Şimdi Ara

YAPA'dan VAE'ye geçiş...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 haftadır yaşadığım hız düşüklüğünden sonra YAPA altyapısından çıkıp VAE ye geçmek istiyorum.

    Geçiş ile ilgili 2, yaşadığım bağlantı kopması ve hız sorunu ile ilgili 1 olmak üzere toplamda 3 tane aktif destek kaydım bulunmakta.

    Bağlantı/Hız sorunu ile ilgili olarak TTNet Kaynaklı arıza yok deniliyor ancak herkes topu birbirine atıyor. Kısır bir döngüye girdik çıkamıyoruz :)

    Evime 800 metre uzaktan YAPA altyapısından hizmet alıyorum, Oysa ki evime 140 metre uzakta yenilenmiş erişim kabinleri var (çağrı detaylarında bunların kodlarını da belirttim.) ve 75 Mbps hız alabiliyorum, üstelik boş portta var :)

    Ama nedendir bilinmez Altyapı değişikliğinin olup olmayacağını ısrarla sormama rağmen tek kelime cevap alamıyorum.

    Bilindik hazır mesajlar, inceliyoruz, döneceğiz, bakıyoruz, ilettik...


    VAE değişikliği yapılması durumunda şuan aldığım hızın 3 katını çok rahat alacağım...

    (Tabi TTNet yada TurkNET hız sınırlaması uygulamazsa)


    Soru çok basit YAPA'dan VAE'ye geçiş işlemim yapılacak mı yapılmayacak mı ?

    Yapılacaksa, değişiklik işlemlerinin bir an önce yapılmasını,

    Yapılmayacaksa, göndereceğim iptal dilekçesinin ivedilikle işleme alınmasını rica edeceğim.


    @TurkNetDestek bu konu hakkında arkadaşlarınız ne diyor acaba ?


    Destek kayıtlarını da şuraya iliştireyim belki bir bakan olur.


    37510513

    37657732 (Bu kayıt komik, ben geçiş diyorum, arkadaş kabloları kontrol et diyor, o kadar otomatiğe bağlamışlar durumu)

    37747581








  • @TurkNetDestek arkadaşlarınız hala mı inceliyor destek kayıtlarını ?

  • Merhaba, VAE geçiş işlemleri 7 iş günü içinde tamamlanıyor. VAE geçiş uygunluğunuzun kontrol edilmesi için ilgili arkadaşıma tekrar bilgi veriyorum.
  • Hadi bakalım, pek inanasım gelmiyor ama :)

    İşimiz cevap vermeyen arkadaşlara kaldıysa yandık...

    Ay sonuna kadar beklerim, baktım çözemiyorsunuz iptal eder başka firmalara bakarız, güzel güzel hizmetimizi alırız @TurkNetDestek

  • @RapMasteR Seninle aynıyız 14 ünde başlatılan vae geçiş başvurum 27 ekim oldu hala ses yok.

  • @TurkNetDestek @ertuk123 kardeşimiz de aynı dertten muzdarip.

    Gerçi normal, otomatik yada kalıplaşmış mesajlar dışında derdimizi ne anlayan ne dinleyen var.

    Varsa yoksa bakıyoruz, inceliyoruz, devam ediyor, ilettik, ilgileniyoruz...

    Valla ben 2 gün daha beklerim, yeni fatura döneminden önce de sonlandırırım aboneliğimi.

    3 kuruş fazla veririm ama karşımda bir muhatap bulurum en azından...

    MH sıfır...

    DH forumuna üye olan hadi bir şekilde @TurkNetDestek adlı kullanıcıya ulaşıyor, belki işlemleri hallediliyor belki onlarda bir şekilde oyalanıyor.

    DH kullanmayanın vay haline :)

    TurkNET'teki çok saygıdeğer elemanların keyifleri gelecek cevap verecekler.

    Birde kalkıp kurumsallıktan vizyondan hizmetten kaliteden söz ediyorlar...

    Sorun yaşayan kullanıcıların hikayelerini Netflix dizisi yapsak Türk televizyon tarihinin en uzun soluklu dizisi ortaya çıkar :)





  • 18 Eylül'de başvurdum dün mesaj geldi geçiş yapıldı ankastre bağlantınız yapılacak diye. Bekliyoruz bakalım gelişme olursa haber vereceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Androge0s kullanıcısına yanıt

    Hocam sizi direk VDSL yemi geçirdiler? Birde ekiplerin ne zaman geleceğini söylediler size?

