Şimdi Ara

W223 S-SERİSİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
2
Favori
5.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • S-Serisi, Mercedes-Benz'in büyüsünü temsil eder: efsanevi ve geleneksel mühendislik uzmanlığı, otomobil endüstrisindeki lüks segmenti tanımlar. Yeni S-Serisi, sürücü yardımı, koruma ve etkileşim alanlarında çok sayıda yenilik sunarken, görme, hissetme, duyma ve koku alma gibi tüm duyularla deneyimlenebilir. Mercedes-Benz, insanlara odaklanan yeniliklerle günümüzün gelecek nesil bireysel mobilitesini şekillendiriyor. Yeni S-Serisi, sürücüsünün ve yolcularının ihtiyaç ve isteklerine empatik bir şekilde yanıt veren bir otomobil için dijitalleştirme kullanıyor.

    Modern lüks, S-Serisi'nin iç tasarımında bir sonraki seviyeye ulaşır. Tasarımcılar zarafet, yüksek kalite ve hafiflikle işaretlenmiş salon karakteri ile iyi hissettiren bir ambiyans yarattı. Yeni mimarisi, modern yüzey tasarımı ve ergonomik ekran düzenlemesiyle gösterge paneli özellikle öne çıkan bir özelliktir. Ancak iyi hissetme yönü daha da derine iniyor: Yüksek sürüş kalitesi ve düşük gürültü seviyelerinin yanı sıra kapsamlı ENERGIZING Comfort programları yelpazesiyle, S-Class, yolcularının refahını gözetir. Yeni kazanılan kabiliyetini yeni adıyla ENERGIZING Air Control ile gösteren etkili hava filtreleme sistemi sayesinde de formda kalıyorlar.

    Yeni Mercedes-Benz S-Serisi, birçok alanda daha akıllı hale geldi ve sürüş deneyimi bir sonraki aşamada. MBUX (Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi) gibi dijital yenilikler, sürüşü daha da güvenli hale getirirken sürüş keyfini artıran yeniliklerle birleştirilir: bunların arasında geniş direksiyon açısına sahip arka aks yönlendirme ve arka hava yastığı gibi güvenlik yenilikleri bulunur. PRE-SAFE® Impulse Side'ın yeni bir işlevi olarak, aktif E-ACTIVE BODY CONTROL süspansiyon, yaklaşan bir yan darbeden hemen önce araç gövdesini (her iki tarafta) kaldırabilir. Sistematik olarak daha fazla gelişmenin ardından, sürüş destek sistemleri, otonom sürüşe doğru bir adım daha atıyor. Örneğin iyileştirilmiş çevresel sensörler sayesinde, park sistemleri sürücüye düşük hızda manevra yaparken daha da iyi destek sağlar. MBUX ile entegrasyon, görselleştirme seviyesinin artık tamamen yeni bir boyuta girdiği anlamına gelir.

    100 yılı aşkın süredir: Mercedes-Benz markasının somutlaşmış hali olarak lüks sınıf

    S-Serisi, markanın en önemli parçasıdır ve Mercedes-Benz'in büyüsünü temsil eder: efsanevi mühendislik uzmanlığı ve işçilik mirası, ilerici dijital inovasyonla buluşuyor. S-Serisi, yapay zekayı 135 yıllık otomobil mühendisliğinden edindiği deneyimle birleştiriyor. Yaklaşık 70 yıl önce Mercedes-Benz, 220 modeliyle bu model serisinin temellerini attı. 1951'de piyasaya sürülmesinden bu yana, 4 milyondan fazla
    S-Serisi Sedan'lar dünyanın her yerindeki müşterilere teslim edildi. "S-Serisi" ismi resmi olarak 1972 yılında 116 serisi ile tanıtıldı. Son 10 yılda S-Serisi Sedan özellikle Çin, ABD, Güney Kore ve Almanya'da popüler oldu. Sonuç olarak, şu anda tükenme aşamasında olan neslin lansmanından bu yana, 500.000'den fazla S-Serisi Sedan satıldı.

