Şimdi Ara

VW Tiguan Sport & Style 4x4 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
59.196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Her zaman bir miktar indirim payınız vardır. Takas yoksa, peşinse vs. daha fazla şansınız olabiliyor indirim için. 4x2 en baz olanıydı, 2000 Eur farkla 4x4 alınabiliyor. 4x4 olması şart değil tabi ki ama zevk meselesi. Sürüşte farkı hissediyorsunuz.Bu tarz araçlar için bence 4x4 olmalı.Sonuçta hem şehir hem arazi aracı diyebilmek için sadece yüksek olması değil 4x4 olması da gerekli. Viraj, kaygan zemin, yokuş vs. gibi sürüş şartlarında çekiş farkı var.Araç denge durumuna göre çekişi 4 teker arasında elektronik olarak dağıtıyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ers-in

    merhaba,benim sormak istedigim bayiler su siralar liste fiyatina indirim yapiyorlar mi? birde 4x2 ile 4x4 arasindaki fark tam olarak nedir ? yani 4x4 4 cekisli ama gercekten gerekli mi?




    tesekkur ederim cevap icin sakincasi yoksa yazabilir misiniz nekadar indirim aldiniz ? tam olarak fiyat hesaplamak istiyorum karsilastirma icin cunku bu arac ile qashqai arasinda dusunuyorum. ikisi hakkinda yeni bir topic actim degerli goruslerinizi ordan paylasabilirseniz cok memnun olurum->http://forum.donanimhaber.com/m_29277999/tm.htm




  • Şu an için 2.0 Dizel den başlıyor otomatik şansuman ve 1.4 benzinlilerde yok. Bildiğim kadarıyla yurtdışında da yok. Ama talepleri göz önüne alarak belkide çıkarırlar çünkü VW frması Tiguan ı cidden diğer aynı segment rakiplerine karşı ciddi koz olarak düşünüyor ve siparişlerin arttığını söylüyorlar. Yıl sonuna kadar pek çok Tiguan ın Türkiye yollarından olacağını düşünüyorlar bu arada otomatik şanzuman talebinin fazla olduğunu da biliyorlar.Umarım çıkarırlar. Zaten 1.4 Benzinli bir SUV araç (vergi ve benzinli olmasına rağmen iyi yakıt performansı) TSI teknolojisi sayesinde rakip olarak yok şu anda. Otomatik opsiyonda çıkarsa sanırım oldukça artar satışları.

    quote:

    Orjinalden alıntı: teaman1977

    Doğrusu ben de bu araç üzerinde kafa yoruyorum bir süredir. Acaba bu aracın 1.4 motorunda otomatik vites çıkar mı?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Umarım yakın zamanda sizde istediğiniz bu aracı alırsınız. Gerçekten diğer rakiplerine bakıldığında avantajları çok olan ve sürüş zevki çok güzel bir araç, konforu ve suspansiyonu da yüksek araç olmasına rağmen gerçekten çok iyi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: borabd

    bu araç benim hayalim umarım hayal olarak kalmaz



    merhaba, öncelikle kazasız belasız kullanmanızı diliyorum, dün tiguan ı görme ve test etme fırsatım oldu, fiyatı 39.800 Euro ve full donanımlı demişlerdi, doğuş indirimi olarak da 3.800 Euro luk bir indirim sundular bana, passat kadar geniş bir iç mekan mevut, 1.4 150 BG ile performansı çok iyi ancak, orada konuşulan şuydu; uzun yolda arka koltuklarda oturanlara komforlu bir yolculuk sunmadığı ve çok sarstığıydı, bu segmentte en iyisi Q5 demişlerdi. Şimdi Q5 i izleyeceğim bir karar verip 2 sinden birisini edinmek istiyorum. Saygılar




  • Sport&Style 4x4 olanını aldım ben, derin metalik siyah renk farkı ödedim. Yani liste fiyatı 33.500 Eur + 600 Eur metalik renk farkı = 34.100 Eur.
    Anlaştığım fiyat ise 33.000 Eur oldu. (+895 TL plaka,mtv vs.)
    4x2 Sport&Style'ın baz fiyatı ise sanırım 31.500 Eur.
    Qashqai ve Tiguan konusunda açtığınız başlığa yazacağım. Sanırım 1.6 4x2 benzinli olan Qashqai ile kıyaslama yapıyorsunuz, 54.000 TL liste fiyatı.
    Bence söylenecek çok söz olabilir bu karşılaştırma hakkında. Bir başka deyişle Nissan Almera ile VW Golf kıyaslaması yapmak gibi. Tercihen ben donanıma değil ama marka ve kaliteye para ödemeyi seçerim.(Binerken de rahat edersiniz artı satarken de) Ancak tabi ki güvenlik, iç mekan, dış görünüm + en gerekli temel donanımlar olmak kaydıyla ki bu da VW Tiguan'da yeteri kadar var bence. Görüşlerimi yine açtığınız başlıkta belirtirim.



