Şimdi Ara

Xiaomi Mi Box 4K Ultra HD Netflix problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
1
Favori
25.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    3 gün önce N11 den Xiaomi Mi Box 4K Ultra HD aldım. Netflix i açtıktan 5-6 sn sonra bu video oynatılamıyor diye mesaj çıkıyor. Sorunun çözümünü bilen arkadaşlar yardım ederlerse çok memnun olurum.



  • Bende aynı cihazdan almayı düşünüyorum, Netflix te başarılı olduğu söyleniyor yorumlarda, cihazın internete bağlı olduğundan eminmisiniz? Yada Netflix aboneliğiniz ile ilgili bir sorun yok değil mi, belki güncellenmesi gerekiyor olabilir cihazın ve Netflix uygulamasının...
  • Bu konunun burada yeterince tartışılmamış olması çok ilginç. Yabancı forumlarda yüzlerce sayfa yazı var. Henüz net çözümünü bulan yok tabi. Ya nadir karşılaşılan bir durum ki o da bize denk geldi ya da insanlar netflix olayını çok sallamıyor . Açıkçası ben şahsen çok uyuz oldum. Deneyeceğim bir kaç şey kaldı. Çözülürse buraya yazarım. En azından bulunsun. Yoksa elveda Netflix.
  • Arkadaşlar ne yazık kı piyasada bulunan Mi Box 4K Global MDZ-16-AB cihazlardan bazıları, HDCP desteği konusunda sıkıntılı. Bu yüzden bu sıkıntılı cihazlarda Netflix, Hulu gibi her oturumdaki videoda DRM ve HDCP kontrolü yapan platformların içeriklerini oynatmaya kalkınca 10-30 saniye sonra "Bu içerik şu anda oynatılamıyor" tvq-pm-100(5.2.5) tarzı hatalar geliyor. Bu çok sinir bozucu bir durum. Benim çinden aldığım cihazda bu sıkıntıyı hiç yaşamamıştım. Cihazı çok sevince anneme de Türkiyeden bir tane sipariş vererek aldım. Cihaz geldi ve annem için tüm ince ayrıntılarıyla uygulamaları yapılandırarak kurulumunu yaptım. Netflix i denerken sizin bahsettiğiniz problemle karşılaştım. Televizyonumun HDCP desteği olmasa zaten elimdeki Mi Boxta da sıkıntı çıkardı. Yabancı forumları baya bi araştırdıktan sonra anlatılan bir çok yöntemi denedim. HDMI çoğaltıcılar, AVR üzerinden TV ye bağlamalar, Cihazı resetleyerek kurulumu tekrar yüklemeler, upgrade,downgrade herşeyi denedim. Çünkü donanımsal hata olabileceğine hiç inanmak istemedim. Daha sonra cihazların ikisini yan yana koyup ikisine de DRM info uygulamasını kurdum (android). Bu uygulama her şeyi gözler önüne seriyor. Benim cihazda çalışan uygulamanın "Google Widevine Modular DRM" bölümünde HDCP1.x supported yazarken yeni aldığımda aynı yerde UNSUPPORTED yazıyor. TV aynı, kablo aynı, cihaz modeli aynı, rom sürümü aynı, sadece seri numaraları farklı. Sadece HDMI kabloyu birinden çıkarıp diğerine takıyorum. (Her seferinde cihazları kapatıp açtım). En sonunda cihazı iade edip başka bir firmadan aynısını aldım, hiçbir problem yok. Firmaların adlarını buradan vermek yasak mı bilmiyorum ama bu firmaların teknik destek bölümleri bu konuyu çözecek kapasiteye sahip değil ne yazık ki. Cihazı ilk aldığım firmaya herşeyi ayrıntılarıyla anlatıp cihazı değiştirmek istediğimde benimle dalga geçer gibi TV nizin HDCP destekli olması gerekiyor gibi bir cevap verdiler. Yazdıklarımı ya okumadılar ya da bilgileri yeterli değil. Hiç bir cevap vermeselerdi daha iyiydi. Her iki durumda da böyle bir cevap vermeleri saygısızlık diye düşünüyorum. İkinci firmaya da sipariş verirken önceden yaşadığım problemleri anlatarak sorunsuz bir cihaz göndermeleri için adeta yalvardım. Onlar şöyle bir cevap verdi. "Cihazlarımız global ve sorunsuz versiyondur. Eski model tv lerde bu tür bir hata alabilirsiniz (genelde eski philips tvllerde mevcut) Bu cihaz ile ilgili bir sorun değildir. eğer eski bir tvye sahipseniz ,HDMI çoğaltıcı cihazlar ile sorunu çözen kullanıcılarımız oldu." Benim kullandığım TV Samsung marka. Bol şans dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysonmezer

