Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
18
Favori
25.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mortuuus kullanıcısına yanıt
    Hocam kararı şimdi aldım heyetten 12 Ocak imiş karar tarihi.. Yani 3 ay 10 gün sürmüş toplamda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: owermars

    Hocam kararı şimdi aldım heyetten 12 Ocak imiş karar tarihi.. Yani 3 ay 10 gün sürmüş toplamda

    Önce servise mi gittin yoksa heyete mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz önce servise gitti hocam servis raporu ve fatura fotokopisiyle heyete başvurdum..

    Arkadaşlar bugün heyete gittim sonuç belgesini almak için.. Bilirkişinin cihaza bakması gerekiyor dediler.. Ne zaman bakacak dedim, Bilirkişi sizi arayacak dediler.. Ne kadar sürede arar bu kişi beni Çünkü bunlar kararı 12 ocakta vermişler PTT bulamadık kağıdını 10 şubatta bırakmış.. Tekrar aramam gerekir mi bunları.. Raporun resmini aşağıya attım.. Benim gibi bi süreç yaşayan bilgi verebilir mi bi zahmet?
     Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi owermars -- 18 Şubat 2015; 14:13:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilirkişi olayı ilden ile değişiyor. Bence siz arada arayıp hatırlatın ve uzun süre olduğunu tahmini olarak ne kadar beklemen gerektiğini sor. Normalde daha önceden bilirkişinin bakması gerekiyormuş rapordan anladığım kadarıyla. Çünkü kurul toplanmış senin telefonun hakkında karar verilecekken bilirkişi raporu olmadığı için ileri tarihe atılmış. Bence ya oraya gidin ya da telefonla ara ara arayın ve uzun süre geçtiğini falan söyleyin. Bunları tabi ki tatlı dille söyleyin :)
  • owermars kullanıcısına yanıt
    Hocam bende önce servise verdim garanti içinde yaptılar ama şimdi bozuldu yine. Direk heyete mi gideyim yoksa servise gidip iade mi isitiyim napayım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @SuCh Teşekkür ederim hocam.. Arada bi arayacağız o zaman bu hakem heyetini :)

    @Mortuuus Hocam siz bence servise tekrar gönderin çünkü Heyete verseniz bile olumsuz karar çıkar büyük ihtimalle..

