Şimdi Ara

Wolfenstein: The New Order (2014) [ANA KONU] (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
562
Cevap
4
Favori
36.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuwanda87

    oyunun süresi kaç saat ortalama..

    http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=16886
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolwerine0

    quote:

    Orijinalden alıntı: nuwanda87

    oyunun süresi kaç saat ortalama..

    http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=16886

    böyle bir siteye de ihtiyacım vardı teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuwanda87

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolwerine0

    quote:

    Orijinalden alıntı: nuwanda87

    oyunun süresi kaç saat ortalama..

    http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=16886

    böyle bir siteye de ihtiyacım vardı teşekkürler..

    bende senin sayende keşfettim valla o soruyu sormasaydın eğer öğrenemeyecektik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolwerine0

    quote:

    Orijinalden alıntı: nuwanda87

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolwerine0

    quote:

    Orijinalden alıntı: nuwanda87

    oyunun süresi kaç saat ortalama..

    http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=16886

    böyle bir siteye de ihtiyacım vardı teşekkürler..

    bende senin sayende keşfettim valla o soruyu sormasaydın eğer öğrenemeyecektik

    :)




  • İmzamdaki sistemle Gölge 4k grafik ayarları da HİGH'da genelde 50-60 fps arası oynuyorum.
    Fakat yine gelişmiş fragik ayarlarında alt kısımda bir ayar var onu ULTRA'ya aldığımda oyunda anlık,donmalar,takılmalar oluyor.
    FPS 30-35'e düşüp sonra rekrar 50-60 oluyor.
    Benzer bir şey ile karşılaşan var mı?
    Ya da aşağdaki sistemle oyunun grafiklerinden mahrum kalmayacak şekilde bana güzel bir ayar öneren olursa çok sevinirim.
  • Wolfenstein The New Order.1683.12143 win-x64 Retail May 18 2014 15:23:39
    Wolfenstein The New Order.1683.12143
    ------ Initializing File System ------
    Current search path:
    C:/Users/53/Saved Games/MachineGames/Wolfenstein The New Order/base/
    C:/Program Files (x86)/Wolfenstein The New Order/base/
    file system initialized.
    BenchmarkGameData: ofs 0 and 0x151060480x
    469 microseconds
    612 microseconds
    770 microseconds
    463 microseconds
    467 microseconds
    438 microseconds
    486 microseconds
    484 microseconds
    470 microseconds
    485 microseconds
    Average seek time without outliers: 492 microseconds
    fileBenchmarkImpliesGameIsOnHD: true
    ---------------------------
    idStreamingInstallManager::Init: using langMask 1 for lang english
    1 CPU package, 4 physical cores, 8 logical cores
    log file 'qconsole.log' opened on Wed Jun 11 00:28:08 2014

