Bildirim
Wifi Var -Ethernet Yok Çıldıracağım
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Değerli Kullanıcımız,
Konu ile ilgili olarak Türksat Çağrı Merkezini (08508044444) arayarak adresinize ekip talep edebilirsiniz.
Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
Saygılarımızla. -
quote:
Orijinalden alıntı: NetMASTER_
Değerli Kullanıcımız,
Konu ile ilgili olarak Türksat Çağrı Merkezini (08508044444) arayarak adresinize ekip talep edebilirsiniz.
Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
Saygılarımızla.
Valla bu konuda netmaster sağolsun. Hiç yardımcı olmuyor hemen çağrı merkezine yönlendirip arıza kaydı oluşturup teknik ekip tarafından sorunu gidermeleri için yönlendirme yapıyor. Bide üstüne giden ekip adresten bizi arasın diye beyanda bulunuyor. Arızaya bakan firmalar netmaster firmasına arıza ekipleri ulaşması için şirket hattı bırakmışlar. Bıraktıkları telefonlara bakmaktan aciz. Önceliğimiz 216 - 366 66 96 numaradan gelen çağrılar diyip gine kendi çağrı numarasından aramaya yönlendiriliyor yada açmıyor. Tamamen iş yükü çıkarmak ve giden ekipleri de mağdur etmekte başka bir iş değil.
-
Ethernet driverini sil tekrar yükle
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sayın Kullanıcımız,
Ethernet portları ile ilgili yaşanan sorunlara uzaktan müdahale yapılamadığı için adresinize Türksat ekiplerinin gelmesi istenmiştir. Ekipler gerekli kontrolleri yaptıktan sonra modeminizin garanti süresi devam ediyorsa modemi servisimize gönderiyorlar ve size bir yedek modem bırakıyorlar. Bu sayede modeminiz size geri gönderilene kadar internet erişiminiz de kesilmemiş oluyor.
Saygılarımızla. -
quote:
Orijinalden alıntı: NetMASTER_
Sayın Kullanıcımız,
Ethernet portları ile ilgili yaşanan sorunlara uzaktan müdahale yapılamadığı için adresinize Türksat ekiplerinin gelmesi istenmiştir. Ekipler gerekli kontrolleri yaptıktan sonra modeminizin garanti süresi devam ediyorsa modemi servisimize gönderiyorlar ve size bir yedek modem bırakıyorlar. Bu sayede modeminiz size geri gönderilene kadar internet erişiminiz de kesilmemiş oluyor.
Saygılarımızla.
Ben olaya ekip bazından bakıyorum. Daha işleyici olabilir ekip çalışanlarının sizinle direk çağrı merkezi numaranızdan değil size verilen hatlar üzerinden ulaşımı konusuna değinmiştim. Ortada benim mağduriyetim değil sizin işleyiş biçiminiz. -
NetMASTER_
Size bu konuda başka yerde de değindim fakat cevaplama gereği bile duymadınız gine umursamamazlığa geliyorsunuz. Bu kablosuz çekim gücü için 10 senedir türksata modem temini yapıyorsunuz. neden şu çekim gücü sorununu hala gidebilmiş değilsiniz.
Bu kadar umursamamanızda ki amaç nedir. Çok merak ediyorum. Hayır bi kullanıcı olarak alternatif modem temini etmek yada router yada sizin şu meşhur power linelarınızdan almamız lazım. Zaten modeme para veriyoruz. Çekim gücünü attırmak için neden 2. bir apart alarak bütçemi böyle gereksiz bir şey için harcamak zorundayım. çağrı merkezinizdeki çalışanız bile 80 m kare daire için ideal diyor. dairesi büyük olanlar ne yapacak. Bu konuda ciddi anlamda vericeğiniz cevabı merakla beklemekteyim. -
Sayın Kullanıcımız,
Türksat saha ekipleri ile yürüttüğümüz çalışma sistemi Türksat saha ekipleri ve Teknotel arasındadır. Bu konu ile ilgili çalışanlarımızın yürüttüğü sistem konusunda kullanıcılarımızın yorum yapma nedenini anlayamadık. Takdir edersiniz ki uzun süredir sürdürdüğümüz çalışmanın ardında sizlerin hakim olmadığınız ve elbette hakim olmanızı da gerektirmeyen birçok unsur bulunmaktadır. Saha ekiplerinin bir problemi olduğunda bunu paylaşabilecekleri/çözüm talep edecekleri birden fazla kanal bulunmaktadır. Ancak bir kullanıcı olarak sizi bu detaylarla sıkmak gereksiz olacaktır.
