Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
18
Favori
25.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahm

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahm

    Selamlar oncelikle gecmis olsun

    Benimde Z1 telefonum Teknosa dan alindiktan 8 ay sonra Dokunmatigi tamamen bozuldu Telefon 1 kez bile yere dusmedi yada hor kullanilmadi ilk 2 gun dokunmatik gel-git li sekilde calisti sonra yazilimi tekrar yukledim 1 hafta sorun olmadi daha sonra bir gun komple gitti o gunden sonra tepki vermedi telefon aciliyor tuslar calisiyor ama dokunmatik tamamen yoktu.

    Pazartesi gunu oglen 12 de Teleservice e goturdum telefonu gitmeden once de buraya bakinmistim firmanin yorumlari nasil diye baya buyuk bi kesim sikayetci teleservice den tabi ben de gerilmeye basladim dedim simdi ne olacak

    telefonu aldilar hatta teslim alan kisi de gordu tel aciliyor ama dokunmatik yok diye. yazilimi yeniden yuklemek sorunu cozmuyor diye de not ettirdim sonra da kesinlikle dusurmedigimi de tekrarladim. eve dondum

    Ayni gun saat 3 gibi telefonla aradilar size teklif sunmak istiyoruz dediler. z1 yerine z2 verelim dediler
    Ben tabi duyunca sok oldum birden ne diecegimi bilemeyip tamam dedim Yarin teslim alabilirsiniz dediler. daha sonra arkadaslara bahsettim.
    Onlar da belki kutulu olmayabilir fabrika cikisi verebilirler dediler biraz icime sinmedi cunku z2 siyah ve z1 beyaz di. ki aksessuar da vermezleri duyunca iice sikinti sardi siyah telefon ve beyaz kulaklik ile hos olmazdi

    Ertesi gun gittim. baktim sifir kutu getirdiler kontrol edin dediler tabi hemen actim hakikatten sifir cihaz posetleri tum aksessuarlari icinde biraz baktim inceledim. daha sonra da garantisini sordum 8 ay dan itibaren devam eder dediler. cok takilmadim cunku Samsung da da ayni sey basima gelmisti. ustune z1 in kutusu ve aksessuarlarini vermek istedim gerek yok onlar sizde kalabilir yedek olsun dediler. Gercekten cok sasirdim.

    Telefonumun sorununa gelirsek adam detayli bi aciklama yapmadi verilen kagitta da degisim yaziyordu.
    Sadece anakart ile ilgili olabilir dedi.

    Yaklasik 2 aydir z2 yi kullaniyorum ve kendimi sansli hissediyorum z1 den gercekten hem daha avantajli. hem de bir ust modele gecmis oldum. ki z1 tamir olsaydi bile icimde hep bir sikinti olacakti.

    Benim de yasamis oldugum hikaye boyle. biliyorum cogu kisinin kotu anilari olmus. herkese gecmis olsun tekrar.
    Ama canim da cok sikilmisti hala z1 in kredi borcunu oduyorum 10 ay var daha.. keske herkese boyle kolaylik saglansa sonucta az buz degil 1500 - 2000 tl kimisinin 3 maasi.

    Iyi Forumlar

    BU MÜKEMMELETÇİ TELESERVİCE İN HANGİ ŞUBESİ acaba ?

    hangi şubesine verdiniz her şube bir değil demekki, ayrıca verdiğiniz telefona hemen bakıp size aynı gün içinde teklifte bulunmalarıda süper,

    benim z3 de teleservice de dokunmatik çalışmıyordu bakalım ne olacak :)

    Ankara Necatibey subesi

    ben'de cidden sasirdim yani hic ama hic boyle bisi olacagini dusunmemistim. hakikatten sansliyim darisi sizin basiniza



    TEŞEKKÜRLER BENDE AYNI YERE VERDİM BEKLEYİP GÖRELİM :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar o şubeyle alakalı bir durum değil. Telefon su geçirmiş bir şekilde üstelik fabrikasyon hata yüzünden başka türlü dokunmatik o hale gelmiyor. Aynısı şuan benim başımda. Xperia Z3 üst hoparlörden su geçirdi dokunmatik çalışmıyordu gönderdim KVK ya yolda kurumuş sanırım dokunmatik çalışıyor diye bişey yapmadan göndermişler. Bende aradım durumu anlattım tekrar gönderin dediler değişim istiyorum dedim. Telefonu gönderdiğiniz gün hemen bakıyorlar zaten. Şu an KVK cihaz takipte Üretici Firmadan Haber Bekleniyor yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esoozdemir

