Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
45.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkürler bende tercihimi sadece depolama için kullancağımdan 750 gb 5400 rpm den yana kullandım hdd salı günü elime geçicek 19 aralıkta elimden çıkarmıştım hddyi tam 1 ay sonra yenisi geliyor çok iyi bir durum şuan depolamada 7200 rmp segate var ama onu çıkarıp 5400 takmak istiyorum sesten ısınmadan titreşimden tasarruf edelim öyle 5 10 mb lık veri aktarım farkı için değmez 7200 rpmi hdd kutusuna takıp usb 3 ten hız olarak faydalanıcam :)
  • 12.03.2010 tarihinde 1 TB WD Caviar Black HDD almıştım, 2014 Ocak ayı itibarıyla bad sectorler çıktı. Dosyalarımın bir kısmı okuma hatası yüzünden uçtu.

    Rma oluşturdum. Dosyaları yedekleyip göndereceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JAX -- 22 Ocak 2014; 21:28:24 >
  • Arkadaşlar emeğinize sağlık diyorum ve teşekkür ediyorum çünkü aynı aşamaları bende yaşadım RMA oluşturdum sonraki aşamalar isteğim dışında gelişti, Türkiye'de garanti kapsamında bakılabiliyormuş ama sonradan öğrendim ve RMA oluşturduğum için işlemlere devam ettim ürünü gönderdim sonra Gümrüklü Gönderi Varış Bildirisi geldi buradaki 0212 471 44 44 nolu telefondan arama yapamayınca bende fedexgumruk@mgnkargo.com.tr adresine eposta ile kısaca derdimi anlattım sonrasında gelen cevapta WD firmasının ücreti karşıladığı ve ürünümün gönderildiği söylendi. tekrar teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tblueee

    Arkadaşlar emeğinize sağlık diyorum ve teşekkür ediyorum çünkü aynı aşamaları bende yaşadım RMA oluşturdum sonraki aşamalar isteğim dışında gelişti, Türkiye'de garanti kapsamında bakılabiliyormuş ama sonradan öğrendim ve RMA oluşturduğum için işlemlere devam ettim ürünü gönderdim sonra Gümrüklü Gönderi Varış Bildirisi geldi buradaki 0212 471 44 44 nolu telefondan arama yapamayınca bende fedexgumruk@mgnkargo.com.tr adresine eposta ile kısaca derdimi anlattım sonrasında gelen cevapta WD firmasının ücreti karşıladığı ve ürünümün gönderildiği söylendi. tekrar teşekkürler...

    fedex firması karaktersiz bir firma sırf komisyon ücreti almak için ürünleri gümrük görevlisine teslim ediyor ve gümrük görevliside corbasını almak için ürüne gümrük vergisi ıvır zıvırı kökleyip ya bizden yada wd istiyorlar. türkiye topraklarında alınan ve arızalı cıktıgı için yurtdışından gelen ürüne ne komisyon ücreti nede gümrük vergisi verirsiniz .fedex firmasının para kazanma teknigi bu .




  • Yarın bende hdd imi wd ye göndereceğim. Fedex sıkıntı çıkartırsa ne yapmalıyım? Kime e posta göndermeli ve içeriğine ne yazmam gerekli?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leaderjack1

    quote:

    Orijinalden alıntı: tblueee

    Arkadaşlar emeğinize sağlık diyorum ve teşekkür ediyorum çünkü aynı aşamaları bende yaşadım RMA oluşturdum sonraki aşamalar isteğim dışında gelişti, Türkiye'de garanti kapsamında bakılabiliyormuş ama sonradan öğrendim ve RMA oluşturduğum için işlemlere devam ettim ürünü gönderdim sonra Gümrüklü Gönderi Varış Bildirisi geldi buradaki 0212 471 44 44 nolu telefondan arama yapamayınca bende fedexgumruk@mgnkargo.com.tr adresine eposta ile kısaca derdimi anlattım sonrasında gelen cevapta WD firmasının ücreti karşıladığı ve ürünümün gönderildiği söylendi. tekrar teşekkürler...

    fedex firması karaktersiz bir firma sırf komisyon ücreti almak için ürünleri gümrük görevlisine teslim ediyor ve gümrük görevliside corbasını almak için ürüne gümrük vergisi ıvır zıvırı kökleyip ya bizden yada wd istiyorlar. türkiye topraklarında alınan ve arızalı cıktıgı için yurtdışından gelen ürüne ne komisyon ücreti nede gümrük vergisi verirsiniz .fedex firmasının para kazanma teknigi bu .

