Şimdi Ara

YILLARDIR KULLANDIĞINIZ TELEFON HAT NUMARA İNTERNET VE PORTUNUZU NASIL KAYBEDERSİNİZ? TURKNET İLE..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
3
Favori
7.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
119 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternet hizmeti almak için mevcut sağlayıcılar içerisinde değerlendirme yapıyorsunuz, mevcut sağlayıcınızdan memnun değilsiniz ya da TURKNET isimli firmanın vaad ettiği sınırsız internet vb. faydalardan etkilendiniz ve bir değerlendireyim dediniz.

    Üstelik İstanbul'un merkezi bir ilçesinde oturup bu süreçten geçen bir tüketici olarak sadece 2 ay içerisinde adım adım, yıllarca kullandığım sırasıyla telefon numaramı, sonra dsl hattımı, sonra internetimi ve en sonunda adresime ait santraldeki portumu nasıl bakkal işletir gibi çalışan bu firmayla rezil bir şekilde kaybettiğimi ve 10 gündür de evden çalışan bir insan olarak başka sağlayıcılardan bile internet başvurusu yapamayacak halde internetsiz kaldığımı, tüm bu süreçte rezil bir şekilde mağdur ve ihmal edilmiş bir müşteriyken de yeni bir aboneymiş gibi ben içeride olan biteni kıçımı yırta yırta izah ederken "beyefendi olan olmuş işte sıraya girin" diye kulağını kapamış bir zihniyetle kapı dışarı sıraya konduğumu size anlatacağım.

    MERAK EDİP OKUMAYA VAKTİ OLMAYAN İÇİN ÖZETİ:
    Telefon numaramla beraber internetimi taşıma başvurusu sonrası,
    İnternetim aktif oldu, telefon hattımda sinyal yok,
    Bir sorun var diye ben dürtünce döndüler ki,
    Evrağınız okunaklı değilmiş tekrar gönderin,
    Gönderdim 48 saate sizi arayıp onay alacağız sonra başvuru tamam,
    5 gün boyunca arayan yok, ben yazınca,
    48 saate sizi arayıp onay alacağız sonra başvuru tamam,
    Yine arayan soran yok, ben yine yazdım,
    48 saate sizi arayıp onay alacağız sonra başvuru tamam,
    Dalga geçer gibi tam 3 kez, sonra meğer öğreniyoruz ki,
    Hiç ilgilenmemişler, Turk Telekomdan teyit ettirdim,
    Hiç bir evrak yüzünden red ettikleri bir başvuru bile görünmüyor,
    Telefon numaramı kaybettim, yenisini verelim dediler,
    Böyle internet vermeye devam ettiler,
    Ve bu internet de kopup duruyor,
    Bununla ilgili arıza kaydına cevapları ise;
    Telefon numaranız iptal oldu ya o yüzden,
    Size telefon verince düzelecek,
    Tam 2 ay böyle kullandım,
    Böyle kullandım çünkü boş hat yok diye onu da veremediler,
    Sonra böyle hizmet alışımın ikinci ayında,
    Birden internetim de kesildi,
    Arıza kaydı bıraktım,
    48 saate çözülecek çözemezsek size derhal arayıp nedeni bilgi verilecek,
    48 saat geçiyor arayan yok, yazıyorsunuz, yine aynı cevap,
    48 saate çözülecek çözemezsek size derhal arayıp nedeni bilgi verilecek,
    Yine çözülen bir internet yok, yine bir hafta olmak üzere yazıyorsunuz,
    Hep teknik ekiplerimiz ilgileniyor takipteyiz mesajları,
    Ortada ilgilendikleri bir teknik müdahale bile yok,
    Çünkü internetimin kesildiği gün zaten kurumsal bir firma gibi baksalar,
    İnternet hizmetimin de iptal edildiğini görecekler,
    Yani tıpkı telefon taşıma hikayem gibi,
    Aynı gün olan bir sorunu ilgilenip tespit etmekten aciz,
    Onun yerine size günlerce yakın takipteyiz, ilgileniyoruz,
    Ha çözdük çözeceğiz diye yalandan mesajlar,
    Ta ki siz elinizde patlayana kadar,
    Sonra bu durumla ilgili çözüm mü arıyorsunuz,
    Tek yaptıkları olan durumu özetlemek,
    Telefon hatsız kullandığım için olmuşmuş,
    Bana 2 aydır böyle internet verip,
    Telefonumu numaramı kaybedip topu TurkTelekom iptal etmiş diye rezil edip geçiştiren bu firma,
    Demiyor ki böyle internetiniz de iptal olacak size yeni telefon da veremiyoruz boş hat yok,
    hemen yalın verelim, böyle rezil olmayın, o yok, bu yok,
    hiç yapmadıkları işlemlere dair kopyala yapıştır mesajlar,
    hiç ilgilenmedikleri süreçlerden doğan mağduriyetlerinizle kalakalmak,
    hiç veremeyecekleri bir telefon hattı numarası için 2 ay kopan internet,
    ve hiç veremedikleri bir hat yüzündenmiş birden kaybettiğiniz internetiniz..
    Böyle bir şeye sebep olacağını bilmeden kullandığınız bir Turknet hizmeti,
    ve bu hizmet durumuna dair sıfır uyarı, sıfır önlem, elde var sıfır, şaka, şaka gibi..

    Üstelik mahallemde boş port yok ve hiç bir yerden internet alamıyorum,
    portum turknete taşınmış ve varsa bir derdim başka yere taşıyabilecek iken,
    sırasıyla telefon numaramı, hattımı, internetimi ve portumu düşürtüp iptal eden,
    en son verdikleri müşteri çözüm merkezi yüksek konseyinden de,
    kusura bakmayın port yokmuş size internet veremeyiz iyi günler diye cevap veren,
    bir firmadan lütfen uzak durun, yaşadıklarımın hepsi kayıtlıdır,
    2020 yılında hazirandan beri olmuştur, yok kadromuzu yeniledik,
    yok vizyonumuzu bilmem nereye çıkardık falan yok,
    ben de okudum önceki mağdurları,
    dedim ya istanbulun göbeğinde 70 mbite varan internet veren santralin dibindeyim,
    bize olmaz.. bu firma,
    bu firmanın departmanları,
    bu firmanın 10'a yakın çeşitli personelinin,
    ortak istatistiksel tutumudur..
    Biri hatalıysa öbürü düzeltir,
    öbürü ihmal ediyorsa amiri işini yapar,
    en yüksek şikayet hatlarını merkezlerini en son numarasını versinler arayın,
    verdikleri cevap, bütün bu olan süreç, ve ondan doğan durumu özetleyip,
    yapabileceğimiz bir şey yok böyle olmuş cümlesini duymak..

    AKLINIZ VARSA UZAK DURUN.


