Şimdi Ara

Yaklaşık 2 saat önceki kaza! Araba takla attı.(Linea içerir) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
3.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Fiat isterse en güvenli araç olsun farkeder mi ???????????????????
    Kazanın oluş şekli ve hızı dünyanın en güvenli arabasını bile ezer geçer...
  • Ucuz atlatmış. Tabi emniyet kemerinin sayesinde.
  • Madem yeterince güvenli Fiat neden yollamıyor ncap'e Lineayi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mekanikizm

    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    Yaklasik 1 sene kadar once bi gun baslarina bir gelicek ama hayirlisi artik dedigim 2 tane serseri yanlarinda 2 tane kizla kafalari da bir milyonken gecmisler direksiyona benim kuzenimin Golf6 sinin direksiyonunda 120 ile guc bela dondugum viraja Lineayla 160la girmisler tabi sonuc kacinilmaz. Kac takla attiklarini bilen yok. Arkada oturan kizlarin 2si de kaza aninda hayatini kaybetmis, erkeklerden birisi (yolcu koltugunda oturani) 1 hafta kadar yogun bakimda kaldiktan sonra hayatini kaybetmis, surucu de 2 hafta kadar yogun bakimda kalmis ancak olmemisti. Tabi sonradan ailesi memleketten kacirmisti cocugu olenlerin ailesi vurmasin diye.(Olay Karadenizde olunca boyle oluyor tabi) Arac ayni arac kaza farkli sonuclar cok cok farkli. Altinizdaki arac ne olursa olsun sasisi ne kadar guclu olursa olsun Ncap ten kac yildiz alirsa alsin hepsinin korumasi bir yere kadar. Boylesi olaylari anlatmak hos degil ama bunlari bilip ders cikarip direksiyona ona gore gecmek lazim.

    Edit: imla.

    Hepsinde hız faktörü var



    Yine aşırı hız ve alkol






    Bu video buram buram fake kokuyor

    valla herkes fake diyoda, ben bi fake ligini goremedim.fake ise sayet, cok gercekci olmus.carpisma ve patlama




  • Linea euro n-cap testine girse 5 yıldız alacağına eminim.Şüphesi olan varsa aşağıdaki linkte kendine göre üst sınıf olan passatla kafa kafaya çarpışma videosuna bakabilir.Bana göre parasına göre alınabilecek en iyi c sınıfı araç.

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/10806/0/1/iki-arac-kafa-kafaya-carpisti.aspx
  • Emniyet kemeri kurtarmış bence takılı olmasaydı muhtemelen yaşamıyodu şuan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mekanikizm

    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    Yaklasik 1 sene kadar once bi gun baslarina bir gelicek ama hayirlisi artik dedigim 2 tane serseri yanlarinda 2 tane kizla kafalari da bir milyonken gecmisler direksiyona benim kuzenimin Golf6 sinin direksiyonunda 120 ile guc bela dondugum viraja Lineayla 160la girmisler tabi sonuc kacinilmaz. Kac takla attiklarini bilen yok. Arkada oturan kizlarin 2si de kaza aninda hayatini kaybetmis, erkeklerden birisi (yolcu koltugunda oturani) 1 hafta kadar yogun bakimda kaldiktan sonra hayatini kaybetmis, surucu de 2 hafta kadar yogun bakimda kalmis ancak olmemisti. Tabi sonradan ailesi memleketten kacirmisti cocugu olenlerin ailesi vurmasin diye.(Olay Karadenizde olunca boyle oluyor tabi) Arac ayni arac kaza farkli sonuclar cok cok farkli. Altinizdaki arac ne olursa olsun sasisi ne kadar guclu olursa olsun Ncap ten kac yildiz alirsa alsin hepsinin korumasi bir yere kadar. Boylesi olaylari anlatmak hos degil ama bunlari bilip ders cikarip direksiyona ona gore gecmek lazim.

    Edit: imla.

    Hepsinde hız faktörü var



    Yine aşırı hız ve alkol






    Bu video buram buram fake kokuyor

    valla herkes fake diyoda, ben bi fake ligini goremedim.fake ise sayet, cok gercekci olmus.carpisma ve patlama

    anormal olan yer patlama o ne öyle nükleer patlama gibi 80 lerin amerikan dizileri canlandı gözümde




  • Araç lambo da olsa emniyet kemerini takmamış olsaydı şuan hayatta olmasının %1 ihtimali bile yoktu.
    Fiat'a hala at gözlüğü ile bakan arkadaşlar da 2000 model aracı (punto) o yıllarda ncapten 4 yıldız almış markanın aracını değil, 2006 yıldında ncapten 1,5 yıldız alabilmiş markanın aracına güvenle binsinler. A pardon son yılların en süper hiper dehşet vahşet felaket güvenli tek aracına..
  • arac takla attığı halde
    yolcu kabini ezilmemiş ve sağlam duruyor ,
    emniyet kemeri de takılı olduğu için ,yara almadan kurtulmuş sürücü .
    bu arac G punto şasesi üzerine inşa edildi ,
    tahminimce ,euroNcap testine girse 5 yıldız alır ,ayni G punto gibi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    Araç lambo da olsa emniyet kemerini takmamış olsaydı şuan hayatta olmasının %1 ihtimali bile yoktu.
    Fiat'a hala at gözlüğü ile bakan arkadaşlar da 2000 model aracı (punto) o yıllarda ncapten 4 yıldız almış markanın aracını değil, 2006 yıldında ncapten 1,5 yıldız alabilmiş markanın aracına güvenle binsinler. A pardon son yılların en süper hiper dehşet vahşet felaket güvenli tek aracına..


