Şimdi Ara

Xiaomi Evofone ÇOK ÖNEMLİ KONU KESİN BAKIN Xiaomi Türkiye :) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
111
Cevap
6
Favori
45.457
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
294 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pirmes

    Selamlar, tüketici olarak şurada yanıldığımız bir detay söz konusu, malın ayıplı olduğunun yetkili tarafından açıkça belirlenmesi gerekiyor. Yani kanuna uyan satıcı ve alıcı düşünürsek gerçekleşmesi gereken hikaye şu olmalı: malı aldım, ürünün arızalı, geri iade ettim, ettiğim yer satıcı ise servise gönderecek, servis mal arızalı diyecek ve iade alınacak. Ya da alıcı direk servise gönderecek, servis arızalı diyip malı geri alacak. Malın arızalı olduğunu yetkin birinin belirlemesi gerekir ki bu maalesef satıcı olamıyor. Bu gibi durumlarda, "servise gönder" lafını duyan alıcı doğal olarak çıldırıyor.



    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Evet haklı olabilirsiniz fakat tüketiciler yani bizler servislerin afedersiniz ama b.k gibi olduğunu bildiğinden ve bir sonuç çıkmayacağını anladıkları için çıldırıyor bana ayıplı malı satan kişinin cihazını geri alıp sonra ürünü aldığı firmayla ne halt etmesi gerekiyorsa etmesi gerekir Hem bu durumda satıcı firmaya ısınırız soğumayız (örneğin artık Amazon'dan tüm alışverişlerimi yapmayı düşünüyorum fiziksel mağazadan daha fazla kullanıyorum internetten alışverişi belki benle çok kaybı olmaz fakat benim gibi 10.000 kişi geçse Hepsiburada aklını başına toplar) zaten avrupadan 10 kat birim pahalıya aldığımız cihazların bozuk çıkıp bizim uğraşmamız, uğraşırken sinir krizleri geçirmememiz gerekir diye düşünüyorum.




  • Burada apple yi övenler bence şikayet varı açıp okusunlar.Arkadaşımda 6 ay önce sıfır apple aldı sesle ilgili arızası vardı servise gönderdi servis yetkisiz işlem deyip yapım ücreti 500 TL istedi.Arkadaş kabul etmedi telefonu geri yollamışlar birde içten ekranı çizik şekilde servisten geldi.Allahtan gönderirken telefonun fotolarını çekip yollamış servise bunu gösterince çizdiklerini kabul ettiler sadece ekran değişimi yapalım demişler arkadaş kabul etmedi şimdi 1 aydır tüketici hakem heyetinden gelecek haberi bekliyor.Apple eskiden sorunsuz değiştirirdi ama artık oda ülke esnafı düzenine uydu tüketici denk getirdimi mokoko.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6B5A59FD1

    Evet haklı olabilirsiniz fakat tüketiciler yani bizler servislerin afedersiniz ama b.k gibi olduğunu bildiğinden ve bir sonuç çıkmayacağını anladıkları için çıldırıyor bana ayıplı malı satan kişinin cihazını geri alıp sonra ürünü aldığı firmayla ne halt etmesi gerekiyorsa etmesi gerekir Hem bu durumda satıcı firmaya ısınırız soğumayız (örneğin artık Amazon'dan tüm alışverişlerimi yapmayı düşünüyorum fiziksel mağazadan daha fazla kullanıyorum internetten alışverişi belki benle çok kaybı olmaz fakat benim gibi 10.000 kişi geçse Hepsiburada aklını başına toplar) zaten avrupadan 10 kat birim pahalıya aldığımız cihazların bozuk çıkıp bizim uğraşmamız, uğraşırken sinir krizleri geçirmememiz gerekir diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Başka bir konuya yazdığım iletiyi buraya da iliştirmek istedim;




    quote:


    Şöyle düşünün; sizin ürününüzü hemen iade alan satıcı bozuk bir ürün ile baş başa kalacak ama sorun çözülecek. Ya da ben ürünü iade almayayım, alıcı uğraşsın kazanırsa iade alırım diye düşünüp şansını deneyecek. Bu koşullarda en büyük kurumsal firmalar bile ikinci yolu deniyor. Çünkü malı hemen iade almak ile yasal yolla iade edilmesi arasında hiç bir yaptırım yok.







