Şimdi Ara

Honda, yeni nesil katı hal batarya üretim hattını tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Honda, yeni nesil katı hal batarya üretim hattını tanıttı
    Japon otomotiv devi Honda, katı hal batarya teknolojisinde çığır açacak ilk üretim hattını kamuoyuna tanıttı. Honda, elektrikli araçlar için geliştirdiği bu yenilikçi teknolojinin kitle üretimine hazırlanırken, 2050 yılına kadar karbon nötr bir şirket olma hedefi doğrultusunda büyük bir adım daha atmış oldu.



    Honda'dan katı hal batarya adımı



    Honda, katı hal batarya teknolojisini uzun süredir geliştirmeyi hedefliyor. Bu yeni batarya türü, elektrikli araçların menzilini artırmayı ve üretim maliyetlerini düşürmeyi vaat ediyor. Şirketin Japonya’nın Sakura şehrinde bulunan Ar-Ge tesisinde kurulan 27.400 metrekarelik üretim hattı, bu hedefin bir parçası olarak tasarlandı. Yeni demo üretim tesisinde üç bina arasında bölünmüş tam ölçekli ekipman bulunuyor: birincisi katot oluşumu ve hücre montajı için; ikincisi anot oluşumu, üçüncüsü ise elektrolit aktivasyonu ve modül montajı için.



    Honda, yeni nesil katı hal batarya üretim hattını tanıttı
    Yeni hat, seri üretimde kullanılacak tüm süreçlerin doğrulanması için tasarlandı. Elektrot malzemelerinin tartılmasından ve karıştırılmasından, kaplama ve hücre modüllerinin montajına kadar her aşama, yüksek hassasiyetle gerçekleştiriliyor. Tesisin tamamlanmasıyla birlikte Honda, Ocak 2025'te üretime başlamayı planlıyor.



    Honda, yeni nesil katı hal batarya üretim hattını tanıttı
    Bununla birlikte Honda, yeni tamamen katı hal batarya teknolojisine sahip elektrikli modellerini “2020'lerin ikinci yarısında” piyasaya sürmeyi planlıyor. Firma, katı hal bataryalarını sadece otomobiller için değil motosikletler ve hatta uçaklar gibi geniş bir yelpazede değerlendirmeyi hedefliyor. Şirket, 2040 yılına kadar küresel araç satışlarının tamamını elektrikli araçlar (EV) veya yakıt hücreli elektrikli araçlar (FCEV) olarak gerçekleştirmeyi hedefliyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni Hyundai IONIQ 9 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Katı hal bataryalar, günümüzde kullanılan lityum-iyon bataryalara göre daha güvenli, daha dayanıklı ve daha hızlı şarj olma potansiyeline sahip. Volkswagen destekli QuantumScape, Nissan ve Factorial dahil olmak üzere birçok şirket aktif olarak katı hal bataryalar üzerinde çalışıyor ve geliştirmeler yapıyor.









  • Artık avrupa ve uzak doğu üreticilerin yeni bir Teknolojiyi 5-10 yıl sonrasına erteleme zamanları kalmadı. Çinliler o teknolojiyi 1-2 yıl içinde kullanıyorlar. Devir hızlı olma devri.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkes bir koldan katı hal batarya teknolojisi geliştiriyor.

    İşin ilginç tarafı neredeyse hepsi farklı kimyasallar ile geliştiriyor.

    İleride birisinden biri standart olacak mı yoksa bir çok çeşit mi olacak çok ilgi çekici olacak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Pil konusunda hicbirsey yapılmıyor Honda 2 sene içinde fabrikayı kurdu ,elektrikli tireni kaçırıyoruz motorlu araçlarda olduğu gibi ,cip teknolojisinde olduğu gibi bilmemiz gereken tekstil ile hicbiryere varamayiz

  • “2020'lerin ikinci yarısında” piyasaya sürmeyi planlıyor.
    tarih hatalı yazılmış 2025 mi acaba

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.