Şimdi Ara

Yani abone olacaklar, kendinize saygınız varsa Türknet'e geçmeyin.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun bir yazı olacak farkındayım ama içimi dökmek için yazıyorum arkadaşlar.

    Yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. TürkTelekomdan geçtim. Geçişin ilk saatlerinde bile problemle karşılaştım. -forumda konuları mevcut-

    Uzun aralıklarla hiç bir sıkıntı görmeden kullandığım oldu, evet. 1 hafta öncesine kadar 35'lik paket kullanıyordum. Malum şartlardan dolayı evde farkı aktiviteler ve katılmam gereken online derslerin içeriklerinden dolayı paketimi yükselttim. Paket 90 mpbs'e kadar 85₺. Mevcut modemim biraz sıkıntılıydı. Şu dar zamanda gittim modem masrafına girdim ki rahat rahat hızın keyfine varayım. Bir yandan da bu keyfi tam olarak tadamayacağımı biliyordum çünkü saat akşam 8'den sonra bağlantı çöp oluyor.

    Hız testi yapıyorum normal değerler, youtube açıyorum donarak izliyorum. Netflix açıyorum otomatik kaliteden mütevelli görüntü çamur gibi oluyor. Twitch'te yayın izliyorum 5 dakikada bir donuyor. Ama ne hikmetse hız testinde bir anormallik yok. Bu şekilde 2 yıl idare ettim. Ama 4-5 gün öncesinde saçma sapan bir arıza meydana geldi -destek konusunda bulabilirsiniz bir çok kişi erişim sorunu yaşadı- ve bütün düzenimi bozdu.

    Saçma sapan oim destek sistemi ve bot mesajları zaten insanın sinirini hoplatan kısım. Aynı santralde yüzlerce kişi internet hizmeti alamıyorken, bot mesajı yollayarak bizde bir sorun yok, sen bi modemi kontrol et bi aç kapa yap bi üfle modunda mesajlar insanı gerçekten çileden çıkarıyor. Neyse dedim o arızanın olduğu gün belli ki genel bir sıkıntı mevcut bekleyelim dedim. Akşam 5-6 gibi düzelir gibi oldu ve oimden mesaj geldi şu saatler arasında erişim sorunu vardı giremediniz diye. İyi dedim düzelmiştir inşallah. Tabi bu arada internet can çekişmeye devam ediyor. Twitter'dan kendilerine yazıyorum umursamıyorlar.

    Ertesi gün oldu internet normal seyirde. Yine Youtube, Netflix çamurdan hallice ama hızımız çok iyi maşallah Almanya kıskanıyor. Gün içinde tekrar bağlantı gitmeye başladı. Tekrar destek kaydını açtım ve bilin bakalım sorun nerdeymiş ? Modemimdeymiş. Her zamanki bot mesajından gelen cinnetle twitter'da yağdırmaya başladım çünkü cidden problem var ve umurlarında değiliz. Size tavsiyem twitterdan çözüm isteyin çünkü forumdaki gaz alıcı elemana kalırsak ve oim'den gelen bot mesajını beklersek vakit kaybetmiş oluruz.

    Neyse twitterdan da yazdım dediğim gibi yazdıkdan hemen hemen 15 dakika sonra bağlantım normalleşti. Biliyorum ordakilerin bir şey yapmadığını ama oradan yazınca en azından karşımızda kanlı canlı birinin olduğu içimizi rahatlatıyor.

    Fazla uzatmak istemiyorum yeterince uzadı zaten problem hala çözülmedi. Üstüne üstlük hala arıza kaydı açtığımda bir problem yok kardeş sen bi modem ayarına filan bak diye mesaj geliyor. Tamam diyorum belki doğrudur halihazırda yeni modem aldığım için eski modemim de elimin altına. Hemen tak çıkar yapıyorum değişen bir şey yok.

    Bugün gün içinde tekrar tekrar yaşadım aynı problemi ve destek kaydı açtım. Bu sırada oim'de durum offline olarak gözüküyordu. Bilin bakalım ne oldu ? Oim mesaj attı ve sorun modemimdeymiş. Ama sistemlerinde offline gözüküyorum.

