Şimdi Ara

Xperia Z1C 6 ayda 1 kez telefon 2 kez anakart değişti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Senelerdir sony-ericsson kullanmaktayım. xperia z1c ile ericsson'suz sony kulanmaya başladım ve herşey bununla başladı. Z1C çıktığı hafta aldım. Ve ekranda farkettiğim leke sonucu ilk 1 ay içinde servis tarafından swap cihaz ile değişim gerçekleşti. Cihazı 2 gün sonra servise götürseymişim sadece ekranı değişecekmiş. Açıkçası bunu duyduğumda teleservice hakkında kafamda bazı fikirler oluşmaya başlamıştı. Ancak swap telefonla sorunsuz 4 ayın sonunda telefon kapandı ve bir daha açılmadı. Yine düştük servis yollarına. 1 ay kadar serviste kalması sonucu cihazı teslim aldım. Anakart değişimi yapılmış. Ancak aldığım gün akşam farkettim ki ekran ile kasa arasından ışık sızacak kadar bir açıklık var. Yani ekran kasaya yapışması gerektiği gibi yapıştırılmamış. Ertesi gün yine serviste durumu izah ederken buldum kendimi. "yapıştırarak çözecekleri" bir sorun olduğunu söyleyerek kayıt açtılar. Bu arada giden ses problemini de ekleyerek 1 hafta daha beklemeye koyuldum. Teleservice'i kimseye anlatmaya gerek yok sanırım. 1 aydır telefonu beklediğimi, işlemi hızlandırmalarını istememe rağmen 1 hafta da telefonu alabildim. Ancak aynı gün ekran tekrar ayrılmaya başladı ve giden ses problemi de çözülmüş değildi. Sonuç olarak sony ile de iletişime geçtiysem de onlar da duruma ne kadar amatör yaklaştıklarını belli ettiler. Şu an cihaz yine teleservice'te ve sitelerinden öğrendiğim kadarıyla anakart değişimi bekliyor.
    Anakart değişiminin benim problemimi çözmediğini, ücret iadesi veya cihaz değişimi talep ettiğimi son seferinde bildirmeme rağmen bunu dikkate almayarak anakart değişimini tercih etmişler. Şimdi bu cihaz su geçirmez olması gerekirken (ki tatilde gayet iyi işler çıkardı) yağmur yağarken "aman su deymesin" diye korkarak konuştuğum bir cihaz hâline geldi.
    Aslında sorum şu, su geçirmeme garantisi veremedikleri için ortaya şöyle bir sonuç çıkıyor, telefon tamir gördüğü için bir özelliği eksiliyor.
    Tüm olanları gözönüne aldığımız zaman ücret iadesi için THH'ne başvurmalı mıyım? Telefonu teslim alıp mı başvurmalıyım yoksa telefonu teslim almadan serviste mi durumu tekrar gündeme getirmeliyim?
    benzer durumlarla karşılaşan, yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.







  • Bende xperia z ile sorun yaşadım. Benim problemim gold bilgisayar ile oldu tabi. Arka kapak kırıldı, değiştirdim ücret verip ama Gold bilgisayar doğru düzgün yapamadı. Tam 8 defa servise gönderdim ve her aldığımda arka kapak kendi kendine sol arka üstten atma yaptı. En sonunda Kaymakamlığa gittim Hakem Heyetine başvurdum. Mayıs Haziran gibi falan başvurmuştum hala bekliyorum. Telefonda öyle kutusunda yatıyor. Aynı sorundan dolayı 3 defa servise gitmiş olması gerekiyor, birde farklı sebeplerden dolayı müşteri cihazdan yararlanamıyorsa başvurabiliyorsun. Nerede oturuyorsun bilmiyorum ama umarım gideceğim kaymakamlık çok yoğun değildir. Bence hemen başvur ve para iadesi iste :)
  • ekranda oluşan leke nasıl bir leke idi benim 1 kere ekranda bulutlanma oldu ekran değişip geldi şimdide ekran da mavi nokta olduğu için verdim teleservise
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.