    Arkadaşlar ne yazık kı piyasada bulunan Mi Box 4K Global MDZ-16-AB cihazlardan bazıları, HDCP desteği konusunda sıkıntılı. Bu yüzden bu sıkıntılı cihazlarda Netflix, Hulu gibi her oturumdaki videoda DRM ve HDCP kontrolü yapan platformların içeriklerini oynatmaya kalkınca 10-30 saniye sonra "Bu içerik şu anda oynatılamıyor" tvq-pm-100(5.2.5) tarzı hatalar geliyor. Bu çok sinir bozucu bir durum. Benim çinden aldığım cihazda bu sıkıntıyı hiç yaşamamıştım. Cihazı çok sevince anneme de Türkiyeden bir tane sipariş vererek aldım. Cihaz geldi ve annem için tüm ince ayrıntılarıyla uygulamaları yapılandırarak kurulumunu yaptım. Netflix i denerken sizin bahsettiğiniz problemle karşılaştım. Televizyonumun HDCP desteği olmasa zaten elimdeki Mi Boxta da sıkıntı çıkardı. Yabancı forumları baya bi araştırdıktan sonra anlatılan bir çok yöntemi denedim. HDMI çoğaltıcılar, AVR üzerinden TV ye bağlamalar, Cihazı resetleyerek kurulumu tekrar yüklemeler, upgrade,downgrade herşeyi denedim. Çünkü donanımsal hata olabileceğine hiç inanmak istemedim. Daha sonra cihazların ikisini yan yana koyup ikisine de DRM info uygulamasını kurdum (android). Bu uygulama her şeyi gözler önüne seriyor. Benim cihazda çalışan uygulamanın "Google Widevine Modular DRM" bölümünde HDCP1.x supported yazarken yeni aldığımda aynı yerde UNSUPPORTED yazıyor. TV aynı, kablo aynı, cihaz modeli aynı, rom sürümü aynı, sadece seri numaraları farklı. Sadece HDMI kabloyu birinden çıkarıp diğerine takıyorum. (Her seferinde cihazları kapatıp açtım). En sonunda cihazı iade edip başka bir firmadan aynısını aldım, hiçbir problem yok. Firmaların adlarını buradan vermek yasak mı bilmiyorum ama bu firmaların teknik destek bölümleri bu konuyu çözecek kapasiteye sahip değil ne yazık ki. Cihazı ilk aldığım firmaya herşeyi ayrıntılarıyla anlatıp cihazı değiştirmek istediğimde benimle dalga geçer gibi TV nizin HDCP destekli olması gerekiyor gibi bir cevap verdiler. Yazdıklarımı ya okumadılar ya da bilgileri yeterli değil. Hiç bir cevap vermeselerdi daha iyiydi. Her iki durumda da böyle bir cevap vermeleri saygısızlık diye düşünüyorum. İkinci firmaya da sipariş verirken önceden yaşadığım problemleri anlatarak sorunsuz bir cihaz göndermeleri için adeta yalvardım. Onlar şöyle bir cevap verdi. "Cihazlarımız global ve sorunsuz versiyondur. Eski model tv lerde bu tür bir hata alabilirsiniz (genelde eski philips tvllerde mevcut) Bu cihaz ile ilgili bir sorun değildir. eğer eski bir tvye sahipseniz ,HDMI çoğaltıcı cihazlar ile sorunu çözen kullanıcılarımız oldu." Benim kullandığım TV Samsung marka. Bol şans dilerim.
    Hocam açıklama için teşekkürler. Benim televizyonum 7-8 yaşında bir LG LCD TV. Bu televizyonda HDCP desteği olup olmadığını nasıl öğrenebilirim? Ayrıca Mi Box'ı satın aldığın yeri DM'den öğrenebilir miyim? Teşekkürler.