    En son bu yazıyı yazdığım saatlerde tekrar bağlantım gider gibi oldu. Hız testi yapayım dedim bilin bakalım ne oldu ? İnternetin yavaşlığından hız testi yapamadım. Sonrası malum zaten bağlantım yine koptu.


    Çok uzun bir yazı oldu kusra bakmayın. Türknet'in içimizi dökeceğimiz problemimizi anlatabileceğimiz bir birimi yok -aslında ararsanız mh bağlanılan numarayı bulursunuz ama ordaki elemanında eğer ki bağlanırsanız yapacağı şey sizin yerinize destek kaydı açıyor derdinizi anlattığınızda hıhı anlıyorum destek kaydı açıyorum demekten başka bir şey bilmiyor- o yüzden buraya yazmak istedim. Fiyat olarak çok iyi, akk olarak mükemmel ama hizmet konusunda çöp arkadaşlar bu firma. O yüzden yeni abonelik düşünüyorsanız, internetinizi değiştirmeyi düşünüyorsanız kendinizi seviyorsanız ve akıl sağlığınızı kaybetmekten korkuyorsanız ciddi manada size tavsiye etmiyorum bu firmayı. 5 gündür yaşattığı problem çileden çıkarttı beni. Ne tuttuğumuz orucun sevabı kaldı ne başka bir şey.

    Bunlar da mükemmel hız testimiz ve modemlerimde(?) sorun olduğunu için teknik bilgiler kısmında online gözükmem: Yani abone olacaklar, kendinize saygınız varsa Türknet'e geçmeyin. Yani abone olacaklar, kendinize saygınız varsa Türknet'e geçmeyin.


    Mavi çizgiye göz atınız: yüksek hız var diye aldanmayın. 2 saniye var, 2 saniye yok. Böyle stabil bir iss(?)
    Yani abone olacaklar, kendinize saygınız varsa Türknet'e geçmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dik Otur -- 5 Mayıs 2020; 1:51:40 >







  • ucuz etin yahnisi yavan oluyor malesef, ben de almam gereken hızı alamıyorum 20 gün uğraştık düzeltmediler altyapıda sorun kaynaklanmadıgı halde bot mesajlar cevap geliyor sadece düzeltmeye çalıştıgım her gün türk telekoma hiç bir sözleri geçmiyor ben bunu anladım 20 günde bir sıkıntı yaşadıgımda türk telekoma geçiş sağlayacağım 3 kuruş az vericez diye rezil oluyoruz
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam. Benim dezavantajım var ev telefonunu aktif olarak kullanıyor bizimkiler. Numara değişmemesi için taşıma yapmamız lazım ama hiç bir servis sağlayıcı taşıma yapamıyor. TT harici telefon aboneliği olan bir iss yok yani.
  • Bu kadar lanet mikrop bi servis sağlayıcı görmedim hafta da 3-4 defa net kopuyo
    Modem arayüzünde internete bağlı ama hiç bir yere giremiyorsunuz wifi den kablolu internetten 2 modem değiştirdim 0 aldım

    Destek kaydı açmaktan utanır oldum çıkıyo salak birisi internetinde sorun yok başka hiç bir yardım yok tek dedikleri bu. 2 yıl ttnet kullandım tamam yavaştı falan ama hiç kopma yaşamadım en ufak sorunda da aradın mı 1 saat içinde teknik ekip kapıya kadar geliyordu. Türknet pişmanlıktır
  • Geçen hafta Turknet'ten TT'ye geçtim. Aynı porttan sadece modeme yeni user/pass girerek devam ettiğim halde ping ve hızda dalgalanma problemim çözüldü. Bursada kendime en yakın servera speedtest.net den yaptığım testte pingim 16 dan 4 e düştü. PUBG avrupa serverlarında oynarken de 78'den 48-50 civarlarına düştü. Ardından port değişikliği istedim bir de ne göreyim. Daha yüksek SNR değerleri . Saha dolabına uzağım 35 mbit tam ucu ucuna alıyordum Turknet'te hatta akşam saatleri modemi resetlersem yoğunluktan 33 ile falan buluşuyodu modem. Şu an stabil 40 mbps alıyorum.

    Zamanında AKN sadece bunlarda yok diye geçmiştim artık o yönden avantajları kalmadı. Ucuz etin yahnisi malesef.

    Tavsiye ederim.

    edit: şunu da ekleyeyim mahallemizde TT'nin 2 katlı bir binası var sadece teknik edip çalışıyor o trafikte gördüğünüz tepelerinde merdivenli beyaz ticari TT araçlarının sabah buluştuğu mekan yani.:) Turknet'liyken oraya gittim kibarca kovmuşlardı ordan arıza kaydı açın biz bakamayız öyle yoğun böyle yoğun vsvs. TT'ye geçtikten sonra aynı kişiler itinayla ilgilendi tek tek sistemden port denendi ayrıca eve ekip yolladılar ertesi sabah bu korona yoğunluğunda bile. Maddi durumunuz elveriyorsa bu firmayla kendinizi daha fazla yıpratmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 5 Mayıs 2020; 3:15:41 >




  • Aptal sürüsüne her gün diyorum ki benim internet hızımda problem yok, bağlantı anlık olarak kopuyor.

    Bir tane bot kafalı çıkıyor diyor ki 15 saattir bağlantınız var bu yüzden destek kaydını kapatıyoruz.

    Destek kaydının kapanmasından 1 saat sonra internet kopuyor. Bu sefer bot kafalı değil de botun kendisi çıkıp internet hızınızda problem var incelenecektir diyor.

    Modem ip almıyor dsl ışığı yanmıyor diyorum, internet hızınız 88 mbps destekliyor diyor.

    Bayadır giremiyorum foruma doğru düzgün. Yoksa her gün bu başlığa bir şeyler yazıp üstte durmasını sağlayacağım.


    Kendilerine göre bağlantınız 15 saat kopmazsa bir sıkıntı yok. 16. Saatte bağlantınız koparsa o zaman iş kötü. Tekrar tekrar arıza kaydı açıp bekleyeceksiniz hazretlerinin keyiflerini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dik Otur -- 18 Mayıs 2020; 0:42:23 >
  • Dik Otur kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Haftalardır herkesle paylaşıyorum zaten.
  • Valla hocam ben hayatimda bu kadar bottan firma gormedim hizim 2 ye indi habire ttnet ekibi gorevlndrildi diyo otomatik bot sorun duzeldigide yok mal gibi bekliyoz
  • Forumu bir açıyorum şikayetlerin çoğu Türknet
  • Dik Otur kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunu detaylı olarak paylaşarak kaydınızın önceliğini ilettim. Gün içerisinde arkadaşlarım işlemleriniz hakkında ara bilgilendirme yapmak için arayacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Baya iyi oldu önceliği iletmeniz. Her gün arıyolar Maşallah! Öncelik belirtmiş haliniz buysa haram olsun bütün aldığınız para.

    Türk Telekom'dan ekip dilenmek yerine arıza kaydının üstünden süre geçmesini bekleyip otomatik olarak arıza kaydını kapatıyorsunuz. Bir halta yaradığınız yok.


    Üstelik geçen haftalarda Türknet tarafından arandığım, ne anlattığını bilmeyen ve sorunumun ne olduğunu kafasında kuramayan bir şahıs yüzünden arıza kayıtlarım artık hız sorunu olarak açılıyor. Ben bağlantı kopuyor dedikçe hızım normal diye bot mesajı alıyorum. Yani abone olacaklar, kendinize saygınız varsa Türknet'e geçmeyin.


    Edit: 1 saat zor dayandı ama sorun yok 15 saat dayanırsa böyle bir sorunum kalmayacak?
    Yani abone olacaklar, kendinize saygınız varsa Türknet'e geçmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dik Otur -- 23 Mayıs 2020; 14:9:54 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.