Şimdi Ara

Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
897
Cevap
19
Favori
29.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tskler yukarıdaki sorgulamam tam adresimin sonucuydu. Ekstra başvuru zaten olmayacak. Mevcut port u başka firmaya geçirmek için sormuştum.

    Anladığım kadarıyla alt yapımda sorun yok gibi. İnşallah yarın firma yi sıkıştirinca xdls numaramı verir yoksa bunlarında hiç bir anlamı olmayacak


    Siz xdls yi öğrendiniz o zaman. Onay verirler umarım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meymenetli.bıçkın -- 13 Aralık 2023; 19:42:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu olaylar olmadan önceki 5 günlük kesintide eski xdsl numarasını mail atarak öğrenmiştim tabi degiştirmediler ise dediğiniz gibi fixnet üzerinden sorgulama yaptığımda xdsl no cevrilemedi hatası alıyorum şimdi eski xdsl numarasının pasif olup olmadığını nasıl öğrenebilirim bu fixnet üzerinden alınan sonuç net mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 13 Aralık 2023; 19:51:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • meymenetli.bıçkın kullanıcısına yanıt

    bana en son ekim ayında e-postayla fatura göndermişler. orada yazıyordu xdsl numaram. o şekilde öğrendim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt

    ben ekim ayında aldığım faturada yazan xdsl no'yu girdim hata vermedi. o xdsl no ile bugün geçiş için başvuru yaptım poyraznete.. modemde dsl ışığı yanmıyorken bende de hata veriyordu.. yandıktan sonra başvuruyu yaptım hata vermedi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben online işlemlerinde fatura detaya girince ad soyad vs. Bilgiler var. Ben oraya basınca pdf faturayı verir diye hiç girmemistim. Şimdi faturanın pdf ne de ulaşamıyorum. E devletten sabit hat sorgulamadan da bu bilgi yok. Yarın büyük ihtimal bunlar dönüş yapmayacaklar. Geçilecek diğer iss ler bunu bi şekilde goruntulemiyorlar mi. Ya da Türk Telekom bilir mi acaba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman şimdi sadece yaninetin onayına mı kalmış oluyorsunuz umarım bu kısımda sorun yaşamadan geçiş işleminizi tamamlanır bu yaninet işlemi onaylama ma durumu oluşur mu ki bunlara hiç birimiz ulaşamıyoruz ve güven sıfır artık geçiş yaptığımız firma nasıl ulaşacak bunlara buda muamada kalıyor yıl 2023 de neler yaşıyoruz arkadaş trajedi komedi filmi gibi resmen

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt

    evet geçiş için başvuru sürecini tamamladım geriye sadece yaninet'in çıkışımı onaylaması kaldı. o işle yeni geçtiğimiz iss ilgilenecek. inşallah yakayı kurtarırım bunlardan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meymenetli.bıçkın kullanıcısına yanıt

    hiçbir fikrim yok. xdsl no'ya nasıl ulaşılır başka türlü bilemiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen rezillik böyle bir olay olması çok saçma tüm aboneleri 1 haftadır madur etmeye kimsenin hakkı yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Öncelikler herkese hayırlı forumlar dileriz.


    Konu ile ilgili bilgilendirmeler size zaman aralıkları ile sms üzerinden sağlanmaktadır. Malesef Türk Telekom tarafından yapılan hatalı işlem sonucu Referans sözleşmelere aykırı şekilde tüm abonelerimizin xdsl (hizmet numaraları) iptal edilmiştir.


    Kendileri ile ilgili yazışmalar ve görüşmeler sağlanmış olup resmi bir dönüş yapmamaları üzerine BTK İnternet daire başkanlığı, BTK Yetkilendirme Daire Başkanlığı ve BTK Tüketici Hakları Başkanlığı'na KEP üzerinden resmi yazılarımız iletilmiştir.


    Durumun Pelicell veya YaniNet ile hiç bir alakası olmayıp sorun tamamen Türk Telekom sebeplidir. Resmi belgeler zaten web sitemizde zaman içerisinde ayrıca görüşünüze sunulacaktır.