    3500 MHz Intel CPU with MMX & SSE & SSE2 & SSE3 & SSSE3 & SSE41 & SSE42 & AVX & HTT
    32768 kB 1st level cache, 262144 kB 2nd level cache, 8388608 kB 3rd level cache
    16304 MB System Memory
    Winsock Initialized
    Found interface: {F009E29E-9F92-4972-8B34-7DFB130BB5DB} Killer e2200 Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.30) - 192.168.1.8/255.255.255.0
    Sys_InitNetworking: adding loopback interface
    Executing default.cfg for device #0...
    execing joystick.cfg
    Executing default.cfg for device #1...
    execing joystick.cfg
    Executing default.cfg for device #2...
    execing joystick.cfg
    Executing default.cfg for device #3...
    execing joystick.cfg
    idLib::SetProduction( PROD_PRODUCTION )
    OpenDLCFileHandles: 0 packages mounted.
    couldn't exec C:\Program
    couldn't exec package.cfg
    Command line is: "C:\Program Files (x86)\Wolfenstein The New Order\WolfNewOrder_x64.exe"
    ------- Initializing renderSystem --------
    PreliminaryRenderSetup
    ---registered window class
    ---registered fake window class
    ---registered context window class
    GetWGLExtensionsWithFakeWindow: OpenGL Vendor: "ATI Technologies Inc."
    GetWGLExtensionsWithFakeWindow: OpenGL Renderer: "AMD Radeon HD 7900 Series"
    GetWGLExtensionsWithFakeWindow: OpenGL version: "4.4.12967 Compatibility Profile Context 14.200.0.0"
    ---using WGL_EXT_swap_control
    X..WGL_EXT_swap_control_tear not found
    CreateOpenGLContextForCurrentThread: Assuming pre-checked Graphics Vendor: "ATI Technologies Inc."
    CreateOpenGLContextOnDC: Using gl version 3.2
    created OpenGL 3.2 context
    CreateOpenGLContextForCurrentThread: Actually got context with Vendor: "ATI Technologies Inc."
    CreateOpenGLContextForCurrentThread: Assuming pre-checked Graphics Vendor: "ATI Technologies Inc."
    CreateOpenGLContextOnDC: Using gl version 3.2
    created OpenGL 3.2 context
    CreateOpenGLContextForCurrentThread: Actually got context with Vendor: "ATI Technologies Inc."
    ----- GL_Init -----
    OpenGL version 3.2
    ---using GL_ARB_tessellation_shader
    GL_AMDX_debug_output GL_AMD_blend_minmax_factor
    GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_debug_output
    GL_AMD_depth_clamp_separate GL_AMD_draw_buffers_blend
    GL_AMD_framebuffer_sample_positions GL_AMD_gcn_shader
    GL_AMD_gpu_shader_int64 GL_AMD_interleaved_elements
    GL_AMD_multi_draw_indirect GL_AMD_name_gen_delete
    GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_pinned_memory
    GL_AMD_query_buffer_object GL_AMD_sample_positions
    GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_shader_atomic_counter_ops
    GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_shader_stencil_value_export
    GL_AMD_shader_trace GL_AMD_shader_trinary_minmax
    GL_AMD_sparse_texture GL_AMD_stencil_operation_extended
    GL_AMD_texture_cube_map_array GL_AMD_texture_texture4
    GL_AMD_transform_feedback3_lines_trianglesGL_AMD_transform_feedback4
    GL_AMD_vertex_shader_layer GL_AMD_vertex_shader_viewport_index
    GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_ES3_compatibility
    GL_ARB_arrays_of_arrays GL_ARB_base_instance
    GL_ARB_bindless_texture GL_ARB_blend_func_extended
    GL_ARB_buffer_storage GL_ARB_clear_buffer_object
    GL_ARB_clear_texture GL_ARB_color_buffer_float
    GL_ARB_compatibility GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage
    GL_ARB_compute_shader GL_ARB_conservative_depth
    GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_copy_image
    GL_ARB_debug_output GL_ARB_depth_buffer_float
    GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture
    GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend
    GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_indirect
    GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_enhanced_layouts
    GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_explicit_uniform_location
    GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_layer_viewport
    GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow
    GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_no_attachments
    GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB
    GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary
    GL_ARB_gpu_shader5 GL_ARB_gpu_shader_fp64
    GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex
    GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays
    GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_internalformat_query2
    GL_ARB_invalidate_subdata GL_ARB_map_buffer_alignment
    GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multi_bind
    GL_ARB_multi_draw_indirect GL_ARB_multisample
    GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query
    GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pixel_buffer_object
    GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite
    GL_ARB_program_interface_query GL_ARB_provoking_vertex
    GL_ARB_query_buffer_object GL_ARB_sample_shading
    GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map
    GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture GL_ARB_separate_shader_objects
    GL_ARB_shader_atomic_counters GL_ARB_shader_bit_encoding
    GL_ARB_shader_draw_parameters GL_ARB_shader_group_vote
    GL_ARB_shader_image_load_store GL_ARB_shader_image_size
    GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_precision
    GL_ARB_shader_stencil_export GL_ARB_shader_storage_buffer_object
    GL_ARB_shader_subroutine GL_ARB_shader_texture_lod
    GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack
    GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow
    GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_sparse_texture
    GL_ARB_stencil_texturing GL_ARB_sync
    GL_ARB_tessellation_shader GL_ARB_texture_border_clamp
    GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32
    GL_ARB_texture_buffer_range GL_ARB_texture_compression
    GL_ARB_texture_compression_bptc GL_ARB_texture_compression_rgtc
    GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array
    GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine
    GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3
    GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather
    GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge GL_ARB_texture_mirrored_repeat
    GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two
    GL_ARB_texture_query_levels GL_ARB_texture_query_lod
    GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg
    GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_snorm
    GL_ARB_texture_stencil8 GL_ARB_texture_storage
    GL_ARB_texture_storage_multisample GL_ARB_texture_swizzle
    GL_ARB_texture_view GL_ARB_timer_query
    GL_ARB_transform_feedback2 GL_ARB_transform_feedback3
    GL_ARB_transform_feedback_instanced GL_ARB_transpose_matrix
    GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra
    GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_attrib_64bit
    GL_ARB_vertex_attrib_binding GL_ARB_vertex_buffer_object
    GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader
    GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev
    GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos
    GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap
    GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_separate_stencil
    GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3
    GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once
    GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra
    GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color
    GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate
    GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract
    GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer
    GL_EXT_copy_texture GL_EXT_depth_bounds_test
    GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2
    GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements
    GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit
    GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object
    GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4
    GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4
    GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays
    GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float
    GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object
    GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex
    GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color
    GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shader_image_load_store
    GL_EXT_shader_integer_mix GL_EXT_shadow_funcs
    GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture
    GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D
    GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object
    GL_EXT_texture_compression_bptc GL_EXT_texture_compression_latc
    GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc
    GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp
    GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine
    GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic
    GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod
    GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp
    GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle
    GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_sRGB_decode
    GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm
    GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle
    GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback
    GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra
    GL_EXT_vertex_attrib_64bit GL_IBM_texture_mirrored_repeat
    GL_INTEL_fragment_shader_ordering GL_KHR_debug
    GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square
    GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color
    GL_NV_copy_image GL_NV_depth_buffer_float
    GL_NV_explicit_multisample GL_NV_float_buffer
    GL_NV_half_float GL_NV_primitive_restart
    GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier
    GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp
    GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays
    GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
    X..GL_AMD_multi_texsubimage not found
    ---using GL_ARB_texture_multisample
    ---using GL_ARB_texture_compression
    ---using GL_EXT_texture_compression_s3tc
    ---using GL_EXT_texture_filter_anisotropic
    ---using GL_EXT_direct_state_access
    ---using GL_ARB_sampler_objects
    ---using GL_ARB_vertex_buffer_object
    ---using GL_ARB_map_buffer_range
    ---using GL_ARB_draw_elements_base_vertex
    ---using GL_ARB_vertex_array_object
    ---using GL_ARB_vertex_program
    ---using GL_ARB_get_program_binary
    ---using GL_ARB_uniform_buffer_object
    ---using GL_ARB_occlusion_query
    ---using GL_EXT_timer_query
    ---using GL_EXT_framebuffer_object
    ---using GL_EXT_framebuffer_blit
    ---using GL_ARB_pixel_buffer_object
    ---using GL_EXT_pixel_buffer_object
    ---using GL_EXT_depth_bounds_test
    ---using GL_ARB_sync
    ---using GL_ARB_debug_output
    Free vram: 3047.00MiB
    CreateOpenGLContextForCurrentThread: Assuming pre-checked Graphics Vendor: "ATI Technologies Inc."
    CreateOpenGLContextOnDC: Using gl version 3.2
    created OpenGL 3.2 context
    CreateOpenGLContextForCurrentThread: Actually got context with Vendor: "ATI Technologies Inc."
    Initializing OpenGL subsystem
    ShowGameWindow: (13, 31) 1152 x 486, windowed
    OpenCachedPagesFile: C:\Program Files (x86)\Wolfenstein The New Order\virtualtextures\_vmtr.pages
    21 pages locked in C:\Program Files (x86)\Wolfenstein The New Order\virtualtextures\_vmtr.pages
    0.0 seconds for FinishFeedback()
    PHYSICAL_PAGES_POOL_VMTR
    ------------------------
    total : 256
    locked : 6
    current: 6
    free : 250
    100 % empty hash table entries
    100 % pages 0 steps down the hash chain
    0 % pages 1 step down the hash chain
    0 % pages 2 steps down the hash chain
    0 % pages > 2 steps down the hash chain
    ------------------------
    0.0 seconds to load and lock 21 pages
    S 2048 2048 1 linr DXT5 clmp 4096k _physicalvmtrpages1
    S 2048 2048 1 linr DXT1 clmp 2048k _physicalvmtrpages0
    S 2048 2048 1 linr DXT5 clmp 4096k _physicalvmtrpages2
    S 128 128 1 linr DXT5 clmp 16k _physicaluniquepages1
    S 128 128 1 linr DXT1 clmp 8k _physicaluniquepages0
    S 128 128 1 linr DXT5 clmp 16k _physicaluniquepages2
    S 128 128 1 linr DXT5 clmp 16k _physicaluniquediffuseonlypages1
    S 128 128 1 linr DXT5 clmp 16k _physicaluniquediffuseonly2pages1

