Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (77. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.280
Cevap
57
Favori
1.058.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataykaan

    benim aracı 2011 1.6 tdı on ve arka disk


    tdi farklı olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataykaan

    Arkadaşlar polo 1.6 tdı şehir içi ve dışı tüketim değerleriniz nedir ben şehir içi 7 lt nın altına düşüremedim ..


    7 lt yi nasıl ölçtün...yol bilg.i mi war...bnm ki 5lt den fazla yemiyo ş.içi...genellikle sakşn kullanım....


  • katlanabilir yan aynalar var. diğerleri yok.
    önler disk sadece. 2010 modeller de ön/arka disk idi. 2011'lerde türkiye'ye gelenler disk/kampana oldu.


    Katlanabilir yan aynalar yok ki....elle katlarsan olur ama...
  • Orijinalden alıntı: unal04




    katlanabilir yan aynalar var. diğerleri yok.
    önler disk sadece. 2010 modeller de ön/arka disk idi. 2011'lerde türkiye'ye gelenler disk/kampana oldu.


    Katlanabilir yan aynalar yok ki....elle katlarsan olur ama...


    ben de elden bahsettim :) otomatik katlanabilir yan aynalar yok :D
  • Orijinalden alıntı: unal04




    katlanabilir yan aynalar var. diğerleri yok.
    önler disk sadece. 2010 modeller de ön/arka disk idi. 2011'lerde türkiye'ye gelenler disk/kampana oldu.


    Katlanabilir yan aynalar yok ki....elle katlarsan olur ama...


    ben de elden bahsettim :) otomatik katlanabilir yan aynalar yok :D
  • her defasında depoyu fulleyip harcanan mazot km hesabı yaptım.araç 2000 de belki daha sonra düşer...
  • En son 50tl lik mazot aldım 235 km yaptım....daha en az 50-60km daha yapar ama sakin kullanımda ara ara yüklenerek bu veerileri elde ettim...
  • En son 50tl lik mazot aldım 235 km yaptım....daha en az 50-60km daha yapar ama sakin kullanımda ara ara yüklenerek bu veerileri elde ettim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataykaan

    her defasında depoyu fulleyip harcanan mazot km hesabı yaptım.araç 2000 de belki daha sonra düşer...

    benım 3750 kmde aracım su an ve sehırcı 30tl dızel le tas catlasın 140 km gıdıyorum hırcın kullanınca 110 km ye kadar dusuyor ama uzun yolda az yakıyor 50 tl dızelle tekırdag-ıst 280 km gıttı cızgılerın hepsı gıttıgınde .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pandelis


    quote:

    Orijinalden alıntı: ataykaan

    benim aracı 2011 1.6 tdı on ve arka disk


    tdi farklı olabilir.

    2010 model poloların benzınlı ve dızellerı disk'ti .Ama şimdi 2011 yılının benzınlılerı kampana ,1.6tdı ların disk
  • nasıl iş bu yaa ben disk diye biliyordum
  • 6Rcilere kıyak, izlemeyenler için İspanya fabrikadan Polo üretim görüntüleri:


  • 1.6 tdı araçla 200 km hızı geçen arkadaşlar mazotu hangi firmadan alıyorsunuz ben shell gtl kullanıyorum ama araç 185 i geçmiyor..belki mazottan farkediyodur..
  • 2011 Polo 1.6 TDI / Sol Farda ufak bir kırık oldu.

    Servis Sol far için 185 + KDV dedi. Valeo'su 203 lira.(KDV dahil) (Gerçi şimdi kampanya var 162 liraya geliyor ama normal Valeo fiyatı 203)

    ( )

    Nasıl oluyor ? Orijinal fiyatı Valeodan nasıl ucuz oluyor? Yoksa Valeo daha ucuz da otostart mı şişirmiş fiyatı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataykaan

    1.6 tdı araçla 200 km hızı geçen arkadaşlar mazotu hangi firmadan alıyorsunuz ben shell gtl kullanıyorum ama araç 185 i geçmiyor..belki mazottan farkediyodur..

