1999 model xsara kapı fitillerini nerden bulabilirim
Eğer orijinalini bulamazsanız Megane veya Clio'nun kapı fitillerinin de olduğunu okumuştum bir yerde.İşinize yarabilir.
arkadaşım orjinal almaya kalkarsan 400 tlyi gözden çıkaracan topkapı'dan bulabilirsin ama ben geçen kış 4 kapınınkini güngören sanayi sitesi ikitellide 95 tl ye değiştirmiştim gayette güzel olmuştu aynı model değil ama çok benziyor
görsellik olarak hiçbir dezavantajı yok işlevsel olarakta geyet iyi idi kartı evde olması gerekiyor istersen yarın adres bilgilerini verebilirim şu andada en fazla 120 tl olmuştur :)
quote:
Orijinalden alıntı: cheetlack
arkadaşım orjinal almaya kalkarsan 400 tlyi gözden çıkaracan topkapı'dan bulabilirsin ama ben geçen kış 4 kapınınkini güngören sanayi sitesi ikitellide 95 tl ye değiştirmiştim gayette güzel olmuştu aynı model değil ama çok benziyor
görsellik olarak hiçbir dezavantajı yok işlevsel olarakta geyet iyi idi kartı evde olması gerekiyor istersen yarın adres bilgilerini verebilirim şu andada en fazla 120 tl olmuştur :)
öncelikle cevaplarınız için teşekkürler. adres bilgilerini verirsen çok sevinirim. çünkü ben amasaya merzifonda oturuyorum. oraya gidip alamam. belki telefonla halledebilirim. birde size sorum olacak aldığınız yerdemi değiştirdiler. eğer siz değiştirdiğseniz ölçülerini onlar biliyormuydu yoksa sizmi söylediniz. siz söylediyseniz nekadar almıştınız. bu konularda da yardımcı olursanız sevinirim.
quote:
Orijinalden alıntı: CarpeNoctem
6 senedir 99 xsara break 1.9 td kullanıyorum. Bu kasadan benimki haricinde de hiç görmedim.
Yıllardır tüm nazımı çekti ve bana bir turbo bir motor :) yaptırarak, arada bir ön takım vs işine girerek bugünlere kadar geldi.
Şimdi gelelim şu anki sorunlarıma,
Geçen hafta lastiğin yüklüyken şaseye ciddi oranda sürtmesi ile beni şehirlerarası yolda bıraktı. Küçük lastik takarak yola devam ettim, ancak o lastik de patlayınca istepnem de büyük olunca iyice delirtti. 200 km öteden yardım çağırıp yükleri başka arabaya aktarmak zorunda kaldım. Ustama gittiğimde torsiyonun dağıldığını öğrendim ve full kit torsiyon, torna vs 600 lira masraf açtı. Dün servisten aldım arabayı. Bugün ise önce düz yolda giderken birden araba yığıldı, gaz versem de gitmedi, sonra topladı kendini, ardından sağ arka tekerden balata kokusu geldiğini hissettim. durdum, el freni sertleşmişti. Acaba balata yapışık mı kaldı diye boşta iteledim, araba gidiyordu. Ama el freni aşırı sert ve ilk tırnağa bile ulaşmıyordu, yani biraz daha zorlasam tel elimde kalacak hissi uyandırdı. Ayrıca torsiyon yapılmadan önce arabanın arkası daha aşağıdaydı, şimdi epey yukarı kalkmış durumda. Ama küçücük tümseğe bile girsem lak lak şeklinde arkadan ses gelir olmuş. Ufak tefek sesler geliyordu arkadan ama bu kadar zıplamıyordu arka ve yine bu kadar ses yapmıyordu. Ustaya gitmeden önce sizlere sormak istiyorum, birşeyleri yanlış mı yapmışlar?? Yani ustaya kızayım mı, yoksa olağan şeyler mi?
Bir de, bu yığılma o yığılma mıdır bilmiyorum ama, özellikle arabayı çalıştırdıktan sonraki ilk bir kaç kilometrede araba gücünü bir türlü toplayamıyor. Ama uzun süre devirli kullandığımda, örneğin uzun yolda araba kendine geliyor. Arabanın bu yığılmasına usta başta turbo devirden düşmüş demişti, ancak arab abirkaç gün onda kalınca ve aracı kullanınca bu defa sorun turboda değil, mazot filtresi olabilir, yağ değişiminde onu da değiştiririz dedi. Bu semptomlar mazot filtresi kaynaklı olabilir mi? Yoksa daha ciddi bir durum sözkonusu olabilir mi?