    GÜNCELLEME!: Dün Telekom Müdürlüğüne gidip durumumu anlatınca güle ağlaya öğrendiğim son gerçek detayı da 3 gün önce açtığım başlığa ekleyeyim ileri gönderilerde göremeyen olur, arkadaşlar TurkNet bana 15 gün boyunca çekirdek çitleyen teknik ekibiyle 48 saate arıyoruz diye 3 günde bir mesaj attığı günlerde kaybettiğim hattım var ya, onun yüzünden verdikleri internet hizmeti de 60 gün içinde kapanacak olan ve geri sayımı başlayan bir internet hizmetiymiş, SAĞLAYICI OPERATÖRLER buna köprü sürecinde diyorlarmış, TurkNet bana müşterisine ya yeni hat aktif etmeliymiş, ya da bunun bilgisini verip yalın internete geçmezsem demo paket gibi hale düşen internet hizmetimin iptal olacağını söylemeliymiş, son 45 gün ya bana 2 ay da 2 aydır diye patlayacak hizmeti verdiler, ya bundan haberleri bile yok teknik ekibindeki 10 farklı kişinin, ne internetin kesildiği günden 7-8 gün boyunca "ekiplerimiz araştırıyor, teknik ekibimiz müdahale ediyor, az kaldı, 48 saate çözemezsek arıyoruz" diye attıkları mesajın izahı var, ne olup bittikten 1 hafta sonra öğrendiğimizde bunu hala bana izah edebilen, hala bunu bilen biri var, ya da çok net, araştırıp gördükleri durumu yani rezaletlerini benden gizlediler, ve kendi bilip gizledikleri mağduriyetten sonra bile "boş port yok kib bye"
    demekten başka bir şey yaptılar, yok artık di mi, öyle işte... :D


    LÜTFEN, AMA LÜTFEN, TURKNET GİBİ BİR FİRMAYI VAAD ETTİĞİ HİZMETİNİ SUNABİLECEK KADAR ACİZ OLMADIĞI HALİYLE DEĞİL, BİR SORUN YAŞADIĞINIZ ZAMAN NASIL BİR TUTUM ALDIKLARI, VEYA NELER YAŞAYABİLECEĞİNİZLE DEĞERLENDİRİN.

    DETAYLARINI MERAK EDENLER İÇİN BU REZİL SÜREÇ DETAYLARI.. >


    Hiç bir sorunu ve ufak tefek hız düşmesi ya da ayda 1-2 kopma dışında bir derdi olmayan bir TTNET müşterisi iken, evden çalışmaya başladığım, ve de serbest işlerimle alakalı da kullanabilmek üzere TurkNet'in 1000 dakika telefon paketine, ve de "santraliniz ne destekliyorsa o kadar hızda limit yok!" vaadlerine aldanıp VDSL olarak modemimde de hep gördüğüm gerçek 70 mbite kadar kapasitemi tam kullanabileceğim umuduyla transfer işlemini başlatmak istedim, ne de olsa taahhütsüzdü ve sorun yaşarsam başka yere taşıyabilir, en fazla evrak-kargoyla uğraşır internetsiz kalmazdım ya herhalde..

    01 Haz 2020
    TurkNet firmasına telefon numaram ve internet hizmetimi devralmaları için yetki verdiğim evrakları kargoyla gönderdim. Ayrıca bu işlemden önce de emin olmak şunu teyit ettim, benim santralim bana 70-80 mbit arası bağlantı sunabiliyor, sizden alabileceğim di mi emin miyiz, buradaki temsilci arkadaş dahil, evet tabi ekstra pakete geçiş yaparak vaad ettiğimiz santralinizin size verebileceği limitsiz hız neyse alırsınız eminiz, peki dedim.

    06 Haz 2020
    İnternetimi aktif ettiler, modemi Turknet hesap bilgileriyle güncelleyip internete bağlanabildim, online işlemlerde bir an evvel 2 transfer sebebimden biri olan hızımı da tam kullanacağım hevesiyle ekstra pakete geçmek istedim, geçemedim.

    Bu adamları arayabileceğiniz bir müşteri hizmetleri yok, hızlı döndükleri sürece sorun olmaz dedim online işlemlerden Facebook'ta yazışır gibi yazıp bekliyorsunuz, yazdım,

    Nalan Ç. isimli temsilci:
    Telefon geçişiniz tamamlanmadığı için paket ve hız değişimi yapamıyorsunuz, kimliğiniz okunaklı değilmiş, tekrar gönderin kimliğinizi de transfer işleminizi tekrar başvurup üzerimize alalım, dedi.

    Kimliğimi yeniden yükledim, aynı gün içi bir mesaj daha geldi,
    Özkan D. isimli temsilci: belgeniz ulaştı yasal mevzuat gereği sizi arayıp sesli onay alacağız, ARDINDAN 48 SAAT İÇİNDE TRANSFERİNİZİ TAMAMLAYACAĞIZ, yazdı.

    7-8-9-10 Haziran 2020
    DÖNEN YOK, İŞLEMİ BAŞLATMAK İÇİN SESLİ ONAY ÇAĞRISI DA.
    AYIN 10'UNA KADAR TELEFON HATTIMLA İLGİLİ İŞLEMİ 48 SAATE KADAR VAAD EDEN TURKNET'TEN BİR ÇAĞRI, BİR MESAJ BİLE GELMEDİ. Artık dayanamayıp ben yazdım, 5 gün oldu neyi bekliyoruz bir dönen bile yok telefon hizmetimi alamıyorum 10 gündür dedim. Ertesi gün biz yazınca lütfedip döndüler.

    11 Haz 2020
    Mehmet T. isimli temsilci:
    Telefon geçiş başvurunuzu yeniden gönderdiğiniz kimlik fotokopinizle tekrar yaptık, 48 saat içinde sonuçlanacaktır.

    YA ZATEN BUNU İLK 2'SİNDE YAPMIŞIM,
    6'SINDA TELEFONUN SİNYALİNİN GELMEDİĞİNİ BEN FARKEDİP,
    SİZ TRANSFERİNİZDE EVRAK SORUNU OLDU YENİDEN GÖNDERİN DİYE TAKİP ETMENİZ GEREKİRKEN BEN 6'SINDA YENİDEN UYARINCA FARKEDİP KİMLİK FOTOKOPİMİ İSTEMİŞSİNİZ,
    GÜYA 48 SAATE ARAYIP SESLİ ONAYIMLA İŞLEMİ BAŞLATACAKLARINI SÖYLEMİŞSİNİZ AMA YİNE 5 GÜN GEÇMİŞ İŞLEM YAPAN YOK,
    YİNE BEN BU KADAR SÜRECEK Mİ NİYE İŞLEMİ YAPMIYORSUNUZ DİYE DESTEK KAYDINA NOT BIRAKINCA SANKİ HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ 11'İNDE UTANMADAN YİNE BAŞVURUNUZU YAPTIK 48 SAATTE DİYE AYNI MESAJ.

    12-13-14-15 Haz 2020
    YİNE DALGA GEÇER GİBİ TEK BİR ARAYAN, TEK BİR ONAY ÇAĞRISI YOK.