    tesekkur ederim cevap icin sakincasi yoksa yazabilir misiniz nekadar indirim aldiniz ? tam olarak fiyat hesaplamak istiyorum karsilastirma icin cunku bu arac ile qashqai arasinda dusunuyorum. ikisi hakkinda yeni bir topic actim degerli goruslerinizi ordan paylasabilirseniz cok memnun olurum->http://forum.donanimhaber.com/m_29277999/tm.htm




  • Teşekkür ederim. Bende bütün sürücülere kazasız belasız yolculuklar dilerim. İç mekan konusunda evet kesinlikle çok ferah ve yeterli ve belirttiğiniz gibi 1.4 150 BG ile performansı çok iyi ( 240 Nm tork üretiyor ve bunun dizel motorda karşılığı 320 Nm tork civarı)
    Açıkçası ben de aksine bundan önce bir Golf kullanıcısı olarak ( ki Golf ün rahatlığı sürüş zevki bilinir) Tiguan da yüksek olmasına rağmen sertlik ve rahatsızlık hissetmedim. Tiguan ı seçimimde Golf ün verdiği sürüş zevkini ve konforu yine hissettirmesi çok etkili oldu. Arka koltuğa oturanlara da sordum ön koltuklar gerçekten çok rahat arka koltuklar nasıl diye ve onlardan da oldukça rahat olduğu cevabını aldım. Hatta bir arkadaşım da Passat Exclusive 1.4 122 BG var o arkadaşa sordum özellikle. Yani diğer bir çok SUV 'a göre kesinlikle konfor çok iyi. Zaten bu araç Almanya'da ve Amreika'da oldukça tutuldu henüz Türkiye'ye yeni yeni giriyor. Almanya'da bile talebi karşılamakta sıkıntı çekiyorlar. Fiyat performans değerlendirmesini iyi yapmak lazım.
    Q5 konusunda ise, kesinlikle çok güzel ve prestijli bir araç, onu da test edin, Tiguan ve Q5 in baz fiyatları arasında baya bir fark var.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ngg63


    quote:

    Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Umarım yakın zamanda sizde istediğiniz bu aracı alırsınız. Gerçekten diğer rakiplerine bakıldığında avantajları çok olan ve sürüş zevki çok güzel bir araç, konforu ve suspansiyonu da yüksek araç olmasına rağmen gerçekten çok iyi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: borabd

    bu araç benim hayalim umarım hayal olarak kalmaz



    merhaba, öncelikle kazasız belasız kullanmanızı diliyorum, dün tiguan ı görme ve test etme fırsatım oldu, fiyatı 39.800 Euro ve full donanımlı demişlerdi, doğuş indirimi olarak da 3.800 Euro luk bir indirim sundular bana, passat kadar geniş bir iç mekan mevut, 1.4 150 BG ile performansı çok iyi ancak, orada konuşulan şuydu; uzun yolda arka koltuklarda oturanlara komforlu bir yolculuk sunmadığı ve çok sarstığıydı, bu segmentte en iyisi Q5 demişlerdi. Şimdi Q5 i izleyeceğim bir karar verip 2 sinden birisini edinmek istiyorum. Saygılar




  • Fotoğraf hala çekemedim ancak aşağıdaki link ten incelerseniz iç görünüm vs. bilgi verici fotoğraflar var.Gri iç mekanlı olan (koltuklar bende deri değil) aynısı diyebilirim.İç mekan malzeme kalitesi güzel.Navigasyonlu geniş ekranlı Radyo CD-MP3 yok tabi ki. Onun yerine normal ekranlı Radyo CD-MP3 çalar var, yeni gelecek passatlara da aynısından koyacaklarmış bu arada.

    http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3438866





    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın resim koyarsanız seviniriz.




  • Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Fotoğraf hala çekemedim ancak aşağıdaki link ten incelerseniz iç görünüm vs. bilgi verici fotoğraflar var.Gri iç mekanlı olan (koltuklar bende deri değil) aynısı diyebilirim.İç mekan malzeme kalitesi güzel.Navigasyonlu geniş ekranlı Radyo CD-MP3 yok tabi ki. Onun yerine normal ekranlı Radyo CD-MP3 çalar var, yeni gelecek passatlara da aynısından koyacaklarmış bu arada.

    http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3438866





    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın resim koyarsanız seviniriz.




    Almanya da tanıdığınız varsa Türkiye ye gelirken RSN-510 (biraz pahalı diğer adı MFD3) veya MFD2 yi getirtebilirsiniz. Almanya da vw alırken yanında bu cihazları hediye ediyorlarmış ki, 350 euro ya getirtebiliyorsunuz. Buradaki sıkıntı ise media adaptör ve tv free interface (araç hareket halindeyken görüntüyü kesen yazılımı bloke edici) Q5 e bakıp tiguan ile kıyaslıyacağım aradaki fark değermi değmezmi diye? Tekrar kazasız belasız kullanmanız temennisiyle.




  • Teşekkür ederim. Aracı aldığımdan beri yıkatmıyorum, o nedenle de resim çekmek için acele etmiyorum.Audi Q5 in sanırım baz fiyatı 2.0 TDI Quattro 56.000 EUR. Özelliklerine bakıp karşılaştırmak lazım, test sürüşü yine gerekli ikisi için de. Bu noktada bence benzinli mi dizel mi tercihini de yapmak lazım, belirleyici olacaktır. Örneğin 1.4 TSI 150 BG bir fun&function modeli (deri koltuk, bej döşeme vs. ilave edilebilir) benzinli için iyi bir seçenek hem kuvvetli hem de yakıt kabul edilebilir seviyede. Dizelin güzel !!! sesini de duymazsınız.
    Ama tabi 2.0 TDI modeli de öne çıkabilir, tiptronic DSG şanzumanlı olan alternatifi de var.

    Tiguan da ki ve diğer VW modellerinde ki 4MOTION 4x4 sistemi , Audi de kullanılan Quattro sistemiyle aynı billdiğim kadarıyla. Sonuçta aynı fabrikanın değişik üretim bantlarında üretilen araçlar VW ve Audi. Ama tabi ki Audi VW e göre daha üst seviye de malzeme kullanıyor. Ama motor teknolojisi, yürüyen aksamlar, güvenlik vs. teknolojileri aynı düzeyde kullanılıyor.
    Sonuç olarak Audi iç tasarım, iç mekan malzeme kalitesi vs. gibi konularda daha prestijli ve üst noktada VW e göre.
    Her ikisini de iyice inceleyin, test edin. Aradaki fiyat farkı hatırı sayılır seviyelerde, ona göre karar verirsiniz.



    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın resim koyarsanız seviniriz.




    Almanya da tanıdığınız varsa Türkiye ye gelirken RSN-510 (biraz pahalı diğer adı MFD3) veya MFD2 yi getirtebilirsiniz. Almanya da vw alırken yanında bu cihazları hediye ediyorlarmış ki, 350 euro ya getirtebiliyorsunuz. Buradaki sıkıntı ise media adaptör ve tv free interface (araç hareket halindeyken görüntüyü kesen yazılımı bloke edici) Q5 e bakıp tiguan ile kıyaslıyacağım aradaki fark değermi değmezmi diye? Tekrar kazasız belasız kullanmanız temennisiyle.




  • Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Teşekkür ederim. Aracı aldığımdan beri yıkatmıyorum, o nedenle de resim çekmek için acele etmiyorum.Audi Q5 in sanırım baz fiyatı 2.0 TDI Quattro 56.000 EUR. Özelliklerine bakıp karşılaştırmak lazım, test sürüşü yine gerekli ikisi için de. Bu noktada bence benzinli mi dizel mi tercihini de yapmak lazım, belirleyici olacaktır. Örneğin 1.4 TSI 150 BG bir fun&function modeli (deri koltuk, bej döşeme vs. ilave edilebilir) benzinli için iyi bir seçenek hem kuvvetli hem de yakıt kabul edilebilir seviyede. Dizelin güzel !!! sesini de duymazsınız.
    Ama tabi 2.0 TDI modeli de öne çıkabilir, tiptronic DSG şanzumanlı olan alternatifi de var.