    virtual texture 1:
    S 2048 2048 12 nmn RG clmp 10922k _vmtrpagetable
    pool: VMTR
    Page file: C:\Program Files (x86)\Wolfenstein The New Order\virtualtextures\_vmtr.pages
    header.magic: 0x77339904
    header.pagesWide: 2048
    header.numLevels: 12
    header.layoutVersion: 0
    header.diskOffsetScale: 2
    Pages resident per level: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 1
    Pages resident: 6
    Pages locked: 6
    10.7 total megs of page table images
    ----- Initializing Sound System ------
    0: Realtek Digital Output (Realtek High Definition Audio)
    2 channels, 48000 Hz
    Front Left and Front Right
    Default Console Device, Multimedia Device, Communications Device, and Game Device
    1: 1 - 29EA93 (AMD High Definition Audio Device)
    2 channels, 48000 Hz
    Front Left and Front Right
    2: Hoparlör (C-Media USB Audio Device )
    2 channels, 48000 Hz
    Front Left and Front Right
    Using device 0
    sound system initialized.
    --------------------------------------
    ----- Initializing Decls -----
    124 types, 0 declSource in 0 ms
    ------------------------------
    Initializing class hierarchy
    Reading strings/english.lang as UTF-8
    7150 strings read

    ------- Input Initialization -------
    Initializing DirectInput...
    mouse: DirectInput initialized.
    keyboard: DirectInput initialized.
    ------------------------------------
    Loading named resource block: "init"
    0.0 seconds to read 2578k table header
    Resources skipped by layer tests: 0
    Load 876 resources using 871 of 15064 total resource files, 0 streamed
    --------- EndBackgroundLoads() ----------
    IO: 0 seeks, 23 reads, 2MB, 32.8MB/s
    Read sleep msec: 0
    Decompress sleep msec: 0
    Foreground sleep msec: 2
    Decompress work msec: 6
    Ringbuf: freeWait 0/0, dataWait 20/12
    Total msec: 234
    0.3 seconds to preload resources
    Start time of bink logo video in ms: 2354
    Loading named resource block: "common"
    WARNING: idRenderSystemLocal::FreeBinkVideo: BinkRequestStopAsyncThread/BinkWaitStopAsyncThread failed
    WARNING: (Sys_GetCurrentThreadPlaformAffinity) Not supported on windows/xboxes.
    WARNING: (Sys_SetCurrentThreadPlaformAffinity) Not supported on windows/xboxes.
    WARNING: (Sys_SetCurrentThreadPlaformAffinity) Not supported on windows/xboxes.
    WARNING: (Sys_GetCurrentThreadPlaformAffinity) Not supported on windows/xboxes.
    WARNING: (Sys_SetCurrentThreadPlaformAffinity) Not supported on windows/xboxes.
    WARNING: (Sys_SetCurrentThreadPlaformAffinity) Not supported on windows/xboxes.
    Couldn't create FileCacheHeader.bin
    0.1 seconds to read 2578k table header
    Resources skipped by layer tests: 0
    WARNING: swap-tear vsync turned off because the swap-tear extension is not available!
    Load 11166 resources using 14019 of 15064 total resource files, 0 streamed
    --------- EndBackgroundLoads() ----------
    IO: 1 seeks, 948 reads, 62MB, 32.9MB/s
    Read sleep msec: 0
    Decompress sleep msec: 0
    Foreground sleep msec: 2
    Decompress work msec: 127
    Ringbuf: freeWait 36216/318, dataWait 672/463
    Total msec: 43588
    43.8 seconds to preload resources
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _globalshadowsimage missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _oceanframeatlas0 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _radiositypreview missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _ssrmap missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _frontdiffuse missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _gamerpic3 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _gamerpic2 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _gamerpic1 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _gamerpic0 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _savedgamethumb missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _automapfog missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    ------- Initializing renderSystem media --------
    WARNING: couldn't read production file for decl 'generated/decls/material/lights/solidwhite.decl' while loading material lights/solidWhite
