Bildirim
Xg2402 ölü piksel iade
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Ürünü beğenmediğini söyle yoksa başına iş alırsın Konusu vardı forumda... -
Cayma hakkınızı kullanın.
Diğer türlü ürün servise gidecek 1 adet ölü piksel garanti kapsamında değil diyecekler. Siz tüketici haklarına başvuracaksınız. Onun sonuçlanması 2 ayı bulacak sonra paramızı geri alacaksınız. Bir sürü uğraş olmuş olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ürünü beğenmedim iade etmek istiyorum seçeneği ile iade edin öbür türlü arıza var derseniz yok servise göndericez sonrasıda değişim olursa olur olmazsa para iadesi falan şeyler ortaya atabilirler.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
beğenmedim diye yolladım aynı gün iade ettiler -
Cuma indirimleriyle güzel fiyata bir Msı Optix MAG241C monitör aldım ama 1 adet ölü piksel çıktı ve ışık sızması var. Bu monitörü iade etmek istemiyorum çünkü şuan bu fiyata böyle bir monitör alacak bütçem yok. Değişim yapmak istiyorum ama değişimde sorun çıkabilir.
Sizce ne yapmalıyım ? -
Genel olarak 14 gün iade hakkınız vardır.. açıklamaya üstüne para koyup daha iyisini alırım de dersin başka bir modelini alırım da dersin 14 günü geçirme
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hadi ya, benim de monitör yarın gelir diye düşünüyorum. monitör ile ilgili bu sorunlar dışında görüşlerin nasıl -
Şuan bu monitör stokta mevcut. Dediklerinizi tam anlamadım, biraz açar mısınız ? -
konusunu açtım oradan bakabilirsiniz. -
Ben iade konusunda örnek verdim hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam şuan Hepsiburada.com'da satıcı Hepsiburada değil. Değişim için gönderirsem muhtemelen paramı iade edecekler ama bu benim işime yaramaz çünkü indirimden aldım. Bir kaç ay kullanıp Hepsiburada satışa sunduğu zaman MSI servisine gönderip öyle değişim aldırmayı düşünüyorum. Siz ne tavsiye edersiniz ? -
İndirimden aldıysan evet paranı iade ettiklerinde amaç üzücek.. bence de bir ay kadar kullan bekle sonrasinda servise gönder durduk yere ölü pixel çıktı dersin zaten panelden anlaşılır kullanıcı hatası olmadığı diğer türlü değişim isteğinde de bulunabilirsin ama biraz şans meselesi hocam belki bu sefer de ürün yok para iadesi diyebilirler söz konusu Garantin var ve yeni olduğu için bence servis ihtiyacı karşılar ama tamamen size kalmış hocam bunlar bi seçenek:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şuan Hepsiburada satmaya başladı ürünü tekrardan. MSI servisinin değişim raporu vermesi ne kadar sürüyor hocam ? 2 adet bitişik ve 1 adet farklı yerde ölü piksel var. MSI ServisPoint yan çizmez değil mi böyle bir durumda ? -
Çizmesi çok absürt olur cizmemeli hocam msi onurlu bir marka daha yeni almışsınız rahatsız edecek kadar ölü pixel bulunuyor acaba ticket mi atsaniz aldığım gün gördüm vs en azından bilgi alırsınız yinede halledilir yani ölü pixel kullanıcı hatası değil dir tabi o bölge darbe almadiysa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam Hepsiburada servise göndermeden 14 gün iade aşamasında değişim yapıyor mu ? -
Ben hepsi burada dan telefon kılıfı almıştım 5 gün kullandım sonrasinda saçma şekilde kılıf ın rengi atmaya başladı bende iade etmek istedim ve gönderdim 3 gün içinde param geri geldi ama değişim yaparlar mı bilmiyorum hocam işte nunun için hepsi burada.com un iletişim merkezi ni arayıp bilgi alabilirsiniz yada siz direkt arayip probleminizi anlatın dinleyeceklerdir site kötü bir site değil beklemenize gerek bile kalmaz belki yardım ederler hemen..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X