Güncelleme yapıldıysa ve cihazda güç alma sorunu yok ise -HDMI CEC ayarlarını değiştirin. -Stick in ve tv nin çözünürlük ayarlarını inceleyin. |
Xiaomi Mi TV Stick 1080p [ANA KONU] (24. sayfa)
-
-
Hız testi yaptınız mı
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ben iade edip chromecast aldım..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ayarlarda otomatik sistem güncellemesini kapatacak bir şık bulamadım, bu seçenek var mı arkadaşlar? Birde bu cihazda kullanabileceğimiz ücretsiz vpn var mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turbetfurzey -- 12 Ekim 2020; 10:49:51 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar bu ürün sayesinde tv'ye bluetooth kulaklıkla bağlanabilir miyim ?
-
Bağlanabilirsiniz ama İnternette Bluetooth kulaklık ile bağlanınca hızın aşırı düştüğü ile bilgiler okumuştum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Turbetfurzey
Bağlanabilirsiniz ama İnternette Bluetooth kulaklık ile bağlanınca hızın aşırı düştüğü ile bilgiler okumuştumHocam ben Bluetooth Hoparlör bağladın cihaza. Bein connect de falan sorunsuz canlı yayın izleyebiliyorum. Ama Netflix vs. Denemedim bluetooth hoparlör ile.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman onlardada sorun olmayacaktır büyük ihtimal.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhabalar. Ben yeni Mi Stick 1080p aldım fakat aleti her açıp kapamamda internetimi görmüyor. Bağlantı var ama internet yok gözüküyor ve modemi tekrar başlatmadan bağlantı sağlanmıyor. Bir çözümü var mı acaba ?
Not: Geriye dönük tüm sayfalara bakamadım çözüm yada sorun daha önceden yaşanmış mı diye
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaaria -- 12 Ekim 2020; 15:48:28 > -
Saat ve tarihi Manuel olarak girin cihaza birde böyle deneyin
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Onu denedim ama çözüm olmadı maalesef.
-
5ghz modemmi yoksa 2.4 mü
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bakın yukarda arkadaş yazmış
"5 ghz wifi kanallarını değiştiririn. Birisinde çalışmazsa diğerinde çalışır."
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Turbetfurzey
5ghz modemmi yoksa 2.4 müNereden öğrene bilirim ? Modem 10 yıldan fazla süredir bende.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaaria -- 12 Ekim 2020; 16:51:27 > -
Modeminizin marka ve modelini İnternete yazın çıkar veya modeme pc den tarayıcı ile girin 5ghz mi yazıyor yoksa 2.4ghz mi? Yani bir şekilde öğrenmeniz lazım. Eğer 5ghz ise kanal değiştirirseniz büyük ihtimal düzelecek çünkü 5ghz bağlantıda bu sorunu yaşayanlar bu şekilde olayı çözdü. 5hz modem ise bağlantıyı 2.4 e çekerseniz otomatik olarak yine bağlanır
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Play den ya da apk olarak wıfı analyzer programını yükleyin.
Orada 2.4 ya da 5.0 bandı seçilebiliyor.
Modemin dual bant destekli olup olmadığı anlaşılır.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer&hl=tr
-
quote:
Orijinalden alıntı: Turbetfurzey
Ayarlarda otomatik sistem güncellemesini kapatacak bir şık bulamadım, bu seçenek var mı arkadaşlar? Birde bu cihazda kullanabileceğimiz ücretsiz vpn var mı?Saf android arayüzünde bu seçenek var. Bu cihazın ayarlarında da olmalı.
Bütün ayarları tarayın.
https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/144316430
https://tr.wizcase.com/best-vpn-for-turkey//
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Limanyakan -- 12 Ekim 2020; 18:31:37 >
-
Teşekkürler ama update ayarını yine bulamadım. Birde hocam listedeki vpn ler aşırı pahalı
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Otomatik güncellemenin ne sakıncası var .
Verdiğim program paylaşım linkinde ücretsiz VPN var.
-
Hocam bazen update ler sorun yaratıyor biliyorsunuz o yüzden söyledim. Vpn olayına gelince tv box un store sinde yok heralde apk olarak kurmam lazım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X