Beni 100.000 kilometre sırtında taşıyan (120.000'de almıştım 180.000'de motor yaptım, 215.000'de şimdi) kızımdan yakında mecburiyetten ayrılacağım, var olan arızalarını giderip o şekilde satışa koymak ve mahçup olmamak istiyorum. (iş icabı uygun bir arazi aracı almam gerekiyor.) Bu kasa piyasada hiç olmadığı için de fiyat olayını da bilmiyorum. Araba abs-klima vs herşey full. Devasa bagajı ve koklayan yakıt tüketimiyle, kullanıma göre 1 depoyla 950-1050 km arası yol gidiyor, aslında hiç de ayrılmak istemeyeceğim bir araç ama hayat işte, kızımı arazi ihtiyaçları nedeniyle gelin etmem lazım :) (orjinal boyası ufak tefek çizikler var ama boyatmadım oralarıi orjinalde satayım diye düşündüm). Kazası yok gibi, yani kayıtlarda var ama benim tank hangi arabaya çarpsa, diğer araba dağılıyor bizimkinde en fazla plakalık falan kırılıyor :P, hasarı yok yani. Özetle bu araba ne kadara satılmalı?
sorularınızın hepsine cevap veremicem ama torsiyon aşınmasından dolayı bede sizin gibi yenilemiştim torsiyonun tamirinden sonra arabaya ilk montajından sonra benimkide öncekinden yüksek durmuştu. sonra tekrar söküp ayarlayıp tekrar takıldı normal görüntüsüne kavuştu. sizinkininde muhtemelen ayarı yanlış yapılmıştır diye düşünüyorum.
evvela gecikmiş cevap için özür dilerim telefon numarası 0 212 529 95 62 internetten aramak istersen oto erdoğan diye aratabilirsin ben adet olarak almadım metre hesabı satıyolar yanlış hatırlamıyosam bir kapı için 2.5 metre gidiyodu onlar zaten metresini bilirler aklımda değil inan sen konuş şayet gönderemeyiz falan derlerse bana mesaj atarsın ben alıp burdan gönderebilirim montajı çok kolay elin tornavida tutabiliyorsa yarım saat bile sürmez
quote:
Orijinalden alıntı: cheetlack
evvela gecikmiş cevap için özür dilerim telefon numarası 0 212 529 95 62 internetten aramak istersen oto erdoğan diye aratabilirsin ben adet olarak almadım metre hesabı satıyolar yanlış hatırlamıyosam bir kapı için 2.5 metre gidiyodu onlar zaten metresini bilirler aklımda değil inan sen konuş şayet gönderemeyiz falan derlerse bana mesaj atarsın ben alıp burdan gönderebilirim montajı çok kolay elin tornavida tutabiliyorsa yarım saat bile sürmez
en kısa zamanda verdiğin adresle irtibata geçeceğim. eğer olumlu cevap alamazsan tekrar yardımına ihtiyacım olacak. yardımın için çok teşekkür ederim.
rica ederim elimden geldiği sürece yardıma hazırım;)
quote:
Orijinalden alıntı: ural acar
quote:
Orijinalden alıntı: CarpeNoctem
6 senedir 99 xsara break 1.9 td kullanıyorum. Bu kasadan benimki haricinde de hiç görmedim.
Yıllardır tüm nazımı çekti ve bana bir turbo bir motor :) yaptırarak, arada bir ön takım vs işine girerek bugünlere kadar geldi.
Şimdi gelelim şu anki sorunlarıma,
Geçen hafta lastiğin yüklüyken şaseye ciddi oranda sürtmesi ile beni şehirlerarası yolda bıraktı. Küçük lastik takarak yola devam ettim, ancak o lastik de patlayınca istepnem de büyük olunca iyice delirtti. 200 km öteden yardım çağırıp yükleri başka arabaya aktarmak zorunda kaldım. Ustama gittiğimde torsiyonun dağıldığını öğrendim ve full kit torsiyon, torna vs 600 lira masraf açtı. Dün servisten aldım arabayı. Bugün ise önce düz yolda giderken birden araba yığıldı, gaz versem de gitmedi, sonra topladı kendini, ardından sağ arka tekerden balata kokusu geldiğini hissettim. durdum, el freni sertleşmişti. Acaba balata yapışık mı kaldı diye boşta iteledim, araba gidiyordu. Ama el freni aşırı sert ve ilk tırnağa bile ulaşmıyordu, yani biraz daha zorlasam tel elimde kalacak hissi uyandırdı. Ayrıca torsiyon yapılmadan önce arabanın arkası daha aşağıdaydı, şimdi epey yukarı kalkmış durumda. Ama küçücük tümseğe bile girsem lak lak şeklinde arkadan ses gelir olmuş. Ufak tefek sesler geliyordu arkadan ama bu kadar zıplamıyordu arka ve yine bu kadar ses yapmıyordu. Ustaya gitmeden önce sizlere sormak istiyorum, birşeyleri yanlış mı yapmışlar?? Yani ustaya kızayım mı, yoksa olağan şeyler mi?