    renderSystem initialized.
    --------------------------------------
    idDeclGlobalFlag::LoadAllDecls
    idDeclDifficulty::LoadAllDecls
    WARNING: Sources are different than the amount of difficulties might get unwanted results
    idDeclAiEvent::LoadAllDecls
    ReadTitleStorage: MANUALLY CREATED
    Num args: 0
    EnumerateDownloadableContent: C:\Program Files (x86)\Wolfenstein The New Order\dlc
    OpenDLCFileHandles: 0 packages mounted.
    ------------- Warnings ---------------
    during Wolfenstein The New Order initialization...
    WARNING: idRenderSystemLocal::FreeBinkVideo: BinkRequestStopAsyncThread/BinkWaitStopAsyncThread failed
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _globalshadowsimage missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _oceanframeatlas0 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _radiositypreview missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _ssrmap missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _frontdiffuse missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _gamerpic3 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _gamerpic2 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _gamerpic1 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _gamerpic0 missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _savedgamethumb missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: LoadNamedResourceBlock _automapfog missing from idResourceManagerLocal::Init2 but referenced
    WARNING: couldn't read production file for decl 'generated/decls/material/lights/solidwhite.decl' while loading material lights/solidWhite
    WARNING: Sources are different than the amount of difficulties might get unwanted results
    14 warnings
    --------------------------------------
    CreateOpenGLContextForCurrentThread: Assuming pre-checked Graphics Vendor: "ATI Technologies Inc."
    CreateOpenGLContextOnDC: Using gl version 3.2
    created OpenGL 3.2 context
    CreateOpenGLContextForCurrentThread: Actually got context with Vendor: "ATI Technologies Inc."
    idCommonLocal::ResetMapHeap
    renderMode == RENDER_MODE_SYNC
    Final pXAudio2 performanceData: Voices: 0/0 CPU: 0.00% Mem: 64kb
    ---------- ResetMapHeap ----------
    Global heap: 912401 blocks 629.82mb data 15051kb overhead
    GlobalMemoryStatus: 0xfae09000 (16302.04MiB) dwTotalPhys
    GlobalMemoryStatus: 0x06169000 (12385.41MiB) dwAvailPhys
    GlobalMemoryStatus: 0xf4ca0000 (3916.63MiB) used phys
    GlobalMemoryStatus: 0x4d4bc000 (1236.73MiB) used virtual
    ----- Initializing Sound System ------
    0: Realtek Digital Output (Realtek High Definition Audio)
    2 channels, 48000 Hz
    Front Left and Front Right
    Default Console Device, Multimedia Device, Communications Device, and Game Device
    1: 1 - 29EA93 (AMD High Definition Audio Device)
    2 channels, 48000 Hz
    Front Left and Front Right
    2: Hoparlör (C-Media USB Audio Device )
    2 channels, 48000 Hz
    Front Left and Front Right
    Using device 0
    sound system initialized.
    --------------------------------------
    idCommonLocal::ResetMapHeap done
    --------- Initializing Game ----------
    mapName:
    gameFlags: 1
    spawnSpot:
    spawnSpotOverride:
    initialMap: 0
    next map checkpoint: 0
    use loading screen: 0
    use video: 1
    transitional: 0
    currentCheckpointSlot: -1
    Deactive layers: --- Active layers:
    numPlayers: 1
    gamedate: May 18 2014
    game initialized.
    --------------------------------------
    SetRetainedMemoryFiles
    : 0 mapstart0.dat
    : 1 checkpoint0.dat
    FAILED BECAUSE USER IS NULL
    : 2 mapstart1.dat
    : 3 checkpoint1.dat
    execing default.cfg
    execing joystick.cfg
    execing 360_0.cfg
    execing joystick.cfg
    ----------- LoadMap() ------------
    ---------- idRenderWorldLocal::SpecificationComplete ----------
    AllocGame took 0.5060 seconds.
    requiredSizeSavesBytes: 0
    requiredSizeProfileBytes: 0
    requiredSizeBytes: 0
    Purging Overlays
    renderMode == RENDER_MODE_SYNC
    execing default.cfg
    execing joystick.cfg
