Şimdi Ara

YILLARDIR KULLANDIĞINIZ TELEFON HAT NUMARA İNTERNET VE PORTUNUZU NASIL KAYBEDERSİNİZ? TURKNET İLE.. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
3
Favori
7.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
119 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • olum cidden turknet in yapa sını kullanıyorum 100mbps'lik paket. speedtest okey ama internet aşırı yavaş. 16mbps adsl paketim geldi aklıma ondan hiçbir farkı yok hız olarak
  • Turktelekom hariç diğer operatörleri bilmiyorum ama turknette destek kısmında ciddi sıkıntılar var... Ben turknet kullanırken çok basit bir arıza (aslında arıza bile değil, yalın internet sonrası telefon devresi bağlanması sonucu yalın portu pstn ye aktarmadiklari için) 15 gün kafayı yemiştim... Habire iki gün üç gün ekiplere bildirdik Telekom ilgileniyor dediler... 15 gün sonunda kendim Telekom müdürlüğüne gide gele telekomdakilere rica minnet işimi kendim halletmissin...
    Sorun ise telefon ile internetin farklı portta olması imiş... 5 dk da ikisini birleştirdiler sorun çözüldü... Bunu kendim hallettim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türk telekom varken 5 10 tl ucuz diye saçma sapan ISS ye başvurdunuz ya rezilliğini buraya paylaşıyorsunuzya senin en büyük hatan :D

    saçma sapan ISS ye başvuruyorsun konuşuyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iPeople -- 16 Ağustos 2020; 13:2:26 >
  • problem çıktığında Türknet problemi TTNETE bildirse bile "kılını bile kıpırdatmıyorlar".
    Türknet ÜCRETLİ de olsa kendi yerinde servis ağını kurmalıdır.
  • onderweb kullanıcısına yanıt
    Türknet 3 defa Türk Telekom’a arıza bildiriminde bulundu 3 defa da ertesi gün geldi adamlar kontrol ettiler. Israrla Türknet kurulum görevlisinin kablolarımı kontrol etmediğini sorunun bina içi tesisatta olabileceğini tekrar kurulum görevlisi göndermelerini istedim. Adamlar aynı arızayı 4. Defa bildirdiler Türk Telekom’a. Sinirlenip iptal ettim. Türk Telekom’a geçtim adamlar aynı gün geldiler kurdular bina içi kabloda sıkıntı olduğunu belirtip değiştirdiler.

    Türknette çalışan insanlar görevlerimi yapmamakta. Sorun tamamen çalışanların görevlerini yapmaması kaynaklı. Torpille işe alınan bilmişiz kişiler olduğu belli. Komple çalışan tayfası değişmedikten sonra Türknetten hizmet almak imkansıza yakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoyrazKarayel59 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız testi sonucunuz ile birliktehttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • Bence ötekilere göre biraz pahalı ama en iyi hizmet Turkcel Suoeronlineda. Tabii onların da eksikleri vardir ama vodafonr turk telekom turkcel turknet arasinfan tek sececgim turkcell

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kurunc kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarı ile fiber internet altyapısı hariç (onlari turkcell vodafone kendi dosuyor) adsl hatların hepsi tt ye ait. Zatem bu yüzdende cogu zaman servis saglayicilarin (vodadone-turkcell) fiber hatları adsl hatlardan daha ucuz. Tt ye kira gibi para oduyorlarmis.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mr.yasoo kullanıcısına yanıt
    GIBIRNET’e geçtim 1 ay oldu vaadettikleri hızı da veriyorlar daha bir kez olsun sıkıntı yaşamadım şükür taahütte yok e daha ne olsun 😁



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 68023967 -- 16 Ağustos 2020; 19:57:7 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yalın geçişleri sırasında bir sorun olduğu için şu anda geçişler durdu. İlgili birimimiz sorunu çözdükten sonra tekrar yalın geçişlerini yapmaya başlayacağız. Ama telefon hattı için 2 aydır faturalandırma yapmıyoruz.
    nah yapmıyorsun nereye yapmıyorsun daha geçen çözüm merkezinden konuştuk adam sonradan bu ayın faturasından düştü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yalın geçişleri sırasında bir sorun olduğu için şu anda geçişler durdu. İlgili birimimiz sorunu çözdükten sonra tekrar yalın geçişlerini yapmaya başlayacağız. Ama telefon hattı için 2 aydır faturalandırma yapmıyoruz.
    böyle devam ederse ben işletmem için kullandığım ve evimde kullandığım 2 aboneliği de şutlarım aga işin şeyini çıkardınız bi problem oluyo karşımızda muhattap yok köşe mahallede telefonculuk yapan adamın bile call center'ı var
  • Ver mahkemeye. Her yere de yaz ki eksi puan olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinanakgl kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam en pahalı turkcell ama en iyi hizmet orada