    Benim dilekçeme firma tarafından yapılan savunmayı okursanız bilgi sahibi olabilirsiniz.. Senle ilgili kısım şu şekilde başlıyor: ''Söz konusu telefonun davalı tarafa tesliminden itibaren 1 yıl içerisinde en az 4 defa veya İthalatçı tarafından belirtilen garanti süresi içerisinde 6 defa arızalanmasının yanı sıra bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması gerektiğini'' diye bi cümle var muhtemelen bu 4 defa dediği kısım doğrudur diye tahmin ediyorum..
  • Generalmobile discovey telefon fabrikasyon hatali şarj soketi arizasi verdi ilk aldigim 3 ay 2 defa gönderdim ücretsiz yaptılar simdi gene arizalandi ve cihazi garantiye kargo ile gönderdim 260 TL ücret istediler anakart kirik arka kapak kirik diye servis takip ekranina yazmislar aradim müşteri hizmetlerine kesinlikle boyle bireyin olmadigini ben size cihazi soket sorunun dan go derdim siz anakart kirik diyorsunuz. Müşteri hizmetleri yok farkina varmadan düşer anlatıyor birsuru bana kabullendirmeyi ugrasiyor kesinlikle böyle birşey yok silikon kliftan cikartip çizik dai olmaya telefonu kirdiniz dedim yapmazlarsa önceki servis kayitlari ve şimdiki servis takip ekranındaki yazinin ciktisiyla tüketici hakem heyetine basvuracagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    Generalmobile discovey telefon fabrikasyon hatali şarj soketi arizasi verdi ilk aldigim 3 ay 2 defa gönderdim ücretsiz yaptılar simdi gene arizalandi ve cihazi garantiye kargo ile gönderdim 260 TL ücret istediler anakart kirik arka kapak kirik diye servis takip ekranina yazmislar aradim müşteri hizmetlerine kesinlikle boyle bireyin olmadigini ben size cihazi soket sorunun dan go derdim siz anakart kirik diyorsunuz. Müşteri hizmetleri yok farkina varmadan düşer anlatıyor birsuru bana kabullendirmeyi ugrasiyor kesinlikle böyle birşey yok silikon kliftan cikartip çizik dai olmaya telefonu kirdiniz dedim yapmazlarsa önceki servis kayitlari ve şimdiki servis takip ekranındaki yazinin ciktisiyla tüketici hakem heyetine basvuracagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • owermars kullanıcısına yanıt
    Cihaz tamir gördükten sonra bozulursa direk iade halhakkım var demişti bi arkadaş. Neden olumsuz karar çıkar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mortuuus kullanıcısına yanıt
    Hocam o konuda tam bi bilgim yok ama aynı arızadan bi kaç kez gitmesi gerek diye düşünüyorum.. Zaten 3 veya 4.'de kendileri yeni cihazla değişim yapıyolar galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlerde aradım durumu öğrenmek içim. Adamlar işlemde dedi. Zaten yeni kayıtmış bu 4 4,5 ay sürer dediler. Yıkıldım resmen. Çünkü benim telefon suyu aldı bi de şimdi üstüne açılmıyor. Sadece şarjı bağlayınca kırmızı ışık yanıyor o kadar. Telefonsuz çok yalnız günler geçiriyorum anlayacağınız. Kötü olan adamlara emsal karar falan da sökmemiş anlaşılan :D
  • Benimde Xperia Z1 in ekranı kırılmıştı servise gönderdim su geçirmezlik özelliği devam etsinde kaç para isterlerse vereyim diye. Teknosa'ya bıraktım cihazı servise gitti 1 ay haber gelmedi. Bende ihtarname gönderdim 20 iş günü geçti para iadesi istiyorum diye. Ondan sonra cihazın geldi Teknosa'da duruyor dediler. Gittim ve bana servis raporunu gösterdiler. Cihazın ekonomik tamiri mümkün değilmiş diye. Bende epey itiraz ettim ya bu nasıl servis dışarda mı yaptırayım telefonu daha 2 aylık telefon filan dedim ama dinlemediler bana dışarda yaptırmamı söylediler. Bende aldım cihazı ve servis kararını Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Birer fotokopilerle davayı başlattık. Sonra telefonu aldım gittim dışarda ekranı 270 Tl ye yaptırdım. Aradan 4 ay geçti Hakem Heyeti kararı sonuçlanmış beni haklı bulmuşlar. 15 gün itiraz hakkı vermişler karşı tarafa. Bana hiç gidip adamları uyandırma 15 gün sonra git icra kararıyla paramı alıcam de dediler. Bende bıkmıştım artık bu süreçlerden avukata vekalet verdim. 17 gün sonra avukat aradı ve paranı aldım gel al dedi. İcra kesntileri filan 2.200 TL fatura bedeli olan telefonun 2.025 TL si elime geçti. Telefon hala bendeydi ekranı filan yaptırdım sorun olur mu dedim. Karşı taraf haksız zenginleşme davası açmasın diye götür telefonu IMEI ile verdiğine dair kağıt alarak teslim et dedi. Kırık ekranı tekrar taktırıp o ekranı da 200 TL'ye sattım. Götürüp telefonuda teslim ettim. Bu süreçte olan arkadaşlara yardımcı olabilirim.




  • Arkadaslar meraba sony zperia z3 kullaniyorum deneme amacli su doktuk ama butun kapaklar kapaliydi suyu doktukten sonra telefon kapandi kvkya goturdum bir hafta sonra tuketici hatasi diyip 650 lira dediler ama vermek istemiyorum..Teleservise gondersemde sonuc ayni olacaktir.Tuketici heyetine basvuracam bana akil verebilir misiniz?Para iadesi istiyorum ve telefon fiyati 2600 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük ihtimal ücret iadesi alırsınız eğer başvurursanız. Ama bu süreç yaklaşık 4 aysürmektedir. Telefonun fiyatı 2000TL-3000TL arasında olduğu için il Tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekiyor.
  • @SuCh