Bir de, bu yığılma o yığılma mıdır bilmiyorum ama, özellikle arabayı çalıştırdıktan sonraki ilk bir kaç kilometrede araba gücünü bir türlü toplayamıyor. Ama uzun süre devirli kullandığımda, örneğin uzun yolda araba kendine geliyor. Arabanın bu yığılmasına usta başta turbo devirden düşmüş demişti, ancak arab abirkaç gün onda kalınca ve aracı kullanınca bu defa sorun turboda değil, mazot filtresi olabilir, yağ değişiminde onu da değiştiririz dedi. Bu semptomlar mazot filtresi kaynaklı olabilir mi? Yoksa daha ciddi bir durum sözkonusu olabilir mi?
Beni 100.000 kilometre sırtında taşıyan (120.000'de almıştım 180.000'de motor yaptım, 215.000'de şimdi) kızımdan yakında mecburiyetten ayrılacağım, var olan arızalarını giderip o şekilde satışa koymak ve mahçup olmamak istiyorum. (iş icabı uygun bir arazi aracı almam gerekiyor.) Bu kasa piyasada hiç olmadığı için de fiyat olayını da bilmiyorum. Araba abs-klima vs herşey full. Devasa bagajı ve koklayan yakıt tüketimiyle, kullanıma göre 1 depoyla 950-1050 km arası yol gidiyor, aslında hiç de ayrılmak istemeyeceğim bir araç ama hayat işte, kızımı arazi ihtiyaçları nedeniyle gelin etmem lazım :) (orjinal boyası ufak tefek çizikler var ama boyatmadım oralarıi orjinalde satayım diye düşündüm). Kazası yok gibi, yani kayıtlarda var ama benim tank hangi arabaya çarpsa, diğer araba dağılıyor bizimkinde en fazla plakalık falan kırılıyor :P, hasarı yok yani. Özetle bu araba ne kadara satılmalı?
sorularınızın hepsine cevap veremicem ama torsiyon aşınmasından dolayı bede sizin gibi yenilemiştim torsiyonun tamirinden sonra arabaya ilk montajından sonra benimkide öncekinden yüksek durmuştu. sonra tekrar söküp ayarlayıp tekrar takıldı normal görüntüsüne kavuştu. sizinkininde muhtemelen ayarı yanlış yapılmıştır diye düşünüyorum.
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Haftaya arabayı servise bırakacağım 2-3 günlüğüne. Arkadan gelen ses ile ilgili olarak takoz olduğu düşünülüyor. Herşey kontrol edildi bulunamadı, o yüzden yatacak bizim hasta iyileşmek için. Yığılmayı ise kafaya takmamam söylendi. Yağ değişiminde mazot filtresi vs değişince kendine gelir, pislik var, kendiliğinden atabilir bile dendi.
Torsiyon konusunda da normalinin bu olduğu belirtildi. Aşağıda olması çökmüş olduğu içinmiş. Bilemedim. Yükseklik beni rahatsız etmiyor, ama şu diğer iki sıkıntı da geçerse, o zaman daha net göreceğim arabanın şu anki durumunu.
selamunaleykum arkadaşlar ben 2003 model xsara 16sx 16v 88000 km de ilk sahibinden araba buldum araba gayet temiz en son 15500 tl diyor alma niyetine girdim kaza bela boya yok orjinal sadece dışarıda çocukların çizmiş olduğu biraz derin çizikler var fiyatı sizce iyimi kullanımı nasıl saygılar herkeze
bu arada eski citroenim.net kullanıcıları varsa sitenini devamı olan citroenturk.com açılmış.
quote:
Orijinalden alıntı: tameryavuz76
selamunaleykum arkadaşlar ben 2003 model xsara 16sx 16v 88000 km de ilk sahibinden araba buldum araba gayet temiz en son 15500 tl diyor alma niyetine girdim kaza bela boya yok orjinal sadece dışarıda çocukların çizmiş olduğu biraz derin çizikler var fiyatı sizce iyimi kullanımı nasıl saygılar herkeze
as. fiyat yüksek. şu an piyasadaki bir çok aracın fiyatı şişirilmiş durumda..
quote:
Orijinalden alıntı: CarpeNoctem
quote:
Orijinalden alıntı: ural acar
quote:
Orijinalden alıntı: CarpeNoctem
6 senedir 99 xsara break 1.9 td kullanıyorum. Bu kasadan benimki haricinde de hiç görmedim.