    Diğer iss lerden 1.5 kat fazla ödesem bile superonline da kalacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoyrazKarayel59

    olum cidden turknet in yapa sını kullanıyorum 100mbps'lik paket. speedtest okey ama internet aşırı yavaş. 16mbps adsl paketim geldi aklıma ondan hiçbir farkı yok hız olarak
    o sorun bende de var 100Mbps TT altyapısından kullanıyorum hız modeme ulaşıyor fakat 480P video bile açamıyorum hatta Youtube'da üzerinde albüm kapağı resmi olan müzikleri bile dinleyemiyorum
  • Allah Türknet te olanlara yardım etsin.Bir sıkıntı yaşarsanız yandınız.Afrika ülkeleri gibi çare arar dururuz.Örneğimi? 5 defa arıza kaydı açtım sorunumu çözemediler diye.Sisteme böyle birşeyi eklemişler arıza kaydı veremesin diye.Bu kayıt ne zamandan beri mi var ? Nisan ayı başından beri.Ve arıza var ama ben kesintisiz problemsiz net kullanıyorum ne hikmetse? İlk hatalarında telefon hatırına tuttuğum Türkneti terkedeceğim.
    YILLARDIR KULLANDIĞINIZ TELEFON HAT NUMARA İNTERNET VE PORTUNUZU NASIL KAYBEDERSİNİZ? TURKNET İLE..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aklınyolubir kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus

    Türknette üst düzey bir yönetici yok mudur arkadaş ya şu konunun linkini atsanız da kriz masası kursalar. Resmen firma çöküşte, herkes birer birer sorun yaşayarak aboneliğini sonlandırıyor. E bu firmanın pazarlama, müşteri ilişkileri, strateji vs depatmanı yok mudur? çok ilginç gerçekten
    aylardır binlerce kullanıcı sesini duyuran duyuramayan bunları yaşarken yöneticilerin haberi yoksa zaten onlardan da yönetici olmaz, bizzat bu sonucun süreci onların kurgusudur, muhtemelen düşük maliyetli sıkı eğitimden geçirilmeyen (zira bir elemanın bir aylık eğitimine bile maaş vereceksin hesabı yapılıyorsa da) kısıtlı çalışanlar, kalite kontrolden geçmeyen ve hatta biliyoruz sıkışıksınız sallayın üç beş mesaj zaman kazanın diye talimat alıyorsa eğer bu sonuç normaldir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qlkn

    Arkadaşlar akıl sağlığınız düşünüyorsanız kullanmayın, çok yakın arkadaşımın yaklaşık 6 aydır internet kopma problemi vardı, çocuğun 6 ay boyunca interneti 5 dakikayla 1 saat arası değişen sürelerle gidip duruyordu. En sonunda yaklaşık 6 ay sonunda saha dolabıyla uğraşan TT çalışanını görünce yanına gitmiş ve konuyla alakalı ilk defa işlem yapıldığını öğrenmiş, kablolar paslıymış onu değiştirmişler. Bu esnada türknet ha çözdük ha çözeceğiz ayakları yapıyor 6 ay boyunca 6AY!

    Türknet bu süreçte probleminiz modemde olabilir, problem kablolarda olabilir yok ne bileyim ev tesisatında olabilir gibi şeyler zırvalıyor, ilgileniyoruz yalanları atıyor ve süreci uzatmak için elinden geleni yapıyor.

    Bana da 35mbps vdsl verebileceklerini iddia ettikleri için turknet yapa altyapısında olduğum için aynı gün vdsl modem alıp hattımı taşıdım, adsl 14mbps alırken vdsl 18 verebildiler sorduğumda ise size 25mbps verebiliyoruz dediler, e bana 35mbps verebiliyoruz dediniz sitenizde de öyle yazıyor diyorum, peki 25 nerede ben 18 alıyorum? Normal olur hattın uzunlugu falan diye zırvalayınca şarteller attı tabi. Mecbur olduğum için değiştiremiyorum da...

    Size tavsiyem hiç bulaşmayın.
    tipik aynı turknet teknik destek kalitesinin 6 aylık örneği, sahadayız, az kaldı, çözüyoruz, uçuyoruz kaçıyoruz diye 6 ay, halbuki hiç baktıkları bile yok aslında, 6 ayda hiç mi bir yetkiliye, ya da işine saygı duyan bir personele denk gelmez, yok ki gelmiyor işte, yeh..

    çok geçmiş olsun.. niye mecburuz ki bu arada, başka altyapı mı yok orada, taahhütleri de yok bunların?




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    La bas git hırsızlar sizi. Şeref onur nedir biliyor musunuz siz? Çalmak sizin uzmanlık alanınız hırsızlar ordusu olmuşsunuz. Sizin yüzünüzden kaç tane numara taşıma talebi açtım sayısı belli değil, hiç birini onaylamadınız sure uzadıkça paramızı çaldınız.

    Türknet = Hirsiz firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marmarali M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız memnuniyetsizlik nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.