    İLK 15 GÜN ÖZETİ:
    5 GÜNDE TRANSFER AKTİVASYON

    TELEFON HİZMETİNİN YENİDEN EVRAK TALEBİ BAHANESİYLE TAM 3 KERE 48 SAAT İÇİNDE BİZ HALLEDECEĞİZ SİZE DÖNECEĞİZ DENMESİNE RAĞMEN HEP BEN YAZIP DÜRTÜNCE TAMAM HALLEDİYORUZ DENMESİYLE ALINAMAMASI

    KOPUP DURAN BİR İNTERNET, AYRI YENİ BİR DESTEK KAYDINDA BUNUNLA İLGİLİ KAYIDA ÖNCE HİÇ BİR SORUNUNUZ YOK DİYE KAYDI KAPATMALARI, TEKRAR ŞİKAYET EDİNCE TELEFONUNUZU TAŞIYAMADIK ONDAN KOPUYOR O HALLOLUNCA DÜZELECEK DİYE BÖYLE BİR İNTERNET HİZMETİNE MARUZ KALIP KULLANMAK

    SİZİ ARAYAN, SORUNUNUZU DİNLEYEN, MÜDAHALE EDEN BİR ÇAĞRI DAHİ YOK

    15 Haz 2020
    Gamze O. isimli temsilci:
    Durumu özetleyen geçiştirme metni ardından "mağduriyetiniz ve şikayetiniz alındı, evrağınızı güncellemeniz halinde gerekli işlemler başlatılacaktır" diye adamın beynini yakan bir mesaj, takdir sizin...

    Cevap yazdım:
    Turk Telekom'u 4 kere aradım, farklı birimlerle teyit ettirdim, kendileri böyle bir süreci görebileceklerini kayıt altına alınan görüşmede altını çizerek söylediler ki, KİŞİSEL BİLGİLERİM YA DA EVRAĞIMLA ALAKALI HİÇ BİR BAŞVURU TRANSFER SORUNU GÖRÜNMÜYOR, RED GÖRÜNMÜYOR. Zaten aklım almıyor ilk kimlik fotokopim de gayet sorunsuz, tekrar çektirip yüksek çözünürlükte attım başka bir fark yok, 15 gündür başka bir ihmal ve sorun var, lütfen artık lütfen sallayıp durmak yerine özel bir araştırmayla ilgilenin!

    16 Haz 2020
    Nalan Ç. isimli temsilci:
    Belirttiğiniz bilgilere göre tekrar başvuru yaptım. (Hangi belirttiğim ben ne anlatıyorum bunlar ne yazıyor?..) Sonuçlanması halinde size bilgi verilecektir. DİYE 4ÜNCÜ AYNI CEVAP.

    17 Haz 2020
    Bu günde, Turk Telekom müdürlüğüne, TTNET taahhütümle biten tivibu cihazımı iade etmek için gittim, bu sırada aklıma geldi oradaki görevliye bu transfer sürecimle ilgili durumu anlatıp, tekrar ricayla baktırdım, BİR EVRAK HATASI EKSİKLİĞİNDEN BEKLEYEN BİR BAŞVURUM VAR MI? DİYE, KADIN: "BEN GÖREMEZSEM KİMSE GÖREMEZ, BÖYLE BİR ŞEY YOK, HİÇ BAŞVURUNUZ GELMEMİŞ BİLE.."

    Kafayı yedim tekrar kendilerine telefonla ulaşılamadığı için ergen gibi online işlemlerden mesaj attım, 15 gün oldu, 3 kere evrak alıp 48 saate bitiyor bu iş sizi de arayıp sesli onayınızla başlatıyoruz diye mesaj geldi ama hem telefonla hem müdürlükten teyit ettim evrak falan bahane hiç red yiyen başvurunuz yok telefonum iptal olmuş sizin yüzünüzden dedim..

    18 Haz 2020
    Abdulhalik Ç. isimli temsilci yine mesajla anca döndü:
    Sizi aradım ulaşamadım, (diyelim telde meşgulsünüz daha aramıyorlar bu arada, hemen mesaj atıyorlar, bu halde bir müşteri olsanız da.. siz bari geri döneyim deyin, asla, öyle bir şansınız yok) internetinizi taşıdık fakat telefon hizmetiniz mevcut firmada iptal olduğu için size yeni numara verebiliriz ancak.

    TELEFON HİZMETİM MEVCUT FİRMADA İPTAL OLMUŞMUŞ.. NASIL? TURKNETE TRANSFER EVRAĞINI GÖNDERENE KADAR AKTİF OLAN VE BAŞKA HİÇ BİR İŞLEM YAPMADIĞIM HİZMETİM MEVCUT FİRMADA İPTAL OLMUŞ..

    5 yıllık telefon numaramı kaybettiğim için kafayı yedim, bana yeni numara veriyorsanız ben onu havuzdan özel seçmiştim, bari özel bir numara verin telafi edin dedim, bana bir önceki mesajın aynısını Ebru Ç. isimli temsilci yapıştırdı dalga geçer gibi..

    Şimdi komediye devam..

    20 Haz 2020
    Merhaba Doğukan bey; ben Zeynep T.
    Telefon geçişiniz yapılmak istendiğinde operatörünüz bir çok abonemize yaptığı gibi sizinde internet geçişinizden sonra telefonunuzu iptal etmektedir. Bu nedenle geçiş işlemi yapılsa dahi iptal ettikleri için geçişi alınamıyor ve biz yeni numara başvurusu yaparak internetiniz ile bağlantı işlemi yapıyoruz. Tamamlandığında hızınızda ve hizmet alımınızda sorun olmayacaktır. İyi günler.

    SANKİ BAŞINDAN BERİ KENDİLERİNE EMANET EDİLEN TELEFON NUMARASINI, HATTINI TAŞIMAK İÇİN GEREKENİ YAPMIŞLAR, TAM 15 GÜN BOYUNCA 3 KERE 48 SAATE ARAYIP BAŞLATACAĞIZ DEYİP BİR KERE ARAMAYAN BUNLAR DEĞİLMİŞ, BEN HER YAZDIĞIMDA ANCAK BİRİ DÖNÜP TAMAM BAŞLATIYORUZ DİYENLER DEĞİLMİŞ GİBİ, ZEYNEP T. HANIM YENİ BİR ARGÜMANA ÇALIŞMIŞ, TURK TELEKOM İPTAL EDİYORMUŞ. SANKİ BURASI DAĞ BAŞI, VAY SEN NASIL TURKNET E GEÇERSİN DİYE Mİ, HİÇ TURK TELEKOMU BİR KERE BİLE ARAMAMIŞKEN TEK YAPTIĞIM TURKNET İSİMLİ FİRMAYA KENDİNE TAŞI DİYE EVRAK VERMEM İKEN, İPTAL ETMİŞMİŞ.

    Kanser olmuş bir halde yine telefonla ulaşamadığımız için klavyenin arkasında "böyle bir şey olacak şey değil 20 gündür bunları yaşıyorum kıçımı yırttım bir sorun var ilgilenin" vs vs yazdım da yazdım..

    Aynı gün Ebru O. isimli temsilci:
    Telefon başvurunuzu yaptık 4 iş günü olan yasal süreç içinde devam ediyor olumlu yada olumsuz sonuçlandığında size bilgi vereceğiz.

    Hani alacaklı olduğunuz adamdan 48 saat içinde borcunu istersiniz de sizi bir şekilde 20 güne getirir ya, ha işte öyle, tek cevap bu..

    Daha sonraki günlerde zaten bulunduğunuz bölgede şebeke sorunu var yeni telefon da veremiyoruz oldu..

    Boş devre yok, Telekom ekiplerine bilgi verdik, çözümü için süre veremeyiz, en kısa sürede hedefliyoruz, siz bir şey yapmayın bizden dönüş bekleyinle geçen günler..

