Şimdi Ara

VW YETKİLİMİ ÖZEL SERVİSMİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SELAM ARACINIZI YETKİLİ SERVİSLEREMİ ÖZEL SERVİSLEREMİ GETİRİYORSUNUZ



  • bu konuda bende tedirginim 2001 model Bora 1,6 var yeni aldım km 137 000 bakım gerekir mi özele mi yoksa yetkiliye mi gitmek gerekiyor kafa karışık
  • bana sorarsan önce ikisindende fiyat al aradaki farkabak ona göre bakımını yaptır
  • Yetkili servisleri tavsiye etmem. Ama ben yetkili serviste yaptırayımki aracı satarken km'si belli olsun, alan kişi inansın diyorsanız Bosch yetkili servislerine giderken mevcut km'yi faturaya yazmasını isteyebilirsiniz. Sonuçta 1 kopyası onlarda da oluyor. Dolayısı ile bilgisayar sisteminde de görünür diye düşünüyorum. Bosch yetkili servisleri Vw servislerine %50 oranla daha ucuzdur. Atıyorum Vw servisinde periyodik bakım 450 ise, Bosch servisinde 200-250 arasıdır. Tabi Vw şu an aracın yaşına göre indirim uyguluyor. Ama servisin parça takmak için bahaneler üreterek "şu değişecek, bu değişecek" politikasını uyguladıklarıda çoğu kişilerce söylenmekte. Bunlardan ziyade bende yaşadım bu olayı. "Akünüzü kontrol eden sistem aküden cevap alamıyor" yani akünüz yakın bir zamanda sizlere ömür, değişelimmi demek istiyorlar. Değişelimmi dediler yani. Ne kadar dedim? 150 lira + işçilik gibi birşey teklif ettiler. Çok sinirlendim, "varsın akü bitsin yolda kalayım, bırakın değiştirmeyin" dedim. Aradan 2 sene geçti, bitti bitecek dedikleri akü hale bitecek

    Ayrıca 2 sene üst üste servis gittim. 2 defada fren balatası değişti. Yılda 7-8 bin km yol yaparım. Özel servise gittim bir balata taktıki 3 seneye gireceğiz balata hala bitecek. Üstelik Vw servisinin balatalarından 2 kat daha iyi. 4 senede toplam 30 bin km yol yapmışım. Yani demem o ki parçalarıda pek kaliteli değil. Sonuçta çoğu parçalarını Bosch kullanır onlarda ama ne gariptirki her sene değişir.

    Eğer tanıdık bir ustanız var ise 1 sene ustanıza, 1 sene Bosch yada yetkili servise gidinki km'yi kayıt altına alsınlar. Aracı satarkende yetkili servisin çok pahalı olduğundan dolayı 2 senede bir km'yi kayıt yaptırmak için gidiyordum dersiniz. Ben ikinci el araç alacağım zaman bu şekildeki bir aracı alırdım şahsen. Kimileri pahalılığından dolayı yetkili servisin kapısının önünden geçmez. Ama aracı satarken km konusunda karşısındaki kişi tereddüt yaşayabilir.




  • acaba yetkili servistemi daha çok ödüyoruz özel demi hangisi avantajlı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat cagri

    acaba yetkili servistemi daha çok ödüyoruz özel demi hangisi avantajlı


    Biz boşuna yazıyoruz herhalde?
  • BENCEDE BOŞUNA YAZIYORUZ KİMSE ÖZELDE ARCINA NE YAPILDINI BİLMEDEN GİDİYOR SANIRIM
  • Valla aracım 2 yaşına girdi ve 30.000 km lik bakımına 2,500 km kaldı. Özel ve servis fiyatlarını araştırdım. Özelin çıkarttığı rakam 280 TL, servisin çıkardığı rakam ise 350 TL.
    70 milyon için aracımı özele teslim etmem. Servisi tercih edeceğim.
  • evet bende bunu diyorum yani bakım için yetkili bence ,ama sıra agar bakıma gelince , debriyajdı turboydu kaporta boya bu gibi işler özelde daha uygun diye biliyorum ama ne marka takıldıgını sorucaksın derim
  • murat cagri, orada size fikir olacak şeyleri yazmışım ve biz boşa yazıyoruz herhalde diye size misilleme yapıyorum dalgamı geçiyorsunuz? Yada başka bir taklitmi yapıyorsunuz? Ondan sonrada kendi sorunuzu kendiniz cevaplıyorsunuz ilginç
  • günaydın cihan kardeşim benim ben bu konuda zaten bilgiliyim ben genel maksatla vw binicilerinin bilgilenmesi için konuyu açtım yanlış anlaşılmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat cagri

    günaydın cihan kardeşim benim ben bu konuda zaten bilgiliyim ben genel maksatla vw binicilerinin bilgilenmesi için konuyu açtım yanlış anlaşılmasın


    murat cagri kardeşim, milleti bilgilendireyim derken az daha mort olacaktın.
  • aynen adnan abi benim niyetim vw kullanıcılarının bilinçli olup neyi nerde yaptırcanı bilmesi özel servisler iyi olabilir ama %85 nin araçlara ne takdığı belli değil bilgileri olsun dedim
  • Burada yazılan yazılardan bişey anlamadım. Önceden fiyat sorarsanız tabii ki düşük söyleyecekler. Fakat bakıma gittiğinizde faturayı yükseltmek için ellerinden gelen herşeyi yapacaklar. Ben şimdi size soruyorum. Garantisi devam eden bir golf için bakımda sadece parça bedelini mi ödememiz gerekiyor?
    İki parçayı fazladan değiştirdiklerinde bu işçilik bedelinden daha yüksek bir bedel ile bize yansımaz mı?
    O zaman garantisi devam eden araçlarımızı da özel servislere götürmek daha avantajlı olmaz mı?
    Benim aracın da 24 bin km de olmasına rağmen bakıma götürmeniz için 5 gün kaldı diye ilk çalıştırmada uyarı veriyor.
    Uyarıyı dikkate almalımıyım?
  • mehmet bey aracınız benzinli ise her 15 binde bir bakıma gitmelisiniz dizel ise her 10 binde bir bakıma gitmeniz gerekiyor birde kilometre dolmadıysa heryıl bakım yapılır ki aracınızın garantisi devam etsin diye . yetkilimi özelmi derseniz fiyat alıp öyle karar verin derim özelde konan yağ ve filitreleri sorun derim kolaygelsin
  • bi kaç kez özel servise gidiyim dedim her türlü çakallık var ucuz olsun diyorsan git ama pahalı geleceği kesin ilerde bide asla güvenmiyorum
  • ucuz etin yahnisimisalimi diyorsun
  • DSG şanzıman varsa yetkili servis yoksa özel
    Hatta tüm yarı otomatik şanzımanlar için bence böyle...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.