Şimdi Ara

DHKAHVE 300/40 İndirim | A Roasting Lab Filtre Kahve ve Espresso Fırsatları (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
845
Cevap
98
Favori
152.313
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Filtre ve French Press için ne önerirsiniz? Yaklaşık 1 seneden fazla oldu French Press için öğütülmüş siparişim olmuştu ama unuttum açıkçası tatlarını. Deneme paketlerinden sipariş etmiştim daha öncesinde.

  • U.Soydan kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Black Friday için ek bir indirimimiz olmayacak. Fiyatlarımız ve kampanyalarımız ay sonuna kadar geçerlidir.
  • Merhaba, Amazon sitesinden aşağıdaki tarihlerde sizin markanızın kahvelerinden aldım.

    31 Temmuz 3 Paket 50 şer gram çekirdek

    12 Ağustos 3 Paket 50 şer gram

    19 Ağustos 3 Paket 50 şer gram


    Gelen paketlerin hepsi mayıs tarihliydi yani aylar önce paketlenmişti, taze değildi. Hiçbirini iade etmedim, az bayat olanları içtim, içemediğimi attım.


    Belki artık taze paketler gelmiştir diye geçen gün yine bir sipariş verdim.


    24 Kasım Guatemala Espresso Huehuetenango (50 Gram)


    Bu da mayıs tarihli bayat ve acı çıktı. Şimdi iade etmek istesem açılan paket iade olmaz diyecekler.

    Markanızın taze bir kahvesini içmek için Aynı hataya devamlı düşen bu aptal müşterinize ne tavsiye edersiniz?


    Not. Arızalı çıkan bir ürün yüzünden bana verilen hediye puanlarımı kullanmak zorunda olduğum için amazon dan alıyorum yoksa direk sizin site tabii ki daha taze ürün satar...

    Amazondan aldığım tüm alışverişlerin bilgileri kayıtlı isterseniz özelden gönderebilirim.





  • eros68 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaşadığınız problem nedeniyle üzgünüm ancak bunun maalesef bizimle herhangi bir alakası yok. Amazon'dan ya da süpermarketlerden gerçekleştirdiğiniz alışverişlerde Son Kullanma Tarihi geçmediği müddetçe herhangi bir şey yapamıyoruz. Satıcı ile görüşmeniz gerekiyor.
  • @aroastinglab

    merhaba, web siteniz üzerinden 250 şer gramlık Brazil ve Ethiopia adado filtre kahveler aldım.

    kargo çok hızlı geldi bunun için teşekkür ederim ancak

    brazil bayat, tadını kaybetmişti. hadi bu yine içilebilir durumda ancak ethiopia adado ise bayat mı, bozulmuş mu anlamadım, çok kötü bir ekşi tadı vardı. 1 fincan içtim, bütün gün ağzımda o ekşilik kaldı, çok kötü bir deneyimdi.

    boşuna verilmiş 60 lira :/ çöpe atmak zorunda kaldım.

    tavsiyeniz var mıdır acaba?

  • Beetleguese kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bu yönde aynı parti üründen herhangi bir şikayet almadık. Rica etsem bu tür bir durum yaşadığınızda direkt olarak whatsapp destek hattımızla iletişime geçebilir misiniz? Hemen numune isteyelim.
  • aroastinglab kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Önceki siparişimde Indonesia Sumatra Blue Mandheling sipariş etmiştim çok memnun kalmıştım, bu önerinize istinaden bu sefer 1KG paket Costa Rika Tarrazu sipariş verdim ve bugün elime ulaştı, az önce 20 gr lık bir demleme yaptım v60 ile fakat hiç beklediğim tadı alamadım, geri göndersem Indonesia Sumatra Blue Mandheling ile değişim sağlıyabilir misiniz ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • byatunga B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Tekrardan yaşadığınız olumsuz deneyim adına üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Siparişinizle alakalı bir şey yapmayacağımızı söylemedik. Paket konusunda bir şey yapamayacağımızı söyledik. Çünkü 1 Kasım'dan beri istediğiniz paket çok nadir partilere denk geliyor. Bunun Black Friday ile alakalı olan kısmı ise her gün binlerce paket çıkışı sağlanırken paket ayrımı gözetemiyoruz. Çünkü tüm ay boyunca piyasa ortalamasının da altında fiyatlarla satış yaptık ve haliyle depomuzdaki tüm paketleri tükettik. Şu anda da piyasadaki tüm paketleri ve paketleme makinelerini de satın alıyoruz.