    execing 360_0.cfg
    execing joystick.cfg
    ----------- Initing Savegame List -----------
    Latest savegame found:
    Folder: GAME-AUTOSAVE
    Map: game/wolf/c01/c01p4
    Date: 5/25/2014 4:34:52pm
    Difficulty: 1 (#str_difficulty_desc1)
    Playtime: 0:00:00
    execing 360_0.cfg
    execing joystick.cfg
    256 pages locked in C:\Program Files (x86)\Wolfenstein The New Order\virtualtextures\_vmtr.pages
    0.1 seconds for FinishFeedback()
    PHYSICAL_PAGES_POOL_VMTR
    ------------------------
    total : 256
    locked : 86
    current: 86
    free : 170
    96 % empty hash table entries
    97 % pages 0 steps down the hash chain
    3 % pages 1 step down the hash chain
    0 % pages 2 steps down the hash chain
    0 % pages > 2 steps down the hash chain
    ------------------------
    0.1 seconds to load and lock 256 pages
    ShowGameWindow: (13, 31) 1152 x 486, windowed
    SetRetainedMemoryFiles
    : 0 mapstart0.dat
    : 1 checkpoint0.dat
    : 2 mapstart1.dat
    : 3 checkpoint1.dat
    EnumerateDownloadableContent: C:\Program Files (x86)\Wolfenstein The New Order\dlc
    OpenDLCFileHandles: 0 packages mounted.
    Opening IP socket: localhost:27016
    Loading checkpoint file -1...
    idSessionLocal::LoadGameCheckContainer: game/wolf/c01/c01p4 is installed
    SendMembersToLobby 2: Not host of TYPE_PARTY
    ExecuteMapChange: game/wolf/c01/c01p4 a: layer/tungsten/nextgen d:
    Modified CVars:
    Cvar 'g_useSavegameDifficulty' was modified to '1'
    Cvar 'win_ypos' was modified to '4' archived
    Cvar 'win_xpos' was modified to '9' archived
    Cvar 'com_pid' was modified to '1444'
    Cvar 'vt_maxPPF' was modified to '16'
    Cvar 'vt_filter' was modified to '1'
    Cvar 'r_enableSelfShadowLessLocalLights' was modified to '2'
    Cvar 'r_windowPosY' was modified to '31' archived
    Cvar 'r_windowPosX' was modified to '13' archived
    Cvar 'r_gamma' was modified to '1'
    Cvar 'r_swapInterval' was modified to '1'
    Cvar 'r_postProcessDofMode' was modified to '0'
    Cvar 'r_sb_imageSize' was modified to '2048'
    Cvar 'r_dimShadowForceHighQuality' was modified to '1'
    Cvar 'r_skipHazeFlare' was modified to '1'
    Cvar 'r_skipAmbientOcclusion' was modified to '1'
    Cvar 'bindset' was modified to '0'
    Cvar 'si_nextlayeractive' was modified to ''
    Cvar 'si_spawnspot' was modified to 'player_start_01_post_key'
    --------- Game Map Shutdown ----------
    ------------ Game Shutdown -----------
    renderMode == RENDER_MODE_SYNC
    --------------------------------------
    idCommonLocal::ResetMapHeap
    renderMode == RENDER_MODE_SYNC
    Final pXAudio2 performanceData: Voices: 0/0 CPU: 0.00% Mem: 167kb
    ---------- ResetMapHeap ----------
    Global heap: 918192 blocks 628.84mb data 15139kb overhead
    Map heap : 816 blocks 63.07mb data 13kb overhead
    Calling VirtualProtect on map heap
    GlobalMemoryStatus: 0xfae09000 (16302.04MiB) dwTotalPhys
    GlobalMemoryStatus: 0x034d0000 (12340.81MiB) dwAvailPhys
    GlobalMemoryStatus: 0xf7939000 (3961.22MiB) used phys
    GlobalMemoryStatus: 0x4edbe000 (1261.74MiB) used virtual
    ----- Initializing Sound System ------
    0: Realtek Digital Output (Realtek High Definition Audio)
    2 channels, 48000 Hz
    Front Left and Front Right
    Default Console Device, Multimedia Device, Communications Device, and Game Device
    1: 1 - 29EA93 (AMD High Definition Audio Device)
    2 channels, 48000 Hz
    Front Left and Front Right
    2: Hoparlör (C-Media USB Audio Device )
    2 channels, 48000 Hz
    Front Left and Front Right
    Using device 0
    sound system initialized.
    --------------------------------------
    idCommonLocal::ResetMapHeap done
    idLoadScreen::LaunchLoadScreen( "" )
    OpenCachedPagesFile: C:\Program Files (x86)\Wolfenstein The New Order\virtualtextures\chunk2_vmtr.pages
    Loading named resource block: "game/wolf/c01/c01p4"
    0.1 seconds to read 4958k table header
    Resources skipped by layer tests: 0
    Load 4821 resources using 6109 of 21400 total resource files, 0 streamed
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: overflow
    idSysLocal::QueueEvent: over