    Telefon numaramdan da, telefon hizmetimden de oldum, 1 ay pat diye 10-15 dakika kesilip duran bir internet hizmetiyle kalakaldım..

    ve 5 Ağustos 2020
    Aniden DSL ışığım kesildi, aha dedim internet arızası var şimdi Allah bilir kaç güne çözerler, endişeyle destek kaydı açtım, bakın yine aynı müşteriye zerre değeri saygısı olmayan bir zihniyetin ilk cevabı:

    Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini gerçekleştirdik ve ilk tespitlerimizi yaptık. Sorunu çözebilmemiz için modeminizi açık bırakmanız ve ayarlarında herhangi bir değişiklik yapmamanız gerekiyor. Merak etmeyin eğer müdahalemiz ile sorun çözülmezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerini size yönlendireceğiz. 48 saat içerisinde arızanızı çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri Online İşlemler Yardım Merkezinden bildireceğiz.

    ŞİMDİ AŞAĞIDA OKUYACAĞINIZ TÜM MESAJLAR YAZDIKLARININ HİÇ BİRİNİ YAPMAYAN BU FİRMA TARAFINDAN HANGİ DURUMDA ATILIP DURMUŞ, VE BEN DE EVDE SALAK GİBİ AYNI TELEFONDA YAŞATTIKLARI GİBİ BEKLEYİP İLGİLENİLDİĞİNİ SANIYORUM BİLİYOR MUSUNUZ?

    ORTADA ARIZA FALAN YOK, TELEFON HİZMETİMİ İPTAL ETTİRMELERİNE SEBEP OLDUKLARI GİBİ, İNTERNET HİZMETİMİN DE İPTAL OLMALARINA SEBEP OLMUŞLAR, YİNE TELEFONDAKİ GİBİ İLGİLENEN BİR MUHATTAP OLSA, AYNI GÜN FARKEDER VE BANA DÖNER, AMA AYIN 11'İNE KADAR AYNI YALAN MAZERETİ YAZIP DURDULAR.

    6 Ağu 2020
    Merhaba Doğukan Bey, ben Oğuzhan O.
    Bizlere ileltmiş olduğunuz arıza başvurunuza istianden gerekli kontrolerimi sağladı, probleminizin en kısa sürede çözümlenmesi için ekip arkadaşlarıma bilgilendirmede bulundum, sorununuz en kısa sürede çözüme kavuşacaktır, konu ile ilgili gelişmelerden sizi haberdar ediyor olacağım bu süre zarfında modeminizi açık tutmanızı rica ediyorum,
    Sağlıklı günler dilerim.

    7 Ağu 2020
    Merhaba Doğukan Bey, ben Mehmet A.
    Oluşturmuş olduğunuz destek kaydınızın kontrollerin sağlanması adına ekiplerin çalışmalarının devam ettiğinin bilgisini vermek isterim. Problemin giderilmesi adına konunun yakın takipçisiyiz.
    İyi günler dilerim.

    10 Ağu 2020
    Merhaba, Ben Ferhat D.
    Telekom saha ekipleri arızanızın sağlıklı bir şekilde çözülmesi için çalışmalarını devam ettirmektedirler. Gelişmelerin takipçisi olup, sizi bilgilendirmeye devam edeceğim. Anlayışınız için teşekkür ederim.
    İyi günler dilerim.

    11 Ağu 2020
    Evden çalışan insanlarız, mahvettiniz bizi mobil paket alıp telefondan paylaşa paylaşa iş görüyoruz rezil olduk bilmem ne yazıp durduk, en sonunda biri aradı, aşağıda da metni özet geçen durumu izah etti, ORTADA ARIZA FALAN YOK, TAKİPÇİ OLDUKLARI DA YOK, SAHAYA İLETTİKLERİ DE YOK, HİÇ BİRİ YOK, 5 AĞUSTOSTA İNTERNETİM DE İPTAL OLMUŞ, YALANDAN SALAK GİBİ BU CEVAPLARINI MUHATTAP ALIP BEKLEMİŞİZ, ŞAKA GİBİ DEĞİL Mİ, KOCA BİR FİRMADAN..

    Merhaba ben Numan B.
    Sizinle görüştüm. Telefon hattınızın iptal edildiği için internet hizmetinden yararlanamadığınızı belirttim. Konu hakkında sizi bilgilendirdim. Aboneliğinizi tamamiyle sonlandırmak için iptal dilekçesini ve kimlik fotokopinizi iptal-faks@turknet.net.tr adresine göndermenizi rica ettim. Anlayışınız için teşekkür eder sağlıklı günler dilerim.

    Sonra gittim diğer TTNET, Superonline ve Vodafone bayilerine semtimdeki, hepsinde mahallenizde boş port yok ki yeni internet kimseye veremiyoruz diye cevap aldım, hatta TTNET mağaza müşteri temsilcisi "aman portunuzu da düşürtmesinler sonra böyle kalakalırsınız onlarla çözüm bulun" dedi.

    4ÜNCÜ DARBE BU DA OLDU, BANA ŞİMDİKİ ABONELİĞİNİZİ İPTAL EDELİM YENİSİNİ YALIN İNTERNET OLARAK HEMEN VERELİM DEDİLER, ÇARESİZ İNTERNET BAĞLANTIMI ALABİLMEK İÇİN ONA DA EVET DEDİM, ABONELİĞİMİ DE İPTAL ETTİLER..

    YENİSİ İÇİN ARAYAN ARKADAŞ DA SANKİ BEN YENİ MÜŞTERİYMİŞİM DE NİYE BANA PORT YOK DİYE NAZ EDİYORMUŞUM GİBİ:

    "Doğukan Bey size yeni abonelik veremeyiz santralimizde boş portumuz yok"

    Benim 2 aydır elinizde neler çektiğimi ve nasıl mağdur edildiğimi biliyor musunuz, ben sıradan yeni bir abone değilim sizi arayan, telefon numaramı, hattımı, internetimi ve en sonunda portu olmayan mahallemde portumu kaybettim hiç bir uyarınız ve önleminiz yok iken, madem buna sebep olacaktı 2 ay boyunca niye böyle internet verdiniz, niye uyarmadınız yalına geçirmediniz de yeni telefon vereceğiz bekleyin diye oyaladınız bu nasıl rezalet dedim, yine boşuna, ben satış temsilcisiyim dedi arkadaş, isterseniz TurkNet çözüm şikayet hattını arayın dedi, AHA ÖYLE BİR NUMARA MI VARMIŞ SAKLADINIZ 2 AY VERİN HELE NE OLACAK DEDİM.

    Aradım, 0212 7034371 numaralı bir telefon, sandım ki tüm operasyon çalışanlarının üstünde bir makam, makamlar üstü bir makam! Bu makam ben 2 dakika özetlediğim tüm rezaletime tek bir cevap verdi:

    "Kusura bakmayın port yoksa size internet veremeyiz, yeni abonelik için lütfen bekleyin."

    YILLARDIR KULLANDIĞINIZ TELEFON HAT NUMARA İNTERNET VE PORTUNUZU NASIL KAYBEDERSİNİZ? TURKNET İLE..

    Bana bu konuda hukuki olarak işlem yapabileceğim en yüksek merciye, ne şekilde bir süreç başlatabilirim, ayrıca bilgisi olan olursa, ya da avukat vb. yargı çalışanları, çok sevinirim. Bu işin peşini bırakmayacağım, işim başımdan aşkın sinirimden ilk yaptığım bu mesajı yazmak oldu, bir tüketicinin tüm haklarını peşpeşe böyle sorumsuzluk ve iğrenç bir amatörlükle kaybettirip, haftalarca doğru çözümler yerine geçiştirip, böyle kapı önüne koyamazsınız, koyup bir daha sıraya geçin diyemezsiniz, rezil bir firmasınız..

    Şu an evde çalışan bir insan olarak, bırakın evde yıllardır kullandığı akşam internetini kullanmak, telefon numarası bilmem ne, bu hale düşmüş bir tüketici olarak, taahhütsüz de verilmeyen dsl altyapısı yani port falan beklememek için data hattı sistemli internetlere 50 gb kotalı 150-200 lira bayılmak.. 2 haftaya yakındır da 2 kere 20 liraya aldığım mobil paketler, ikide bir gelen çağrıyla kopan internet, şarjdan çıkmayan telefon..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazan1adam -- 15 Ağustos 2020; 12:9:15 >







  • Forumda şikayet edenlerin gazını almak için hepsi böyle gelip PM üzerinden halletmek istiyor gizli gizli. Yaptıkları, cözdükleri veya cözücekleri birşey varsa şeffaf olarak yapın da millet görsün. Millenicomun destek hesabı da böyleydi. Hemen gelip "bana pm den bilgilerinizi iletin ilgilenicez" deyip ilgili gibi davranmaya calişiyorlar. Sorunların %95 ini müşteri hizmetleri çözemiyorsa forum hesabı da çözemiyor.

    Bu arada linklediğin resim okunmuyor. Tekrar yükle.
    2 ay boyunca 10 farklı çalışan, en üst şikayet merciniz yetkiliniz dahil 3-4 departmana, adım adım bunlar olurken yazıp uyarıp durdum, tüm sorunlara sebep olan süreçleri başından beri ihmalkarca, umursamazca, sahtekarca ve en sonunda da "bunlar oldu en sonunda dımdızlak internetsiz kaldık internet alamıyoruz lütfen müdahale edin" dediğimiz çözüm şikayet hattı yetkilinizden de "kusura bakmayın başka bir şey yapamıyoruz yeni port başvurusu yapın boşa düşünce alabilirsiniz iyi günler" i duymuşken, size telefon numaramı versem ne vermesem ne?

    Eğer turknet ceo'su ya da ctosu ilgileniyorsa gizliden dördüncü murat gibi forumla, bence şirkette olan bitenden ve aylardır yıllardır insanların bu tarz şikayetlerinden habersizliğinden istifa etsin, eğer değil ve sadece burada seo hacmi yüksek popüler bir forumda biraz olsun pr ve itibar yönetimi için görevlendirilmiş bir emekçiysen kardeşim, senin yardımcı olabileceğin bir şey yok, 2 aydır kimsenin göz göre göre çözmeyip kapı dışına attığı bir müşterisine bir forum yetkilisi sahip çıkabilecekse zaten vay halinize..

    bu daha günlerdir birikmiş işlerimle yığılmış mesai günümde ilk duyurumdu, çok daha temiz anlaşılır bir şekilde hatta özel seo çalışması yapıp nerede turknetten bahsediliyorsa orada biteceğim, youtuber influencer çevrede kim varsa kuşlar uçurtacağım, eli ayağı kısa garibanlara yaptıklarıyla oturan turknet görecek bunları herkese anlatacağım, "sizden daha yüksek merci yok mu siz misiniz turknet müşteri memnuniyet yetkilisi birimi bakın ben ne anlatıyorum siz ne diyorsunuz bu muydu?" dediğim yetkilinizden bile 3 kere 10 saniyelik aynı cümleyi duyup, sessiz bekleyip teşekkür edip kapatmamı bekleyen bir firmada bence siz de çalışıp kendinize ve mesleğinize ihanet etmeyin.
    ulan bilgisayar sisteminizde kayıt numaraları, müşteri numaraları vs. hepsi kayıt altındadır. nasıl ulaşamıyorsun?

    demek istiyor ki biz bu süreçte ne bir kayıt aldık ne de sizi salladık ama foruma yazınca marka imajı bok oluyor. bir halt yiyeceğimiz yok ama siz bize yine de numaranızı verin en azından bir şeyler yapıyor gözükelim.

    ulan sizin gibi firmalar batsın bu ülkede s....r olsun gitsin. 3 kuruşluk faydanız yok bok gibi para istiyorsunuz.
    kardeşim müşteri numaram 1714070, numaramı da vereyim burda ya 545 364 8526 gerçekten çok merak ediyorum ne yapabilirsin? sizin merkeziniz müşteri çözüm şikayet bilmem neniz bile süreci 2 dakika dinleyip, anladım efendim ama boş port yoksa mahallenizde kusura bakmayın size bir şey yapamayız başvuru yapın bekleyin deyip sessizce teşekkür edip kapatmamı bekleyen çapsızlar var, "beyefendi demek öyle bu nasıl bir rezalet adım adım 2 ay, derhal size çözüm sağlayalım turk telekoma kırmızı dilekçe yazalım bir şeyler yapalım durun ne demek" bile yok, yoldan geçerken vodafone a gidip internet bağlar mısınız sorusuna verdiği cevap neyse onu duyuyorsun sanki bu hale siz düşürmediniz gibi, onlardan yetkili isen, bana tüm ispatlı süreçte tüm bu rezaletten haya duyup gerekli gücünüzü isteseniz kullanarak port, hat ve internetimi geri verebilecek misiniz? ben size transfer oldum diye niye gidip hafta aylarca telekom müdürlüğünün kapısında yatacağım "Boş Port Ya Telekom!" diye..

    2 ayrı süreç, ikisinde de ilk günden iptal ve mağduriyet, ikisinde de günlerce oyalama mesajlarıyla haberi bile olmayan bir destek ekibi, ikisinde de biz yazdıkça ne oluyor hani 48 saate transfer / arıza giderimi dedikçe aynı alakasız hazır mesajlar, göz göre göre interneti kesilecek bir müşteriye hatsız hizmet vermeye devam etmek, iptal edilince de kusura bakmayın böyle olmuş yeniden başvurun, yeniden başvuruyoruz, aa mahallenizde port yok gidin başvuru yapın boşa düşünce alırsınız iyi günler, bu nedir ya.. bu, hakikaten nedir ya..
    Hocam çok benzer bir olay benim başıma geldi. Zaten kullanmakta olduğum internet aboneliğimi türknete taşıdım.

    3-4 ay sonra internetim kesildi

    1-2 hafta çalışma var falan diye internetsiz kaldım.

    İnternetim geldiğinde 3 megabit hız ile sürekli kopuyordu.

    Kopma olmasın diye hızı 2 megabite indirdiler.

    Arıza kaydı açtım geçici bu düzelteceğiz dediler.

    Düzelmeyince burya yzdım, hemen gizli gizli pm üzerinen konulşım dedi türknet ve sorunu yine çözemedi.

    Yaklaşık 3-4 ay bu şekilde kullandım interneti.

    Sonra bu iş çözülmeyecek aboneliği tşıyayım deyince farkettim ki bu ilk arıza ve internet hızımın düşüp kopmaya başlamasının nedeni beni YAPA sistemine geçirmişler.

    YAPA türknetin kendi alt yapısıymış. Eğer bölgenizde Yapa varsa direk geçiriyorlarmış. Daha kötü internet hizmeti alacak olsanız bile geçiriyorlarmış çünkü türknete daha ucuza geliyormuş.