    Ya Arkadaşlar Uluslararası Gidecek Diye Neden Cins Cins Kargo Firmaları Buluyorsunuz Anlamıyorum Ben PTT Kargo İle 6.5 TL yi Cebimden Verip Gönderdim İstanbuldaki Adrese. Sakın Ola Yurt Dışına Falan Göndermeyin Türkiye İçinde Toplama Merkezi Varken Size Ne Yurt Dışından. Bırakın Yurt Dışı Kısmını Onlar Halletsinler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet DOĞAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Leaderjack1

    quote:

    Orijinalden alıntı: tblueee

    Arkadaşlar emeğinize sağlık diyorum ve teşekkür ediyorum çünkü aynı aşamaları bende yaşadım RMA oluşturdum sonraki aşamalar isteğim dışında gelişti, Türkiye'de garanti kapsamında bakılabiliyormuş ama sonradan öğrendim ve RMA oluşturduğum için işlemlere devam ettim ürünü gönderdim sonra Gümrüklü Gönderi Varış Bildirisi geldi buradaki 0212 471 44 44 nolu telefondan arama yapamayınca bende fedexgumruk@mgnkargo.com.tr adresine eposta ile kısaca derdimi anlattım sonrasında gelen cevapta WD firmasının ücreti karşıladığı ve ürünümün gönderildiği söylendi. tekrar teşekkürler...

    fedex firması karaktersiz bir firma sırf komisyon ücreti almak için ürünleri gümrük görevlisine teslim ediyor ve gümrük görevliside corbasını almak için ürüne gümrük vergisi ıvır zıvırı kökleyip ya bizden yada wd istiyorlar. türkiye topraklarında alınan ve arızalı cıktıgı için yurtdışından gelen ürüne ne komisyon ücreti nede gümrük vergisi verirsiniz .fedex firmasının para kazanma teknigi bu .

    Ya Arkadaşlar Uluslararası Gidecek Diye Neden Cins Cins Kargo Firmaları Buluyorsunuz Anlamıyorum Ben PTT Kargo İle 6.5 TL yi Cebimden Verip Gönderdim İstanbuldaki Adrese. Sakın Ola Yurt Dışına Falan Göndermeyin Türkiye İçinde Toplama Merkezi Varken Size Ne Yurt Dışından. Bırakın Yurt Dışı Kısmını Onlar Halletsinler..

    gönderen wd firması fedex ile göndermişler. 100den fazla ürün aldım gönderdim yurtdışına pttkargo en iyisi sorun hiç cıkmıyor. fedex'in garanti gönderilerini takip eden kişiye acıklayıcı bir konuşma e bilgilendirme sonrası yapılan inceleme sonrası bir daha fedex ile calışmıcaklar sanırım.bu yasa cıkmış kasım ayında fedex ürünü 3 günden fazla elinde tutup ordinye ücreti talep ediyor . bize gümrük masrafı deyip geciştirmeye calışıyor . böyle durumlarda wd ile temasa gecin fedex ile calışmasın inş. calışmıcaklar bundan sonra . konuştugum kişi yapılan haksızlıga gercekten cok sinir oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leaderjack1 -- 27 Ocak 2014; 21:38:43 >




  • beyler wd deki takip noya tıkladıgımda ups kargo sitesine bağlanıp aşagıdaki hatayı veriyor. Nasıl bir yol izlemem gerek

    "UPS, isteğiniz için gönderi ayrıntılarını bulamadı. Bilgilerinizi doğrulayınız ve yeniden deneyiniz."

    uundefined

    Edit: kargom geldi. 500gb black hdd , 750 gb green ile değişti.
    Network KILLER üyeye teşekürü borç bilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pckopatx -- 3 Şubat 2014; 16:03:16 >
  • wd support emaillere çok geç dönüş yapıyor. garantimi uzatmaları için gönderdiğim emaillere çok geç dönüş yaptılar. 30 aralıktan beri hala kesin bi cevap yok. eskiden hdd min yanında garantimi uzat seçeneği aktifti şimdi onu da kaldırmışlar. yeni gönderdikleri harddiskin garanti bitimine 3 gün kala bozulması da bana çok manidar geldi.
  • hocam bu 500-1tb caviar blacklar 5 yıl garantiye sahip değil mi WD yamuk yapmaz yani? ikinci el alacağım da
  • Hocam kolay gelsin baya bir uğraşmışsın bende exa'dan 2010 yılında aldığım arızalanmış bad sektör'den geçilmeyen kıyıda köşede duran hard disk'imi bi sorgulatayım dedm ve 2015 yılına kadar garantisi olduğunu gördüm exa'da garantisi bitmişti ürünün elimde ne fatura ne garanti belgesi ikisinide çöpe atmışım maalesef bende exa'ya bir yazı yazdım asbis a.ş'ne iletirmisiniz diye ardından aradan 2-3 gün oldu şuanda bakalım ne cevap gelecek hard disk şuanda asbis'de asbis'i arıyorum ürünün durumunu öğrenmek için sıfırını yollayacaklarınıda pek sanmıyorum ama asbis bana bilgi vermiyor son kullanıcıya bilgi vermiyoruz diyor exa'ya mail atın bize o maili gönderin mi ne diyor sizce sıfırını yollarlar mı ha bu arada hard disk'i gönderirken yurtiçi kargo hdd darbeli ulaştığı için exa'ya tutanak tutulmuş exa beni gönderdiğim günün ertesi günü saat 10-11 sularında arayıp hard disk'inizi asbis'e ilettik ama kargo şirketi güzel paketlemediği için hdd darbeli tutanak tuttuk dediler ne olur hocam hard disk'e bu durumda bu arada wd'nin sitesine girdiğimde kırmızı bir yazı çıkıyor