    Tiguan da ki ve diğer VW modellerinde ki 4MOTION 4x4 sistemi , Audi de kullanılan Quattro sistemiyle aynı billdiğim kadarıyla. Sonuçta aynı fabrikanın değişik üretim bantlarında üretilen araçlar VW ve Audi. Ama tabi ki Audi VW e göre daha üst seviye de malzeme kullanıyor. Ama motor teknolojisi, yürüyen aksamlar, güvenlik vs. teknolojileri aynı düzeyde kullanılıyor.
    Sonuç olarak Audi iç tasarım, iç mekan malzeme kalitesi vs. gibi konularda daha prestijli ve üst noktada VW e göre.
    Her ikisini de iyice inceleyin, test edin. Aradaki fiyat farkı hatırı sayılır seviyelerde, ona göre karar verirsiniz.



    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın resim koyarsanız seviniriz.




    Almanya da tanıdığınız varsa Türkiye ye gelirken RSN-510 (biraz pahalı diğer adı MFD3) veya MFD2 yi getirtebilirsiniz. Almanya da vw alırken yanında bu cihazları hediye ediyorlarmış ki, 350 euro ya getirtebiliyorsunuz. Buradaki sıkıntı ise media adaptör ve tv free interface (araç hareket halindeyken görüntüyü kesen yazılımı bloke edici) Q5 e bakıp tiguan ile kıyaslıyacağım aradaki fark değermi değmezmi diye? Tekrar kazasız belasız kullanmanız temennisiyle.



    Çok teşekkür ederim, gün geçtikçe "neden ben bu kadar fark ödeyeyim ki " düşüncesi ağırlık kazanmaya başladı.




  • Bu arada VW de Euro ile satılan araçlarda 1.99 dan kur sabitlemesi yapılmış. Tiguan, Scirocco, Passat CC,Touareg ler Euro'dan satılıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Bu arada VW de Euro ile satılan araçlarda 1.99 dan kur sabitlemesi yapılmış. Tiguan, Scirocco, Passat CC,Touareg ler Euro'dan satılıyor.

    teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Almanya da tanıdığınız varsa Türkiye ye gelirken RSN-510 (biraz pahalı diğer adı MFD3) veya MFD2 yi getirtebilirsiniz. Almanya da vw alırken yanında bu cihazları hediye ediyorlarmış ki, 350 euro ya getirtebiliyorsunuz. Buradaki sıkıntı ise media adaptör ve tv free interface (araç hareket halindeyken görüntüyü kesen yazılımı bloke edici) Q5 e bakıp tiguan ile kıyaslıyacağım aradaki fark değermi değmezmi diye? Tekrar kazasız belasız kullanmanız temennisiyle.



    Burada yani Almanya´da herhangi bir arac ne olursa olsun AUDI, VW, Mercedes vs.... Navigasyon Sistemi extraya giriyor. VW Tiguan´da 1900 € extra RNS510. Ben PASSAT´imi alirken RNS500 ile siparis ettim ve tam 2.220 € extraya girdi 1 sene sonra RNS510 aldim tam 2.000 € KDV Dahil ve su an cok memnun bir RNS510 kullanicisiyim. Eski RNS500´ü fazla zarar etmeden arkadasa sattim oda GOLF 5´e takti. Tiguan Golf 5 Platformudur ve Bagaji cok kücüktür. Ic tasarimi GOLF Plus´tan alintidir. Deneme sürüsü yapmistim gecen sene 140HP CommonRail motor cok güzel.

    Saygilar Yasin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YasinDE -- 1 Şubat 2009; 15:57:35 >




  • Tiguan platformunun Golf 5 olduğu doğru, ancak tabi boyut olarak farklı, iç tasarımdan Golf Plus ile benzer. VW de çok karşılaşılan bir durum bu zaten. Örneğin bir çok fonksiyonel düğme Passat ile benzer, direksiyon keza aynen Passat.
    Diğer taraftan bagaj öyle devasa büyüklükte değil ancak bir çok aileye yetecek büyüklükte. Arka koltuklar raylı olduğundan öne kaydırıp bagajı uzatabiliyorsunuz. Ancak iç hacime dikkat ettiyseniz oldukça büyüktür Tiguan'da. Örneğin arka koltuk diz mesafesi çok büyük. En az Touareg'in arka koltuk diz mesafesi kadar hatta daha büyük olduğunu bile söyleyebilirim. Yani dışardan kompakt bir SUV ama içerde çok rahat bir yolculuk imkanı sunan bir dizayn var, oldukça geniş. Motor konusunda ben 1.4 TSI 150 BG i kullanıyorum ve aynen spor bir otomobil ataklığı ve kuvveti var araçta. Bir o kadar da konforlu, virajlarda aracı savurmak nredeyse imkansız.Gerçekten motor konusunda VW harikalar yaratıyor TSI teknolojisiyle, yakıt ve vergi de makul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: VW_Passat

    quote:

    Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Almanya da tanıdığınız varsa Türkiye ye gelirken RSN-510 (biraz pahalı diğer adı MFD3) veya MFD2 yi getirtebilirsiniz. Almanya da vw alırken yanında bu cihazları hediye ediyorlarmış ki, 350 euro ya getirtebiliyorsunuz. Buradaki sıkıntı ise media adaptör ve tv free interface (araç hareket halindeyken görüntüyü kesen yazılımı bloke edici) Q5 e bakıp tiguan ile kıyaslıyacağım aradaki fark değermi değmezmi diye? Tekrar kazasız belasız kullanmanız temennisiyle.



    Burada yani Almanya´da herhangi bir arac ne olursa olsun AUDI, VW, Mercedes vs.... Navigasyon Sistemi extraya giriyor. VW Tiguan´da 1900 € extra RNS510. Ben PASSAT´imi alirken RNS500 ile siparis ettim ve tam 2.220 € extraya girdi 1 sene sonra RNS510 aldim tam 2.000 € KDV Dahil ve su an cok memnun bir RNS510 kullanicisiyim. Eski RNS500´ü fazla zarar etmeden arkadasa sattim oda GOLF 5´e takti. Tiguan Golf 5 Platformudur ve Bagaji cok kücüktür. Ic tasarimi GOLF Plus´tan alintidir. Deneme sürüsü yapmistim gecen sene 140HP CommonRail motor cok güzel.

    Saygilar Yasin




  • Doğrusu ben 1.4 TSI motorlu Tiguan'ın DSG şanzımanlı modeli gelirse ben alacağım. Şu anki aracım Corolla ve artık SUV tarzı araç almak istiyorum. Herhalde yıl sonuna doğru gelirse, o zamana kadar da finansal açıdan daha uygun bir ortam olur inşallah, euro falan düşerse!




  • www.dod.com.tr adresinde de satılık Tiguan var.
  • Tiguan ın donanımları çok saçma örneğin sport-style donanımında 230 volt soket yok ve ayak bölgesi aydınlatma yok ama function da var sonra track field da coming home özelliği yok zenon far yok fun function da var,motor koruması fun functionda yok,park asistanı track field da yok yani hepsini bir modelde bulabiceğiniz bir model yok saçma sapan şeyler.
  • Hiç alınma ama bu özelliklerin hepsi olsa kullanacak mıyız ki zaten?

    İnsan arabayı gerçekten almak istiyorsa zaten o özellikleri için almaz. Sürüş özellikleri, güvenliği, konforu ve mekanik özellikleri için alır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: teaman1977

    Hiç alınma ama bu özelliklerin hepsi olsa kullanacak mıyız ki zaten?

    İnsan arabayı gerçekten almak istiyorsa zaten o özellikleri için almaz. Sürüş özellikleri, güvenliği, konforu ve mekanik özellikleri için alır.


    Bu kriz olmasaydı ve euro bu kadar çıkmasaydı 1.4tsi track and field modelini almayı düşünüyordum.Sıf 28 derece yaklaşma açısı için.Böyle bir donanımda ayak bölgesi aydınlatması nasıl olmaz ne kadar tutabilirki bu olay.Sonra coming home özelliği yok zenon far yok,yağmur sensörü yok,park asistanı opsiyonlarda bile yok.Ve bu aracın fiyatı 74.000 TL.DSG sunmamasını artık saymıyorum bile.
  • DSG konusunda kesinlikle haklısınız. Ama Almanya'da 1.4tsi Tiguan modeline otomatik şanzıman koymamışlar daha. Belki de adamlar test edip optimize ediyordur. Belki de her motor öyle pat diye koyunca araçla uyum sağlamıyordur.

    Zaten yıl sonunda 1.4'ün otomatik şanzımanlısı geliyormuş, artık DSG olur umarım. Olursa ben de yıl sonunda aracımı değiştirmeyi planlıyorum, ya Tiguan ya da Honda CR-V almak istiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.