    Bu model serisinin sadakat oranı özellikle yüksek. Örneğin, Batı Avrupa'daki daha önce bir S-Serisi kullanan müşterilerin yaklaşık% 80'i bir kez daha bir Mercedes-Benz modelini tercih etti. ABD'de yüzde 70'ten fazlası bunu yapıyor. Dünya çapında S-Serisi Sedan, ağırlıklı olarak uzun aks mesafeli versiyonda satılmaktadır: 10 müşteriden yaklaşık 9'u S-Serisi Sedan'ın uzun versiyonunu tercih etmektedir.

    MBUX: kişiselleştirme ve etkileşimde yeni bir boyut

    Son yıllarda başka hiçbir yenilik bir Mercedes-Benz'in işleyişini MBUX (Mercedes-Benz User Experience) kadar kökten değiştirmedi. Bu öğrenme özellikli sistemin ikinci nesli şimdi yeni S-Serisi'nde açılıyor. Hem donanım hem de yazılım büyük adımlar attığından, aracın iç mekanı daha da dijital ve akıllıdır: kısmen OLED teknolojisi ile beş büyük ekranda parlak görüntüler, aracın kontrolünü ve konfor işlevlerini daha da kolaylaştırır. Kişiselleştirme ve sezgisel kullanım olanakları çok daha kapsamlı hale geldi. Bu kesinlikle arkada, aynı zamanda sürücü için de geçerlidir: Örneğin, yeni 3D sürücü ekranı ilk kez bir düğmeye dokunarak uzamsal bir görünüme izin verir. 3D gözlük takmak zorunda kalmadan gerçek bir üç boyutlu efekt elde edilir.

    İstek üzerine iki farklı head-up display (HUD) mevcuttur. Daha büyük olan HUD, artırılmış gerçeklik (AR) içeriği sağlar. Örneğin navigasyon sırasında, animasyonlu dönüş okları ("kılçıklar"), sanal olarak ve tam olarak yol şeridine yansıtılır. Yardım fonksiyonları için, örn. Aktif Mesafe Yardımı gösterilir. Görüntü sanal olarak 10 metrelik bir mesafede görünür. görüntü alanı, diyagonal 77 inçlik bir monitöre karşılık gelir.

    "Hey Mercedes" sesli asistanı, Mercedes me uygulamasındaki çevrimiçi hizmetlerin etkinleştirilmesiyle daha da öğrenilebilir ve diyalog kurabilir. Ayrıca, "Hey Mercedes" etkinleştirme anahtar kelimesi olmadan da bazı eylemler gerçekleştirilebilir. Bunlar bir telefon görüşmesini kabul etmeyi içerir. "Hey Mercedes" artık aracın işlevlerini de açıklıyor ve genel bilgi sorularını yanıtlıyor. S-Serisi'nde ses asistanı arkadan da kontrol edilebilir.

    Baş üstü kontrol panelindeki kameraları ve öğrenme algoritmalarını kullanan MBUX Interior Assist, yolcuların istek ve niyetlerini tanır ve tahmin eder. Bunu baş yönünü, el hareketlerini ve vücut dilini yorumlayarak yapar ve ilgili araç işlevleriyle yanıt verir. MBUX Interior Assist, çalışma rahatlığını artırmanın yanı sıra güvenliği de artırır. Yolculuk başlamadan önce bile, örneğin, kamera ön yolcu koltuğunda bir çocuk koltuğu tespit ettiğinde ancak emniyet kemeri takılı olmadığında sürücüyü bilgilendirir.

    MBUX Akıllı Ev işlevi ile S-Serisi artık ev için de bir kontrol merkezi haline geliyor, çünkü birçok insanın evi giderek daha akıllı hale geliyor: mobil zeka, uzaktan maksimum kullanım rahatlığı sağlıyor. WLAN ve sensörler, evi iletişim kurabilir hale getirir: sıcaklık ve aydınlatma, panjurlar ve elektrikli cihazlar uzaktan izlenebilir ve kontrol edilebilir. Hareket dedektörleri ve pencere kontakları, kullanıcıyı karşılayan veya istenmeyen ziyaretçileri bilgilendirir.

    Yeni S-Serisi'ndeki 50'den fazla elektronik bileşen, yeni havadan yazılım (OTA) ile güncellenebilir . Bunlar, tüm MBUX bilgi-eğlence sistemini, sürücü ekranını, sürüş yardım sistemlerini ve MULTIBEAM LED ve DIGITAL LIGHT aydınlatma sistemlerini içerir. Bu teknoloji, müşterinin bu amaçla bir atölyeye gitmesine gerek olmadığı için zaman kazandırır. Ayrıca araç, kullanım ömrü boyunca güncel kalır ve yeni özellikler için donatılmıştır. Kullanıcının açık rızası, OTA güncellemeleri için her zaman bir ön koşuldur.

