< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reklam80 -- 2 Ağustos 2018; 11:15:2 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hecek -- 12 Nisan 2020; 0:33:43 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
merhaba, bu sorunu bir kaç gündür ben de yaşıyorum.. herseyi denedim (modem sıfırlama, fabrika ayarları, Dsmart-Netflix-xaomi ve asus müşteri hizmetlerine dert anlatma) fakat çözüm bulamadım. Prime Video da da aynı hatayı veriyor. o da çalışmıyor.. ama dediğiniz gibi bilgisayardan ya da tabletten giriyorum orada bir sorun yok izliyorum. bu arada mibox ı cep telefonumun internetine bağladığımda sorun yaşanmıyor. bütün uygulamalar çalışıyor. çıkamadımbu işin içinden...nisanda yazmışsınız aradan geçen zamanda bi çözüm bulabildiniz mi.. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |