< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazan1adam -- 15 Ağustos 2020; 12:9:15 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazan1adam -- 15 Ağustos 2020; 12:9:15 > |
Forumda şikayet edenlerin gazını almak için hepsi böyle gelip PM üzerinden halletmek istiyor gizli gizli. Yaptıkları, cözdükleri veya cözücekleri birşey varsa şeffaf olarak yapın da millet görsün. Millenicomun destek hesabı da böyleydi. Hemen gelip "bana pm den bilgilerinizi iletin ilgilenicez" deyip ilgili gibi davranmaya calişiyorlar. Sorunların %95 ini müşteri hizmetleri çözemiyorsa forum hesabı da çözemiyor.
Bu arada linklediğin resim okunmuyor. Tekrar yükle. |
2 ay boyunca 10 farklı çalışan, en üst şikayet merciniz yetkiliniz dahil 3-4 departmana, adım adım bunlar olurken yazıp uyarıp durdum, tüm sorunlara sebep olan süreçleri başından beri ihmalkarca, umursamazca, sahtekarca ve en sonunda da "bunlar oldu en sonunda dımdızlak internetsiz kaldık internet alamıyoruz lütfen müdahale edin" dediğimiz çözüm şikayet hattı yetkilinizden de "kusura bakmayın başka bir şey yapamıyoruz yeni port başvurusu yapın boşa düşünce alabilirsiniz iyi günler" i duymuşken, size telefon numaramı versem ne vermesem ne?
Eğer turknet ceo'su ya da ctosu ilgileniyorsa gizliden dördüncü murat gibi forumla, bence şirkette olan bitenden ve aylardır yıllardır insanların bu tarz şikayetlerinden habersizliğinden istifa etsin, eğer değil ve sadece burada seo hacmi yüksek popüler bir forumda biraz olsun pr ve itibar yönetimi için görevlendirilmiş bir emekçiysen kardeşim, senin yardımcı olabileceğin bir şey yok, 2 aydır kimsenin göz göre göre çözmeyip kapı dışına attığı bir müşterisine bir forum yetkilisi sahip çıkabilecekse zaten vay halinize.. bu daha günlerdir birikmiş işlerimle yığılmış mesai günümde ilk duyurumdu, çok daha temiz anlaşılır bir şekilde hatta özel seo çalışması yapıp nerede turknetten bahsediliyorsa orada biteceğim, youtuber influencer çevrede kim varsa kuşlar uçurtacağım, eli ayağı kısa garibanlara yaptıklarıyla oturan turknet görecek bunları herkese anlatacağım, "sizden daha yüksek merci yok mu siz misiniz turknet müşteri memnuniyet yetkilisi birimi bakın ben ne anlatıyorum siz ne diyorsunuz bu muydu?" dediğim yetkilinizden bile 3 kere 10 saniyelik aynı cümleyi duyup, sessiz bekleyip teşekkür edip kapatmamı bekleyen bir firmada bence siz de çalışıp kendinize ve mesleğinize ihanet etmeyin. |
ulan bilgisayar sisteminizde kayıt numaraları, müşteri numaraları vs. hepsi kayıt altındadır. nasıl ulaşamıyorsun?
demek istiyor ki biz bu süreçte ne bir kayıt aldık ne de sizi salladık ama foruma yazınca marka imajı bok oluyor. bir halt yiyeceğimiz yok ama siz bize yine de numaranızı verin en azından bir şeyler yapıyor gözükelim. ulan sizin gibi firmalar batsın bu ülkede s....r olsun gitsin. 3 kuruşluk faydanız yok bok gibi para istiyorsunuz. |
kardeşim müşteri numaram 1714070, numaramı da vereyim burda ya 545 364 8526 gerçekten çok merak ediyorum ne yapabilirsin? sizin merkeziniz müşteri çözüm şikayet bilmem neniz bile süreci 2 dakika dinleyip, anladım efendim ama boş port yoksa mahallenizde kusura bakmayın size bir şey yapamayız başvuru yapın bekleyin deyip sessizce teşekkür edip kapatmamı bekleyen çapsızlar var, "beyefendi demek öyle bu nasıl bir rezalet adım adım 2 ay, derhal size çözüm sağlayalım turk telekoma kırmızı dilekçe yazalım bir şeyler yapalım durun ne demek" bile yok, yoldan geçerken vodafone a gidip internet bağlar mısınız sorusuna verdiği cevap neyse onu duyuyorsun sanki bu hale siz düşürmediniz gibi, onlardan yetkili isen, bana tüm ispatlı süreçte tüm bu rezaletten haya duyup gerekli gücünüzü isteseniz kullanarak port, hat ve internetimi geri verebilecek misiniz? ben size transfer oldum diye niye gidip hafta aylarca telekom müdürlüğünün kapısında yatacağım "Boş Port Ya Telekom!" diye..
2 ayrı süreç, ikisinde de ilk günden iptal ve mağduriyet, ikisinde de günlerce oyalama mesajlarıyla haberi bile olmayan bir destek ekibi, ikisinde de biz yazdıkça ne oluyor hani 48 saate transfer / arıza giderimi dedikçe aynı alakasız hazır mesajlar, göz göre göre interneti kesilecek bir müşteriye hatsız hizmet vermeye devam etmek, iptal edilince de kusura bakmayın böyle olmuş yeniden başvurun, yeniden başvuruyoruz, aa mahallenizde port yok gidin başvuru yapın boşa düşünce alırsınız iyi günler, bu nedir ya.. bu, hakikaten nedir ya.. |
Hocam çok benzer bir olay benim başıma geldi. Zaten kullanmakta olduğum internet aboneliğimi türknete taşıdım.
3-4 ay sonra internetim kesildi 1-2 hafta çalışma var falan diye internetsiz kaldım. İnternetim geldiğinde 3 megabit hız ile sürekli kopuyordu. Kopma olmasın diye hızı 2 megabite indirdiler. Arıza kaydı açtım geçici bu düzelteceğiz dediler. Düzelmeyince burya yzdım, hemen gizli gizli pm üzerinen konulşım dedi türknet ve sorunu yine çözemedi. Yaklaşık 3-4 ay bu şekilde kullandım interneti. Sonra bu iş çözülmeyecek aboneliği tşıyayım deyince farkettim ki bu ilk arıza ve internet hızımın düşüp kopmaya başlamasının nedeni beni YAPA sistemine geçirmişler. YAPA türknetin kendi alt yapısıymış. Eğer bölgenizde Yapa varsa direk geçiriyorlarmış. Daha kötü internet hizmeti alacak olsanız bile geçiriyorlarmış çünkü türknete daha ucuza geliyormuş. YAPA'ya geçirince benim yıllardır kullandığım internet portum başkasına geçmiş ve boş port kalmamış. Yani türknet habersiz bir şekilde beni kendine mahkum etmiş. Yani Ben de sizin gibi türknet yüzünden yıllardır kullandığım internet portumu kaybettim. Türknetin dandik, 2 megabit internetine mahkum oldum. Neyse ki artık sorunu çözdüm, bir şekilde hattımı taşıdım. Sürekli yalan dolan içindeler. |
Arkadaşım,
İlk gönderimde bu bahsettiğin ilk telefon taşıma sürecini anlattım, böyle özet cümlelerle anlatınca olmuyor, ben de sana bir cümleyle nasıl sarıkamışta 80 bin şehit verdiğimizi yazayım, nedeni nerede neden yok, oluyor mu öyle?.. Haziran 2'sinde size ulaşan evraklarımdan 15'ine kadar tam 3 kere, o da 3-4 gün olup BEN YAZIP DÜRTTÜKÇE dalga geçer gibi aynı mesajı, 48 saat içinde size ulaşıp teyitinizi aldıktan sonra başlatacağız diye, ya da zaten gönderdiğim evrakları hala bana 16'sında mı ne "lütfen güncelleyin de yeniden yapalım" diye yazıp duran teknik desteğiniz yüzünden kaybettim ben kaç yıllık sabit numaramı, kimse aramadı ya, kimse ilgilenmedi, ayıptır zulümdür günlerce sorup durdum hazır metin yapıştırıp iptale düşmüş numaram için önlem almama bile engel oldunuz, ve de bu rezalet bitip yenisi başlıyor! Şunu yazmışsın herkesin de okuyacağı özet durumuma: "Mağduriyet yaşamamanız için arka plansa size tesis sunduk ancak bu sefer şebeke hatası aldık. Bulunduğunuz bölgede uygun port olmaması nedeniyle iptal edildi bilgisi size ulaşmış." YALAN! Tesis değil 60 gün içinde kapanacak köprü bağlantıya düşürmüşsünüz! Bulunduğum bölgede uygun port yok diye değil, yaptığı işi bilmeyen bir firma olduğunuz için 60 gün dolunca kapanmış! Dün Telekom Müdürlüğüne gittim, yaşadıklarımı anlattım, önce öğrendiğimi yani kaçınılmaz sonun neden olduğunu burada HERKESE DUYURMAK İÇİN YAZIYORUM. Siz bana meğer 60 gün ömrü olan ve geçici kullanıma düşen KÖPRÜ SÜRECİNDE İNTERNET VERMİŞSİNİZ. Yani daha yaptığı ve sorumlu olduğu işlemlerden haberi olmayan teknik desteğinizin 17 Hazirana kadar arıyoruz bağlıyoruz çözüyoruz 48 saat bekleyin kopyalayıp yapıştırdığı telefon hattım var ya, 6 Haziran'da zaten iptal olmuştu ya, tam 60 gün sonra 5 Ağustos'ta BU YÜZDEN İPTAL OLMUŞ, DAHA MÜŞTERİNİZE NE VERDİĞİNİZDEN HABERİNİZ YOK, BU ADAMIN İNTERNETİ DENEME PAKETİ GİBİ VERİYORUZ KOPACAK REZİL OLACAK KOMPLE HATTINI İNTERNETİNİ PORTUNU KAYBEDECEK DİYE BIRAK VİZYONU, TEKNİK KAPASİTE BİLGİ YOK, TABİİ Kİ İNTERNETİM PORTUM İPTAL OLUR! Beni 17 Haziran'da kendim de hattımın 11 gün önce iptal olduğunu öğrendiğim günden 5 Ağustos'a kadar 60 GÜNDEN GERİ SAYMAK ÜZERE İPTAL OLACAK BİR KÖPRÜ SÜRECİNDE İNTERNET VERMİŞSİNİZ, BU RESMEN YA KASITLI SAHTEKARLIK, DOLANDIRICILIK, YA DA DAHA BUNLARA HAKİM OLAMAYAN BİR TEKNİK EKİPLE INTERNET SERVİS SAĞLAYICI HİZMETİ VERME, HELE Kİ İPTAL OLUP REZİL OLDUKTAN SONRA ARAŞTIRIP GÖRMENİZE RAĞMEN GİZLEYİP BÖYLE MAVALLAR OKUMA REZALETİNİZDİR, SİZE KİM NASIL GÜVENSİN? 