Şimdi Ara

Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
897
Cevap
19
Favori
29.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaki_55 Y kullanıcısına yanıt
    Modemi ne zaman verdiler? Daha once dsldi fibere mi dondu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scatter -- 13 Aralık 2023; 23:37:21 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yaki_55 Y kullanıcısına yanıt
    Firma ip atayip internete cikis vermiyor. Tanimlamalari yapmalari ya da modeme confg gondermeleri gerekiyor. Kirmizi yanmasi ip alamadigini gosteriyor. Bu da ya modem kurumu tam degil ya da kullaniciz aktif degil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yaki_55 Y kullanıcısına yanıt

    Siz sorununuzu ilgili forum başlığında arasanız hocam, ilgili mesajlarımız geride kalıyor, yeni ISS'nizdeki durumunuzla konunun bir ilgisi bulunmuyor yanlış anlamıyorsam.

  • aFamous kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Telekomdan bu gün alınan bilgiye istinaden hataları sebebi ile kaybedilen devrelerin taraflarınca kurtarılarak firmamıza iade edileceği yönündedir. Beklemedeyiz.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    neden abonelerine faturasını göndermiyorsun? alo 189 maliye ihbar hattına ihbarda bulunduk. Maliye müfettişleri şirketinizi denetlemeye gelecek. Müfettişler gelip ceza kesmeden önce hemen faturalarını yolla abonelerin. Fatura gönderimi kanunu bir zorunluluktur!


    aboneler faturalarına istedigi zaman ulaşabilmeliler. pdf olarak fatura çıktısı bile alınamıyor online işlemlerden..Bu e-ticaret mevzuatına aykırı.. Bunun da bir yaptırımı ve cezası olmalı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafayareset.exe -- 14 Aralık 2023; 1:56:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    İnternet ne zaman gelecek?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Modemi tarafınıza yollamak için kargo bilgilerini de yazarsanız uygun olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    şunların rahatlığına gamsızlığına bakın! 6 gündür internet yok, millet işini gücünü dersini ödevini yapamıyor, bunlar 5 gün sonra anca keyfi gelip buraya birtakım bahaneler yazıp, sorumluluğu da telekoma atıp ortadan kayboluyor. aboneler ile ne bir iletişim var ne de sorumluluk duygusu... hayatımda bu kadar kötü yönetilen bir şirket görmedim.


    sgk'ya bile şikayet ettim bunları. insallah bir açığını bulup cezayı keser onlar da..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saat 10 gibi dsl ışığı geldi fakat internet yok
    Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ramazan26 R kullanıcısına yanıt

    Ayni durumdayim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç uğraşmayın arkadaşlar
    Hizmet xdls numaranızı bilseniz de gececeginiz firma hizmet numarası kapalı olduğu için işlemi baslatamiyor
    Tamamen firmanın eline kaldı.
    Tabi bunun hak araması olacak o ayrı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    1 haftadır netimiz kesik ve düne kadar müşterilerinize attığınız 2 SMS'i saymazsak hiç bir bilgi vermediniz. Bir hizmet satıyorsunuz, ama hizmet satmanın en önemli süreci müşteridir ve müşteriyi bilgilendirmeyi hiç düşünmüyorsunuz. Tüm ekibin teknik süreçle uğraştığı bu yüzden hiç bir mesaja dönülemediği bahanesini kesinlikle kabul etmiyorum, hiç birimiz çocuk değiliz. İşin neden böyle olduğu kimin suçu vb süreciyle kendi adıma ilgilenmiyorum.


    Sizden tek isteğimiz bağlantımızın düzeltilmesi ve XDSL numaralarımızın tarafımıza iletilmesidir.

  • Dün benim de DSL ışığım yanmıştı ve modem arayüzünde ISS kullanıcı şifresini kontrol edin gibi ISS tarafında bekler bir durum vardı gibi ama şimdi baktım geri sönmüş DSL ışığı. Hatta canlılık sıfır yine benim. Bu arada Yaninet yetkilisi TT kaynaklı bir yanlış işlem olmasından dolayı herkesin kendi altyapısının geri temin edildiğini söyledi. Geçiş işlemi başlatan bir arkadaş da elindeki Ekim ayında edindiği xDSL numarası ile geçiş işlemi talebini başarıyla yaptığını söylemişti, bu da aslında yeni xDSL atanmadığını gösterir bir durum gibi. Ama daha ne kadar sürecek bir durum çok muamma, herhalde bu ay iptaliz Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu  @PelicellTelekom

  • @lavdegon nasıl yaptı bilemiyorum ama ben daha yeni 10line.net e başvuru yaptım. Bana hizmet numarası kapalı görünüyor diye dönüş yaptılar.
    Yeni hat tesisi yapmak tek seçenek ona da artı 400 istiyorlar
    Gel de bunlara sövme şimdi. Lan hizmeti vermiyorsun anladık bari bırak başka firmaya geçelim o da yok. Şimdi durduk yere yeni hat aktivasyonuna 400 lira gidecek bunu ödeyecekler mi @PelicellTelekom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Dalga mı geçiyorsunuz?