  • mi box ta NETFLİX uygulamasında dolby 5.1 seçeneği yok ve sesi dijital 5.1 alamıyorum bir yolu var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matetech

    mi box ta NETFLİX uygulamasında dolby 5.1 seçeneği yok ve sesi dijital 5.1 alamıyorum bir yolu var mıdır?
    Ne yazık ki bu cihazda Netflix Dolby digital şu anda çalışmıyor. Mesela ben nas cihazı veya USB diskteki filmleri mi box a kurduğum archos adlı uygulama ile Dolby 5.1 veya DTS izleyebiliyorum ama Netflix bunu desteklemiyor. Sadece Netflix i Dolby izleyebilmek için mi box ın yanında Apple TV kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ysonmezer kullanıcısına yanıt
    Sanırım hdmi girişli bir Avr niz varsa 5.1 sesi Dolby digital olarak alıyorsunuz..Eğer hdmi girişi olmayan Avr niz varsa , bu defa da hdmi optic dönüşümü sağlayan aparatla sesi optic kablo ile avr ye aktararak 5.1 dolbydigital ses alırsınız..
    Av çıkışına 3,5 jack optik dönüştürücü takarak avr den 5.1 ses alamazsınız..Denedim olmamıştı..
  • kemalege2000 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba kemalege2000. Biraz geç oldu ama cevap vereyim.
    Ben Mi BoX ın 3.5mm av jack çıkışına toslink optik adaptör takıyorum ve Yamaha AVR nin optik girişine bağlıyorum. Mi Box ta ARCHOS player ile mxf v.s filmleri dolby veya dts olarak izleyebiliyorum. Bunun için programın ayarlarından Audio passtrough seçeneğini tikliyorum. 5.1 Filmlerde sonuç başarılı. Ancak Netflix'e gelince işler değişiyor. Sesleri yine optik çıkıştan alıyorum ama decode edip öyle gönderiyor. Yani film dolby olsa bile kodunu çözüp 2 kanala indirdiği için 5.1 olamıyor maalesef. Ben de sadece netflix'i dolby veya dts dinleyebilmek için apple tv kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysonmezer

    Merhaba kemalege2000. Biraz geç oldu ama cevap vereyim.
    Ben Mi BoX ın 3.5mm av jack çıkışına toslink optik adaptör takıyorum ve Yamaha AVR nin optik girişine bağlıyorum. Mi Box ta ARCHOS player ile mxf v.s filmleri dolby veya dts olarak izleyebiliyorum. Bunun için programın ayarlarından Audio passtrough seçeneğini tikliyorum. 5.1 Filmlerde sonuç başarılı. Ancak Netflix'e gelince işler değişiyor. Sesleri yine optik çıkıştan alıyorum ama decode edip öyle gönderiyor. Yani film dolby olsa bile kodunu çözüp 2 kanala indirdiği için 5.1 olamıyor maalesef. Ben de sadece netflix'i dolby veya dts dinleyebilmek için apple tv kullanıyorum.
    Teşekkürler kardeşim..Apple tv de Netflix için bağlantı nasıl yapıyorsunuz? Netflix optik çıkıştan 5.1 DDigital oluyor mu? apple tv nin optik çıkışı var mı? Apple tv versiyon kaç?