    Koltuklar: Olağanüstü uzun mesafe konforu için çok sayıda yüksek teknoloji

    Koltuklar yolcuları anlamıyla dinlenmeye davet ediyor. Akıcı, üç boyutlu katman tasarım teması bir hafiflik izlenimi verir. Farklı yüzeyler koltuklara farklı karakterler verir. Örneğin, Lugano derinin akıcı uzunlamasına şeritleri onlara asil, avangart bir görünüm kazandırırken, ilerici baklava desenli nappa deri ve Exclusive Nappa derisi daha klasik ve etkileyici.

    Ön koltuklardaki 19 adede kadar motor rahat bir oturma sağlar - koltuklara takılan teknolojinin karmaşıklığını gösteren bir sayı. Yine de konfor yeterli değil: Koltuklar da güvenlik söz konusu olduğunda önemli bir rol oynuyor. Ve elbette lüks refah söz konusu olduğunda: S-Serisi için mevcut olan tüm koltuklar, Sağlıklı Oturma kampanyasının onay damgasını taşır.

    Yeni S-Serisi'nde on farklı masaj programı mevcuttur. Bunlar titreşim motorlarını kullanır ve rahatlatıcı bir masajın sıcak taş prensibi üzerindeki etkisini artırabilir. Bu amaçla koltuk ısıtması, aktif çok konturlu koltuklardaki şişirilebilir hava odalarıyla birleştirilir. Hava odaları artık koltuk yüzeyine daha yakındır ve bu nedenle kontrol etmek ve hissetmek daha da kolaydır.

    Beş farklı arka koltuk çeşidi, S-Serisi'nin arka tarafını çalışma veya dinlenme alanı olarak yapılandırmayı mümkün kılar. Yeni bir özellik, elektrikli olarak ayarlanabilen iki arka koltuk için mevcut olan, baş desteği için ısıtılabilir ek minderdir.

    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ

    ENERJİ VEREN Konfor programları: Formda kalırken rahat seyahat

    Bir düğmeye dokunarak veya sesli komutla, ENERGIZING Comfort'un bütünsel "Fit & Healthy" yaklaşımı, S-Serisi'ndeki farklı konfor sistemlerinde somut bir deneyim sağlar ve bunları deneyim dünyalarına bir araya getiren programlar içerir. Aynı zamanda sistem, iç mekanda uygun bir atmosfer yaratır - örneğin, tekdüze yol şeritlerinde canlandırıcı veya yüksek stres seviyesi durumunda rahatlama. ENERGIZING COACH, araç ve yolculuk verilerine dayalı olarak uygun bir canlandırma veya sağlık programı bile önerir. Ayrıca, sürücünün uygun bir giyilebilir cihazı varsa, uyku kalitesi ve stres seviyesi hakkındaki bilgileri akıllı algoritmasına dahil eder.

    Mercedes-Benz, yeni S-Serisi'nde temelden iyileştirilmiş ENERGIZING konfor kontrolüne sahiptir. Koltuk minderindeki titreşimli motorlara dayanan masaj ve Burmester® high-end tarafından rezonans iletimi gibi yenilikler 4D surround ses sistemi entegre edilmiştir. Bu, bas tonlarını hissedilir hale getirir. Koltuklardaki ses rezonansının doğrudan yeniden üretimi, üç boyutlu dinleme deneyimine başka bir seviye ekler - akustik masajdan ilham alan 4D ses. Sesin algılanan yoğunluğu, her koltuk için ayrı ayrı ayarlanabilir. Bu hissedilebilir bileşen sayesinde müzik daha da duygusal hale geliyor. Bu amaçla her koltuğun arkalığına iki uyarıcı entegre edilmiştir.