    İcra dosyalarında, icraya haksız itiraz ettiğiniz anlaşıldığı durumda toplam bedelin yüzde bilmem kaçı ceza ödüyosunuz. Aynı sistemin tüketici kanununda da geçerli olduğunu düşünün. Malı iade almayan satıcının haksız olduğu anlaşılırsa, fatura bedelinin yüzde bilmem kaçı kadar daha ceza ödemek zorunda kalsa idi, haksız olduğunu bilen adam işi hiç uzatmadan ürünü geri alırdı.







    Ama şunu da unutmayalım; satıcıda kanunu bilmediği için, bu ürünü neden geri alayım ki diyor. Kendini haklı görüyor.







    Ahh eğitim sen ne kadar gerekli bir gerçeksin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pirmes -- 17 Aralık 2018; 9:56:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tccb44 kullanıcısına yanıt
    ben anlamadım garantiyi sağlayana genpa yazıyorlar ama ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazonun teknik servisi olmadigi icin boyle bir durumda gunahlari yok.



    Adamlara evofone ne gonderirse onu satarlar.



    Amazon iadeyi alir tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boombip kullanıcısına yanıt
    burada anlattığınız olayda, gönderici amazon olarak mı geçiyor ?

    kısa zaman önce gönderici hepsiburada olarak telefon siparişi verdim. kargodan çıkarılma anından başlayarak kameraya çekeceğim.

    ben böyle şerefsizce para kazanmaya çalışan millet görmedim arkadaş. dürüst firmayı bile bozduk anasını satayım.

    nasıl olsa yasalar işlemiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pirmes

    Başka bir konuya yazdığım iletiyi buraya da iliştirmek istedim;




    quote:


    Şöyle düşünün; sizin ürününüzü hemen iade alan satıcı bozuk bir ürün ile baş başa kalacak ama sorun çözülecek. Ya da ben ürünü iade almayayım, alıcı uğraşsın kazanırsa iade alırım diye düşünüp şansını deneyecek. Bu koşullarda en büyük kurumsal firmalar bile ikinci yolu deniyor. Çünkü malı hemen iade almak ile yasal yolla iade edilmesi arasında hiç bir yaptırım yok.







    İcra dosyalarında, icraya haksız itiraz ettiğiniz anlaşıldığı durumda toplam bedelin yüzde bilmem kaçı ceza ödüyosunuz. Aynı sistemin tüketici kanununda da geçerli olduğunu düşünün. Malı iade almayan satıcının haksız olduğu anlaşılırsa, fatura bedelinin yüzde bilmem kaçı kadar daha ceza ödemek zorunda kalsa idi, haksız olduğunu bilen adam işi hiç uzatmadan ürünü geri alırdı.







    Ama şunu da unutmayalım; satıcıda kanunu bilmediği için, bu ürünü neden geri alayım ki diyor. Kendini haklı görüyor.







    Ahh eğitim sen ne kadar gerekli bir gerçeksin...


    Alıntıları Göster
    Kısacası bu ülkeyi benim nesil kurtaracak demek isterdim ama bizde artık bıraktık kaçmaya başladık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AYLAVYU

    burada anlattığınız olayda, gönderici amazon olarak mı geçiyor ?

    kısa zaman önce gönderici hepsiburada olarak telefon siparişi verdim. kargodan çıkarılma anından başlayarak kameraya çekeceğim.

    ben böyle şerefsizce para kazanmaya çalışan millet görmedim arkadaş. dürüst firmayı bile bozduk anasını satayım.

    nasıl olsa yasalar işlemiyor.
    o kadar detaylı bilmiyorum. ben 2 sene önce note 5'i alırken bu şekilde yaptım. kargodan poşedi aldım, telefonu tripoda koydum ve video çekerek açtım. satıcılar o kadar namussuz ki bizi de delirttiler.
  • Bu konu yerde kalmamali mağduriyet derhal giderilmeli. Sana yakışmadı xiaomi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xiaomi garantili yazan telefonlarda genpa garanti kağıdı da var genpa garantisi diye birşey yok mu? yoksa tamir durumunda genpa evofone denen servise mi yolluyor?
    Diğer bir konu Xiaomi nin distribütör garantisi için nasıl böyle bir yerle anlaşmış. Bu konuda Xiaomi de hatalı. Hiç değilse geçmişini araştırır.
    Konudan anlaşılan tamir görülmüş,parçaları değişmiş telefonları paketleyip satıyor. Alan kişi bu durumu anlamayabilir. İlerde servislik bir durum olduğunda sen parça değiştirmişsin(mesala konudaki anakart değişimi gibi) deyip telefonu garanti dışı bırakabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    Bu mesaj silindi.
    P20 lite al dostum amazonda kampanya vardı huawei türkiye garantilisi 1900 küsürdü..