    Bu ne şiddet bu ne celal?! Fiata at gözlüğüyle bakan benim. O bakışı değiştirmek için Fiat alıp binmeliyim, ama öyle bir fırsat çıkmadı karşıma. O zamana kadar da bu gözlüklerle bakmaya devam edeceğim. Senin 2006 yılındaki araca bakış açından ne farkı varsa, ben de o açıdan bakıyorum.

    Başka sorun var mı?

    Hayır, sinir yapmanın ve saldırmanın alemi ne? Ne Fiat almak zorundayım, ne de binmek zorundayım. Ben de kimseyi Kia almaya zorlamıyorum, hatta araç tavsiyesi de yapmam. Neyi ispat etmeye çalıştığını anlamadım.




  • bu kazadan çıkacak en iyi ders

    EMNİYET KEMERİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    Araç lambo da olsa emniyet kemerini takmamış olsaydı şuan hayatta olmasının %1 ihtimali bile yoktu.
    Fiat'a hala at gözlüğü ile bakan arkadaşlar da 2000 model aracı (punto) o yıllarda ncapten 4 yıldız almış markanın aracını değil, 2006 yıldında ncapten 1,5 yıldız alabilmiş markanın aracına güvenle binsinler. A pardon son yılların en süper hiper dehşet vahşet felaket güvenli tek aracına..


    Bu ne şiddet bu ne celal?! Fiata at gözlüğüyle bakan benim. O bakışı değiştirmek için Fiat alıp binmeliyim, ama öyle bir fırsat çıkmadı karşıma. O zamana kadar da bu gözlüklerle bakmaya devam edeceğim. Senin 2006 yılındaki araca bakış açından ne farkı varsa, ben de o açıdan bakıyorum.

    Başka sorun var mı?

    Hayır, sinir yapmanın ve saldırmanın alemi ne? Ne Fiat almak zorundayım, ne de binmek zorundayım. Ben de kimseyi Kia almaya zorlamıyorum, hatta araç tavsiyesi de yapmam. Neyi ispat etmeye çalıştığını anlamadım.

    Kusuruma bakmayın biraz celallenmişim kırdıysam özür dilerim. Söylediklerim sizi hedef almıyordu esasında genel olarak konuştum ama belirtmeyi atlamışım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pachenkov

    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mekanikizm

    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    Yaklasik 1 sene kadar once bi gun baslarina bir gelicek ama hayirlisi artik dedigim 2 tane serseri yanlarinda 2 tane kizla kafalari da bir milyonken gecmisler direksiyona benim kuzenimin Golf6 sinin direksiyonunda 120 ile guc bela dondugum viraja Lineayla 160la girmisler tabi sonuc kacinilmaz. Kac takla attiklarini bilen yok. Arkada oturan kizlarin 2si de kaza aninda hayatini kaybetmis, erkeklerden birisi (yolcu koltugunda oturani) 1 hafta kadar yogun bakimda kaldiktan sonra hayatini kaybetmis, surucu de 2 hafta kadar yogun bakimda kalmis ancak olmemisti. Tabi sonradan ailesi memleketten kacirmisti cocugu olenlerin ailesi vurmasin diye.(Olay Karadenizde olunca boyle oluyor tabi) Arac ayni arac kaza farkli sonuclar cok cok farkli. Altinizdaki arac ne olursa olsun sasisi ne kadar guclu olursa olsun Ncap ten kac yildiz alirsa alsin hepsinin korumasi bir yere kadar. Boylesi olaylari anlatmak hos degil ama bunlari bilip ders cikarip direksiyona ona gore gecmek lazim.

    Edit: imla.

    Hepsinde hız faktörü var



    Yine aşırı hız ve alkol






    Bu video buram buram fake kokuyor

    valla herkes fake diyoda, ben bi fake ligini goremedim.fake ise sayet, cok gercekci olmus.carpisma ve patlama

    anormal olan yer patlama o ne öyle nükleer patlama gibi 80 lerin amerikan dizileri canlandı gözümde

    videoyu defalarca izledim patlama sahnesi enteresan onun haricinde çarpışma kısmı gerçekten muazzam yapılmış eğer fake ise. araçların saniye saniye aldığı hasarlar bile inanılmaz derecede inandırıcı.. sadece 20. saniyede karşıdan gelen araçla 21. saniyede çarpışan araçlar sanki biraz farklı gibi ve yine bu 1 saniyelik süreçte sanki biraz kesinti var sanki karşıdan gelen araç yavaşlayıp daha sonra tekrar hızlanıyor gibi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    Yeni fiat lineaların karoser şasisi tek parça üretiliyor.Bu teknolojiyi volvo kullanıyor.Hatta bunu yapan bir türk ve benim tanıdığım.

    Bu konuyu biraz daha açarmısınız ?

    Anlattığına göre eskiden lineada yaşan alanı denen hani şu hem kaputun takıldığı hemde içerideki insanları koruyan ana şasi.Bir kaç farklı parçadan ve çelikten oluşuyormuş.Bu araştırmış kafayı yormuş volvonun felan sistemlerini.Sonra aynı sistemi hemde çelik olmayan yanlış hatırlamıyorsam titanyumdan oluşturup lineaya tek parça şeklinde adapte etmiş.Fiat yetkileride onaylamış ve gerekli ölçümler maliyet hesaplanıp kullanılmış.Bu sistem içerideki yolcu için iyi ama karşı taraf için??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax



    Yine aşırı hız ve alkol






    Bu gerçek değil.

    Araç sol sis farından darbe alıyor ama iki sis farıda yanmaya devam ediyor.

    Çarptığı direkte eğilme veya zedelenme yok.

    Çarptığı motorda hasar yok.

    Herşeyden önce araç çok bariz cgi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Allons-y -- 1 Haziran 2012; 0:53:25 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.