    Otomatik sürüş ve sürüş yardım sistemleri: sürücü için daha fazla destek

    Ev ofis yakında mobil hale gelecek - direksiyon başındaki insanlar da dahil. En azından üç köşeli yıldızı taşıyan bir aracı kullanıyorlarsa: Mercedes-Benz, şartlı otomatikleştirilmiş modda bir S-Serisi sürüşünün teknik olarak gerçekleştirilmesini ve güvenli bir şekilde çalışmasını sağlamak ve olarak bilinen şey için titiz yasal gereklilikleri karşılamak istiyor. Seviye 3 sistemi. 2021'in ikinci yarısından itibaren S-Serisi'nin, trafik yoğunluğunun yüksek olduğu durumlarda veya trafik yoğunluğunun yüksek olduğu durumlarda, Almanya'daki uygun otoyol bölümlerinde yeni DRIVE PILOT ile koşullu otomatikleştirilmiş modda sürüş yapabilmesi bekleniyor. Sürücünün üzerindeki baskıyı kaldırarak, bu onların internette gezinme veya Araç İçi Ofiste e-postalarla ilgilenme gibi ikincil faaliyetleri gerçekleştirmelerine ve böylece ekstra zaman kazanmalarına olanak tanır.

    Yeni S-Serisi'nde Mercedes-Benz, kazasız sürüş vizyonuna büyük bir adım daha yaklaşıyor. Sürücü, çok sayıda yeni veya genişletilmiş sürüş yardım sistemi ile desteklenir. Böylelikle günlük durumlarda iş yükü azalır ve rahat ve güvenli bir şekilde araç kullanabilir. Tehlike tehdit ettiğinde, yardım sistemleri, durumun gerektirdiği şekilde yaklaşan çarpışmalara yanıt verebilir. Sistemlerin çalışma prensibi, sürücü gösterge ekranındaki yeni bir ekran konseptiyle görünür hale getirildi.

    Geliştirilmiş çevresel sensörler sayesinde, park sistemleri sürücüye düşük hızda manevra yaparken daha da iyi destek sağlar. MBUX ile entegrasyon sayesinde işlem daha hızlı ve daha sezgiseldir. Opsiyonel arka aks yönlendirme sistemi, buna göre uyarlanan yörünge hesaplamasıyla park asistanlarına entegre edilmiştir. Acil frenleme fonksiyonları, diğer yol kullanıcılarını da korumaya yarar.

    Sürücü, uzaktan park yardımına sahip akıllı telefon aracılığıyla aracı park edebilir ve parktan kaldırabilir. Operasyon önemli ölçüde basitleştirildi. INTELLIGENT PARK PILOT için ön kurulumla birlikte belirtilmişse, S-Serisi Otomatik Vale Park Etme (AVP, SAE Seviye 4) için hazırlanmıştır. Yeni S-Serisi, gerekli isteğe bağlı ekipman ve karşılık gelen Connect hizmeti (ülkeye bağlı olarak) ile bağlantılı olarak, AVP altyapısı ile donatılmış çok katlı otoparklara yüksek derecede otomatik modda ve sürücüsüz girip çıkmak için yerleşik teknolojiye sahiptir. ulusal mevzuatın böyle bir işleme izin vermesi koşuluyla.

    Süspansiyon sistemleri: arka aks yönlendirme ile daha iyi manevra kabiliyeti ve dinamizm

    Yenilikçi süspansiyon sistemleri, yeni S-Serisi'nde etkileyici bir seyahat deneyimi sağlar. 10 ° 'ye kadar direksiyon açısına sahip arka aks yönlendirme (isteğe bağlı), kentsel alanlarda manevra kabiliyetini kompakt bir otomobil seviyesine yükseltir. Dönüş çapı iki metreye kadar azaltılır.

    48 V bazında isteğe bağlı, tamamen aktif E-ACTIVE BODY CONTROL süspansiyon, benzersiz bir konfor ve çeviklik sentezinin yanı sıra yandan çarpışma durumunda ek koruma sunar. Sürekli ayarlanabilir sönümleme ADS + ile AIRMATIC havalı süspansiyon standart bir ekipmandır. Tüm süspansiyon ve kontrol sistemleri arasındaki yakın ağ, maksimum stabilite ve güvenlik sağlar. Mercedes-Benz, kaza öncesi safhadaki önlemlerine PRE-SAFE® Impulse Side'ın yeni bir fonksiyonunu ekledi: Bir yandan çarpma tehlikesi olduğunda, araç gövdesi E-ACTIVE BODY CONTROL ile 80 milimetreye kadar yükseltilebilir. saniyenin birkaç onda biri içinde süspansiyon. Bu, kapı eşiği daha yüksek konumu sayesinde enerjinin daha fazlasını emebildiğinden, kapı yapıları üzerindeki yükleri azaltır. Sonuç olarak, yolcu bölmesinin deformasyonu ve yolculara etki eden yükler azaltılabilir. Radar sensörleri, olası bir yandan çarpışmayı tespit etmek için kullanılır.