    nedir sorun anlamadım
    4770k sdd ler pcı diskler 16 gb 2400mhz ram vs öncesinde sorunsuz oynuyordum simdi hata alıyorum




  • Wolfenstein: The New Order (2014) [ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Detonator-58

    Gerek senaryo gereksede sürükleyici atmosferi ile son zamanlarda oynadığım en iyi oyunlardan birisi oldu.Gerçi daha bitmedi robotu kullandığımız bölümdeyim ve bu ana kadar oyun gerçekten çok iyi ilerliyor.Tek eksiği grafikleri günümüz oyunlarıyla kıyaslanamayacak kadar kötü grafikleri var sadece bazı yerlerdeki ışıklandırma ve dof efektleri güzel duruyor oda çok az bir kesimde kendini gösteriyor.Oyun sabit 60 fps opengl ile çalışıyor gpu kullanımı %50 yi geçmedi desem yanlış olmaz ama akıcı olarak ilerliyor 3 gb vram kullanmasına rağmen takılma vs. olmuyor.Grafikleri biraz daha iyileştirilmiş olsaydı gerçekten daha iyi yerlerde olabilirdi gerçi şansız zamanda çıktı watch dogsun gölgesinde kaldı ama oynanış olarak ondan çok daha iyi bence.

    Bu arada bahsettiğim bölümde yer alan bir kadın karakterin robot tarafından ağzı-burnu dağılıyor sonrasında ise bizle konuştuğu yerde bakamadım desem yeridir bethesda kaliteli oyunlarına bir yenisini daha eklemiş ragede güzeldi bu oyunda bir o kadar iyi tasarlanmış.

    orayı gectıkten sonra tren bolumu var orayı gectınmı ? ben orda kaldım 3 robot bırden saldırıyor :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9600_G_T

    quote:

    Orijinalden alıntı: Detonator-58

    Gerek senaryo gereksede sürükleyici atmosferi ile son zamanlarda oynadığım en iyi oyunlardan birisi oldu.Gerçi daha bitmedi robotu kullandığımız bölümdeyim ve bu ana kadar oyun gerçekten çok iyi ilerliyor.Tek eksiği grafikleri günümüz oyunlarıyla kıyaslanamayacak kadar kötü grafikleri var sadece bazı yerlerdeki ışıklandırma ve dof efektleri güzel duruyor oda çok az bir kesimde kendini gösteriyor.Oyun sabit 60 fps opengl ile çalışıyor gpu kullanımı %50 yi geçmedi desem yanlış olmaz ama akıcı olarak ilerliyor 3 gb vram kullanmasına rağmen takılma vs. olmuyor.Grafikleri biraz daha iyileştirilmiş olsaydı gerçekten daha iyi yerlerde olabilirdi gerçi şansız zamanda çıktı watch dogsun gölgesinde kaldı ama oynanış olarak ondan çok daha iyi bence.

    Bu arada bahsettiğim bölümde yer alan bir kadın karakterin robot tarafından ağzı-burnu dağılıyor sonrasında ise bizle konuştuğu yerde bakamadım desem yeridir bethesda kaliteli oyunlarına bir yenisini daha eklemiş ragede güzeldi bu oyunda bir o kadar iyi tasarlanmış.

    orayı gectıkten sonra tren bolumu var orayı gectınmı ? ben orda kaldım 3 robot bırden saldırıyor :(

    Valla hocam çok oldu orayı geçeli şu an son bossdayım ve bitmek üzere ama hemen bitmesin diye yarına bıraktım




  • Arkadaşlar oyun gerçekten güzel, daha doğrusu oyunun eski fps tadi vernezi gizli öğeleri bulmak felan hoş bir hava veriyor. Ayrıca oyunun teması da guzel oturtulmus. Buraya kadar herşey yolunda. Ancak grafikleri berbat kesinlikle berbat. Ultra ayarda oynuyorum herşey full ama cod4 bile daha iyi. Hatta Rage bile daha iyi. 770sli kullanıyorum ve tek gpu çalışıyo. Nvidia yeni sürücü ile cift gpu aktif olabilir ama şimdilik ses yok.
    Oyunu über de oynuyorum ve kendi hatam dışında ölmeden ilerliyorum. Buda bi eksiği. Oyun zor deil sadece aldiginiz hasar artio über de.
    Gizli öğeleri bulmak eğlenceli. Dedigim gibi oyun gerçekten zevkli atmosfer iyi. Ancak grafik motoru en kotu Frost bite 2 yada unreal engine 3 - 3.5 olmasi şart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • archVillain A kullanıcısına yanıt
    Güzel haber. Bilgi için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Kötü bir oyun olmamış, ama RtCW ciddiyetinin yarısı bile yok oyunda. Atmosfer de hakeza, yanına yaklaşamaz.