Yıllardır tüm nazımı çekti ve bana bir turbo bir motor :) yaptırarak, arada bir ön takım vs işine girerek bugünlere kadar geldi.
Şimdi gelelim şu anki sorunlarıma,
Geçen hafta lastiğin yüklüyken şaseye ciddi oranda sürtmesi ile beni şehirlerarası yolda bıraktı. Küçük lastik takarak yola devam ettim, ancak o lastik de patlayınca istepnem de büyük olunca iyice delirtti. 200 km öteden yardım çağırıp yükleri başka arabaya aktarmak zorunda kaldım. Ustama gittiğimde torsiyonun dağıldığını öğrendim ve full kit torsiyon, torna vs 600 lira masraf açtı. Dün servisten aldım arabayı. Bugün ise önce düz yolda giderken birden araba yığıldı, gaz versem de gitmedi, sonra topladı kendini, ardından sağ arka tekerden balata kokusu geldiğini hissettim. durdum, el freni sertleşmişti. Acaba balata yapışık mı kaldı diye boşta iteledim, araba gidiyordu. Ama el freni aşırı sert ve ilk tırnağa bile ulaşmıyordu, yani biraz daha zorlasam tel elimde kalacak hissi uyandırdı. Ayrıca torsiyon yapılmadan önce arabanın arkası daha aşağıdaydı, şimdi epey yukarı kalkmış durumda. Ama küçücük tümseğe bile girsem lak lak şeklinde arkadan ses gelir olmuş. Ufak tefek sesler geliyordu arkadan ama bu kadar zıplamıyordu arka ve yine bu kadar ses yapmıyordu. Ustaya gitmeden önce sizlere sormak istiyorum, birşeyleri yanlış mı yapmışlar?? Yani ustaya kızayım mı, yoksa olağan şeyler mi?
Bir de, bu yığılma o yığılma mıdır bilmiyorum ama, özellikle arabayı çalıştırdıktan sonraki ilk bir kaç kilometrede araba gücünü bir türlü toplayamıyor. Ama uzun süre devirli kullandığımda, örneğin uzun yolda araba kendine geliyor. Arabanın bu yığılmasına usta başta turbo devirden düşmüş demişti, ancak arab abirkaç gün onda kalınca ve aracı kullanınca bu defa sorun turboda değil, mazot filtresi olabilir, yağ değişiminde onu da değiştiririz dedi. Bu semptomlar mazot filtresi kaynaklı olabilir mi? Yoksa daha ciddi bir durum sözkonusu olabilir mi?
Beni 100.000 kilometre sırtında taşıyan (120.000'de almıştım 180.000'de motor yaptım, 215.000'de şimdi) kızımdan yakında mecburiyetten ayrılacağım, var olan arızalarını giderip o şekilde satışa koymak ve mahçup olmamak istiyorum. (iş icabı uygun bir arazi aracı almam gerekiyor.) Bu kasa piyasada hiç olmadığı için de fiyat olayını da bilmiyorum. Araba abs-klima vs herşey full. Devasa bagajı ve koklayan yakıt tüketimiyle, kullanıma göre 1 depoyla 950-1050 km arası yol gidiyor, aslında hiç de ayrılmak istemeyeceğim bir araç ama hayat işte, kızımı arazi ihtiyaçları nedeniyle gelin etmem lazım :) (orjinal boyası ufak tefek çizikler var ama boyatmadım oralarıi orjinalde satayım diye düşündüm). Kazası yok gibi, yani kayıtlarda var ama benim tank hangi arabaya çarpsa, diğer araba dağılıyor bizimkinde en fazla plakalık falan kırılıyor :P, hasarı yok yani. Özetle bu araba ne kadara satılmalı?
sorularınızın hepsine cevap veremicem ama torsiyon aşınmasından dolayı bede sizin gibi yenilemiştim torsiyonun tamirinden sonra arabaya ilk montajından sonra benimkide öncekinden yüksek durmuştu. sonra tekrar söküp ayarlayıp tekrar takıldı normal görüntüsüne kavuştu. sizinkininde muhtemelen ayarı yanlış yapılmıştır diye düşünüyorum.
