Şimdi Ara

Xsara genel sohbet ve Sorunları çözme alanı (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
862
Cevap
20
Favori
171.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    quote:

    Orijinalden alıntı: korty06

    ya aslında benim merak ettiğim iki nokta var bilenler ceveplarsa çok sevineceğim şuan almayı düşünüyorum ama bir söylenti var xsaralar dayanıksız arabalarmı kazalarda felan hemen pertemi çıkıyorlar bu söylentilerden dolayı hondaya kayıyor aklım birde yedek parça ve servis ankarada bu işi hakkıyla yapan kimvar birde honda ile karşılaştırıldığında yedek parça çokmu farkvar yoksa şehir efsanesimi


    citroenin en sağlam aracıdır benim aracım şuan 156 bin kmde alalı 8 ay oldu 200 tl kadar masraf yaptım! usta değişen parçaların ilk defa değiştiğini söyleyince şaşırdım) yedek parçası servislerde çok pahalı ama dışarıda çok daha ucuz! mesela benim aracımın sol arka porye bilyesinden ses geliyordu bu parçanın servisteki fiyatı 130 tl ispanya malı ben dışarıda aynı parçayı 70 tlye buldum fakat japon malı olan porye bilyesini 45 tlye aldım bende daha önce symbol vardı onun yedek parça fiyatlarıyla hemen hemen aynı yedek parça fiyatları... aracı alırsan yedek parça konusunda yardımcı olabilirim...

    bu aracın en kötü yanı lastik ebatları 195/55/15 olduğu için çok çok pahalı birde araç 1250 kg ve 68 bg (dizel) çokkkk hantal haberin olsun...


    Kumholarla mutluyuz hocam,fiyatları da uygun. Tahmin edilenden daha iyi gidiyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: recimiller

    merhaba arkadaşlar şu linkdeki aracı almak üzereyim sizce nasılhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-orjinal-tertemiz-xsara2-51251284/detay/ 14500 e anlaştık sizden tek sorum direksiyon biraz sert acaba hepsimi böyle yoksa pompa falanmı arızalı fiyat konusuna takılmayın aldığım şahıs kankim onun için bu fiyata verdi yoksa 17000 den aşagı hayatta vermaz


    Hocam son nesil araçlar kadar yumuşak değil.Eğer araç üzerinde orijinal ebatlardaki lastikleri varsa bir problem olacağını zannetmiyorum.Yine de ustanıza gösterin tabi,sağa-sola çevirip dinleyin herhangi bir cızırtı falan var mı bakın.Alırsanız da şimdiden hayırlı olsun diyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara

    Benzinli xsaradan dizel xsaraya geçmiş bulunuyorum aracım 2005 model çalıştırmada abs ışığı yanmıyor, merak ettiğim konu şu xsara 1.4hdi larda abs opsiyonelmiydi standartmıydı ?

    Hocam 2005 modellerde abs standart asr opsiyonel olması lazım.Şasi no ile servisten aracınızın donanım bilgisini bir sorgulatın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnbs -- 14 Haziran 2011; 18:04:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    quote:

    Orijinalden alıntı: korty06

    ya aslında benim merak ettiğim iki nokta var bilenler ceveplarsa çok sevineceğim şuan almayı düşünüyorum ama bir söylenti var xsaralar dayanıksız arabalarmı kazalarda felan hemen pertemi çıkıyorlar bu söylentilerden dolayı hondaya kayıyor aklım birde yedek parça ve servis ankarada bu işi hakkıyla yapan kimvar birde honda ile karşılaştırıldığında yedek parça çokmu farkvar yoksa şehir efsanesimi


    citroenin en sağlam aracıdır benim aracım şuan 156 bin kmde alalı 8 ay oldu 200 tl kadar masraf yaptım! usta değişen parçaların ilk defa değiştiğini söyleyince şaşırdım) yedek parçası servislerde çok pahalı ama dışarıda çok daha ucuz! mesela benim aracımın sol arka porye bilyesinden ses geliyordu bu parçanın servisteki fiyatı 130 tl ispanya malı ben dışarıda aynı parçayı 70 tlye buldum fakat japon malı olan porye bilyesini 45 tlye aldım bende daha önce symbol vardı onun yedek parça fiyatlarıyla hemen hemen aynı yedek parça fiyatları... aracı alırsan yedek parça konusunda yardımcı olabilirim...

    bu aracın en kötü yanı lastik ebatları 195/55/15 olduğu için çok çok pahalı birde araç 1250 kg ve 68 bg (dizel) çokkkk hantal haberin olsun...