    Kaç gündür internet hizmeti sağlayamıyorsunuz, telefonlara bakmıyorsunuz, whatsapp üzerinden yazılanlara bakmayıp cevap vermiyorsunuz.


    Konu ile bilgilendirmeleri zaman zaman yapıyoruz dediğiniz hangisi oluyor? Pardon en son sms attıydınız 48 saat içerisinde sorun giderilecek diye. Üzerinden en az 6 gün geçti. Yani 144 saat. Bu süre zarfında da sizlere hiçbir şekilde ulaşamadık.

    Hem de bu çağda. Yazıklar olsun.


    Tüm personelinizin hat girişi yapma gibi bir durumu olamaz. Her personelin iş tanımı bellidir ve o işi yapmakla yükümlüdür. Hat girişi yapacak personelinizin az ise geçici olarak ek personel alır işlerinizi çözersiniz.*

    Verdiğiniz hizmetin gereğince telefonlara ve / ve ya yazılı taleplere bakmak zorundasınız. Ben demiyorum kanunlar bunu söylüyor.


    Pardon unutmuşum, bakkal dükkanı işletir gibi firma işlettiğiniz için bunları da pek kale almazsınız.




    -Öncelikle hakkınızda dolandırıcılık şüphesiyle;


    Pelicellden kalma sözleşmenin, tek taraflı keyfiyete dayanarak geçersiz sayılması.

    Gönderdiğiniz sms bilgilendirmeleri.

    Telefon arama kayıtları.

    Online servisteki teknik destek kayıtları ve özellikle yeni bir kayıt oluşturamamamız için bir önceki kayıtları kapatmama durumunuz.

    Sistemdeki fatura bilgilerini oluşturmadan tahsilatlar yapmanız.

    Hatta son ödeme gününe 1 gün daha olmasına rağmen bugün ödemeniz gerekmektedir yoksa .... tl hat kısıtlama ücreti, kapama açma bedeli yansıtılacaktır diye gönderdiğiniz resmen tehdit sms leri.

    Bunların yedeklerini aldım.


    Dilekçeme bu evrakları ekleyip dolandırıcılık şüphesiyle savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.


    -BTK Yetkilendirme Daire Başkanlığı'na;

    Bu evrakların örnekleriyle beraber yaşanan durumlardan dolayı yetki belgenizin iptali için başvuruda bulunacağım.


    -Tüketici Hakem Heyetine;

    Bu evrakların örnekleriyle beraber gerekli başvurumu yapacağım.


    -Hazine ve Maliye Bakanlığı'na;

    Bu evrakların örnekleriyle beraber, özellikle usulsüz tahsilatlar yaptığınız, faturaları müşterilere tebliğ etmediğiniz için gerekli incelemelerin başlatılması için başvurumu yapacağım.



    -Bu aşamada hizmet veremediğiniz için müşterilerinizin mağduriyetleri oldu ve olmaya da devam ediyor. Kimi evden çalışıyordu, kimi ödevlerini yapmak için kullanıyordu, kimi internet üzerinden satış yapıyordu, ........ diye bir sürü kullanım şekli var. Bunların maddi zararlarını nasıl karşılayacaksınız?

    Bu ay faturalandırma yapmayalım mı diyeceksiniz? Lütfen daha fazla kendinizi en azından benim gözümde aşağılık, iğrenç ve itici duruma düşürmeyin. Bu zararları karşılamaya ne cüzdanınız ne de iş ahlakınız yeter.



    *Bu durumla da ilgili olarak Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gerekli başvuruları yapabilirim. Bu yazınızla kendinizi ihbar etmiş durumdasınız. Merak etmeyin bunun da yedeğini aldım, boşuna yazdığınızı silme / değiştirmeyle uğraşmayın :)





  • meymenetli.bıçkın kullanıcısına yanıt

    ben geçiş için başvuru yaptım ama geçiş tamamlanmadı benim de.. bana şu ana kadar geçmek istediğim iss'den hizmet numarasıyla ilgili olumlu veya olumsuz bir geri dönüş olmadı. sadece geçiş tamamlanınca size haber vereceğiz dediler. heralde onlar da geçişi yapamayacaklar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maalesef öyle gözüküyor. Hizmet numaraları sıfırlanmış gibi. Firmanın dediklerini kabul edersek tekrar aktif ya da xdls no ataması haricinde yapacak bir şey yok. Ya da yeni hat açmak lazım onun içinde 10line.net 400 istiyor. Kaç gündür int yok üstüne bide ekstra masraf. Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.