    Arkadaşlar o şubeyle alakalı bir durum değil. Telefon su geçirmiş bir şekilde üstelik fabrikasyon hata yüzünden başka türlü dokunmatik o hale gelmiyor. Aynısı şuan benim başımda. Xperia Z3 üst hoparlörden su geçirdi dokunmatik çalışmıyordu gönderdim KVK ya yolda kurumuş sanırım dokunmatik çalışıyor diye bişey yapmadan göndermişler. Bende aradım durumu anlattım tekrar gönderin dediler değişim istiyorum dedim. Telefonu gönderdiğiniz gün hemen bakıyorlar zaten. Şu an KVK cihaz takipte Üretici Firmadan Haber Bekleniyor yazıyor.

    ustte yazimi okursaniz.
    Benim durumumun sivi temasi ile alakasi yok zaten
    Dokunmatik kendi kendine gitti. dusme ,sivi temasi ya da baska bisi degil.
    Ayrica biz Teleservice ile ilgili konusuyoruz KVK veya Genpa Degil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuCh

    Hocam maşallah diyeyim bari. Çok şanslıymışsınız. Bırakın üst model verilmesini telefonu tamir bile etmiyorlar. :) Umarım her zaman böyle olur sizin için.

    @i-tech hocam ilk mesajda her şeyi detaylı yazdım. Tüketici hakem heyetine garanti belgesi satış faturası ve servis raporları ile gidin ve dilekçenizi doldurum hakkınızı arayın. Bunun için hiç bir türlü ücret ödemeyeceksiniz.

    Teşekkür ederim dilekçeyi doldururken senin emsal kararını yanımda götüreyimmi peki?
  • Ekleyin isterseniz ilk sayfada paylaştığım da karar numarası vs. olduğu için yeterlidir. Ama bazı THH ler gerek yok diyor. O yüzden bulunduğunuz yerdeki thh ye göre değişir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuCh

    Ekleyin isterseniz ilk sayfada paylaştığım da karar numarası vs. olduğu için yeterlidir. Ama bazı THH ler gerek yok diyor. O yüzden bulunduğunuz yerdeki thh ye göre değişir :)

    Teşekkür ederim :)
  • Bir senedir kullandığım xperia z ekran durduk yerde çatladı.Garantiye yolladık ve teleservice 600 tl masraf çıkardı. Sony ve teleservice attığım mailler sonucu sony firması da kullanıcı hatası olarak belirlemiş.forumlarda okuduğum kadarı ile bazı kişilerin garanti kapsamında yapılmış.Tüketici heyetine bu tür sorun ile nasıl başvuru yapabilirm.Avukat aracılığı olmadan sorunumu çözerlermi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silenziosoo -- 7 Mart 2015; 14:03:45 >
  • Ben de Sony m2 dual için hakem heyetinden ücret iadesi kazandım. Kvk beni arayıp cihazı, faturayı ve iban numaramı istediler, verdik. Ama 15 günü geçti hala ödeme yapmadılar. Kvk yı arıyorum Sony'i arayın diyorlar, Sony'i arıyorum kvk'yı arayın diyorlar. Ben ise artık diğer yasal haklarımı arayacağım.
  • Arkadaslar z3 telefonumda KASA ACİKLİGİ mevcut telefonum akkara kvk kutu degisimi yapildi fakat yeni telefonda kasa acikligi daha fazla bende tekrar iade ettim almak istemediler cihaziniz tum testlerden gecmistir dediler. Ben kasa acikligindan dolayi hakem heyetine basvurmak istiyorum telefonu turkcell den aldim 12 ay taksitli. Bu konuda bilgisi olan arkadaslar bana yol gosterirlerse sevinirim. Tsk.
  • esoozdemir kullanıcısına yanıt
    Ekran çatlaması erkek arkadaşımın telefonunun başına geldi ve şuan sony hiçbir şekilde kabul etmiyor.Garanti 600 tl para istedi.
    Tüketici Hakem Heyetine elimde hangi belgeler ile başvurmam gerekiyor.
  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    Benimde basima ayni olay geldi tum kapaklar kapali olmasina ragmen su gecirdi ama telefon calisir halde sadece ekran yok.Kvkdan 650 lira masraf cikti..Tuketici mahkemine gidecem yarin ama anlamadigim yer,avukat ve dosya masrafi istemeyince gorevlinin 'yasal gecerliliginin olmamasi' demesi..yani o bana sorun cikarir mi? Ben de ucret iadesi isteyecem.Ama hala taksit oduyorum o ne olacak @SuCh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dosya masrafı kaybederseniz bir sorun yok kazanırsanız karşı taraf ödüyor. Avukat durumu ise bunların sabit bir avukatı var. O kısım bizi ilgilendirmiyor. Avukat var ama parasını biz ödemiyoruz. ilk sayfada kararda imza atanlara bakarsanız avukat imzası da mevcut. Karar leyhinize çıkarsa size o parayı vermek zorundalar. Vermezlerse 15 gün içinde icra yolu ile almaya hakkınız var. onlar için bir de icra masrafı çıkar. Yani çıkacak kararın her türlü yasal geçerliliği vardır.
  • arkadaslar gecen sene tuketici haklarina basvurumu yapmistim ve suan karar lehime cikti ve resmi yazi elime ualsti..