    Kumholarla mutluyuz hocam,fiyatları da uygun. Tahmin edilenden daha iyi gidiyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: recimiller

    merhaba arkadaşlar şu linkdeki aracı almak üzereyim sizce nasılhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-orjinal-tertemiz-xsara2-51251284/detay/ 14500 e anlaştık sizden tek sorum direksiyon biraz sert acaba hepsimi böyle yoksa pompa falanmı arızalı fiyat konusuna takılmayın aldığım şahıs kankim onun için bu fiyata verdi yoksa 17000 den aşagı hayatta vermaz


    Hocam son nesil araçlar kadar yumuşak değil.Eğer araç üzerinde orijinal ebatlardaki lastikleri varsa bir problem olacağını zannetmiyorum.Yine de ustanıza gösterin tabi,sağa-sola çevirip dinleyin herhangi bir cızırtı falan var mı bakın.Alırsanız da şimdiden hayırlı olsun diyelim.

    cevabınız için çok teşekkür ederim bugün aracı aldım severek kullanmaya başladım hele orjinal sanruf on numara direksiyona gelince insan kullandıkca alışıyor lastik ebadları nedir acaba şu anda üzerinde 195*55*15 lastikler var birde şunu sormak istiyorum avrupa yakası gazi osman paşa veya yakın civarında bildiyiniz bir sitroenci varmı trıger ve baskı işine girmem gerekiyor servisle dışarda fiyat farkı çokmu acaba hayırlı akşamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recimiller


    quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    quote:

    Orijinalden alıntı: korty06

    ya aslında benim merak ettiğim iki nokta var bilenler ceveplarsa çok sevineceğim şuan almayı düşünüyorum ama bir söylenti var xsaralar dayanıksız arabalarmı kazalarda felan hemen pertemi çıkıyorlar bu söylentilerden dolayı hondaya kayıyor aklım birde yedek parça ve servis ankarada bu işi hakkıyla yapan kimvar birde honda ile karşılaştırıldığında yedek parça çokmu farkvar yoksa şehir efsanesimi


    citroenin en sağlam aracıdır benim aracım şuan 156 bin kmde alalı 8 ay oldu 200 tl kadar masraf yaptım! usta değişen parçaların ilk defa değiştiğini söyleyince şaşırdım) yedek parçası servislerde çok pahalı ama dışarıda çok daha ucuz! mesela benim aracımın sol arka porye bilyesinden ses geliyordu bu parçanın servisteki fiyatı 130 tl ispanya malı ben dışarıda aynı parçayı 70 tlye buldum fakat japon malı olan porye bilyesini 45 tlye aldım bende daha önce symbol vardı onun yedek parça fiyatlarıyla hemen hemen aynı yedek parça fiyatları... aracı alırsan yedek parça konusunda yardımcı olabilirim...

    bu aracın en kötü yanı lastik ebatları 195/55/15 olduğu için çok çok pahalı birde araç 1250 kg ve 68 bg (dizel) çokkkk hantal haberin olsun...


    Kumholarla mutluyuz hocam,fiyatları da uygun. Tahmin edilenden daha iyi gidiyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: recimiller

    merhaba arkadaşlar şu linkdeki aracı almak üzereyim sizce nasılhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-orjinal-tertemiz-xsara2-51251284/detay/ 14500 e anlaştık sizden tek sorum direksiyon biraz sert acaba hepsimi böyle yoksa pompa falanmı arızalı fiyat konusuna takılmayın aldığım şahıs kankim onun için bu fiyata verdi yoksa 17000 den aşagı hayatta vermaz


    Hocam son nesil araçlar kadar yumuşak değil.Eğer araç üzerinde orijinal ebatlardaki lastikleri varsa bir problem olacağını zannetmiyorum.Yine de ustanıza gösterin tabi,sağa-sola çevirip dinleyin herhangi bir cızırtı falan var mı bakın.Alırsanız da şimdiden hayırlı olsun diyelim.