  • ysonmezer kullanıcısına yanıt
    Üstad apple tv hangi modelini kullanıyorsunuz? Netflix i apple tv de 5.1 DD ses ile izlediğinizi yazmışsınız.Apple tv 3 den sonra 5.1 optik çıkış yok sanırım..
  • kemalege2000 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba Apple TV 3 kullanıyorum. Optik çıkışı var. Yamaha RX-V659 receiver kullanıyorum. Yamahanın optik girişlerinden birinde Apple TV, diğerinde Mi TV var. Apple TV de netflixi DD5.1 izleyebiliyorum. Mi TV den de Archos uygulamasıyla samba ağımdaki mkv filmleri DD5.1 ve DTS olarak izleyebiliyorum.
  • ysonmezer kullanıcısına yanıt
    Apple3 de netflix filmleri 1080p ye kadar gösteriyor sanırım..Bir ara apple tv nin 5.1 sesi desteklemeyeceği üzerine yazı okumuştum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalege2000

    Apple3 de netflix filmleri 1080p ye kadar gösteriyor sanırım..Bir ara apple tv nin 5.1 sesi desteklemeyeceği üzerine yazı okumuştum..
    Şu anda destekliyor. Sadece o yüzden MiBox ın yanında onu da kullanıyorum. O zaman apple tv nin otomatik güncellemesini kapalı tutayım. İyi söyledin sağol kemalege2000. Bu arada o makaleyi bulursan linkini gönderir misin biz de faydalanalım.
  • ysonmezer kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/apple-tv-4k-resmen-tanitildi--128889465-54

    sayfanın sonuna doğru konu başlıyor..Sanırım hdmi üzerinden passthrough olayı kaldırılıyormuş..appletv 4 de mi yalnızca bilemedim
  • kemalege2000 K kullanıcısına yanıt
    Evet yazıya baktım. Apple, tvOS 11.3den itibaren passtrough özelliğini kaldırıyor gibi şeyler konuşulmuş. Eğer öyle ise kötü. Ama bu durum bana hiç mantıklı gelmiyor. Netflix ve Apple, kullanıcılarını passtrough özelliğinden mahrum etmek için bir adım atmazlar. Sonuçta passtrough rekabet açısından tercih edilen bir özellik. Ama ticari başka garip nedenleri var mı bilmiyorum. Zaten optik çıkışın 4 den itibaren kaldırıldığını bilmiyordum. Acaip bir hareket olmuş. Tipik apple ticari mantığı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysonmezer -- 30 Mayıs 2018; 10:4:29 >
  • ysonmezer kullanıcısına yanıt
    Optik çıkış genelde yeni versiyon medya oynatıcılarda kaldırılmış..Örnek Nvidia shield...Amazon fire tv, Roku ,m8 mecool..vs..
    HDMI girişli AvR varsa passthrough özelliği işe yarıyor.. Avr hdmi in,out yoksa ..optik girişten Netflix de sesi 5.1 DD veren cihaz yok neredeyse..
    Bu durumu Netflixe yazdım ..kaydettiler,henüz sonuç yok..Mibox Netflix de optik çıkışından 2.0 ses veriyor..sanal surround oluyor..
    Bir de HDMI optık çevirici aaratlar var ..işe yararmı bilmiyorum..





  • ysonmezer kullanıcısına yanıt
    Hocam yakın zamanda mi box 3 sipariş etmek istiyorum da yeni ve sorunsuz aldığınız firmanın adını özelden verebilir misiniz teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11den justoriginal satıcısından aldım. Alırken sipariş not bölümüne netflix seyredeceğimi ve HDCP sorunu olmayan cihaz göndermelerini rica ettim. Cihaz sorunsuz çıktı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bende yeni aldım mi box 4k fakat Netflixde 4k yayın izleyemiyorum acaba desteği yok mu? 1080p çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.