< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
YAPA'dan VAE'ye geçiş... (2. sayfa)
-
-
O zaman ankastre bağlantısı yapılmamıştır hocam tt gelip sizin isminizin yazılı olduğu bir kablo bırakıyor
-
3 arkadaşım da vae geçiş yapıldı onlarda ekip gitmedi belki de ekip dediği kabloyu bırakacak olan kişidir ama kabloyu bırakacak olan kişi kurulum yapmıyor
-
Tahminimce, aynı devre numarası üzerinden ya da ankastrede size ait olan yere bağlantı tanımlanırsa extra birşey yapmaya gerek olmaz.
Ancak TTNet ekipleri mevcut hatta bağlantı yapmaz ayrı bir uç ve etiket bırakırsa, eski kabloyu söküp yeni bırakılan etikete bağlamanız gerekir.
Tamamen varsayım üzerine konuşuyorum, henüz benim geçiş işlemim yapılmadığı için.
-
Ankastre bağlantısı yapılacak denildi bana. İsmimin yazılı olduğu kağıda kabloyu geçirmişler ama kablo boşta değil, takılı.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Çok sorun değil ben yaptırırım onu kabloyu bırakırlar umarım en kısa sürede.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Turknet ile ilgili çok şikayet okuyoruz bu aralar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
o kablo eski kablo olabilir mi acaba ?
-
Olabilir, İnternetim gittiği için ekip gelip bağlantı yağmıştı. Hiçbir fikrim yok açıkçası bekliyorum.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
O zaman türk telekomu bekleyeceksiniz hocam
-
Merhaba, yapadan vae'ye geçiş işlemleri tamamlanmıştır. Hattın etiketlendiği yerden bağlantı yapılması için arkadaşlarım ekiplere bildirimde bulundu. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. Ayrıca vae altyapısı üzerinde VDSL boş port varsa 3 iş günü içerisinde geçiş yapılacaktır. -
-
-
Keyifli kullanımlar dilerim -
Merhaba, altyapınızın desteklediği paketi www.turk.net/oim sayfamızdan size önermekteyiz. Kontrol ederek geçiş yapabilirsiniz. -
@TurkNetDestek birtakım aksaklıklar yaşansa da sonunda VAE geçişim tamamlandı,
Ancak bazı soru ve isteklerim olacak.
Öncelikle durumu özetlemek isterim.
VAE geçişi sonrası 35 Mbps olarak tanımlanan paketimi 10 TL farkla üst pakete geçirmek istediğimi altyapımın yaklaşık 125 Mbps e kadar desteklediğini ve max hangi hıza sabitleneceğini sordum.
Bana verilen cevapta Turknette max 100 olarak bir paket olduğu ve 88 Mbps e sabitleyerek kullanabileceğim tavsiye edildi.
Bunun üzerine 88 değil de 100 e sabitleyin diye defalarcaa rica etmeme rağmen hızım 79 Mbps e sabitlendi.
Ve bunun nedenini sorduğumda verilen cevap aynen şu şekilde...
"Sizin göremediğiniz Telekom ekranlarında hattınızın desteklediği max değer tanımlanmıştır. Başka yapabileceğim bir işlem bulunmamaktadır."
Şimdi sormak istiyorum...
Üst pakete geçmem durumunda ne hız alacağımı sorduğumda bu yetkili arkadaş neden 88 e sabitleyelim dedi ?
Kabul etmem sonrasında neden 100 yada 88 değil de 79 a sabitledi ?
Bu söz edilen Telekom ekranlarındaki veriler anlık mı değişiyor ?
Şimdi sizden ricam;
Hattımı 100 Mbps e sabitlemeniz, yok eğer sabitlenmiyorsa bana bunun nedenini daha doğru ve dürüst bir şekilde açıklamanızdır.
Lakin SNR değerim de 79 Mbps hızda 17.
100 Mbps e sabitlenmesi durumunda düşse düşse 10'a falan düşer.
Söz konusu talebimin artık dikkate alınmasını ve hattımın 100 mbps sabitlenmesini rica ederim.
Ayrıca VAE geçiş süresince 14 gün internet kullanamadım bu sürenin de faturadan düşüleceği söylendi, umarım bunun için de ayrı bir uğraşa girmeye gerek kalmaz.
-
Merhaba, kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranızı ya da GSM numaranızı paylaşır mısınız? -
Yolluyorum. Ayrıca pm ile de sorunumu izah etmiştim. Ama daha okumadınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yoğunluk nedeniyle hemen dönüş sağlayamıyorum, kusura bakmayın.En kısa sürede yardımcı olacağım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X