    cevabınız için çok teşekkür ederim bugün aracı aldım severek kullanmaya başladım hele orjinal sanruf on numara direksiyona gelince insan kullandıkca alışıyor lastik ebadları nedir acaba şu anda üzerinde 195*55*15 lastikler var birde şunu sormak istiyorum avrupa yakası gazi osman paşa veya yakın civarında bildiyiniz bir sitroenci varmı trıger ve baskı işine girmem gerekiyor servisle dışarda fiyat farkı çokmu acaba hayırlı akşamlar

    Orijinali 195/55/15'tir. Hocam yerini bilmiyorum ama "Lion Servis" diye bir yer olması lazım.Gidenler memnunlardı.




  • çok sağolun dadiyiniz servisi bulmaya çalışacağım
  • 2004 dizel xsara var 1 yıldır arac bende faydası olur diye goruslerimi yazayım

    yol tutuş gerçekten çok iyi ki ben çok öenm veririrm yol tutuşa suana kadar 1 kez yag su filtre vs değişti hiç sorun yaşamadım

    1,4 dizel olmasına ragmen turbosu çok etkili 2000 devirden sonra sırtınızı hafiften yapıştırır koltuga

    kliması iyi sayılır

    ses yalıtımı ve konforu c sınıfı için ciddi derecede iyi

    ben alırken benzinli alacaktım ama dizel surdukten sonra dizel aldım iyiki de almısım 50 tl mazotla ş.içi 270/280 km gidiyorum daha ne olsun yakıtı muazzam

    soruları olan olursa cevaplandırırm

    şahsi goruslerimdir..
  • 195 60 15 lastik kullanmanın zararı varmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara

    195 60 15 lastik kullanmanın zararı varmıdır?

    Hocam bu ölçüyü siz istediğiniz için mi soruyorsunuz yoksa 55 yanakların fiyatından dolayı mı?Eğer fiyat sebebiyle ise uygun fiyatlı lastikler mevcut.Zararı var mıdır bilemiyorum ama orijinal ölçüden şaşmasanız iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara

    195 60 15 lastik kullanmanın zararı varmıdır?

    Hocam bu ölçüyü siz istediğiniz için mi soruyorsunuz yoksa 55 yanakların fiyatından dolayı mı?Eğer fiyat sebebiyle ise uygun fiyatlı lastikler mevcut.Zararı var mıdır bilemiyorum ama orijinal ölçüden şaşmasanız iyi olur.


    Yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim. Aracımın üstünde bulunan lastikler şuanda bu ölçülerde önceki sahibi sanırım daha ucuz olduğu için almış ama arka torsiyonun bozulmasına katkısı varmıdır diye merak ettim son birkaç gündür lastik sürtmesi varda :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara


    quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara

    195 60 15 lastik kullanmanın zararı varmıdır?

    Hocam bu ölçüyü siz istediğiniz için mi soruyorsunuz yoksa 55 yanakların fiyatından dolayı mı?Eğer fiyat sebebiyle ise uygun fiyatlı lastikler mevcut.Zararı var mıdır bilemiyorum ama orijinal ölçüden şaşmasanız iyi olur.


    Yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim. Aracımın üstünde bulunan lastikler şuanda bu ölçülerde önceki sahibi sanırım daha ucuz olduğu için almış ama arka torsiyonun bozulmasına katkısı varmıdır diye merak ettim son birkaç gündür lastik sürtmesi varda :(

    Rica ederim.Etkisi olabilir tam bilmiyorum;ama sadece lastiğe bağlamak da doğru olmaz kanımca.Çünkü fazlaca farklı ebat bir değil.Kullanım da buna etki etmiş olabilir.Ustanıza danışmanızda fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara


    quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara

    195 60 15 lastik kullanmanın zararı varmıdır?

    Hocam bu ölçüyü siz istediğiniz için mi soruyorsunuz yoksa 55 yanakların fiyatından dolayı mı?Eğer fiyat sebebiyle ise uygun fiyatlı lastikler mevcut.Zararı var mıdır bilemiyorum ama orijinal ölçüden şaşmasanız iyi olur.


    Yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim. Aracımın üstünde bulunan lastikler şuanda bu ölçülerde önceki sahibi sanırım daha ucuz olduğu için almış ama arka torsiyonun bozulmasına katkısı varmıdır diye merak ettim son birkaç gündür lastik sürtmesi varda :(

    Rica ederim.Etkisi olabilir tam bilmiyorum;ama sadece lastiğe bağlamak da doğru olmaz kanımca.Çünkü fazlaca farklı ebat bir değil.Kullanım da buna etki etmiş olabilir.Ustanıza danışmanızda fayda var.



    Neyse olan oldu çok sağolun lastikler değiştirirkende 55 yanak alırım içim rahat olsun. :)




  • Buda benimki

     Xsara genel sohbet ve Sorunları çözme alanı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent2208

    Buda benimki

     Xsara genel sohbet ve Sorunları çözme alanı



    Aracınız çok güzelmiş Allah kaza bela vermesin. :D Renkleride aynıymış araçlarımızın bu arada sol far bi tuhaf duruyor kaput kaymış gibi photoshop müdahalesimi var yoksa fotoğrafta... :D




  • xsara II Orjinal cd çalarını satan varsa, pm atarsa sevinirim. :)
  • 6 senedir 99 xsara break 1.9 td kullanıyorum. Bu kasadan benimki haricinde de hiç görmedim.

     Xsara genel sohbet ve Sorunları çözme alanı



    Yıllardır tüm nazımı çekti ve bana bir turbo bir motor :) yaptırarak, arada bir ön takım vs işine girerek bugünlere kadar geldi.

    Şimdi gelelim şu anki sorunlarıma,

    Geçen hafta lastiğin yüklüyken şaseye ciddi oranda sürtmesi ile beni şehirlerarası yolda bıraktı. Küçük lastik takarak yola devam ettim, ancak o lastik de patlayınca istepnem de büyük olunca iyice delirtti. 200 km öteden yardım çağırıp yükleri başka arabaya aktarmak zorunda kaldım. Ustama gittiğimde torsiyonun dağıldığını öğrendim ve full kit torsiyon, torna vs 600 lira masraf açtı. Dün servisten aldım arabayı. Bugün ise önce düz yolda giderken birden araba yığıldı, gaz versem de gitmedi, sonra topladı kendini, ardından sağ arka tekerden balata kokusu geldiğini hissettim. durdum, el freni sertleşmişti. Acaba balata yapışık mı kaldı diye boşta iteledim, araba gidiyordu. Ama el freni aşırı sert ve ilk tırnağa bile ulaşmıyordu, yani biraz daha zorlasam tel elimde kalacak hissi uyandırdı. Ayrıca torsiyon yapılmadan önce arabanın arkası daha aşağıdaydı, şimdi epey yukarı kalkmış durumda. Ama küçücük tümseğe bile girsem lak lak şeklinde arkadan ses gelir olmuş. Ufak tefek sesler geliyordu arkadan ama bu kadar zıplamıyordu arka ve yine bu kadar ses yapmıyordu. Ustaya gitmeden önce sizlere sormak istiyorum, birşeyleri yanlış mı yapmışlar?? Yani ustaya kızayım mı, yoksa olağan şeyler mi?

    Bir de, bu yığılma o yığılma mıdır bilmiyorum ama, özellikle arabayı çalıştırdıktan sonraki ilk bir kaç kilometrede araba gücünü bir türlü toplayamıyor. Ama uzun süre devirli kullandığımda, örneğin uzun yolda araba kendine geliyor. Arabanın bu yığılmasına usta başta turbo devirden düşmüş demişti, ancak arab abirkaç gün onda kalınca ve aracı kullanınca bu defa sorun turboda değil, mazot filtresi olabilir, yağ değişiminde onu da değiştiririz dedi. Bu semptomlar mazot filtresi kaynaklı olabilir mi? Yoksa daha ciddi bir durum sözkonusu olabilir mi?