    Piyasada BF ve CoD varken, e online de koymamışsın, satacağın max miktar zaten belli. Biraz olsun ciddi bir oyun yapsan ne kaybedecen..

    13 yıl önce çıkan oyunu, 2014 yılında oynayınca, çok daha iyi geliyorsa, bu işte bir terslik var..
    Teknik açıdan da komik. 13 yıl önceki oyun, 144 fps dahi destekliyor. Şimdiki max 60 fps..

    Eksileyen arkadaşların, RtCW'nin açılımdan bile haberi yoktur

    Bahsetmeyi unutmuşum, oyunda 1 tane etkileyici müzik duymadım henüz. RtCW'den 10 tane sayabilirim, atmosferde önemli payları vardı.


    quote:

    Orijinalden alıntı: AVSEQ01.DAT

    Reloaded sürümünü kurdum. Üzerine başka yüklemem gereken birşey varmı? Birde oyun 60fpsye sabitlenmişmi? Üzerini göremedim.


    Max 60 fps çalışıyor. ID Tech 5 denen gudubet motor sağolsun.

    Üstüne bir şey yapmana gerek yok, en azından bende gerekmedi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BloodyHeel

    az önce bitirdim. kısaca notumu ileteyim. oyunu bitirmek için bağımlı yapıyor oyun. ben en son artık bir an önce bitsinde sileyim diye oynadım da durdum . bazı noktaları çok çok zor 3-4 defa oynamak gerekiyor. tabi en zorda başlamanızı tavsiye etmem o hataya ben düştüm. senaryo modu bence etkileyici film tadında atlamamanızı tavsiye ederim. zira anya ile bazı sahneleri gayet başarılı :)


    Über zorlukta başlamanızı öneririm. Zor değil.

    İyi bir oyun olmuş. Grafik motorunda FPS aksamaları var ama konunun kendi içinde bağlantılı olması, atmosferin oyuncuyu içine çekmesi bence yeterli sebepler. Watch Dogs'u da gördüm. XBox One'a aldım ve almaz olaydım dedim. Çıktıktan sonra ilk Cumartesi günü aldığım bir oyunu bitirmeden kenara attım. Wolfenstein ise bir nebze olsun bu hayal kırıklığını gideriyor. Şunu gördüm ki bir oyun ne kadar şişirilirse başarısızlık o denli büyük oluyor. GTA 4'ün kaplamalarına yaklaşamayan bir Watch Dogs yerine bu oyunu tercih ederim.




  • Bende oyunda anlık takılmalar,donmalar ve kaplamların geç yüklenmesi sorunu var.
    Nasıl halledebilirim?
  • Divx Planet kullanıcısına yanıt
    (http://www.firedrive.com/file/BAB33E823F5D89DC) bu adresten fps fix i indirip kurun. Bende bi kaç kez hata verdi ama sonra oyun bitene kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım. 55-60 fps de oynadım hep

    edit: linkin başındaki ve sonundaki parantezi silin ve fps fix firmanın yaptığı bir yama değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erendiz001 -- 12 Haziran 2014; 11:27:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erendiz001

    (http://www.firedrive.com/file/BAB33E823F5D89DC) bu adresten fps fix i indirip kurun. Bende bi kaç kez hata verdi ama sonra oyun bitene kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım. 55-60 fps de oynadım hep

    edit: linkin başındaki ve sonundaki parantezi silin ve fps fix firmanın yaptığı bir yama değildir.

    teşekkür ederim.
    akşam gidince bi deniyeyim hocam.
    sağolasın tekrardan.
  • Divx Planet kullanıcısına yanıt
    Rica ederim...
  • oyunu bitirdim ama oyunun yarısına gelmeden sıkmaya başladı, pek beğenmedim

    puanım 3/5
  • şu uzay gbı sılahların olduğu bolumdeyım orayı nasıl gecıyoz gızlı gızlı adamları olduruyom ama sonra yakalanıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    oyunu bitirdim ama oyunun yarısına gelmeden sıkmaya başladı, pek beğenmedim

    puanım 3/5

    Aynen, merakla beklediğim oyundu ama nasıl başladı nasıl bitti anlamadım. Oynarken sıkıldım resmen. Wolfenstein 2 bundan binkat daha güzeldi. Return the castle bundan binlerce kere daha güzeldi.
    43 gb oyun 1 cdlik oyun tadı vermiyor ne acı, ne günlere kaldık...
  • Kesinlikle oynayın kötü not almış görünüyor ama özellikle videolar felan harika.
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.