    Bende 5 ay önce internetteki videolar Sony'nin kendi sitesindeki videoları felan izleyerek ve suya dayanklılık nedeni ile 5 ay önce İstanbul Biliş... den
    1,137,27TL ye Sony Xperia Z telefon aldım ilk başlarda havuza soktum bir şey olmadı bir kaç kere pet şişeden su dökerek test etmiştim yine bir şey olmadı ancak 13 Şubat 2015 tarihinde cihaz yine pet şişeden ekrana dökülen suya tüm kapakları 2 kez kontrol etmeme rağmen su geçirdi ve kulaklık girişindeki beyaz bant pembeleşmiş cihazı servise gönderdim 1 hafta içinde biz sizi arayacağız dediler üstünden 3 gün geçti aramayınca ben aradım ve cihazınız hazır gelip alabilirsiniz dediler cihazı bugün aldım ve servis raporunda "CİHAZDA YAPILAN İNCELEMELERDE CİHAZ YOĞUN BİR ŞEKİLDE SIVIYA MARUZ KALMIŞ ANAKARTTAKİ ELEKTRONİK PARÇALAR ZARAR GÖRMÜŞTÜR.ONARILAMAZ GARANTI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLEMEZ.İADE" yazıyo ancak nasıl oluoda yoğun bir şekilde sıvıya maruz kalıo anlamıorum tüm kapaklar kapalı iken ve pet şişeden dökülen sudamı yoğun şekilde maruz kalıo sony kendi sitesindeki tanıtım videosunda adam bardakdan aynı şekilde döküodu...

    Bende Tükeci hakları hakamler heyetine başvurmak istiyorum seninde belgeni emsal olarak kullansam mahkemeyi kazanıp paramı geri alabilirmiyim ve başvurmak için ne tür şeyler yapmam gerek bilmiyorum internetten ek kanıt felan toplasammı biraz bilgilendirirsen sevinirim dosya masrafı avukat durumlarıda varmı?




  • Selamlar oncelikle gecmis olsun

    Benimde Z1 telefonum Teknosa dan alindiktan 8 ay sonra Dokunmatigi tamamen bozuldu Telefon 1 kez bile yere dusmedi yada hor kullanilmadi ilk 2 gun dokunmatik gel-git li sekilde calisti sonra yazilimi tekrar yukledim 1 hafta sorun olmadi daha sonra bir gun komple gitti o gunden sonra tepki vermedi telefon aciliyor tuslar calisiyor ama dokunmatik tamamen yoktu.

    Pazartesi gunu oglen 12 de Teleservice e goturdum telefonu gitmeden once de buraya bakinmistim firmanin yorumlari nasil diye baya buyuk bi kesim sikayetci teleservice den tabi ben de gerilmeye basladim dedim simdi ne olacak

    telefonu aldilar hatta teslim alan kisi de gordu tel aciliyor ama dokunmatik yok diye. yazilimi yeniden yuklemek sorunu cozmuyor diye de not ettirdim sonra da kesinlikle dusurmedigimi de tekrarladim. eve dondum

    Ayni gun saat 3 gibi telefonla aradilar size teklif sunmak istiyoruz dediler. z1 yerine z2 verelim dediler
    Ben tabi duyunca sok oldum birden ne diecegimi bilemeyip tamam dedim Yarin teslim alabilirsiniz dediler. daha sonra arkadaslara bahsettim.
    Onlar da belki kutulu olmayabilir fabrika cikisi verebilirler dediler biraz icime sinmedi cunku z2 siyah ve z1 beyaz di. ki aksessuar da vermezleri duyunca iice sikinti sardi siyah telefon ve beyaz kulaklik ile hos olmazdi

    Ertesi gun gittim. baktim sifir kutu getirdiler kontrol edin dediler tabi hemen actim hakikatten sifir cihaz posetleri tum aksessuarlari icinde biraz baktim inceledim. daha sonra da garantisini sordum 8 ay dan itibaren devam eder dediler. cok takilmadim cunku Samsung da da ayni sey basima gelmisti. ustune z1 in kutusu ve aksessuarlarini vermek istedim gerek yok onlar sizde kalabilir yedek olsun dediler. Gercekten cok sasirdim.

    Telefonumun sorununa gelirsek adam detayli bi aciklama yapmadi verilen kagitta da degisim yaziyordu.
    Sadece anakart ile ilgili olabilir dedi.

    Yaklasik 2 aydir z2 yi kullaniyorum ve kendimi sansli hissediyorum z1 den gercekten hem daha avantajli. hem de bir ust modele gecmis oldum. ki z1 tamir olsaydi bile icimde hep bir sikinti olacakti.