    Beni 100.000 kilometre sırtında taşıyan (120.000'de almıştım 180.000'de motor yaptım, 215.000'de şimdi) kızımdan yakında mecburiyetten ayrılacağım, var olan arızalarını giderip o şekilde satışa koymak ve mahçup olmamak istiyorum. (iş icabı uygun bir arazi aracı almam gerekiyor.) Bu kasa piyasada hiç olmadığı için de fiyat olayını da bilmiyorum. Araba abs-klima vs herşey full. Devasa bagajı ve koklayan yakıt tüketimiyle, kullanıma göre 1 depoyla 950-1050 km arası yol gidiyor, aslında hiç de ayrılmak istemeyeceğim bir araç ama hayat işte, kızımı arazi ihtiyaçları nedeniyle gelin etmem lazım :) (orjinal boyası ufak tefek çizikler var ama boyatmadım oralarıi orjinalde satayım diye düşündüm). Kazası yok gibi, yani kayıtlarda var ama benim tank hangi arabaya çarpsa, diğer araba dağılıyor bizimkinde en fazla plakalık falan kırılıyor :P, hasarı yok yani. Özetle bu araba ne kadara satılmalı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CarpeNoctem -- 18 Temmuz 2011; 0:17:12 >




  • arkadaşım selamlar öncelikle geçmiş olsun diyorum ve çok şükür cana bişey gelmemiş aracının arızası konusunda bişey diyemem ama fiyat konusunda aracının temizliğine bağlı tabi ve ilk defa gördüğüm bir model olması açısından ki kilometreside yüksek tamamen takmini rakamlar ile konuşuyorum ortalama 10.000 ile 11.000 gibi rakamlar olabilir ki bunun üstü zor anladığım kadarı ile aracın kısmen boyada istiyor doğal olarak masraflıdır en fazla satabileceğin fiyat budur ama tekrardan diyorum tamamen tahmini;)
  • Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Piyasada hiç olmayan bir kasayı satmak cidden zor bir süreçmiş. Bu anlamda farklı tahminler de gelirse en azından ben de malımın ne olduğunu aşağı yukarı öğrenmiş olurum.

    Cana gelmemesi konusunda çok haklısınız. 90 km/h hızla ilerlerken lastiğin tellerinin dışarı çıkması ve ilginç şekilde lastiğin hava kaçırmadan dışının parçalanması garip bir tecrübe idi. Tel arka tarafta her dönüşte korumaya ve şaseye çarptı ve korkunç bir gürültü yaptı, ayrıca araba zıplyarak ilerledi. Direksiyon hakimiyeti oldukça zordu, neyse ki böyle zamanlarda ortaya çıkan soğunkanlılığım ile daha büyük bir hendikap olmadan aracı durdurmayı başardım. Arabanın o anki yalpalamasını net şekilde arka koltuktan gören ablam bile, o aracı bu şekilde durdurmak herkesin harcı değildir, tebrike derim, canımızı kurtardın minvalinde sözler söyledi. (ki iki de küçük yeğen arka koltuktaydı) Lastikçi bile lastiğe akıl sır erdiremedi. Bunca yıllık lastikçiyim böyle şey görmedim dedi. Düşünün lastiğin tüm teller dışarı fırtmış, dış yüzeyi sıyırmış atmış, ama hava da kaçırmıyor.

    Yarın servise götüreceğim artık aracı, bugün usta ile konuştum. Araba kapının önünde yatıyordu, bakalım torsiyon tamirinden sonra çıkan sıkıntılar neler olacak. Onları da toparlarsak kız gibi olacak yeniden :)

    Bu arada sizce 215.000 km 11 yaşında motoru da yapılmış bir dizel için çok mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CarpeNoctem -- 18 Temmuz 2011; 23:47:41 >




  • arkadaşım yaşadıklarını gözümün önünde canlandırıyorumda allah korumuş diğer arkadaşlarda yorumlarnda bilgilendirici olurlarda daha iyi olur bana benim kişisel görüşüm ve paylaşımdaki bilgilerime dayanarak yapılmış dizel motordan randıman alınamadığıdır onun için sıfır yapılmış dizel yerine 150.000 de bir dizel almayı tercih ederim duymak istediklerini sözlemiyorum sanırım ama üzgünüm düşüncem bu
  • Yoo rica ederim. Sadece benzinliden daha fazla eder diye umuyordum, aşağı yukarı denk fiyatlarda oluyormuş. :) Yoksa tahmininiz benim için oldukça değerli. Haliyle herkes kendi aracının daha fazla edeceğini umar. Bu anlamda duymak istediklerimi söylemediğiniz gerçek değil, bilakis vakit ayırarak fikir edinmeme vesile oldunuz, teşekkür ederim.
  • 1999 model xsara kapı fitillerini nerden bulabilirim
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.