    Amazonu da aradım adamlar özür diliyor şikayet kaydı da açtı bizim suçumuz değil kusura bakmayın bizde kapalı kutu olarak alıp satıyoruz diyorlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz dedik yerli bir firma distribütör olarak getirirse bu tip sorunlar olur diye ama millet xiaomi geliyor sanıp seviniyordu.

    Anakartı değişmiş telefon yine çalışır ama sıfır olarak satılmaz, refurbished (yenilenmiş) olarak satılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Distribütör kötüdür. Üretici kendisi burada olur ise dadından yenmez.

    Asus Türkiye mesela... Laptop aldım. 3 yıl kullandım. Garanti bitiminden bir yıl sonra bozulan ribbon cable'ı parasını verip değiştirteceğim... Servise bıraktım. "Bu üründe üretim hatasıymıştı, değişim emri varmıştı, geleni ücretsiz değiştiriyormuşlarmıştı..." Ben elektronik konusunda böyle hizmet görmedim. Söktü, değiştirdi, temizledi, geri topladı, geri verdi. Para da almadı. Mis!

    Üreticinin kendi burada değilse, sorun ola da bilir, olmaya da bilir. Belli olmaz. Distribütör insiyatifindesiniz. Olay bir dandik telefon da değil sadece. Telefonda çoğu çoğu 2000TL'nin üzerine bir bardak su içersin. Araba alırken de böyle. 250.000 liraya araba satıyor, zincir trigerli araba daha 150.000km'de sente atlayıp motor dağıtınca kimse yok piyasada... Araba ne? Audi. Buyur buradan yak. VW burada kendisi olsa, Doğuş'la bizi muhatap etmese, marka imajını düşünür, "150.000'de motor dağıttı" dedirtmemek için A'dan Z'ye yapar arabayı verir. O yüzden traş bu işler. Geçiniz. Distribütör vasıtası ile aldığınız ürün cortlarsa distribütör insafındasınızdır. Hukuk yavaş. İşleyiş hızlı olsa bir nebze daha iyi olur, distribütör tüketiciden biraz tırsar falan ama, öyle bir durum da yok.

    O yüzden tavsiyem aldığınız ürünün üreticisi doğrudan burada değil ise, malı ucuza almaya bakın. Sıfır mıfır kasmayın. Fiyatı minimize etmeye çalışın. Çünkü risk aynı risk. Ya da kasın ya, vazgeçtim. Kasın ki, ben sizden ucuza toplayayım malları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 17 Aralık 2018; 15:39:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sahin

    Kvk garantili olanda evofone ile hiçbir alakası yok. Distribütör getiriyor kvk ile servis anlaşması yapıyor. Herhangi bir arıza vs durumunda muhatabımız tamamen kvk oluyor. Kvk sitesinde sorgulama yaptığınız zaman cihaz kvk garantisi altında görünüyor

    Alıntıları Göster
    Turkiyede Xiaomi in resmi bir distribütöru yok. Bahsettikleriniz ithalatcilar. Xiaomi Turkiye bile distribütör degil. Retailer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edit: Geçen yıl kara cuma indirimlerinde hepsiburadadan mi4 aldım banada kullanılmış ürün yolladılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hyasing40 -- 17 Aralık 2018; 16:46:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyasing40

    Edit: Geçen yıl kara cuma indirimlerinde hepsiburadadan mi4 aldım banada kullanılmış ürün yolladılar.
    Firma neydi hocam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chile_Mix

    Turkiyede Xiaomi in resmi bir distribütöru yok. Bahsettikleriniz ithalatcilar. Xiaomi Turkiye bile distribütör degil. Retailer.

    Alıntıları Göster
    Kvk hiç bir xiaomi telefonun içini açmıyor. Direk Evoya gönderiyor. Benim mi a1 ortalıkta baya gezmişti ve direk telefon kutusuna ambalaj yapmadan. Kutu üstünde 2 tane evo ekiketi 2 tanede kvk servis kodu var. Alt vidayıda tam sıkmadan göndermişler. Giderse telefon gelmez diye öyle kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonun kullanılmış olup olmadığını nasıl anlarız ?

    *sim kart takamıyoruz

    *jelatini çıkarmıyoruz

    *en basitinden çizik vs var mı diye bakıyoruz

    *dosya klasörlerine girip ekran görüntüsü vs fotograf çekilmiş mi buna bakıyoruz ?


    peki telefonun imei nosunu alıp, daha önce kullanılıp kullanılmadığını , servise gidip geldiğini anlayabilir miyiz ?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.