    su andan itibaren yapacagim adimlar neler.. surec nasil islicek, ne yapmak lazim bu elimde ki begle ile ? yol gosterebilirmisiniz.. (davali vatan bilgisayar erzurum subesi)
  • LazPacino L kullanıcısına yanıt
    KARARI AL VE SATIN ALDİĞİN YERE GİT AL KARAR DE PARA VER DE EĞER VEREMEM DERSE SÖKE SÖKE ALICAM DE VE ÇIK ORADAN.

    OTURDUĞUN YERİN İCRA MÜDÜRLÜĞÜNE GİT İCRAYA KOY %100 İCRA YOLUYLA ALIRSIN. UFAK Bİ ÜCRET ÖDERSİN AMA BİR DE ZAMAN ALIR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DnzLee_ToLqa

    KARARI AL VE SATIN ALDİĞİN YERE GİT AL KARAR DE PARA VER DE EĞER VEREMEM DERSE SÖKE SÖKE ALICAM DE VE ÇIK ORADAN.

    OTURDUĞUN YERİN İCRA MÜDÜRLÜĞÜNE GİT İCRAYA KOY %100 İCRA YOLUYLA ALIRSIN. UFAK Bİ ÜCRET ÖDERSİN AMA BİR DE ZAMAN ALIR.

    satin aldigim yer trabzon, ben ise erzurumdayim universite geregi, ve sikayet ettigimde erzurum subesini sikayet etmistim...

    simdi ben satin aldigim yere mi sikayet ettigim yere mi gitmeliyim. yoksa fark etmez mi :?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahm

    Selamlar oncelikle gecmis olsun

    Benimde Z1 telefonum Teknosa dan alindiktan 8 ay sonra Dokunmatigi tamamen bozuldu Telefon 1 kez bile yere dusmedi yada hor kullanilmadi ilk 2 gun dokunmatik gel-git li sekilde calisti sonra yazilimi tekrar yukledim 1 hafta sorun olmadi daha sonra bir gun komple gitti o gunden sonra tepki vermedi telefon aciliyor tuslar calisiyor ama dokunmatik tamamen yoktu.

    Pazartesi gunu oglen 12 de Teleservice e goturdum telefonu gitmeden once de buraya bakinmistim firmanin yorumlari nasil diye baya buyuk bi kesim sikayetci teleservice den tabi ben de gerilmeye basladim dedim simdi ne olacak

    telefonu aldilar hatta teslim alan kisi de gordu tel aciliyor ama dokunmatik yok diye. yazilimi yeniden yuklemek sorunu cozmuyor diye de not ettirdim sonra da kesinlikle dusurmedigimi de tekrarladim. eve dondum

    Ayni gun saat 3 gibi telefonla aradilar size teklif sunmak istiyoruz dediler. z1 yerine z2 verelim dediler
    Ben tabi duyunca sok oldum birden ne diecegimi bilemeyip tamam dedim Yarin teslim alabilirsiniz dediler. daha sonra arkadaslara bahsettim.
    Onlar da belki kutulu olmayabilir fabrika cikisi verebilirler dediler biraz icime sinmedi cunku z2 siyah ve z1 beyaz di. ki aksessuar da vermezleri duyunca iice sikinti sardi siyah telefon ve beyaz kulaklik ile hos olmazdi

    Ertesi gun gittim. baktim sifir kutu getirdiler kontrol edin dediler tabi hemen actim hakikatten sifir cihaz posetleri tum aksessuarlari icinde biraz baktim inceledim. daha sonra da garantisini sordum 8 ay dan itibaren devam eder dediler. cok takilmadim cunku Samsung da da ayni sey basima gelmisti. ustune z1 in kutusu ve aksessuarlarini vermek istedim gerek yok onlar sizde kalabilir yedek olsun dediler. Gercekten cok sasirdim.

    Telefonumun sorununa gelirsek adam detayli bi aciklama yapmadi verilen kagitta da degisim yaziyordu.
    Sadece anakart ile ilgili olabilir dedi.

    Yaklasik 2 aydir z2 yi kullaniyorum ve kendimi sansli hissediyorum z1 den gercekten hem daha avantajli. hem de bir ust modele gecmis oldum. ki z1 tamir olsaydi bile icimde hep bir sikinti olacakti.