    arkadaşım aracın beygir gücü belli. motor hacmi isterse 1.8 olsun farketmez. dizel faktörü ile birlikte taş çatlasa sıfır açı otobanda 190 ı bile zor görürsün. ne 200 ü ne geçmesi.millet bol keseden sallıyor. araç 160-170 den sonra zaten ıslık çalmaya uğuldamaya başlıyor. Millet dizel araçları mübarek Tsi Gti motor falan yaptı heralde. bunun benzinli 1.4 bile en fazla 175 taş çatlasa ..... hem dizelini hem benzinlisini bizzat test ettim... palavralara inanmayın. 85-90 beygirlik bir aracın gücü kapasitesi bellidir..
  • 1 senedir Polo 6R 2010 1.4 manuel 85hp kullanıcısıyım.
    Otobanda 200'ü çok rahat görüyorum, zorlasam +5'i de var.
    Siz hangi şartlarda denediniz bilemiyorum.O yüzden palavra vb.. biraz ağır olmuş.

    quote:

    Orijinalden alıntı: montanegro


    quote:

    Orijinalden alıntı: ataykaan

    1.6 tdı araçla 200 km hızı geçen arkadaşlar mazotu hangi firmadan alıyorsunuz ben shell gtl kullanıyorum ama araç 185 i geçmiyor..belki mazottan farkediyodur..

    arkadaşım aracın beygir gücü belli. motor hacmi isterse 1.8 olsun farketmez. dizel faktörü ile birlikte taş çatlasa sıfır açı otobanda 190 ı bile zor görürsün. ne 200 ü ne geçmesi.millet bol keseden sallıyor. araç 160-170 den sonra zaten ıslık çalmaya uğuldamaya başlıyor. Millet dizel araçları mübarek Tsi Gti motor falan yaptı heralde. bunun benzinli 1.4 bile en fazla 175 taş çatlasa ..... hem dizelini hem benzinlisini bizzat test ettim... palavralara inanmayın. 85-90 beygirlik bir aracın gücü kapasitesi bellidir..




  • bugün lastiklere hava bastım

    ilk önce havalarına baktım orjinal değerler ön 35- arka 31 di

    bende önlere 35 - arkaya 32 bastım

    normalde iki kişi + bagaja 32-29 önermişler benzin kapağında düşük geldi bana o yüzden düşürmedim havaları

    zaten havalar değişmemiş sol ön lastik 35 den 34 e düşmüş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 19 Nisan 2011; 20:19:26 >
  • bence depo kapağında yazandan şaşmamak gerekli, aracı üreten fabrika bunu öneriyorsa vardır bir bildikleri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deeper_inside

    bence depo kapağında yazandan şaşmamak gerekli, aracı üreten fabrika bunu öneriyorsa vardır bir bildikleri...


    doğru diyorsunuz fakat bu lastiklerde almanyada fabrikadan çıktığı gibi geldi , o yüzden ayarını bozmayayım dedim. birde lastik hava tablosuna baktım azami 36 psi diyor orda da sorun yok. bakalım şimdilik iyi sorun çıkacağını sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montanegro


    quote:

    Orijinalden alıntı: ataykaan

    1.6 tdı araçla 200 km hızı geçen arkadaşlar mazotu hangi firmadan alıyorsunuz ben shell gtl kullanıyorum ama araç 185 i geçmiyor..belki mazottan farkediyodur..

    arkadaşım aracın beygir gücü belli. motor hacmi isterse 1.8 olsun farketmez. dizel faktörü ile birlikte taş çatlasa sıfır açı otobanda 190 ı bile zor görürsün. ne 200 ü ne geçmesi.millet bol keseden sallıyor. araç 160-170 den sonra zaten ıslık çalmaya uğuldamaya başlıyor. Millet dizel araçları mübarek Tsi Gti motor falan yaptı heralde. bunun benzinli 1.4 bile en fazla 175 taş çatlasa ..... hem dizelini hem benzinlisini bizzat test ettim... palavralara inanmayın. 85-90 beygirlik bir aracın gücü kapasitesi bellidir..





  • 
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.