    Benim de yasamis oldugum hikaye boyle. biliyorum cogu kisinin kotu anilari olmus. herkese gecmis olsun tekrar.
    Ama canim da cok sikilmisti hala z1 in kredi borcunu oduyorum 10 ay var daha.. keske herkese boyle kolaylik saglansa sonucta az buz degil 1500 - 2000 tl kimisinin 3 maasi.

    Iyi Forumlar




  • Hocam maşallah diyeyim bari. Çok şanslıymışsınız. Bırakın üst model verilmesini telefonu tamir bile etmiyorlar. :) Umarım her zaman böyle olur sizin için.

    @i-tech hocam ilk mesajda her şeyi detaylı yazdım. Tüketici hakem heyetine garanti belgesi satış faturası ve servis raporları ile gidin ve dilekçenizi doldurum hakkınızı arayın. Bunun için hiç bir türlü ücret ödemeyeceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahm

    Selamlar oncelikle gecmis olsun

    Benimde Z1 telefonum Teknosa dan alindiktan 8 ay sonra Dokunmatigi tamamen bozuldu Telefon 1 kez bile yere dusmedi yada hor kullanilmadi ilk 2 gun dokunmatik gel-git li sekilde calisti sonra yazilimi tekrar yukledim 1 hafta sorun olmadi daha sonra bir gun komple gitti o gunden sonra tepki vermedi telefon aciliyor tuslar calisiyor ama dokunmatik tamamen yoktu.

    Pazartesi gunu oglen 12 de Teleservice e goturdum telefonu gitmeden once de buraya bakinmistim firmanin yorumlari nasil diye baya buyuk bi kesim sikayetci teleservice den tabi ben de gerilmeye basladim dedim simdi ne olacak

    telefonu aldilar hatta teslim alan kisi de gordu tel aciliyor ama dokunmatik yok diye. yazilimi yeniden yuklemek sorunu cozmuyor diye de not ettirdim sonra da kesinlikle dusurmedigimi de tekrarladim. eve dondum

    Ayni gun saat 3 gibi telefonla aradilar size teklif sunmak istiyoruz dediler. z1 yerine z2 verelim dediler
    Ben tabi duyunca sok oldum birden ne diecegimi bilemeyip tamam dedim Yarin teslim alabilirsiniz dediler. daha sonra arkadaslara bahsettim.
    Onlar da belki kutulu olmayabilir fabrika cikisi verebilirler dediler biraz icime sinmedi cunku z2 siyah ve z1 beyaz di. ki aksessuar da vermezleri duyunca iice sikinti sardi siyah telefon ve beyaz kulaklik ile hos olmazdi

    Ertesi gun gittim. baktim sifir kutu getirdiler kontrol edin dediler tabi hemen actim hakikatten sifir cihaz posetleri tum aksessuarlari icinde biraz baktim inceledim. daha sonra da garantisini sordum 8 ay dan itibaren devam eder dediler. cok takilmadim cunku Samsung da da ayni sey basima gelmisti. ustune z1 in kutusu ve aksessuarlarini vermek istedim gerek yok onlar sizde kalabilir yedek olsun dediler. Gercekten cok sasirdim.

    Telefonumun sorununa gelirsek adam detayli bi aciklama yapmadi verilen kagitta da degisim yaziyordu.
    Sadece anakart ile ilgili olabilir dedi.

    Yaklasik 2 aydir z2 yi kullaniyorum ve kendimi sansli hissediyorum z1 den gercekten hem daha avantajli. hem de bir ust modele gecmis oldum. ki z1 tamir olsaydi bile icimde hep bir sikinti olacakti.

    Benim de yasamis oldugum hikaye boyle. biliyorum cogu kisinin kotu anilari olmus. herkese gecmis olsun tekrar.
    Ama canim da cok sikilmisti hala z1 in kredi borcunu oduyorum 10 ay var daha.. keske herkese boyle kolaylik saglansa sonucta az buz degil 1500 - 2000 tl kimisinin 3 maasi.