    Tüm personelimiz siz abonelerimizin yeni hat girişlerinizi yapmak ile meşgul olması sebebi ile telefon ve whatsapp hattımıza işlemler bitene kadar ara vermiş durumdayız. Bu sebepten aramalarınız veya whatsapp mesajlarınıza dönüş sağlanamamaktadır.


    Abonelerimizin ortalama %70 i için iş emirleri Türk Telekom saha ekiplerine iletilmiş olup çalışmalarımız devam etmektedir.


    Saygılarımızla





  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Ben başka iss ye başvuru yaptım. Onay verirmisiniz acil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meymenetli.bıçkın kullanıcısına yanıt
    Gecis yapabilirsiniz. Size ait zaten bagli port var. Sakin iptal etmeyin port olmadigi icin bir daha baglatamazsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • scatter kullanıcısına yanıt

    Tskler yok zaten ben mevcut portu başka iss ye geçireceğim. Neyseki dediğiniz gibi portatif iptali vs. olmamış bende.

    Apartmanın girişinde internet kutusuna bakım dedim şansıma turk telekomun kabloya taktığı kartı buldum. Orda xdls numarası yazıyor. İş firmanın onayına kaldı inş orda da işi yokuşa sürmezler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar boşuna beklemeyin bu firmadan hayır gelmez artık alternatiflere bakmanızı tavsiye ederim
    Gigaspeed
    Fixnet
    Tavsiye ederim

    Geçin kurtulun sürekli kesinti bahane üretiliyor bu bahaneler bitmez

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yaki_55 Y kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun ama kaliteli ve uygun fiyatlı hizmet veren firmaları da değerlendirmek lazım

    Araştırmadan firma seçimi yapmamak lazım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Allah aşkına dalgami geciyorsunuz 1 hafta oldu be... 1 hafta yazıktır günahtır bu yaptığınız. İnsanlar mağdur edilmiştir ve bunun çözümü de islerimiz vardi duzeltmek icin mesajlara aramalara cvp vermedik...

    Yahu telefon başındaki callcenter lar mi teknik ekip telefon başındaki musteri temsilcilerimidir teknik ekip.

    Size guvenimiz tamamen gitti sonrasına dair hiçbir guvence bile yok. Rezil olduk paramizla resmen oysa piyasa fiyatinada getirmiştiniz daha da beter oldu hersey... Bunu nasıl becerdiniz cidden bi sorgulamalisiniz artik.. ne gelen var ne giden TT den.. ne zaman gelecegide şüpheli. ahh ahh... @PelicellTelekom


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    TT bir tek sizinle mi toplu xDSL iptali yapıyor, bunca talihsizliğin tesadüfi bir ucunda mısınız siz merak ediyorum doğrusu?


    Benim adresimde port yoktu. Şimdi bu saçma işlemler ardından benim portum açığa düştü ve başkası mı aldı? 3 gün öncesinde sorguladığımda boş port görünüyordu çünkü adresimde ama şimdi yine yok görünüyor. Yapılan işlemler ardından kişilerin xDSL numaraları değişecek mi yani, yoksa aynısının geri atanması mı söz konusu? Ben xDSL numaramı ve portumu yitirdim mi şimdi büyük merakla bekliyorum. Böyle abonelere ne yapacaksınız, değil 1 ayı 10 ayın iadesini yapsanız bana hiçbir değeri yok. Ben evden çalışıyorum, resmen ekmeğime kan doğradınız. Lütfen bu konuyu bir açıklayın da beklemek dert değil, 1 hafta daha bekleyelim, yeter ki herkes kendi altyapısına geri kavuşacak diyin. Umutla bekliyorum haberinizi, çok rica ediyorum. @PelicellTelekom





  • yaki_55 Y kullanıcısına yanıt
    Ip alamiyor gorunuyor. Firmaniz ile gorusun. Modem kurulumu gerekiyor gibi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.