Bildirim
Yakıt bitene kadar sürersek ne olur?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Benim bitmişti bişey olmuyo göstergeler de ışıkların hepsi yandı araba stop etti sağa çektim benzinlikten 3-4 litre kadar benzin aldım bidona doldurdum tek marş da çalıştı ama ilk başta rolanti bozukluğu oldu biraz
Pompacıya hava yapar mı diye sormuştum hava dizel de yapar benzinli araba da sorun olmaz demişti olmadı da
Araç 2013 fiestaydı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir iki öksürür sonra durur. Benzin ya da dizel farketmez yakıt koyduğunda tekrar çalışır. Hava falan yapmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunı alışkanlık haline getiren sürücü Yakıt pompasını eline alır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizelde hava yapabilir. Benzinlide yapmaz. Benzin motora ulaşıncaya kadar marşa basarsınız. Burdaki asıl sıkıntı depo bitene kadar kullanırsanız deponun dibinde biriken ne kadar tortu varsa hepsini çekersiniz. Filtre tuttuğunu tutar. Bu yüzden çeyrek deponun altına binilmemesi taraftarıyım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vadamama -- 27 Kasım 2017; 22:13:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motor ustaları ceyrek deponun altına düşürme diyor
Turbo dizel bir aracta hele
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yakıt bitene kadar sürdüm. İbre sıfırın altına geldikten sonra 30 km daha gidiyor yedek depo ile fakat yakıtı sonuna kadar tüketmek motora zarar verebilir. Ayrıca depo yakıttan ötürü kirlenmiş olabilir benzin filtresinden geçen kirleri motora iletmiş olursunuz. Her türlü zararlıdır anlayacağınız. Acil durumlar dışında depoyu tam bitirmeyiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizellerde yakıt biterse hava yapma olayı var, hatta kaputun altında havayı sistemden atmak için ufak bir el pompası bile vardır. Yeni nesil arabalarda durum nedir onu bilmiyorum.
Benzinlilerde başıma daha önce geldi, benzin bitmedi ama yakıt sistemindeki basıncı atmak için araba çalışırken pompanın sigortasını söktüm. 5 saniye kadar çalışıp hırlaya hırlaya stop etti. Benzin pompası ve filtresini değiştirdim, sonrasında kontak 2 konumundayken 4-5 saniye bekleyip (bu sırada pompa yakıt sistemine benzini basıp çalışmaya hazır hale getiriyor) marşa bastım, tek seferde çalıştı. -
Dizel hava yapıyor.
Benzin doldur devam et diyor.
yeni nesil dizellerde durum değişti mi bilmiyorum ama eskiden böyleydi, 10-20 sene önce... -
Araba hemen stop etmez. Tekler. Sana stop etmen için 30 sn kadar süre verir. O durumda sente atlaması için boşa al suzuldugu yere kadar..baktin yemior, çek sağa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bitmeye yakın yakıt çeker ve araç gaz keser sonra gazı biraz açarsın ve en fazla 1-2 km daha gidersin.Sonra elde bidon doğru istasyon.
Ben genelde 3 çeyrek olunca depo füllerim en azından daha sağlıklı. -
Ne benzin ne düzel hiç yaşamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben sürdüm araba duruyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bitmiyor diyorlar -
Benzini bilmem lpg de araç çekişten dusuyor dip gazla 2500 deviri gecmiyor sonra alarm veriyor ötüyor 30 saniye sonra gaza sonuna kadar basınca tekliyor kesiciye girmis gibi ileri geri yapıyor hafif ve devamlı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gaz yemiyor sağa çekebilirsen çektin sonra durunca stop. -
Yakıt bitene kadar 2 defa sürdüm anlatıyım aynı yaşadıklarımı birebir yaşarsın %90 ihtimal.
Önce gaza bastığın gibi seyrederken bi anda basmıyomuş gibi veyahut ayağını gazdan çekmiş hissi verir araba gitmemeye başlar
Bi bakarsın rölantiye düşer devir rölantide ise bolca titreşimli oynak bi durum seyreder
Gaza basarsın şöyle hafif bi devir artar ama araba boğulur anında devir 500 lerde stop etmeye yakın seyreder.
Stop ettikten sonra marş basarsın biraz geç alır çalışsa bile titreşimli stop edicekmiş gibi motor çalışır 2-3 stop eder bu sefer marş bastığında hiç almaz sadece marş motoru döner.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kısa ve net cevap ;
Yolda kalırız -
araba durur ne olsun.
(benzin deposunun dibindeki tüm biriken artıklar yakıt pompasını tıkar arızaya yol açabilir)
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Yakıt emme ağzı depo dibinden biraz yüksekte olur ya da altta olur ama pisliğin/suyun/havanın emilmesini engelleyen bariyer/vorteks plakaları olur her iki durumda da. Gelen pislik filtrede tutulur ve depoyu dibine kadar bitirdiyseniz ilk fırsatta filtreyi değiştirmekte fayda var,ucuz bir şey.
Hilux ta yakıt pompası üzerinde elle çalıştırılan küçük bir mekanizma var havayı atmak için. Gelişmiş dizel arabalarda bu sorunu çözmüşlerdir eminim, yoksa Mercedees, BMW sürücüsü yakıt bittikten sonra doldurduktan sonra havayı atmakla uğraşırsa kafasına çalar arabayı üreticinin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pej -- 28 Kasım 2017; 12:18:42 >
Ben sürdüm araba duruyor.
|
Bunı alışkanlık haline getiren sürücü Yakıt pompasını eline alır
|
Dizelde hava yapabilir. Benzinlide yapmaz. Benzin motora ulaşıncaya kadar marşa basarsınız. Burdaki asıl sıkıntı depo bitene kadar kullanırsanız deponun dibinde biriken ne kadar tortu varsa hepsini çekersiniz. Filtre tuttuğunu tutar. Bu yüzden çeyrek deponun altına binilmemesi taraftarıyım.
|
Kısa ve net cevap ;
Yolda kalırız |
Benzer içerikler
- barum lastik yorum
- kargo"ya araç kiralama yorumlar
- intercooler yağ kaçağı
- kormoran lastik yorumları
- hyundai ix35 neden tutulmadı
- togg 4x4 ne zaman çıkacak
- 1.3 tce kaç silindir
- toyota c-hr hybrid fiyat
- superb fiyat listesi
- toyota hilux 2025
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X