  • Rig3L kullanıcısına yanıt
    Görünüşe göre 35mbps pakete geçirmişler. Ekiplerin en kısa sürede geleceğini söylediler ama alışkınım pazartesiye kadar bekleyeceğim. Açıkçası kendim elektrikçi çağırıp yaptırmak istiyorum ama baktığım kadarıyla ekstra kablo falan yok boşu boşuna gelecek diye tereddüt ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Androge0s -- 27 Ekim 2020; 10:52:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 35 Mbps hız verirler, sonra hattın 75 yada 100 Mbps destekliyor +10 TL farkla hızınızı yükseltebiliriz derler :)

    Abonelik, ücret tahsilatı vs gibi konularda elinde telefon sizi arayan MH ne hikmetse destek kaydı açıldığında 3 maymunu oynuyor.

    Hadi aramasını da geçtim, kayıt açıyorsun sürekli otomatik yada kalıp mesajlar...

    TurkNET çatısı altında işini bilen, hakkıyla yapan, çözüm odaklı personel sayısı eminim ki bir elin parmaklarını geçmez.

  • Şimdi ankastreye gidip baktım etiketleme yapmışlar. Bu akşam bir tanıdığımı çağırıp bağlantıyı yaptırmaya çalışacağım. Tekrar yazıp sonuçları paylaşırım, yeni konuda açarım. Çok uzun bir süreç oldu 25 gün'e yakın internetim hiç olmadı ama bu iş olursa en azından mutlu son olacak gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RapMasteR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğumuz destek kaydının çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım en kısa süre içerisinde gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Androge0s kullanıcısına yanıt

    Hocam ankastreden tt sadece kablo bırakıyor daire içi bağlantıyı sizin yapmanız gerekiyor

  • RapMasteR kullanıcısına yanıt

    Hocam YAPA'dan VAE'ye geçişte ADSL ye geçirmişler beni, ADSL'den VDSL'ye geçişte 35 Mbps den 75 Mbps tanımlanması kadar kolay mı yoksa o aşamada da bir ton uğraşacak mıyım?

  • Sacrific3 S kullanıcısına yanıt
    Etiketlenmiş kablo ankastreye bağlı zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hız ile alakalı yaşadığım problemin aynısı. Altyapı 75 mbit destekli ve 125 metre uzakta kutu var. 2 yıl ttnet kullandım 12 mbit üstünü vermediler. Millenicom’a geçtim ve artık 35 mbit down-6mbit up hızlara kavuştum. Geçiş işlemi onay verdikten sonra 20 saat içerisinde tamamlandı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rig3L

    Hocam YAPA'dan VAE'ye geçişte ADSL ye geçirmişler beni, ADSL'den VDSL'ye geçişte 35 Mbps den 75 Mbps tanımlanması kadar kolay mı yoksa o aşamada da bir ton uğraşacak mıyım?

    Hızınız 35 ise zaten VDSL' dir. 35 ten 75 e upgrade işlemi basit onun için extra zahmete gerek yok, online işlemlerden bile kolayca yapılabiliyor bu işlem.

    Ama hızınız 16 Mbps veya altındaysa ADSL kullanıyorsanız, VDSL geçişi için hizmet aldığınız saha kabininde boş port olması gerekiyor.

    https://www.extranet.com.tr/altyapi//

    Yukarıdaki adresten altyapı ve port durumunu sorgulayabilirsiniz.





  • Yoğun ısrarlarım neticesinde MH tarafından arandım ve VAE' ye geçiş talebimin onaylanması gerektiği, onay vermem durumunda işlemlere başlanacağı ve max 7 iş günü içerisinde geçiş sürecinin tamamlanacağı belirtildi.

    Onayı verdim, artık bekleyeceğiz.

    Konu ile ilgili gelişmeleri takip edip aktaracağım.

  • Androge0s kullanıcısına yanıt

    Bağlı ise dairenize giden kablo bağlantısını sizin yapmanız gerekiyor vae geçişler de kurulum ekibi gelmiyor

  • Sacrific3 S kullanıcısına yanıt
    Orada ekstradan kablo yok, ayrıca daireme çekili hat var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.