2 ay boyunca internet ve portumu kaybetmeye adım adım yaklaşır günlerim dolarken beni telefon numara ihtiyacım nedeniyle "boş telefon hattı çıksın size telefon vereceğiz" diye beklettiniz, ama bu kadar komik bir şey olamaz ki bundan 9-10 farklı teknik, satış ve çözüm merkezi çalışanınız haberi yok, bilgisi yok, kültürü yok, beni dinleyip dinleyip "durumunuz budur" diyen yok, bilen de rezaletten gizledi ama, gerçek er geç çıkıyor, ne yalın internet için bir bilgi verdiniz, ne de durumu anlatıp bakın durumunuz budur haberiniz olsun ya yalına geçirelim sizi dediniz, böyle elon musk uzaya pikap gönderdiği yıllarda istanbul'da rezil hizmet vermeye ve 2 ay kapanacak interneti satmaya devam ettiniz. Bunu yazmışsın: "Dün ekip arkadaşlarım size ulaşarak yalın internet teklifinde bulunmuş ve sizin de onayınızla satış ekiplerimize bilgi verilmiş. Kararınızı tekrar gözden geçirdiğiniz için teşekkür ederim." Dün değil önceki gün, yani internet hattımı ve portumu da kaybettikten sonra, "beyefendi telefon hattı da boş yok malum yalın verelim yeni abonelikle" diye bulundu, yine ya süreci gizleyerek ya da bilgisi fikri bile olmadan, siz telefon hattı yok olan yerde telefon veremediniz kendi numaramı kaybetmeme sebep olup, port olmayan yerde nasıl yalın verecektiniz? Yalın'ın geçme sebebi bu, yukarıda yeni öğrendiğim detaylarla alakası bile yok.. (: Hele ki matruşka gibi rezalet içinde rezalet hizmetinize yine hatırlatayım, mevcutu iptal edip yeni abonelik açalım size beyefendi diyen teknik ekiplinizi uyardım, bakın port yokmuş çözecek misiniz, hallederiz beyefendi, sonra iptalci aradı iptal ettik, sonra satışçı aradı aa port yok beyefendi veremiyoruz kusura bakmayın bye, yani 3 pasla kapı önüne şutlandık oldu bittiyle.. Her gün yeni bir rezalet öğrenince sizi Allah'a havale ettim, bana yaşadığım durumdan dolayı Telekom müdürlüğünde bir teknik sorumlu yardımcı olacağını söyledi, dün saat 16'da yaptığım başvuru üzerinde bugün sabah 10'da internet bağladılar bana, BAKIN HİZMET NEYMİŞ, SİZİN KENDİ REZALETİNİZE MÜŞTERİNİZE ANCAK OLAN BİTENİ ÖZETLEYİP KAPI DIŞINA SALLADIĞINIZ MÜŞTERİYE, BAŞKASININ PİSLİĞİNDEN MAĞDUR OLAN MÜŞTERİYE SAHİP ÇIKMAKMIŞ, iş saatine vurursan 4 saatte çözdüler işimi sizin 2 ay süründürdüğünüz, şu an internetime kavuştum, ha geldi gelecek diye haftalık 2 haftadır aldığım mobil paket ücretleri 45 lira, eşim bir kere aldı turkcelli 70 lira, 2 ay da bana köprüde kapanmayı bekleyen hizmet verdiniz haram zıkkım olsun başka bir şey demiyorum. |
Ttnet ile taahütüm bitmek üzereyken alternatif taahütsüz firma arayışına girmiştim ama sizin gibi mağdur arkadaşları görünce ben ve 3 ayrı meskendeki arkadaşlarımda dahil ilk olarak Türkneti ELEMİŞTİK... İyikide elemişiz.
|
Ok kib bye turknetdestek
|
Konu sahibinin yazdığı kadar bir de ben yazardım buraya da değmez. Türknet rezil bir firmadır, müşteriyi oyalamak dışında bildikleri biy şey yok. Canlı yayın platformlarında yayıncıların evine gigabit internet bağlayarak pr yaparlar ama bana 16 mbps interneti kesintisiz veremez. Operatör desen yok, uygulama desen kopyala yapıştır cevaplar, telekomu ekipleriyle iletişimdeyiz derler halbuki telekomun bir yerlerine taktığı yoktur. Ağırlığı olmayan, müşteriye gram değer vermeyen kuruluştur.
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi namor -- 13 Ağustos 2020; 18:15:46 > |
|
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bikereismiguzel -- 14 Ağustos 2020; 23:3:2 > |
|
|
|