.250 yi de ödeyiver tamam olsun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdim11

    quote:

    Orijinalden alıntı: unal04

    erdim kardeş sen ilk arabayı çıkardığımda otobanda 220 gördüm demişdin dimi....

    aynen abı otobanda 220 yı gordum ama daha ılerısıne gecemedım .) ama aracım 1.6tdı duz vıtes ,dsg o kadar yapmıyormus galıba.

    Erdim doğru dedin, benim alet TDİ DSG 200 u geçmiyor, arkadan ittirdim, yok gene geçmedi.Aleti 2 gün sana vereyim de sunu bi adam et kendine gelsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: markis


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdim11

    quote:

    Orijinalden alıntı: unal04

    erdim kardeş sen ilk arabayı çıkardığımda otobanda 220 gördüm demişdin dimi....

    aynen abı otobanda 220 yı gordum ama daha ılerısıne gecemedım .) ama aracım 1.6tdı duz vıtes ,dsg o kadar yapmıyormus galıba.

    Erdim doğru dedin, benim alet TDİ DSG 200 u geçmiyor, arkadan ittirdim, yok gene geçmedi.Aleti 2 gün sana vereyim de sunu bi adam et kendine gelsin...

    Ruzgarı arkama aldımmı otobanda 200 ne 240 gorurum abı dsg ıle :)=)=)




  • söylediklerinize katılmamak elde değil. şahsen 100 km de 3 litre yakan araçla 5 litre yakan araç arasında bence parasal anlamda bir fark yoktur. yani en azından ben o farkı hissedemem. benim için artık bir depo mazotla bin km giden araba esastı aslında. deposu 55 litrede olsa 70 litrede olsa 45 litrede olsa pek önemli değil diye düşünmeye başladım.

    dediğim gibi beni rahatsız eden sizin tabirinizle pır pır eden benim tabirimle cayırdayan bir 1.2 tdi motor. 3 silindirden kaynaklandığını söyleyen çok kişi oldu. bir önceki kasanın 1.4 tdi leride aynı şekilde 3 silindirliymiş ve aynı huzursuzluk hissi ondada mevcutmuş. alım satımla uğraşan tanıdıktan öğrendiğim budur. ha kötü motor mu? elbetteki sınıfındaki motorlara kıyasla bir gömlek üstün. ama ihtiyaçları iyi belirlemek gerekiyormuş. onu onu anladım. bu motor kullanıcısına göre iyi. bahsettiğim ses konusunda birebir kullanıcılarının yorumunu almak daha doğru olur. ben sadece 70 km kadar kullandım. polo blue nun elimde 10 tane bayi fotoğrafı var . ancak yükleyemedim bu sorunu aşmanın bir yolu varsa paylaşan olursa fotoğrafları yüklerim.




  • fotografları kucultme programı kullanarak kucultup atmanız lazım ,yoksa olmuyor:S . Motor ıyı bır motor aslında ama sorunları var o bırazda sans meselesı ama seslı bır motor 1.6tdı ıle 1.2tdı yı yanyana koyup calıstırın ve aradakı sesle bıle anlarsınız.) 1.6 tdı sabah kalktıgınızda rolentıde sesını duyarsınız ama yolculuk sırasında hele uzun yolculukta kesınlıkle duymazsınız. Ben lıse yılından berı (2006 yılı) astra h kasa ıstyordum ımkanımızda vardı poloyu almadan once ama 1.3 cdtı motor ıle 1.6 arasında cok fark oldugunu gorunce polo aldım .) 2.vıteste 60-70 e gelen ve hemen vıtes at gıdıcem dıyen bır makına ınanın.
  • Arkadaşlar Merhaba,
    Lastik basıncı yakıt kapağının arkasında 185/60r için yolcu ve yük olmadan ön 32psi arka 35 psi görünüyor. Bu bana biraz fazla geldi oto lastikçisine gittiğimde önü 30 arkayı 32 yaptı. Sizler lastik basınçlarını nasıl yapıyorsunuz ben ikinci el aldım 1.6TDI. Fabrika çıkışında hangi değerlerde oluyor acaba? Bilgi verirseniz sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.