    YAPA'ya geçirince benim yıllardır kullandığım internet portum başkasına geçmiş ve boş port kalmamış. Yani türknet habersiz bir şekilde beni kendine mahkum etmiş.

    Yani Ben de sizin gibi türknet yüzünden yıllardır kullandığım internet portumu kaybettim. Türknetin dandik, 2 megabit internetine mahkum oldum. Neyse ki artık sorunu çözdüm, bir şekilde hattımı taşıdım. Sürekli yalan dolan içindeler.
    Arkadaşım,

    İlk gönderimde bu bahsettiğin ilk telefon taşıma sürecini anlattım, böyle özet cümlelerle anlatınca olmuyor, ben de sana bir cümleyle nasıl sarıkamışta 80 bin şehit verdiğimizi yazayım, nedeni nerede neden yok, oluyor mu öyle?.. Haziran 2'sinde size ulaşan evraklarımdan 15'ine kadar tam 3 kere, o da 3-4 gün olup BEN YAZIP DÜRTTÜKÇE dalga geçer gibi aynı mesajı, 48 saat içinde size ulaşıp teyitinizi aldıktan sonra başlatacağız diye, ya da zaten gönderdiğim evrakları hala bana 16'sında mı ne "lütfen güncelleyin de yeniden yapalım" diye yazıp duran teknik desteğiniz yüzünden kaybettim ben kaç yıllık sabit numaramı, kimse aramadı ya, kimse ilgilenmedi, ayıptır zulümdür günlerce sorup durdum hazır metin yapıştırıp iptale düşmüş numaram için önlem almama bile engel oldunuz, ve de bu rezalet bitip yenisi başlıyor!

    Şunu yazmışsın herkesin de okuyacağı özet durumuma:
    "Mağduriyet yaşamamanız için arka plansa size tesis sunduk ancak bu sefer şebeke hatası aldık. Bulunduğunuz bölgede uygun port olmaması nedeniyle iptal edildi bilgisi size ulaşmış."

    YALAN! Tesis değil 60 gün içinde kapanacak köprü bağlantıya düşürmüşsünüz! Bulunduğum bölgede uygun port yok diye değil, yaptığı işi bilmeyen bir firma olduğunuz için 60 gün dolunca kapanmış!

    Dün Telekom Müdürlüğüne gittim, yaşadıklarımı anlattım, önce öğrendiğimi yani kaçınılmaz sonun neden olduğunu burada HERKESE DUYURMAK İÇİN YAZIYORUM. Siz bana meğer 60 gün ömrü olan ve geçici kullanıma düşen KÖPRÜ SÜRECİNDE İNTERNET VERMİŞSİNİZ. Yani daha yaptığı ve sorumlu olduğu işlemlerden haberi olmayan teknik desteğinizin 17 Hazirana kadar arıyoruz bağlıyoruz çözüyoruz 48 saat bekleyin kopyalayıp yapıştırdığı telefon hattım var ya, 6 Haziran'da zaten iptal olmuştu ya, tam 60 gün sonra 5 Ağustos'ta BU YÜZDEN İPTAL OLMUŞ, DAHA MÜŞTERİNİZE NE VERDİĞİNİZDEN HABERİNİZ YOK, BU ADAMIN İNTERNETİ DENEME PAKETİ GİBİ VERİYORUZ KOPACAK REZİL OLACAK KOMPLE HATTINI İNTERNETİNİ PORTUNU KAYBEDECEK DİYE BIRAK VİZYONU, TEKNİK KAPASİTE BİLGİ YOK, TABİİ Kİ İNTERNETİM PORTUM İPTAL OLUR!


    Beni 17 Haziran'da kendim de hattımın 11 gün önce iptal olduğunu öğrendiğim günden 5 Ağustos'a kadar 60 GÜNDEN GERİ SAYMAK ÜZERE İPTAL OLACAK BİR KÖPRÜ SÜRECİNDE İNTERNET VERMİŞSİNİZ, BU RESMEN YA KASITLI SAHTEKARLIK, DOLANDIRICILIK, YA DA DAHA BUNLARA HAKİM OLAMAYAN BİR TEKNİK EKİPLE INTERNET SERVİS SAĞLAYICI HİZMETİ VERME, HELE Kİ İPTAL OLUP REZİL OLDUKTAN SONRA ARAŞTIRIP GÖRMENİZE RAĞMEN GİZLEYİP BÖYLE MAVALLAR OKUMA REZALETİNİZDİR, SİZE KİM NASIL GÜVENSİN?

    2 ay boyunca internet ve portumu kaybetmeye adım adım yaklaşır günlerim dolarken beni telefon numara ihtiyacım nedeniyle "boş telefon hattı çıksın size telefon vereceğiz" diye beklettiniz, ama bu kadar komik bir şey olamaz ki bundan 9-10 farklı teknik, satış ve çözüm merkezi çalışanınız haberi yok, bilgisi yok, kültürü yok, beni dinleyip dinleyip "durumunuz budur" diyen yok, bilen de rezaletten gizledi ama, gerçek er geç çıkıyor, ne yalın internet için bir bilgi verdiniz, ne de durumu anlatıp bakın durumunuz budur haberiniz olsun ya yalına geçirelim sizi dediniz, böyle elon musk uzaya pikap gönderdiği yıllarda istanbul'da rezil hizmet vermeye ve 2 ay kapanacak interneti satmaya devam ettiniz.

    Bunu yazmışsın:

    "Dün ekip arkadaşlarım size ulaşarak yalın internet teklifinde bulunmuş ve sizin de onayınızla satış ekiplerimize bilgi verilmiş. Kararınızı tekrar gözden geçirdiğiniz için teşekkür ederim."

    Dün değil önceki gün, yani internet hattımı ve portumu da kaybettikten sonra, "beyefendi telefon hattı da boş yok malum yalın verelim yeni abonelikle" diye bulundu, yine ya süreci gizleyerek ya da bilgisi fikri bile olmadan, siz telefon hattı yok olan yerde telefon veremediniz kendi numaramı kaybetmeme sebep olup, port olmayan yerde nasıl yalın verecektiniz? Yalın'ın geçme sebebi bu, yukarıda yeni öğrendiğim detaylarla alakası bile yok.. (: Hele ki matruşka gibi rezalet içinde rezalet hizmetinize yine hatırlatayım, mevcutu iptal edip yeni abonelik açalım size beyefendi diyen teknik ekiplinizi uyardım, bakın port yokmuş çözecek misiniz, hallederiz beyefendi, sonra iptalci aradı iptal ettik, sonra satışçı aradı aa port yok beyefendi veremiyoruz kusura bakmayın bye, yani 3 pasla kapı önüne şutlandık oldu bittiyle..

