Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
45.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayfaların tamamına bakmadım bazı mesajları okudum. Sıkıntılaarın düzelmesi güzel hayırlı olsun diyorum lakin konuyu görünce ve işin içinde logosoftu görünce 1-2 birşey yazmadan geçemedim. Bende kendileriyle logitech nedeniyle muhattap oldum. Mx5500 revolution setimin mouse'u bozuldu tamir ettiler geldi gene arıza yaptı bu sefer yanına baska tamir edilmiş bir mouse koyduk dediler geldi bu sefer sapa sağlam olan ve sadece set diye ısrarla istedikleri klavyemin ayağı kırık geldi söyledim ayak yok dediler ve 1.5 aydır oyalıyorlardki 2-3 gun aradıgımda logitech e teknik servisi kestiklerini artık pentanın ilgilenceğini söylediler. Birde benim mouse yine arıza yaptı. Aynı sorun yine başgösterdi. Logosoftun dist. i olan bir ürünü almamak lazım ben artık öle düşünüyorum.
  • arkadaşlar 26 subat 2013 te gönderdim tarih 20 mart 2013 oldu hala gelen giden yok fedex midir nedir o yerdende aramadılar.Ne olcak anlamadım gittiiiiiiiiiiiiiii :(
  • bu işler biraz şanstır bendeki bozuldu direk sıfır kutulu verdiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    Bir çok arkadaşımın sorunlarını hallettiğini görüyorum. Sizler adına çok mutluyum. Western Digital'i de tutumundan dolayı tekrar tebrik ediyorum. Umarım kalitelerini düşürmeden yıllarca hizmet verirler. Herkese geçmiş olsun. İyi forumlar.

    Kargoyu bugün WD Service Center ( UTi )'den T** OKUR teslim almış, bundan sonra bizim yapabileceğimiz birşey var mı ? Bu adımdan sonra takip etmekte mümkün değil sanırım. Bir sonraki adım beklemek mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    Bir çok arkadaşımın sorunlarını hallettiğini görüyorum. Sizler adına çok mutluyum. Western Digital'i de tutumundan dolayı tekrar tebrik ediyorum. Umarım kalitelerini düşürmeden yıllarca hizmet verirler. Herkese geçmiş olsun. İyi forumlar.

    Kargoyu bugün WD Service Center ( UTi )'den T** OKUR teslim almış, bundan sonra bizim yapabileceğimiz birşey var mı ? Bu adımdan sonra takip etmekte mümkün değil sanırım. Bir sonraki adım beklemek mi ?

    WD sitesine girip RMA Status bölümünü takip edebilirsin.Ürün ellerine ulaştığında Received Date olarak gözükür yenisini gönderdiklerinde ise Shipped Date yazar.Gönderdikleri zaman Fedex ile 1 hafta içinde ulaşıyor asıl bekleme süresi UTI'nin elindeki harddiskleri göndermek için belli bir sayıya ulaşmasını beklemesi...




  • WD 2TB diskin sonuçları resimlerde görüldüğü gibi çok kötü ve disk raw moduna geçti ve düzelmiyor. WD'nin sitede 31.01.2014 tarihine kadar garantili fatura olmadığından temsilciler ile uğraşmak istemiyorum fakat gümrük sorunu düşündürüyor.

    WD'nin masrafları ödemediği oldu mu ve benim disk kesin değişir mi?


    http://imageshack.us/a/img843/1355/wd2tb.jpg
    http://imageshack.us/a/img35/6526/wd2tb3.jpg
    http://imageshack.us/a/img29/9016/wd2tb2.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yns 

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    Bir çok arkadaşımın sorunlarını hallettiğini görüyorum. Sizler adına çok mutluyum. Western Digital'i de tutumundan dolayı tekrar tebrik ediyorum. Umarım kalitelerini düşürmeden yıllarca hizmet verirler. Herkese geçmiş olsun. İyi forumlar.

    Kargoyu bugün WD Service Center ( UTi )'den T** OKUR teslim almış, bundan sonra bizim yapabileceğimiz birşey var mı ? Bu adımdan sonra takip etmekte mümkün değil sanırım. Bir sonraki adım beklemek mi ?

    WD sitesine girip RMA Status bölümünü takip edebilirsin.Ürün ellerine ulaştığında Received Date olarak gözükür yenisini gönderdiklerinde ise Shipped Date yazar.Gönderdikleri zaman Fedex ile 1 hafta içinde ulaşıyor asıl bekleme süresi UTI'nin elindeki harddiskleri göndermek için belli bir sayıya ulaşmasını beklemesi...

    Teşekkür ederim. Ben Türkçe bölümünden ulaşıyorum. Şu anda Gönderildi yazıyor ve kayıtlı ürün kısmında ürün yok silinmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MamiZone

    arkadaşlar 26 subat 2013 te gönderdim tarih 20 mart 2013 oldu hala gelen giden yok fedex midir nedir o yerdende aramadılar.Ne olcak anlamadım gittiiiiiiiiiiiiiii :(

    Arkadaşlar hala benim HDD den haber yok bekliyorum...26şubat 2013 de göndermiştim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MamiZone -- 15 Mayıs 2013; 16:13:05 >
  • benimde harddiskim 46 gündür gelmedi kimseden bilgide alamıyorum nasıl yaparız ?
  • Mayıs ayını ilk haftasında yolaldığım disk için Wd, bugün "Diskinizi kabut ettik, 5-7 gün içinde yenisi yollanacaktır." diye e-posta göndermiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BUR@K-

    Mayıs ayını ilk haftasında yolaldığım disk için Wd, bugün "Diskinizi kabut ettik, 5-7 gün içinde yenisi yollanacaktır." diye e-posta göndermiş.

    Panelde UPS üstüne tıklayınca takip linki açılıyor ama böyle bir gönderi yok diyor. Sende de bu durum mevcut mu ? Benimkide 29 mayısta gönderilmiş görünüyorda takip edebilecek bir bağlantı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: -BUR@K-

    Mayıs ayını ilk haftasında yolaldığım disk için Wd, bugün "Diskinizi kabut ettik, 5-7 gün içinde yenisi yollanacaktır." diye e-posta göndermiş.

    Panelde UPS üstüne tıklayınca takip linki açılıyor ama böyle bir gönderi yok diyor. Sende de bu durum mevcut mu ? Benimkide 29 mayısta gönderilmiş görünüyorda takip edebilecek bir bağlantı yok.

    Evet, RMA koduyla arama yapıyor ve hata veriyor.
  • Mayıs ayı başında göndermiş olduğum WD20EACS diske karşılık WD20EARX bugün teslim aldım. Sitede kargo olarak UPS yazmasına rağmen disk FedEx tarafından teslim edildi. Gönderim ücreti dışında masraf yapmadım.


    http://imageshack.us/a/img600/8256/dsc0037sa.jpg
    http://imageshack.us/a/img5/6371/dsc0038oz.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BUR@K-

    Mayıs ayı başında göndermiş olduğum WD20EACS diske karşılık WD20EARX bugün teslim aldım. Sitede kargo olarak UPS yazmasına rağmen disk FedEx tarafından teslim edildi. Gönderim ücreti dışında masraf yapmadım.


    http://imageshack.us/a/img600/8256/dsc0037sa.jpg
    http://imageshack.us/a/img5/6371/dsc0038oz.jpg




    Hayırlı olsun. Bende dün kargo takip numarası istemiştim bugün Fedex takip numarası göndermişler. Tahmini varış süresi ayın 10'u görünüyor. Sizde konudaki diğer arkadaşlar gibi gümrük problemi çıktı mı ? Çünkü şu anda yurtdışındayım o tarihlerde Türkiye'ye geleceğim kayıtlı telefon numaram aktif olmayabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Hayırlı olsun. Bende dün kargo takip numarası istemiştim bugün Fedex takip numarası göndermişler. Tahmini varış süresi ayın 10'u görünüyor. Sizde konudaki diğer arkadaşlar gibi gümrük problemi çıktı mı ? Çünkü şu anda yurtdışındayım o tarihlerde Türkiye'ye geleceğim kayıtlı telefon numaram aktif olmayabilir.

    Daha önde belirtiğim gibi toplama merkezi gönderirken verdiğim ücret dışında hiç bir şey ödemedim, gümrükten veya destek bölümden arayanda olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BUR@K-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Hayırlı olsun. Bende dün kargo takip numarası istemiştim bugün Fedex takip numarası göndermişler. Tahmini varış süresi ayın 10'u görünüyor. Sizde konudaki diğer arkadaşlar gibi gümrük problemi çıktı mı ? Çünkü şu anda yurtdışındayım o tarihlerde Türkiye'ye geleceğim kayıtlı telefon numaram aktif olmayabilir.

    Daha önde belirtiğim gibi toplama merkezi gönderirken verdiğim ücret dışında hiç bir şey ödemedim, gümrükten veya destek bölümden arayanda olmadı.

    Cevapların için teşekkür ederim @-BUR@K-.




  • seagate ve maxtor için RMA servisi sefaköy'de ve oraya ulaştırmak yetiyor.1 ay geçmeden yeni ürün yolluyorlar 2 defa kullandım sorun çıkmadı.Samsung RMA ise hollanda'da bir kere oraya ürün yolladım PTT kargo ile 15 TL (harici usb 500 gb hdd) o da 35 gün sonra yenisini yolladı.Yani ille'de ups kargo ile yollamak zorunda değilseniz PTT kargo daha ucuza geliyor.Bu arada benim Seagate (arena ürünü).Kullanıcı hatası deyip değiştirmedi ama seagate rma yenisini yolladı 1 tb hdd.
  • benim WD hardiskte de 4kb lık bi bad sector oluşmuş. arada sırada kitlenmeye yapıyor çok ender de mavi ekran hatası alıyorum. 4 kb lık bad sector kilitlenmelerin sebebi olabilir mi, garantiye yollarsam bu kadar ufak olmasına rağmen değiştirilirmi ?
  • garantiye yollayın değiştiriyorlar.mavi ekran ve donma resetleme gibi sorunlar varsa garanti bitmeden hemen yollayın.
  • 2 kere başıma geldi ikiside notebook hdd siydi birisinde sürekli donmalar,mavi ekranlar, oyunlarda geçişlerde sürekli takılmalar oluyordu hdd değiştikden sonra sorun direk çözüldü diğerinde ise internette gezinirken çat diye hdd dondu ve açılırken 'smart failure predicted' hatası verdi ve f1 basmadan açılmıyordu açılsa bile donuyordu bir süre sonra tamamen işi bitti hdd nin, bu iki olaydan sonra western digital e daha hayatta bulaşmadım ve bulaşmamda zaten iki hdd de notebooklar ile birlikte gelenlerdi, kısacası kimseye bu western digital denen zımbırtıyı önermiyorum garantiside sorunlu zaten uzak durun.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.