    Benim de yasamis oldugum hikaye boyle. biliyorum cogu kisinin kotu anilari olmus. herkese gecmis olsun tekrar.
    Ama canim da cok sikilmisti hala z1 in kredi borcunu oduyorum 10 ay var daha.. keske herkese boyle kolaylik saglansa sonucta az buz degil 1500 - 2000 tl kimisinin 3 maasi.

    Iyi Forumlar

    Gerçekten şanslıymışsınız iyi günlerde kullanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: le_vlo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahm

    Selamlar oncelikle gecmis olsun

    Benimde Z1 telefonum Teknosa dan alindiktan 8 ay sonra Dokunmatigi tamamen bozuldu Telefon 1 kez bile yere dusmedi yada hor kullanilmadi ilk 2 gun dokunmatik gel-git li sekilde calisti sonra yazilimi tekrar yukledim 1 hafta sorun olmadi daha sonra bir gun komple gitti o gunden sonra tepki vermedi telefon aciliyor tuslar calisiyor ama dokunmatik tamamen yoktu.

    Pazartesi gunu oglen 12 de Teleservice e goturdum telefonu gitmeden once de buraya bakinmistim firmanin yorumlari nasil diye baya buyuk bi kesim sikayetci teleservice den tabi ben de gerilmeye basladim dedim simdi ne olacak

    telefonu aldilar hatta teslim alan kisi de gordu tel aciliyor ama dokunmatik yok diye. yazilimi yeniden yuklemek sorunu cozmuyor diye de not ettirdim sonra da kesinlikle dusurmedigimi de tekrarladim. eve dondum

    Ayni gun saat 3 gibi telefonla aradilar size teklif sunmak istiyoruz dediler. z1 yerine z2 verelim dediler
    Ben tabi duyunca sok oldum birden ne diecegimi bilemeyip tamam dedim Yarin teslim alabilirsiniz dediler. daha sonra arkadaslara bahsettim.
    Onlar da belki kutulu olmayabilir fabrika cikisi verebilirler dediler biraz icime sinmedi cunku z2 siyah ve z1 beyaz di. ki aksessuar da vermezleri duyunca iice sikinti sardi siyah telefon ve beyaz kulaklik ile hos olmazdi

    Ertesi gun gittim. baktim sifir kutu getirdiler kontrol edin dediler tabi hemen actim hakikatten sifir cihaz posetleri tum aksessuarlari icinde biraz baktim inceledim. daha sonra da garantisini sordum 8 ay dan itibaren devam eder dediler. cok takilmadim cunku Samsung da da ayni sey basima gelmisti. ustune z1 in kutusu ve aksessuarlarini vermek istedim gerek yok onlar sizde kalabilir yedek olsun dediler. Gercekten cok sasirdim.

    Telefonumun sorununa gelirsek adam detayli bi aciklama yapmadi verilen kagitta da degisim yaziyordu.
    Sadece anakart ile ilgili olabilir dedi.

    Yaklasik 2 aydir z2 yi kullaniyorum ve kendimi sansli hissediyorum z1 den gercekten hem daha avantajli. hem de bir ust modele gecmis oldum. ki z1 tamir olsaydi bile icimde hep bir sikinti olacakti.

    Benim de yasamis oldugum hikaye boyle. biliyorum cogu kisinin kotu anilari olmus. herkese gecmis olsun tekrar.
    Ama canim da cok sikilmisti hala z1 in kredi borcunu oduyorum 10 ay var daha.. keske herkese boyle kolaylik saglansa sonucta az buz degil 1500 - 2000 tl kimisinin 3 maasi.

    Iyi Forumlar

    Gerçekten şanslıymışsınız iyi günlerde kullanın

    Saolun tesekkurler :)))




  • cuma günü bilir kişi telefonu istedi benden götürdüm olayın nasıl olduğunu falan sordu bende leğene düştü dedim oda sony nin sitesinden telefonu inceledi ve tek dedi ği kelime su geçirmesi çok zor k apaklarından almış olabilir telefona bakmadı bile sony gibi büyük bir firma bu kadar idda lı bir reklam yaptıysa vardır bir birliği dedi resmen adam telefonu incelemeden hemde reklamlarına bakarak :(
  • sarikaya18 S kullanıcısına yanıt
    beni hala arayan soran yok yaa. manyaklık olsun diye tekrar servise versem mi diye düşünüyorum. telefon 10 yıl önce alınmış ericsson gibi öööyle duruyo vitrinde
  • hakem heyetine ne zaman başvurdun sen ortalama 4ay flan sürüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarikaya18 -- 23 Mart 2015; 12:03:08 >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.