    Lütfen dikkat: Ürünler önce RMA yaratılması için hesabınızda kayıtlı olmalıdır. bu global olarak kayıtlı olmadığını mı gösteriyor




  • arkadaşlar hdd'i kargoya vermeden önce paketlemek için örnek resimler varmı ? Ayrıca son zamanda yollan arkadaşlar sorun yaşadılarmı acaba ?
  • Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1,5 ay önce WD20EARS hard diskimde bad sektörler oluştu. 2 yıllık türkiye garantisi bitmişti ama hard diski önceden wd in sayfasına kayıt ettirmiştim.
    Oradan kontrol ettiğimde uluslar arası garantisi devam ediyordu. Bende rma oluşturdum. Rma oluşturduktan yaklaşık 3-4 gün sonra kargoyla uti ye yolladım.
    Wd den de rma durumunu kontrol ediyordum aynı zamanda ellerine ulaştığına dair mail geldi. Geçen hafta kargodan bir evrak geldi. Gönderiniz gümrükte takılmıştır diye .
    Bu arada wd nin facebook sayfasından yazdım onlar bana tüm garanti dahilindeki gönderimlerin wd tarafından karşılandığını söylememi yazdılar .
    Ertesi güne gümrüğe ulaştım. Yeni har diskin gümrükten çekildiğini ve 1-2 gün içinde elime ulaşacağımı söylediler.
    Sonunda kargom geldi ve bingo hard disk yenisi ile değişmiş hatta wd40ezrx yollamış wd 2 tb lık disk yerine 4 tb yollamışlar wd ye teşekkür ediyorum.




  • oyunları C: diskinin dışında farklı diske yüklemek ne kadar faydalı olur ? yüklediğim oyunları çalıştıramadım iso dosyasında da farklı oyunu seçip yüklediğimde ya gözükmüyor yada oyunu açamıyorum
  • kısa bir süre önce gönderdim. ne uti nede gümrükte sorun yaşadım. 500gb mypassport essential gönderdim. aynı şekilde geri geldi.
    kargolayacağınız kutu üzerine rma numarasını #334324 gibi büyük büyük yazın 4-5 yerine. rma oluşturduğunuzda çıkan sayfada çıktı alıp imzalamanız gereken ekler var.onları imzalayıp koli içine koyun. biri büyük biri küçük olmak üzere 2 adet bakod var onlarıda belirtilen yerlerden keserek kargolayacağınız kutu üzerine yapıştırın. ptt kargo ile gönderdim ve poşete koydurmadım.kendi kolim ile gönderdim 2 günde ulaştı uti.ye. fiyat 6,5 tl. kutu boyutları çok büyük değil. satın aldığınız ürünün kutusundan iki tane üst üste koymuşsunuz gibi hacmini kendinizce hesaplayabilirsiniz.
    21 şubatta uti.ye ulaşan kargom 17 martta elime sıfırı geldi. bu süreç içinde 1 mail geldi sadece. ayrıca diğer arkadaşlar gibi gümrük ile ilgili sorunlarda çıkmadı. ürünü koyacağınız kutu içerisine patlayan poşetler var sıkınca onlarla bezeyebilirsiniz ve sallanmasını engelleyebilirsiniz. veya ekstra kartonlar koyarak sağına veya soluna sabitlenmesini sağlayabilirsiniz. ayrıca 3-4 sayfalık çıktı eklerinide imzalayarak içine koymanız gerekiyor. ben çok uğraşmıştım forumdan arkadaşlarlada irtibta geçmiştim ve zorlanmıştım biraz .yazdıkarımı harfien uygularsanız siz sorun yaşamazsınız. bol şans..




  • elektronik__manyak kullanıcısına yanıt
    Gözün aydın bende garantisi biten 2 tane 2 tb var. Çok şükür sorunsuzlar. bunları biryere kayıt edeyimmi ne zaman edeyim. Dikkat etmem gereken birşey varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baveran -- 26 Mart 2014; 1:21:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantisi biten 1 TB WD Green diskim var. Diskte bad sector mevcut ve low level ile formatlamama rağmen erişemiyorum diske.
    Ne gibi bir yol izlemek gerek ?
  • Teşekkürler. inşallah bi sıkıntı yaşamazsınız. wd nin sitesine üye olarak kayıt edebilirsiniz hdd lerinizi sizden satın alınma tarihlerini isteyecektir. faturalarınızda elinizdeyse sıkıntı olmaz .
    @Baveran
  • Benim wd hadici diskte bozuldu. Yazılanları okudum beyler kısaca sictim. Bu adamlarda uğraşmadan direk yurtdışına yazayım diyorum. Gelişmeleri yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerim35 kullanıcısına yanıt
    Bu adamlarla uğraşmayıp direk yurt dışına yazarsan da Türkiye ofise yolluyorsun... prosedür belli malesef kaçış yok o kutu yapılacak
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.