    Iyi Forumlar

    BU MÜKEMMELETÇİ TELESERVİCE İN HANGİ ŞUBESİ acaba ?

    hangi şubesine verdiniz her şube bir değil demekki, ayrıca verdiğiniz telefona hemen bakıp size aynı gün içinde teklifte bulunmalarıda süper,

    benim z3 de teleservice de dokunmatik çalışmıyordu bakalım ne olacak :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahm

    Selamlar oncelikle gecmis olsun

    Benimde Z1 telefonum Teknosa dan alindiktan 8 ay sonra Dokunmatigi tamamen bozuldu Telefon 1 kez bile yere dusmedi yada hor kullanilmadi ilk 2 gun dokunmatik gel-git li sekilde calisti sonra yazilimi tekrar yukledim 1 hafta sorun olmadi daha sonra bir gun komple gitti o gunden sonra tepki vermedi telefon aciliyor tuslar calisiyor ama dokunmatik tamamen yoktu.

    Pazartesi gunu oglen 12 de Teleservice e goturdum telefonu gitmeden once de buraya bakinmistim firmanin yorumlari nasil diye baya buyuk bi kesim sikayetci teleservice den tabi ben de gerilmeye basladim dedim simdi ne olacak

    telefonu aldilar hatta teslim alan kisi de gordu tel aciliyor ama dokunmatik yok diye. yazilimi yeniden yuklemek sorunu cozmuyor diye de not ettirdim sonra da kesinlikle dusurmedigimi de tekrarladim. eve dondum

    Ayni gun saat 3 gibi telefonla aradilar size teklif sunmak istiyoruz dediler. z1 yerine z2 verelim dediler
    Ben tabi duyunca sok oldum birden ne diecegimi bilemeyip tamam dedim Yarin teslim alabilirsiniz dediler. daha sonra arkadaslara bahsettim.
    Onlar da belki kutulu olmayabilir fabrika cikisi verebilirler dediler biraz icime sinmedi cunku z2 siyah ve z1 beyaz di. ki aksessuar da vermezleri duyunca iice sikinti sardi siyah telefon ve beyaz kulaklik ile hos olmazdi

    Ertesi gun gittim. baktim sifir kutu getirdiler kontrol edin dediler tabi hemen actim hakikatten sifir cihaz posetleri tum aksessuarlari icinde biraz baktim inceledim. daha sonra da garantisini sordum 8 ay dan itibaren devam eder dediler. cok takilmadim cunku Samsung da da ayni sey basima gelmisti. ustune z1 in kutusu ve aksessuarlarini vermek istedim gerek yok onlar sizde kalabilir yedek olsun dediler. Gercekten cok sasirdim.

    Telefonumun sorununa gelirsek adam detayli bi aciklama yapmadi verilen kagitta da degisim yaziyordu.
    Sadece anakart ile ilgili olabilir dedi.

    Yaklasik 2 aydir z2 yi kullaniyorum ve kendimi sansli hissediyorum z1 den gercekten hem daha avantajli. hem de bir ust modele gecmis oldum. ki z1 tamir olsaydi bile icimde hep bir sikinti olacakti.

    Benim de yasamis oldugum hikaye boyle. biliyorum cogu kisinin kotu anilari olmus. herkese gecmis olsun tekrar.
    Ama canim da cok sikilmisti hala z1 in kredi borcunu oduyorum 10 ay var daha.. keske herkese boyle kolaylik saglansa sonucta az buz degil 1500 - 2000 tl kimisinin 3 maasi.

    Iyi Forumlar

    BU MÜKEMMELETÇİ TELESERVİCE İN HANGİ ŞUBESİ acaba ?

    hangi şubesine verdiniz her şube bir değil demekki, ayrıca verdiğiniz telefona hemen bakıp size aynı gün içinde teklifte bulunmalarıda süper,

    benim z3 de teleservice de dokunmatik çalışmıyordu bakalım ne olacak :)

    Ankara Necatibey subesi

    ben'de cidden sasirdim yani hic ama hic boyle bisi olacagini dusunmemistim. hakikatten sansliyim darisi sizin basiniza




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuCh

    Hocam maşallah diyeyim bari. Çok şanslıymışsınız. Bırakın üst model verilmesini telefonu tamir bile etmiyorlar. :) Umarım her zaman böyle olur sizin için.

    @i-tech hocam ilk mesajda her şeyi detaylı yazdım. Tüketici hakem heyetine garanti belgesi satış faturası ve servis raporları ile gidin ve dilekçenizi doldurum hakkınızı arayın. Bunun için hiç bir türlü ücret ödemeyeceksiniz.

    saolun darisi sizin basiniza ama umarim hic sorun yasanmaz
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.