    Aydınlatmalar : hem içeride hem dışarıda yenilikçi dijital teknoloji ile

    İsteğe bağlı DIGITAL LIGHT sistemi, Mercedes-Benz'de ilk kez seri üretime giriyor. Bu tamamen yeni yardım işlevlerini mümkün kılar:

    -Yol yüzeyine bir ekskavatör sembolü yansıtarak tanınan yol çalışmalarına karşı uyarı
    -Yol kenarında uyarı olarak tespit edilen yayalara bir spot ışığı doğrultma
    -Yol yüzeyine bir uyarı sembolü yansıtılarak trafik ışıkları, dur işaretleri veya girilmez işaretler gösterilir
    -Yol yüzeyine kılavuz ilkeler yansıtarak dar yol şeritlerinde (yol çalışmaları) yardım eder.

    DIGITAL LIGHT, her bir farda 1.3 milyon mikro aynayla kırılan ve yönlendirilen üç son derece güçlü LED'li bir ışık modülüne sahiptir. Çözünürlük bu nedenle araç başına 2,6 milyon pikselden fazladır. Bu, oldukça hassas ışık dağılımına izin verir. Işık demetinden karşıdan gelen trafik veya yol işaretlerini hariç tutarken Uzun Far Yardımı 84 piksel ışıktan 100 kat daha hassas hale getirir. Işık / gölge geçişleri ve diğer tüm uyarlanabilir ışık işlevlerinin ışık dağıtımı da önemli ölçüde daha hassas bir şekilde gerçekleştirilerek, örn. sis lambası, otoyol lambası veya şehir ışığı.

    LED teknolojisi sayesinde, yeni S-Serisi iç aydınlatmasında da bir adım attı: Mercedes-Benz şimdi ilk kez interaktif iç aydınlatmayı gerçekleştirdi. Aktif ortam aydınlatması (isteğe bağlı) artık sürüş yardım sistemlerine entegre edilmiştir ve uyarıları görsel olarak güçlendirebilir. Bu aynı zamanda konfor sistemleri için uygun geri bildirimi mümkün kılar. Bu, klima kontrol sistemi veya 'Hey Mercedes' sesli asistanı için geçerlidir.

    Aerodinami: erken geliştirme aşamasında kapsamlı hava akışı simülasyonları

    0.22 Cd rakamı ile S-Serisi, dünyanın en aerodinamik otomobillerinden biridir ve özellikle lüks sedan segmentinde.

    S-Serisi ayrıca aeroakustikte daha fazla iyileştirme elde etti. Önceki nesil, çok yüksek bir iç gürültü konforuyla zaten mükemmeldi. Yeni model daha da sessiz. Gövde kabuğunun yüksek sertliği, olağanüstü gürültü ve titreşim konforunun temelini oluşturur ve bu, ince ayarlarla iyileştirilir. Örneğin, güvenlik duvarındaki kablo rondelaları için açıklıklar çift contaya sahiptir. İç mekanda rafine ve göze batmayan bir motor sesi elde etmek için, güvenlik duvarı yalıtımı A sütunlarının yan alanlarına ve zemin alanına genişletildi. Mercedes-Benz ayrıca ilk kez bazı kaporta bölümlerinde akustik köpük kullanıyor.

    Motorlar: daha fazla elektrifikasyon, daha fazla verimlilik

    Çeşitli güç sınıflarında altı silindirli sıralı benzinli ve dizel motorlar, yeni S-Serisi için ilk motor varyantlarıdır.
    Entegre marş jeneratörüne (ISG) ve 48 voltluk yerleşik elektrik sistemine sahip bir V8 motoru kısa süre sonra satışa sunulacak. 2021'de 100 kilometre civarında tamamen elektrikli bir menzile sahip bir plug-in hibrit takip edecek.