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Haftaya arabayı servise bırakacağım 2-3 günlüğüne. Arkadan gelen ses ile ilgili olarak takoz olduğu düşünülüyor. Herşey kontrol edildi bulunamadı, o yüzden yatacak bizim hasta iyileşmek için. Yığılmayı ise kafaya takmamam söylendi. Yağ değişiminde mazot filtresi vs değişince kendine gelir, pislik var, kendiliğinden atabilir bile dendi.
Torsiyon konusunda da normalinin bu olduğu belirtildi. Aşağıda olması çökmüş olduğu içinmiş. Bilemedim. Yükseklik beni rahatsız etmiyor, ama şu diğer iki sıkıntı da geçerse, o zaman daha net göreceğim arabanın şu anki durumunu.
sizin torsiyon sorunuyla ilgili şu bilgilere rast geldim internette..
arkadaşlar inşallah pazartesinden itibaren bende xsara dizel sahibi olacağım araç kayseride kayseride arkadaşımın kardeşi servisde çalıştığı için onu yönlendirdim araca baktı içi dışı gayet temiz güzel bir araba dedi braz öncede sahibi ile konuştum kaporo göndereyim dedim abi sözüne güveniyorum dedi ilanı kaldırırım dedi tamam ozaman şu saatten sonra araba benim pazartesi sabahı teslim almaya geliyorum dedim 15.400 e anlaştık pazarlığı bitirdik bakalım kayseri den sürerek gelicem yakıt durumu acaip merak ettiğim bir konu isterseniz yakıt nekadar gitti o konuda bilgi verebilirim:))
quote:
Orijinalden alıntı: cheetlack
arkadaşlar inşallah pazartesinden itibaren bende xsara dizel sahibi olacağım araç kayseride kayseride arkadaşımın kardeşi servisde çalıştığı için onu yönlendirdim araca baktı içi dışı gayet temiz güzel bir araba dedi braz öncede sahibi ile konuştum kaporo göndereyim dedim abi sözüne güveniyorum dedi ilanı kaldırırım dedi tamam ozaman şu saatten sonra araba benim pazartesi sabahı teslim almaya geliyorum dedim 15.400 e anlaştık pazarlığı bitirdik bakalım kayseri den sürerek gelicem yakıt durumu acaip merak ettiğim bir konu isterseniz yakıt nekadar gitti o konuda bilgi verebilirim:))
Mavi araç?
quote:
Orijinalden alıntı: chnbs
quote:
Orijinalden alıntı: cheetlack
arkadaşlar inşallah pazartesinden itibaren bende xsara dizel sahibi olacağım araç kayseride kayseride arkadaşımın kardeşi servisde çalıştığı için onu yönlendirdim araca baktı içi dışı gayet temiz güzel bir araba dedi braz öncede sahibi ile konuştum kaporo göndereyim dedim abi sözüne güveniyorum dedi ilanı kaldırırım dedi tamam ozaman şu saatten sonra araba benim pazartesi sabahı teslim almaya geliyorum dedim 15.400 e anlaştık pazarlığı bitirdik bakalım kayseri den sürerek gelicem yakıt durumu acaip merak ettiğim bir konu isterseniz yakıt nekadar gitti o konuda bilgi verebilirim:))
Mavi araç?