    Her gün yeni bir rezalet öğrenince sizi Allah'a havale ettim, bana yaşadığım durumdan dolayı Telekom müdürlüğünde bir teknik sorumlu yardımcı olacağını söyledi, dün saat 16'da yaptığım başvuru üzerinde bugün sabah 10'da internet bağladılar bana, BAKIN HİZMET NEYMİŞ, SİZİN KENDİ REZALETİNİZE MÜŞTERİNİZE ANCAK OLAN BİTENİ ÖZETLEYİP KAPI DIŞINA SALLADIĞINIZ MÜŞTERİYE, BAŞKASININ PİSLİĞİNDEN MAĞDUR OLAN MÜŞTERİYE SAHİP ÇIKMAKMIŞ, iş saatine vurursan 4 saatte çözdüler işimi sizin 2 ay süründürdüğünüz, şu an internetime kavuştum, ha geldi gelecek diye haftalık 2 haftadır aldığım mobil paket ücretleri 45 lira, eşim bir kere aldı turkcelli 70 lira, 2 ay da bana köprüde kapanmayı bekleyen hizmet verdiniz haram zıkkım olsun başka bir şey demiyorum.
    Konu sahibinin yazdığı kadar bir de ben yazardım buraya da değmez. Türknet rezil bir firmadır, müşteriyi oyalamak dışında bildikleri biy şey yok. Canlı yayın platformlarında yayıncıların evine gigabit internet bağlayarak pr yaparlar ama bana 16 mbps interneti kesintisiz veremez. Operatör desen yok, uygulama desen kopyala yapıştır cevaplar, telekomu ekipleriyle iletişimdeyiz derler halbuki telekomun bir yerlerine taktığı yoktur. Ağırlığı olmayan, müşteriye gram değer vermeyen kuruluştur.
  • Merhaba, öncelikle size yaşatmış olduğumuz olumsuz deneyim için özür dilerim. Size yardımcı olmak istiyorum, PM üzerinden GSM numaranızı paylaşır mısınız?
  • 2 ay boyunca 10 farklı çalışan, en üst şikayet merciniz yetkiliniz dahil 3-4 departmana, adım adım bunlar olurken yazıp uyarıp durdum, tüm sorunlara sebep olan süreçleri başından beri ihmalkarca, umursamazca, sahtekarca ve en sonunda da "bunlar oldu en sonunda dımdızlak internetsiz kaldık internet alamıyoruz lütfen müdahale edin" dediğimiz çözüm şikayet hattı yetkilinizden de "kusura bakmayın başka bir şey yapamıyoruz yeni port başvurusu yapın boşa düşünce alabilirsiniz iyi günler" i duymuşken, size telefon numaramı versem ne vermesem ne?

    Eğer turknet ceo'su ya da ctosu ilgileniyorsa gizliden dördüncü murat gibi forumla, bence şirkette olan bitenden ve aylardır yıllardır insanların bu tarz şikayetlerinden habersizliğinden istifa etsin, eğer değil ve sadece burada seo hacmi yüksek popüler bir forumda biraz olsun pr ve itibar yönetimi için görevlendirilmiş bir emekçiysen kardeşim, senin yardımcı olabileceğin bir şey yok, 2 aydır kimsenin göz göre göre çözmeyip kapı dışına attığı bir müşterisine bir forum yetkilisi sahip çıkabilecekse zaten vay halinize..

    bu daha günlerdir birikmiş işlerimle yığılmış mesai günümde ilk duyurumdu, çok daha temiz anlaşılır bir şekilde hatta özel seo çalışması yapıp nerede turknetten bahsediliyorsa orada biteceğim, youtuber influencer çevrede kim varsa kuşlar uçurtacağım, eli ayağı kısa garibanlara yaptıklarıyla oturan turknet görecek bunları herkese anlatacağım, "sizden daha yüksek merci yok mu siz misiniz turknet müşteri memnuniyet yetkilisi birimi bakın ben ne anlatıyorum siz ne diyorsunuz bu muydu?" dediğim yetkilinizden bile 3 kere 10 saniyelik aynı cümleyi duyup, sessiz bekleyip teşekkür edip kapatmamı bekleyen bir firmada bence siz de çalışıp kendinize ve mesleğinize ihanet etmeyin.




  • Forumda şikayet edenlerin gazını almak için hepsi böyle gelip PM üzerinden halletmek istiyor gizli gizli. Yaptıkları, cözdükleri veya cözücekleri birşey varsa şeffaf olarak yapın da millet görsün. Millenicomun destek hesabı da böyleydi. Hemen gelip "bana pm den bilgilerinizi iletin ilgilenicez" deyip ilgili gibi davranmaya calişiyorlar. Sorunların %95 ini müşteri hizmetleri çözemiyorsa forum hesabı da çözemiyor.

    Bu arada linklediğin resim okunmuyor. Tekrar yükle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi namor -- 13 Ağustos 2020; 18:15:46 >
  • Ülkedeki internet sorununu çözecek diye beklerken ağzımıza Jahhreyin dayadığından beri ümidi kestiğim firma. Yıllık çatır çatır zammı da ihmal etmiyorlar, bu hızla giderse 2 yıla en pahalı firmalardan biri olacak ayrıca :D
  • valla türknet hiç kullanmadım ama forumda ve ekşi de okuduklarım hiç iç açıcı şeyler değil.

    En basitinden ben türksat kablo kullanıcısıyım 100mb hız alıyorum . alt sokakta eşimin arkadaşı turknet baglatmış (niyeyse) 16mb hız alabiliyor. Oturdugumuz semt izmir -göztepe. türk telekom,süperonline vs.. hepsi yüksek hızları verebiliyor bizim oralara. dedim niye türknet baglattın ? pek anlamıyorum bu işlerden dedi.

    Hadi o anlamıyor da sizin anladıgınızı var sayaraktan nasıl bir muhtaçlık durumu yaşadınız da türknete bulaştınız diye sormadan edemiycem ?
  • Merhaba, göndermiş olduğunuz ekran görüntüsünden destek kayıt numaranızı okuyamadım. Bilgi güvenliği nedeniyle de buradan GSM numaranızı isteyemiyorum. Bu sebeple PM üzerinden paylaşamanızı rica ettim. Ben kontrol ederek size yardımcı olmaya çalışacağım. En azından şikayetinizi iletmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    sadece internet için hat
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ulan bilgisayar sisteminizde kayıt numaraları, müşteri numaraları vs. hepsi kayıt altındadır. nasıl ulaşamıyorsun?

    demek istiyor ki biz bu süreçte ne bir kayıt aldık ne de sizi salladık ama foruma yazınca marka imajı bok oluyor. bir halt yiyeceğimiz yok ama siz bize yine de numaranızı verin en azından bir şeyler yapıyor gözükelim.

    ulan sizin gibi firmalar batsın bu ülkede s....r olsun gitsin. 3 kuruşluk faydanız yok bok gibi para istiyorsunuz.
  • Ttnet ile taahütüm bitmek üzereyken alternatif taahütsüz firma arayışına girmiştim ama sizin gibi mağdur arkadaşları görünce ben ve 3 ayrı meskendeki arkadaşlarımda dahil ilk olarak Türkneti ELEMİŞTİK... İyikide elemişiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alen Doğu Gencer kullanıcısına yanıt
    İlk birincisi o kadar lanet eden insanı okumama rağmen, taahhüt yok en fazla ne olabilir ki diye düşünmem, zira 15 gün boyunca ne olduğundan bile bihaber, yapması gereken işlemleri bile yapmayıp 48 saate size döneceğiz diye mesaj yapıştıran bir desteği olan ve bunu da ancak siz arayan yok ne oldu diye yazdıkça yapan bir şirket olabileceği aklımın ucundan geçmedi, bu kadar olamaz dedim, daha ilk gün telekom müdürlüğünden öğrendim ki o gün zaten iptal olmuş, düşünsenize size 10 gün boyunca sallama mesajları atıyorlar 48 saate teyitinizi alıp yeniden transfer ediyoruz diyorlar ama ortada hattınız yok iptal olmuş, bakan yok.

