Şimdi Ara

YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
21.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •  YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER

     YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER

     YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER


    Yamaha yeni jenerasyon maksi scooter’lar konusunda yaptığı geliştirmelerle de motosiklet dünyasına büyük yenilikler kazandırmıştır.

    Geçmiş senelerde üretilen yeni jenerasyon T-MAX,
    X-MAX250 ve YP400 maxi scooter’lar her zaman stilleri, fonksiyonellikleri, kaliteleri ve genel performanslarıyla sınıflarının lideri olmuştur.

    2007 senesinde Yamaha’nın sınırları belirleyen maxi scooter serisi heyecan verici ve zarif X-City ile daha da güçleniyor. Yeni bir dizayn olan X-City şehir içi kullanımı için yeni jenerasyon bir scooter arayan geniş müşteri kitlesine hitap edecektir.

    Yeni, modern görünüm:
    Yeni X-City zarif ve sportif bir görünüşe sahip. Ön kafa kısmına ve farlara bakıldığında kendine has Yamaha karakteri hemen fark ediliyor. Ön çamurluktan arka stop lambasına kadar uzanan yumuşak ve akıcı hatlar X-City’ye elegan ve sofistike bir karakter vermekte.

    Kolay ve konforlu bir scooter:
    Yamaha mühendisleri uzun çalışmalar sonucu X-City’yi konfor, fonksiyonellik ve kullanım kolaylığı açısından sınıfının lideri olacak özelliklerde yarattılar.
    Ayakların konduğu bölümün açısı, yüksekliği, genişliği ve seleyle ön taraf arasındaki mesafe konusunda çok detaylı çalışılarak X-City’nin ergonomik olarak her boyuttaki sürücüye uygun olması sağlandı. Ayrıca ayak koyma yerinin nispeten alçak oluşu, benzer modellere göre X-City sürücüsünün sıkışık trafik kullanımında ayaklarını daha kolay yere koyabilmesine olanak vermektedir.

    X-City’nin üstüne oturan her sürücü bu büyük tekerlekli scooter’ın ne kadar konforlu olduğunu hemen hissedecektir. Her boyutta sürücüye uyan gidon / ayak koyma bölümü / sele oranı, çok rahat bir sürüş pozisyonu ve stressiz sürüş sağlayacak olan ön camın ve grenajın sağladığı çok iyi rüzgar koruması.

    X-City’nin yolcu konforu’da birinci sınıftır. Lüks, kademeli iki kişilik sele ve elcikler, aliminyum ayaklıklarla X-City iki kişilik kullanım içinde ideal bir scooter’dır.


     YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER

     YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER

     YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER


    Malzeme haznesi:
    Yeni, 2007 model X-City’nin dizaynı sırasında kullanışlı bir malzeme taşıma haznesi taralanmasına da önem verildi ve selenin altına özellikle kask ve laptop taşıyabilmek üzere uygun hacimde bir hazne yerleştirildi. Aynı zamanda X-City’de kullanışlı bir eldiven kutusu ve taşıma kancası da bulunmakta.

    Geniş lastikli büyük tekerlekler:
    X-City’nin en önemli özelliklerinden biri de tekerleklerinin ebatlarıdır. Ön tarafta 16”, arka tarafta 15” jantlar kullanılmıştır. Böyle bir büyük tekerlek kombinasyonu bir Yamaha scooter’da ilk defa görülüyor. Bu büyük jantlara, önde 120/70-16, arkada ise 140/70-15 lastikler takıldı ve bu büyük jantları ve geniş lastikleri X-City’ye her tür zeminde muhteşem bir yol tutuş performansı kazandırmaktadır. Ayrıca geniş tekerlekler motosikletin süspansiyonunu rahatlatarak sürücü konforunu özellikle bozuk yollarda oldukca arttırmaktadır.

    Gelişmiş süspansiyon:
    Yamaha maksi scooter’larının süspansiyon performansları çok ünlüdür ve X-City’de de bu kural bozulmadı. X-City’nin ön ve arka süspansiyonu hem şehir içi, hem de uzun yol kullanımında yumuşak ve konforlu bir sürüş sağlayacak şekilde tasarlandı.