    Ayrıca ürünün sorunlu olduğunu da kabul etmedik. Sadece dönem dönem farklı paketlerle ürün çıkışı yapılabilmekte olduğunu belirttik ve bu durumdan memnun olmayan müşterilerimiz için iade/değişiklik hakkı tanıdık.. Biz ürünümüze ve kalitemize her zaman güvendik. Tabi ki farklı arayışlara yönelebilirsiniz.

    Tekrar telefonda da belirttiğim gibi ürünlerinizi değiştirebilir ya da iade alabiliriz. Bu forumda da yüzden fazla müşterimizi hiç ikinci defa yazmasına gerek bırakmadan, açılmış gıda ürünlerinde bozulma/küflenme durumu haricinde iade almıyoruz demeden, koşulsuz, şartsız, kişisel tadım zevkleri doğrultusunda dahi iade aldık ya da değiştirdik.




  • U.Soydan kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaşadığınız sorunu aşağıdaki iletişim numaralarımızdan ayrıntılı olarak açıklayabilir misiniz? Ek olarak tabi ki demleme yönteminizde bir hata yoksa değişim sağlayabiliriz.

    Telefon Numaramız: 0850 840 01 89

    Whatsapp Destek Numaramız: 0537 524 90 38
  • Indirimden faydalanmak adına 2 adet 1 kiloluk söyledim. Hayatımda ilk defa ekşi kahve içtim eksik olmayın. Atmaya kıyamıyorum kıysam sallayacağım çöpe kilosu olmuş 256tl...

  • byatunga B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaşadığınız problem ile ilgili yasal iade hakkını önemsemiyoruz. Bizden alışveriş yaptığınızda tekrar hatırlatmak isterim hiç bir kanun maddesi göstermeden gerekli memnuniyeti sağlamaya özen gösteriyoruz. Sipariş numaranızı özel mesaj yoluyla iletirseniz iade işleminizi başlatacağım.

    Ek olarak ekran görüntüsü aldığınız özel yazışmada da, buraya girilen yazıda da bir tezatlık göremiyoruz. Mümkün olduğunca samimi davranıyoruz ancak paket kalmadıdan öte gerçekten bir şey yapamayacağımız için bu şekilde yanıtladık. Sizce size 2 tane valfli boş paket göndermek mi daha maliyetli, yoksa ürünlerde değişim sağlamak mı?

    Piyasada ne kadar toptan paket varsa hepsini zaten satın alıyoruz. Bizi görüntülü olarak ararsanız size mevcut paketleme işleyişimizi gösterebiliriz. Bu konuda son derece şeffafız ve bu şeffaflığımızı Bursa atölyemizde bulunan workshop etkinliklerinde de sunmaya özen gösteriyoruz.

    Özel mesaj yoluyla yazılacak konuları burada konu içerisinde tartışmak istemiyoruz. Zaten siparişiyle alakalı problem yaşayan herkes için gerekli memnuniyeti sağlıyoruz. Bu yüzden fırsatlar için takip eden insanları sizin siparişinizle alakalı rahatsız etmek istemiyoruz.




  • Serkandrgn kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kahvede parlak asidite istediğimiz ve nihai sonucunu beğendiğimiz bir şey. Fakat bu durum fazla ekşiye kayıyorsa istemediğimiz bir durum. Sipariş numaranızı özel mesaj yoluyla gönderebilirseniz satın almış olduğunuz kahvenin partisini bulabilir, asiditesini ve tadım notlarını kontrol ederek gerekli memnuniyeti sağlamak isteriz.
  • byatunga B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Hala burada kamuoyuna açık bir ortamda yanlış anlaşılmaya yol açabilecek bir cümle kuruyorsunuz. Biz değişimi reddetmedik; paket değişimini reddettik. Çünkü işleyişe müdahale edemediğimiz bir dönemde bunu istediniz. Zaten bu yazışma öncesinde kalan valfli paketler de tükendi. Yoksa beğenene kadar her çeşidi deneye deneye değiştirelim, inanın hiç sorun değil. Ancak elimizde olmayan bir paketi istediniz ve paylaştığınız ekran görüntüsünün öncesinde durumu özellikle açıklamıştık. Bizi üzen nokta bu kısım.

    Hepsiburada üzerinden satın aldığınız için ücret iadesi sağlayabiliyor muyuz Pazartesi bakacağız. Sağlayamıyorsak da bedeli kadar hediye çekini indirimli ürünlerde de geçerli olacak şekilde web sitemizde tanımlayacağız.

    İyi hafta sonları dilerim.
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.