< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (44. sayfa)
-
-
Şifremi unuttum deyince telefona sms geliyor ve gelen bilgiler öncekiyle aynı. Sonuç olarak yine giriş yapmıyor. Maillerini kullanım dışı bırakmışlar, aramaları açmıyorlar, whatsapptan dönmüyorlar. Neye çattık anlamıyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu sayfa hiç tepki vermiyor hocam. Dün bakmaya gittim adsl ışığı da sönmüş ve edevlette de sabit hatlar sayfasında gözükmüyor. Muhtemelen benimkini iptal ettiler ama karşıdan net bir cevap alamadıkça kafa karışıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bugün sayfaya giriliyor ayrıca utanmadan başka firmaya geçince XDSL NUMARASINI ekrana koymuşlar alın siz onu .... yapacağınız işi biliyorsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu firmadan nasıl çıkacağız şimdi? Yeni firmaya geçtik ama bunlar cevap vermiyor ki iptal edelim. en son gele n100 liralık faturayı da ödemiyoruz değil mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafamustafaa -- 18 Ocak 2024; 12:39:39 > -
geçiş yaptıysanız umursamayın. sinyal alamıcakları için kapanacaktır yakında. o aslında fatura değil tabir yanlış millete algı yapıyor firma. o ön ödemeli kontür aslında. fatura kullandığın aldığın hizmet yada ürüne olur bunlarınki ön ödemeli. ödersen 1 ay internet verilıyor ödemezsen kapanıyor
-
Ben de nihayet kapattırabildim ama nereden baksanız zarar. Ayrıca yeni abonelik başlattım arkadaşlar Millenicom firmasından ama bir sorunum var. Şimdi evde değilim ve evdekilere sorduğumda modemde sadece power ve wlan ışığının yandığını söylüyorlar. Millenicom bana kullanıcı adı ve şifre gönderdi fakat henüz modemden bu bilgileri girmedim. Modemdeki dsl ve internet ışığının yanmaması arayüze kullanıcı bilgilerini girmediğim için olabilir mi? Yoksa bu bilgileri girmesem dahi kırmızı ışık yanması mı gerekirdi? Telekom ekiplerinin bağlantı yapıp yapmadığına emin olamıyorum. Eve de ancak birkaç gün sonra gidebileceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
A.q. firmasında yine kesinti sıkıntısı başladı. Bu gibi firmalara sövmeden iş yaptıramıyorsunuz. Anladıkları dil ve işletme potansiyeli maalesef böyle.
-
ben 100 hız için para ödüyorum gelen hız 30-40 arası.
bunlar bu.
geçiş yapmak için ISS arıyorum...
-
Ben buradan gigasped'e geçiş yapmıştım işlemi 2 günde hallettiler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sitelerine baktım 2024 fiyatlar güncellenmemiş.. siz hangi pakete ne kadara geçtiniz. birde elbette mükemmel aramıyorum ama hızı ve kopmaları nasıl?
-
35 mgbit fiber paketine geçiş yapmıştım ben geçiş yaptığımda bu paket 185 tl idi şimdi 159 tl ye düşmüş ve 6 ay sabit fiyat garantisi vermişler.
Birde ben paketi yazlık evime aldığım için henüz test edemedim sadece yazlıktaki güvenlik kamerasını kontrol edebildim telefondan uzaktan onun haricinde interneti kullanım deneyimim şu anlık ne yazık ki yok ama konusuna sorun isterseniz.
Konuda kullananların çoğu Ping değerlerinin diğerki firmalara göre çok iyi olduğunu belirtiyorlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
bu firmadan kurtulun.. üstelik artık diğer operatorlere göre pahalı durumdadır hizmeti olmadığı halde... Ü
KURTULUN BUNLARDAN ÇÜNKÜ HEP Bİ SORUN HEP Bİ SESSİZLİK UMURSAMAZLIK CEVAP VERMEMEK TELEFONLARA BAKMAMAK YANITLAMAMAK.
BİZİ KENDİ PARAMIZLA REZİL EDEN Bİ FİRMA BU
-
bu tür firmaları ayakta tutan ucuz internet arayanlar. ucuz iss sadece fatura kesiyorlar. bu fatura işini bile muhasebeci başka firmaya yaptırıyorlar. oturdukları yerden komisyondan para kazanan bu iss firmalar doğru düzgün ofisleri bile yok. beğenmedim ama çıtayı türknet hep koyuyor. 400 tl altındaki iss dikkat edin. bunların internet sistemleri yok, çoğu kiralıktır yada başka büyük iss sistemlerine kiraçıdır. kendileri birşey yapmaz. Sadece fatura kesip ve her ay senden aldığı parayı gerçek hizmeti aldığın yere öder.kalan farkı da cebine koyar. toptancı gibi emlakçı gibi düşün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaklaşık 1.5 ay oldu kurtuldum ama saçma sapan fatura niye gönderin anlamıyorum size mesaj falan atılmadı mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunlardan kurtulalı yaklaşık 1 ay oldu Ben bu firmada ki hizmet aldığım aynı xdsl numarası ile iptal etmeden aboneliği başka firmaya taşıdım ve mesaj gelmiyor artık ama halen bunların online işlemler menüsüne gire biliyorum ancak hizmet kısmında abonelik iptal edildi yazıyor ama buna rağmen online işlemler menüsüne gire bilmem tuhaf ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 30 Ocak 2024; 22:24:38 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
nasıl kurtuldunuz hocam
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X