Siz modemi gönderici ödemeli gönderin, onlar kabul etmesin. Sorumluluk sizden çıkar. Cnryc34 arkadaş en doğrusunu yapmış. Elinizde delil olur, sonrasını onlar düşünsün. İçine ad soyad, abone numarası yazan kağıtta koyun. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (43. sayfa)
-
-
Tarifeler yeniden güncellenmiş.
-
Çüş bunlar olmayan internet için artık bu kadar para mı talep edecekler utanmazlar bu fiyatlara Kablonet Vodafone hatta TT de bile paket bulursun olmadı Türknete gidersin yeni kurulum parası istemeyen TT fiber altyapısı için bir firma arıyorum varmı böyle bir firma ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok tuhaf değil mi?
-
Bunlar batmış gibi hocam baksana hiç bir açıklama yok ne buradan ulaşabiliyoruz nede çağrı merkezinden online sistemlerinden kayıt açıyorum cevap veren yok mail atıyorum oradan da cevap gelmiyor bir ara TT kaynaklı hatalı port iptalinin bilgilerini paylaşacağız demişlerdi ondan sonra bir daha foruma yazıda yazmadılar ilgili belgeleri de sunmadılar sitelerinden
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 6 Ocak 2024; 13:44:17 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Üyeliğini iptal edenler hâlâ oim ye girebiliyor mu? Ben iptal ettim statü olarak da iptal edildi gözüküyor. Ancak hem giriş oluyor hem de fatura gözüküyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yeni bir kampanya daha.
-
Hocam sen şimdi firmanın diye evin resmini attın; vatandaş kapıya dayanmasın.
Burası Bursa değil mi? İstanbul mu burası? Ben nasıl kaptırmış gelmişim İstanbul'a.
-
Sözleşmede adres bu şekilde gözüküyordu. Biraz önce baktım güncellenmiş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1 saat önce Telekom aradı. Kurulum yapmak için geleceğini belirttiler. Az önce evdekiler ile görüştüm, yeni modem ile kurulum yapılmış. Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beni de geçen gün aradılar. Gelmeyin dedim firma hizmet numarası tanımlamış bana oim de gözüküyor. Aktif olmayan üyeliğe nasıl hizmet numarası tanımladılar anlam veremedim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
siz ne ne kötü bi firmasınız yaa.. turgay çakır a sms atmışsınız modemi teslim edin diye. siz normal değilsiniz. siz art niyetlisiniz.
modemi yolladık hemde para verip yolladık siz alıp paketi açmadan geri yollamışsınız. hastasınız siz. şimdi tekrar almadığınız modemi istiyosunuz zavallılar. @PelicellTelekom
gelen sms
3400079499 numarali aboneliginze ait ECBE5FC25908 seri numarali modemi tarafimiza iade etmemeniz sebebi ile 1500TL E-Arsiv faturaniz olusturulmustur. Modemi 7 is gunu icerisinde Mng Kargo 875040954 anlasma kodu ile tarafimiza iletmenizin ardindan faturaniz iptal edilecektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 9 Ocak 2024; 12:0:23 >
-
bana da almadığım modemle ilgili mesaj atmışlar, aboneliği iptal ettirdim, eski fiber modemi iade etmeniz gerekmektedir yazmışlar ancak benim hattım vdsl idi ve ben modem istememiştim o zaman ve modem vermemişlerdi zaten, böyle bişey olabilirmi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün durup duruken yeni kuruluma geliyoruz diye aradı telekom ekibi panele gittim baktım 2 aydır isteyip bulamadığım xdsl nosu panelde gözükür olmuş(belki de yeni numara) kurulum yapmayın dedim. yeni firmaya kurdurduk zaten sıfırdan dedim.
-
Arkadaşlar Bizim burada Pelicell dükkanı da kapanmış, yerlerinde yoklar. Nasıl iptal ettireceğim bu aboneliği yok mu bilen?
Bu arada hayatımda bu kadar utanmaz firma görmedim, neymiş borcum olduğundan internetim kesilmiş. Hem İnterneti gelmeyen aboneler ödeme yapmasın diye mesaj atacaksın hem böyle diyeceksin. Velev ki borcumu ödedim, sanki internet gelecek :))
Bir kaç Telekom ekibinden duydum. Borçlarını ödemediği için bunlar internet hizmeti veremiyormuş. İnterneti gelenlerde önümüzde ki günlerde yine kesintiye uğrar.
-
Başka firmaya taşı kardeşim bende öyle yaptım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski hizmet numarası ile geçiş başvurusu yapmıştım. 3 hafta önce hata alınmıştı bundan ötürü yaklaşık ,3 haftadır yeni hizmet numaramı paylaşmalarını bekliyordum .
Hiç bir yerden bunla ilgili bunlardan yardım alamadım her kanaldan bu durumu bildirmiş olduğum halde bir türlü geri dönüş yapılmadı tarafıma.
Neyse şansıma bunların online işlemlerinde yeni numarayı görüntüledim ve bugün itibariyle yeniden kurulum olmadan geçiş işlemi tamamlandı sonunda bunlardan kurtulmuş oldum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 12 Ocak 2024; 11:57:42 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Uygun diye köye babaannemlere adsl bağlatmıştık. Geçen aydan beri internet yokmuş herkes gibi bize de fatura geldi. Geçen ay online işlemlerden destek kaydı açmıştım cevaplanmadı. Şu anda online işlemlere de giremiyorum giriş bilgileri hatalı diyor, aradığımda da ulaşamıyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X