    W223 S-SERİSİ

    W223 S-SERİSİ

    Gövde ve Güvenlik: arka yolcular için yeni ön hava yastıkları

    Güvenlik sistemlerindeki akıllı gövde tasarımı ve yenilikler, pasif güvenlik söz konusu olduğunda S-Serisi'nin lider rolünü doğruluyor. Yüzde 50'yi aşan alüminyum içeriğine sahip yeni alüminyum hibrit gövde kabuğu, çok sayıda gereksinimi karşılar: Yüksek düzeyde çarpışma güvenliği, daha düşük ağırlık ve son derece sağlam gövde, mükemmel gürültü ve titreşim konforunun eşlik ettiği olağanüstü kullanım özellikleri sağlar.

    Mercedes-Benz, 2019 yılında Deneysel Güvenlik Aracı ESF 2019'da şirketin güvenlik uzmanlarının üzerinde çalıştığı fikirleri sundu. 20'den fazla yenilik arasında, artık S-Serisi'nde isteğe bağlı donanım olarak sunulan arka hava yastığı gibi seriye yakın gelişmeler vardı. Arka koltuk için ön hava yastığı, boru şeklinde bir yapı kullanan yenilikçi yapısı sayesinde özellikle nazikçe açılır. Şiddetli önden çarpışmalar sırasında, arka hava yastığı, dış arka koltuklarda emniyet kemeri takan yolcuların kafalarına ve boyunlarına etki eden yükleri önemli ölçüde azaltabilir.

    Şiddetli bir yandan çarpma sırasında, çarpma yönüne, çarpma şiddetine ve ön koltukta doluluk durumuna bağlı olarak, yeni orta hava yastığı kendini sürücü ve ön yolcu koltuğu arasına yerleştirerek kafalarının temas etme riskini azaltır. Aracın ortasında sürücü koltuğuna entegre edilmiştir.

    Yeni S-Serisi'nde üç ses sistemi seçeneği var. İki Burmester® sistemi çok boyutlu çevresel ses sağlar. 3D Surround Ses, özel Burmester® algoritmalarının ve tavan döşemesine entegre edilmiş iki hoparlörün yardımıyla oluşturulur. Her bir hoparlörün dijital teknolojiler tarafından aktif olarak çalıştırılması, son derece etkileyici ve doğal bir ses üretir. Burmester® üst düzey 4D surround ses sistemi, üç boyutlu dinleme deneyimine başka bir boyut, 4D ses ekler. Bu, rezonansı koltuklara aktarmak için uyarıcılar kullanır. İki Burmester® ses sistemi ile kombinasyon halinde S-Serisi araç içi iletişime sahiptir. Bu konfor işlevi, yolculuk sırasında yolcular arasındaki iletişime yardımcı olur.

    W223 S-SERİSİ




    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ

    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ

    Boyutlar

    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ


    Aktif Güvenlik


    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ

    Digital Light

    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 7 Kasım 2020; 17:26:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Az once s serisi maybacha baktım da 5 milyon olmuş arkadaş. Dile kolay 5 milyon. Ben de symbol bakıyorum malum siteden 2008 civarlarında.

    Acilen devlet erkanımıza birer adet alınıp koltukları altınla kaplanmalı. Koskoca dünya liderimizin eski arabaya binecek hali yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar eski kasa herhalde ama hemen yenilerler merak etmeyin.
    birgun.net
    Erdoğan'ın konvoyu için dört zırhlı Mercedes daha satın alındı
    https://www.birgun.net/amp/haber/erdogan-in-konvoyu-icin-dort-zirhli-mercedes-daha-satin-alindi-268548



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 2 Eylül 2020; 15:57:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Boyutlar