    Üstün manevra kabiliyeti:
    Sürücüsünün ilk fark edeceği özellik; X-City’ye binmenin ve inmenin ne kadar kolay olduğudur. Hareket edince, 250cc.’lik X-City’yi kullanmanın ne kadar kolay ve konforlu olduğu ortaya çıkacaktır. Şehir tarfiğine girince de, X-City’nin inanılmaz manevra kabiliyetine ve etkileyici kullanım hafifliğin şahit olacaksınız.

    Güçlü frenler:
    X-City, maksi scooter katagorisinin en teknolojik fren sistemine sahip modellerinden biridir. Ön ve arka tek diskli fren sistemi sürücüye çok güçlü bir frenaj imkanı sağlamaktadır.

    Göstergeler:
    Hoş bir krom panel içine oturtulmuş dijital ve analog göstergeler mavi ışıkla aydınlatılmakta ve sürücü tarafından kolaylıkla okunabilmektedir. Hız göstergesinin içinde yakıt seviye göstergesi, saat, soğutma suyu sıcaklığı uyarı ışığı, flaşör ve far uyarı ışıkları bulunmaktadır.

    Su soğutmalı, 249cc., 4-zamanlı motor:
    Yeni X-City sessiz, temiz çalışan 249cc., su soğutmalı, EU3 emisyon regülasyonuna tamamen uyan bir motora sahiptir. Bu kompakt motor şaseyle çok iyi uyum sağlayacak şekilde tasarlanarak X-City’nin dengesi en üst seviyeye çıkarıldı. Motor 7500 devirde 21 beygir maksimum güç verirken maksimum torku 5800 devirde 2.2 kg-m olarak üretmektedir. Bu gücüyle X-City çok hızlı akselere olarak araç sollamalarda hiç zorlanmamaktadır.

    X-City’nin motoru şehir şartlarına uygun güçlü bir performans verecek şekilde tasarlandı ve bu sebepten makina alçak devirde güçlü tork verecek şekilde ayarlandı.

    Gelişmiş elektronik yakıt enjeksiyon sistemi de yakıt karışımını optimum seviyede düzenleyerek temiz yanma sağlamaktadır. Böylelikle motor gaz kolu hareketine hatasız cevap vermekte, çok iyi yakıt ekonomisi elde edilmekte ve emisyon azaltılmaktadır.

     YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER

     YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER

     YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER

    Teknik Özellikler
    X-CITY

    Motor
    Motor tipi
    Tek silindir, 4 zamanlı,su soğutmalı
    Silindir hacmi
    249 cc
    ÇapXStrok
    69 X 66.8 mm
    Kompresyon oranı
    10 : 1
    Maks. gücü
    21 HP-7.500 devirde
    Maks. Tork
    2.19 kg-m-5.800 devirde
    Yağlama
    Islak karter
    Yakıt sistemi
    Yakıt enjeksiyon
    Debriyaj tipi
    Otomatik santrifüjlü
    Ateşleme
    Elektrikli
    İlk çalıştırma
    Elektrik marşlı
    Vites kutusu
    Otomatik
    Tahrik
    V-Kayışı

    Şase
    Ön süspansiyon
    Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon
    Hareketli ünite
    Ön teker hareket mesafesi
    100 mm.
    Arka teker hareket mesafesi
    105 mm.
    Ön fren
    Tek disk, f 270 mm.
    Arka fren
    Tek disk, f 240 mm.
    Ön lastik
    120/70-16
    Arka lastik
    140/70-15

    Boyutlar
    Boyutlar (UxGxY)
    2.175 x 785 x 1.460 mm.
    Sele yüksekliği
    790 mm.
    İki teker arası mesafe
    1.470 mm.
    Min.Yerden yükseklik
    165 mm.
    Ağırlık
    165 kg.
    Yakıt kapasitesi
    10.5 litre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi proteo -- 23 Nisan 2007; 15:13:30 >







  • manyak bişey ya hayran kaldım ama umarım bi araba boyutunda olmasın e zaten paramız yetse araba alırız.
  • bu model daha gelmedimi? beldeyamada fiyati yokta,bende 250 cc ye gecicem ama once piaggioyu satmam gerek

     YAMAHA X-CİTY 250 HARİKA BİR SCOOTER
  • karizma duruyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KayarakMüdahale -- 29 Nisan 2007; 4:02:51 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.