    İstanbul sancaktepede santrale yakın oturuyorum, 70 mbite varan kapasite görüyorum aylardır, dedim 40-50 verse yeter kesilmesin sadece, ve 1000 dakika konuşma paketi var ben evden freelance çalışıyorum kartıma yazıp numaramı kullanacağım diye..

    ve de 2 ay boyunca böyle hatsız internet verip, boş hat yok olunca size vereceğiz diye internet vermeye ve faturalandırmaya devam eden, bu şekilde kullanımda internetimin ve portumun da iptal olup boşa düşeceğini öngörmeyen, uyarmayan, önlem almayan, bundan haberi bile olmayan, sizi saf saf bekletip internet kullandıran bir operatör hayal edebilir miydiniz? ben edemedim.

    bir firmanın hele 20 yıllık bir firmanın ihmalleri olur ama böyle bir rezaleti olamaz, aklına gelebilecek varsa böyle bir süreç beri gelsin, ben belki iss tarihinde bu tarz bir rezaleti bile yaşayan ilk tüketici olarak tarihe geçebilirim, ama hepsi oldu..




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    kardeşim müşteri numaram 1714070, numaramı da vereyim burda ya 545 364 8526 gerçekten çok merak ediyorum ne yapabilirsin? sizin merkeziniz müşteri çözüm şikayet bilmem neniz bile süreci 2 dakika dinleyip, anladım efendim ama boş port yoksa mahallenizde kusura bakmayın size bir şey yapamayız başvuru yapın bekleyin deyip sessizce teşekkür edip kapatmamı bekleyen çapsızlar var, "beyefendi demek öyle bu nasıl bir rezalet adım adım 2 ay, derhal size çözüm sağlayalım turk telekoma kırmızı dilekçe yazalım bir şeyler yapalım durun ne demek" bile yok, yoldan geçerken vodafone a gidip internet bağlar mısınız sorusuna verdiği cevap neyse onu duyuyorsun sanki bu hale siz düşürmediniz gibi, onlardan yetkili isen, bana tüm ispatlı süreçte tüm bu rezaletten haya duyup gerekli gücünüzü isteseniz kullanarak port, hat ve internetimi geri verebilecek misiniz? ben size transfer oldum diye niye gidip hafta aylarca telekom müdürlüğünün kapısında yatacağım "Boş Port Ya Telekom!" diye..

    2 ayrı süreç, ikisinde de ilk günden iptal ve mağduriyet, ikisinde de günlerce oyalama mesajlarıyla haberi bile olmayan bir destek ekibi, ikisinde de biz yazdıkça ne oluyor hani 48 saate transfer / arıza giderimi dedikçe aynı alakasız hazır mesajlar, göz göre göre interneti kesilecek bir müşteriye hatsız hizmet vermeye devam etmek, iptal edilince de kusura bakmayın böyle olmuş yeniden başvurun, yeniden başvuruyoruz, aa mahallenizde port yok gidin başvuru yapın boşa düşünce alırsınız iyi günler, bu nedir ya.. bu, hakikaten nedir ya..




  • Hocam çok benzer bir olay benim başıma geldi. Zaten kullanmakta olduğum internet aboneliğimi türknete taşıdım.

    3-4 ay sonra internetim kesildi

    1-2 hafta çalışma var falan diye internetsiz kaldım.

    İnternetim geldiğinde 3 megabit hız ile sürekli kopuyordu.

    Kopma olmasın diye hızı 2 megabite indirdiler.

    Arıza kaydı açtım geçici bu düzelteceğiz dediler.

    Düzelmeyince burya yzdım, hemen gizli gizli pm üzerinen konulşım dedi türknet ve sorunu yine çözemedi.

    Yaklaşık 3-4 ay bu şekilde kullandım interneti.

    Sonra bu iş çözülmeyecek aboneliği tşıyayım deyince farkettim ki bu ilk arıza ve internet hızımın düşüp kopmaya başlamasının nedeni beni YAPA sistemine geçirmişler.

    YAPA türknetin kendi alt yapısıymış. Eğer bölgenizde Yapa varsa direk geçiriyorlarmış. Daha kötü internet hizmeti alacak olsanız bile geçiriyorlarmış çünkü türknete daha ucuza geliyormuş.

    YAPA'ya geçirince benim yıllardır kullandığım internet portum başkasına geçmiş ve boş port kalmamış. Yani türknet habersiz bir şekilde beni kendine mahkum etmiş.

    Yani Ben de sizin gibi türknet yüzünden yıllardır kullandığım internet portumu kaybettim. Türknetin dandik, 2 megabit internetine mahkum oldum. Neyse ki artık sorunu çözdüm, bir şekilde hattımı taşıdım. Sürekli yalan dolan içindeler.




  • Çok haklısınız, mağduriyetinizi ve kızgınlığınızı anlayabiliyorum. Kontrol ettiğimde hizmetin kapalı ancak ben yine de süreç hakkında bilgi almak için ilgili ekiplerimize yönelendirme yaptım. Bana güncel bilgi geldiği zaman size gelişmeleri ileteceğim.
  • Ok kib bye turknetdestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türknet pişmanlıktır, 2 ay üye kaldım, kopmalar mı dersin packet loss lar mı dersin ping mi dersin ne ararsan var, son 4 aydır superonline fiber 100mb kullanıyorum, kendi modemimi bağladım bir şekilde, 100 küsür gündür online'ım, 30 ping le dota 50 pingle bf 1 oynuyorum gerisini varın siz düşünün.
  • 3 gün önce bağlattım 3gündür cayır cayır internet çok memnunum

    valorantda pingim 10-15



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bikereismiguzel -- 14 Ağustos 2020; 23:3:2 >
  • Merhaba, internet ve telefon churn abonesi olarak geçişiniz yapılmış. Telefon başvurusunda bilgiler eşleşmiyor olarak hata alındı ve telefon hizmetiniz yerel operatör tarafından iptale düşürüldü. Mağduriyet yaşamamanız için arka plansa size tesis sunduk ancak bu sefer şebeke hatası aldık. Bulunduğunuz bölgede uygun port olmaması nedeniyle iptal edildi bilgisi size ulaşmış. Bu sebeple tekrar başvuru yaptığınızda boş port yok bilgisi aldınız. Hizmet verilecek boş kaynak bulunamadı hatası alındığı için yeni numara başvurusu da yapılamadı. 08.08.2020 tarihinde bu süreci tekrarladık ve arıza iş emri açık ama yerel operatörden yine red aldık. Bu süreç boyunca yerel operatörle görüşmelerimiz devam etti. Sorunun nedeni arka planda araştırılıyor. Dün ekip arkadaşlarım size ulaşarak yalın internet teklifinde bulunmuş ve sizin de onayınızla satış ekiplerimize bilgi verilmiş. Kararınızı tekrar gözden geçirdiğiniz için teşekkür ederim. BU süre zarfında kullanım yapamadığınız her gün tespit edilerek faturalarında indirim yapılacaktır.




  • bu sorunu çözmenizi umuyoruz türknet
  • ismetgg İ kullanıcısına yanıt
    Sorunu mutlaka çözeceğiz
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.