    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ
    W223 S-SERİSİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Bunlar eski kasa herhalde ama hemen yenilerler merak etmeyin.
    https://www.birgun.net/amp/haber/erdogan-in-konvoyu-icin-dort-zirhli-mercedes-daha-satin-alindi-268548
    Anlaşılan artık bakanlar falanda maybach kullanacak,s serisi itibarlarını zedeliyor sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 yıl sonra temizini bulursam alırım inş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hicbir agirligi kalmamis aracin. Dis tasarim cok kotu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W223'ü dış görünüşü yüzünden yargılayanları çok gördüm ama bir arabanın sadece dış görünüşten ibaret olmadığını insanların anlaması lazım. W222r ile W223 arasındaki teknoloji farkını detaylı şekilde açıklayabilecek birisi olsa da ondan sonra W223'e laf atıyorlarsa atsınlar. Mesela benim hatırladıklarım W223te yeni olarak 4WS denilen 4 teker kontrolü geliyor, bu özellik çok önemli bir özellik bence. 27 farklı dili algılayan MBUX sistemi. Bunlar gibi yeni gelen teknolojileri açıklayabilecek bir arkadaş lazımki bazıları arabanın dış görünüşten ibaret olmadığını anlasınlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçta ahşap yok bu segment bir araçta mutlaka olması gerekirdi diye düşünüyorum. Onun haricinde anahtarı çok hoş gözüktü gözüme markaya yakışır olmuş.
    Teknoloji olarak muhtemelen lider konumda olacak. Ben dış tasarıma çok takılmadım yolda mutlaka şık görünecektir fakat iç tarafın tamamen ekranlarla döşeli olması hoşuma gitmedi.
  • Klasiktir, yeni kasa çıktığında bir önceki kasa övülür. Ben ise w223'ü eleştirsem de,w222 den sonra bu aracı daha iyi görüyorum. Peki neden?

    W222 düz olmayan omuz çizgisine sahip, u şekilli ön farları saçma a4 kağıt baskısı gibi görünen, ilk çıktığında aşırı plastik görünen (evet tüm tamponlar plastik ama bu kadar belli değil) , arka ile yan tasarımı omuz çizgisi yüzünden devamlılık arz etmeyen, arkaya tam arkadan bakıldığında güzel, rolls royce gibi ama arka yan profilden bakınca aynı karakteri göstermeyen bir araçtı. Ben sevmiyordum. Aracın otomobil dünyasına kazandırdığı en önemli şey arka koltuktaki devrim ve magic body control idi. Özellikle arka koltuğu ile w221 den ayrılıyordu.

    W223 ise en azından daha bütün ve devamlı. Genişlediği için de daha oturaklı özellikle arka stopların yataylığıyla birleşince. Sadece biraz basit. Ön tasarımda ızgara heybetsiz, keşke altıgen olmasaydı, far tasarımını sevmedim. İç mekanda ise w222 nin üzerine arkada ekstra bir şey yok, ön konsol ise gelecekte klasik olması gereken bir araç için fazla dijital. Ahşap trim olmadığında ise w222 den de w221 den de daha az lüks görünüyor.

    Bana göre efsane olacak bir araç değil zira o kadar detay yok ama w222 den iyi. Ancak şunu eklemek isterim ki w222 ve w223 gördükçe w221 in ne kadar olağanüstü bir araba olduğunu anlıyorum. İçi, dışı o kadar farklı ve devrim niteliğindeydi ki, lüks algısı hala w222 de de w223 te de çok üstüne çıkılamadı. İleride w140 la birlikte anılacak olağanüstü bir otomobil.
    W223 S-SERİSİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre356 -- 2 Eylül 2020; 17:46:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Son S serisi olacağı söylentisi var. İnşallah doğru değildir. Mercedes elektrik işini abartarak ilerliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Son S serisi olacağı söylentisi var. İnşallah doğru değildir. Mercedes elektrik işini abartarak ilerliyor.
    Elektrikli EQS geliyor önümüzdeki yıl. S bitmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • King is back!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gerizekalı elektrik furyasına kapılıp 6.0 V12 S65'i yok etmemişlerdir umarım? 63'te bu elektrik muhabbetini kullanacaklar diyorlardı. Bu seneye kadar ısrarla devam ettirilen tek yüksek hacim v12 otomobil çünkü.







  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TMRT kullanıcısına yanıt
    65 222 de bile yoktu 1 senedir. Bunda da olmayacak. V12 sadece maybachta olacak. normal sedan olarak V8 63e gelecek 800 hp gücünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpinalTap -- 2 Eylül 2020; 19:10:24 >
  • Araba iyi hos cok guzelde soforlor bu araclari nasil kullanacak ? O icerideki yeni mbux ve o buyuk ekranla hayatlarinin sinavina girerler artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Elektrikli EQS geliyor önümüzdeki yıl. S bitmez.

    Alıntıları Göster
    Eqs olarak devamı konuşuluyor zaten. Ben içten yanmalı en azından v8 bir S serisinin devamını beklerim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.