hehehe mavi değil gri idi:) dün öğlenleyin geldim ama başıma neler geldi neler kayseriye inince bir servise daha gösterdim arabayı araç benim asker arkadaşımın arkadaşının arabası oda amcasından almış amcasıda ilk sahibi
arabayı iki servise gösterdik birde kayseride eşek öldüren yokuşu varmış eskiden eşşek alacaklar eşşekleri o yokuşa sürerlermiş eğer yokuşu çıkarsa alırlarmış çıkamassa almazlarmış o yokuşa gittik araba sorunsuzca çıktı depoyu doldurup akşam saat 5 gibi yola çıktım ankaraya kadar sorunsuz gittim ama ankaranın girişinde arabanın sadece 3 ile 4 . vitesi çalışmaya başladı vites sağa sola boştaymış gibi oynuyor neyse iftar saati olduğu için tamirci bulamadım 3 ile kalkar 4 ile giderim yavaş yavaş dedim ortalama 150 km öyle gittim arabayı ister istemez biraz bağırttım ankarayı ortalama 80 km geçtim derken araba gitmemeye başladı allahtan yol yardımda almıştım sigortasını yaptırırken yol yardımı aradım geldi ankaraya kadar organize sanayiye yani götürdü o sırada yol yapım işçileri vardı onlar geldi yardımcı olacağımız bişey varmı diye allah razı olsun baktılar ama anlayamadılar adresi nlardan aldım yoksa hayatta bulamazlardı isteyenler için sigorta şirketinin ismini verebilirim ki bunun amacı güzel çalıştıkları içindir yarım saat sonra falan geldi çekici arkadaş ankaraya götürdü bıraktı bende mecburen arabanın içinde yattım sabah usta geldi arabaya baktı ben çok uzun bişey bekliyodum durumu anlattım elini kaputtan içeri soktu parmak kadar uzunlukta iki ucu çukur bir parça çıkardı abi şundan al gel dedi gittim yedek parçacıya elimdeki parçayı verdim yenisini aldım 20lira dedi neyse götürdüm verdim en fazla 5 dakika sonra tamamdır abi dedi dedim bukadarmı ben arabayı iki servise gösterdim bişeyi yok dediler dedim bana sorsan bende aynısını derdim araba güzel ama bu parçalar kolay arıza yapan parça dedğil bakımdada 94 parça kontrolu var ama o kontrole bunlar girmez çok basit bir işlem ama sen kötü yerde kaldığın için olay büyümüş dedi neyse araba oldu istanbula geldim ara ara 130 ları geçtim kendi servisime götürdüm onada gösterdim adam yağını suyunu vs değiştirmiş ama kendi servisimde kayıt tutturduğum için özel servis bu arada onlarada değşin dedim bide genel bakımını yaptırdım oda okey dedi bakalım 10.000 km görmek istemiyorum seni dedi inşallah dedim:) şu anda hiçbir sıkıntı yok ha bu arada yakıt durumunu söyleyeyim doğal olarak bu anlattıklarım yüzünden tam anlayamadım ama şu anda mazot göstergesi tam kırmızının üstünde 890 km yol geldim depodakide bi 100km daha götürür bunun 85 km istanbul içi 30 km sırf gaz fren hesabı ben yapamadım yapabilen varsa hesaplasın:) bence yakıt durumu çok iyi düşündüğümdende iyi çıktı yorumlar var ise dinlemeye hazırım:))
quote:
Orijinalden alıntı: cheetlack
quote:
Orijinalden alıntı: chnbs
quote:
Orijinalden alıntı: cheetlack
arkadaşlar inşallah pazartesinden itibaren bende xsara dizel sahibi olacağım araç kayseride kayseride arkadaşımın kardeşi servisde çalıştığı için onu yönlendirdim araca baktı içi dışı gayet temiz güzel bir araba dedi braz öncede sahibi ile konuştum kaporo göndereyim dedim abi sözüne güveniyorum dedi ilanı kaldırırım dedi tamam ozaman şu saatten sonra araba benim pazartesi sabahı teslim almaya geliyorum dedim 15.400 e anlaştık pazarlığı bitirdik bakalım kayseri den sürerek gelicem yakıt durumu acaip merak ettiğim bir konu isterseniz yakıt nekadar gitti o konuda bilgi verebilirim:))
Mavi araç?
Hayırlı olsun hocam.Kayseri'de hangi servislere gösterdiniz?
saolasın arkadaşım bi arkadaşımın kardeşi yetkili ford servisi idi o baktı bide citroen özel servisi vardı ama bidaha gelmem diye inan hiiçç dikkat etmedim yani ismi bile aklımda değil ama organize sanayinin içinde istersen öğrenebilirim ama?
quote:
Orijinalden alıntı: cheetlack
saolasın arkadaşım bi arkadaşımın kardeşi yetkili ford servisi idi o baktı bide citroen özel servisi vardı ama bidaha gelmem diye inan hiiçç dikkat etmedim yani ismi bile aklımda değil ama organize sanayinin içinde istersen öğrenebilirim ama?
Yok hocam sağ olasın.Yakınında benzinlik var mıydı onu söyleseniz yeter.
senin dediğin yer iller otomotivmiş orası değil onu öğrendim en azından:)
quote:
Orijinalden alıntı: cheetlack
senin dediğin yer iller otomotivmiş orası değil onu öğrendim en azından:)