Haklısınız, yaklaşık 10 senedir Türksat’a modem sağlıyoruz. Ancak şikayetleri dikkate almadığımız gibi bir ithamda bulunmanızı ancak doğal olarak yeterli bilgi sahibi olmamanıza bağlayabiliriz.
Firmamızın şikayetleri ciddiye almayan/çözüm üretmeyen bir çalışma şekli asla yoktur. Aksine çeşitli mecralardan gelen tüm şikayetler incelenir ve çözüm üretilir. Ancak konu kablosuz performansı olduğunda, burada tek problem kaynağı modem değildir. Bize ulaşan şikayetlerde öncelikle modem kontrol edilir; modemde herhangi bir problem bulunamazsa da bağlanan uç cihazlar ve modemin bulunduğu ortam kontrol edilir.
Bugüne kadar Destek Hattımız, e-posta ve online forumlardan bize ulaşan binlerce münferit şikayeti çözdük. Ayrıca modemlerimizin kablosuz performansını artırmak için birçok değişiklik ve düzenleme yaptık. Bunların sonucunda müşteri memnuniyeti konusunda herhangi bir sorun yaşamıyoruz. Elbette 1.500.000 kullanıcımızdan tamamının memnun olmaması normaldir ve belli birkaç kullanıcımız da daima modemlerimizden şikayetçidir. Ancak bu kullanıcılarımızın şikayetlerini çözmemizin mümkün olmadığını biliyoruz. Nitekim kimileri farklı operatörlerden hizmet almaya veya farklı marka modem kullanmaya başlasalar da şikayetlerinin devam ettiğini izliyoruz.
Ayrıca ideal olanı elbette sahip olduğunuz modemin kullandığınız ortamda yeterli olmasıdır. Ancak modemin bulunduğu ortam standart dışı ise ve/veya ortamda beklenen değerin üzerinde kablosuz sinyal çakışması varsa SOHO kullanıcıları için üretilmiş bir cihazla devam etmeniz memnuniyet vermeyecektir. Bu nedenle bir ek cihazla desteklemeniz gerekebilir.
Saygılarımızla,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NetMASTER_ -- 30 Mart 2018; 10:48:41 >
-
Açıklamalarınız tatmin edici değil vede çözüm odaklı bir şey sunmamaktadır. Modem çekim gücüne arkadaş yeni konsept yapmış. yeni modemlerde bu uygulamadan yararlanabilirisniz. Aşağıdaki linki sizinle paylaşıyor. Bu konu hakkındaki yorumunu bekliyorum.
https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/132026498 -
Sorun devam ediyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değerli Kullanıcımız,
Yaşamış olduğunuz sorunla ilgili Türksat ekipleri adresinize gelip hattınızı kontrol ettiler mi? Bu gibi durumlar sadece modem kaynaklı olmayıp,hat kaynaklı da olabileceği için ekipler evinize geldiklerinde hattı kontrol edip bizi modemin yanından aramaları gerekmektedir. Yada iletişim bilgilerinize bize iletirseniz biz de sizi arayarak yardımcı olabiliriz.
Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
Saygılarımızla. -
Başka bir cihaz veya kablo ile denedik mi başka bir pc ye konsola bağla
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ethernet driverini komple sistemden silip yüklüyorum düzeliyor her seferinde bunu yapmak çok uğraştırıyor ethernet sıknıtılı diyeceğim ama anakarta gömülüquote:
Orijinalden alıntı: Mr.Data
Başka bir cihaz veya kablo ile denedik mi başka bir pc ye konsola bağla -
Başka denediğin cihazlarda böyle bir problem var mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba;quote:
Orijinalden alıntı: DarthWorm
Ethernet driverini komple sistemden silip yüklüyorum düzeliyor her seferinde bunu yapmak çok uğraştırıyor ethernet sıknıtılı diyeceğim ama anakarta gömülü
Alıntıları Göster
- Bios güncellemesi
- NIC üreticisinin en son sürücü güncellemesi
Kolay gelsin. -
son durum nedir hocam ? hallettiniz mi ?
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X