Şimdi Ara

Xiaomi'nin otomobil fabrikasında ikinci faz hızlı ilerliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Xiaomi'nin otomobil fabrikasında ikinci faz hızlı ilerliyor
    Sürpriz bir kararla otomotiv dünyasına adım atan Xiaomi'nin Çin'deki fabrikasında ikinci faza geçildi. Fabrikanın çelik iskeleti iki ayda tamamlandı. 2025 yılında operasyona başlaması planlanan bölüm Çinli şirketin üretim hacmini yükseltecek.



    Xiaomi'nin otomobil fabrikasının birinci fazı Haziran 2023'te tamamlandı. Fabrikayı faaliyete geçirmek 15 ay sürdü ve Mart 2024'te SU7'nin satışına başlandı. Hem tasarımı hem de özellikleriyle dikkat çeken Xiaomi SU7'ye talep çok yüksek olduğu için fabrikaya güncelleme şart. Şu anki haliyle elektrikli otomobilin teslimat süreleri 8 aya kadar uzanabiliyor.



    Xiaomi'nin otomobil fabrikasında ikinci faz hızlı ilerliyor
    Çinli firmanın planlarına göre ikinci faz tamamlandığında yer üstünde 391.500 m2 ve yer altında 8.503 m2 kapalı alan bulunacak. Maksimum bina yüksekliğinin 16 metre olarak açıklandığı fabrikanın yüzde 15'i yeşil alan olarak ayrılacak. Ayrıca binden fazla araç için de park yeri yapılacak.



    Ayrıca Bkz.Çin DTÖ'ye başvurdu: "Türkiye ek vergiyi derhal kaldırmalı"



    İkinci fazın tamamlanması Xiaomi'nin ikinci modeli MX11 SUV'un piyasaya sürülmesini de hızlandıracak. Çinli şirket ayrıca 1525 beygir güce sahip SU7 Ultra modelini de önümüzdeki yıl piyasaya sürecek.



    Xiaomi SU7'nin Çin'deki fiyatı yaklaşık 31 bin dolar civarından başlıyor. Şirket, 2024'e ilişkin 100 bin adetlik satış hedefine kasım ayında erişmeyi planladıklarını açıklamıştı.




    Kaynak:https://carnewschina.com/2024/10/09/xiaomis-second-phase-car-factory-steel-structure-completed-in-two-months/







  • Su7 Max modeli harika olmuş.

    0-100 km hızlanma 2.7 saniye.
    Menzil 670 km WLTP, 838 km CLTP.
    Tuşlu klima kontrollerini opsiyon olarak alabilme.
    Buzdolabı.
    Çok güzel renkler ve malzeme kalitesi.
    Multimedya sistemi.

    Sabırsızlıkla bekliyorum, fiyatı uygun olursa almak için zorlarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6F372EC04 -- 9 Ekim 2024; 12:40:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türkiye’ye gelmez daha bir kaç sene iç pazarı doyuramazlar, gelse bile vergilerden ötürü sıkıntı çıkar yerli otomobille veya Çinli AB’de üretim yapanlarla rekabet edemezler.

    Fabrika kurarlar mı birisiyle ortak üretim yaparlar mı bilmem. Mesela TOGG fabrikasının atıl kapasitesini bunla değerlendirebilir bence.

    Hatta ben TOGG olsam direkt CATL’den kay kay şaşiyi alır 3 tane modeli anında basarım. En küçük modelden en büyük modele kadar seçenek sunarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gun -- 9 Ekim 2024; 13:14:47 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Luks tuketim için arac değerine gore bir sistem zaten getirmişssin...artı motor hacminden vergi almak nedir..kaldıkı bu vergiyi kaldırsa devletin vergi kaybı değil vergi kazancı olur.piyasdaki urun cesitliliği ve rekabet artar kasana giren azalmadan vatandasına fayda saglarsın...ama 3. dunya ulkesi vatandası dusenen kim...

  • El_domingo kullanıcısına yanıt
    Yüksek güç olsa tabiide bizim Türkler yüksek güç ile devamlı kaza yaparlar istemeden de olsa iyi aslında.

    Taksiler mesela gaz öncesi deli gibi kullanırlardı gaz sonrası normale döndüler. Yani bir yandan kötü dolaylı yönden iyi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi bize geç gelir. Fiyatına göre en alınabilir EV araç. Lucid var tepede ama fiyatları uzay, biz garibanlara göre değil.

    Catl kay kay teknolojisi yeni tanıtıldı. O kadar kolay üretime sokulabileceğine ihtimal vermiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fiyat uygun olsun piyasayı altüst etsin galericiler bayiler kudursun yetiş ya Çin :D

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • BYD, Chery ve MG'den sonra xiaominin ülkemizde bir yatırım yapıp yapmayacağını kestirmek çok zor. Ancak Avrupali markaların satışlarının, bu 3 şirketin Türkiye'ye yatırım yaptıktan sonra keskin bir şekilde düşeceğini tahmin etmek için kâhin olmaya gerek yok.

    Alım gücü oldukça düşük olan bir ülkeyiz ancak kayıt dışı göçmen nüfusla beraber 95-100 milyonluk bir ülke, göz ardı edilemeyecek çok ciddi pazardir diye düşünüyorum.

    Avrupalı firmalar ve onların Türkiye'deki fırsatçı esnaf kafasındaki distribütörleri, çantada keklik gördükleri biz tüketicileri önümüzdeki 2-3 yıldan sonra "değer görmesi gereken müşteri" derecesine yukseltecekler seve seve ama çok geç olacak.

    Öyle ya da böyle rekabet her zaman tüketiciye yarar, ben vereceğim paraya bana en çok faydayı ve beklediğim hizmeti kim verirse ona yönelirim, bu tür konulardaki muhafazakar ve bağnaz kafa yapılarına anlam veremiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.J. Pacino -- 10 Ekim 2024; 15:13:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.