Arkadaşlar, Hanıma ait iki adet banka kartı vardı, biri dijital kart(üzerinde numara olmayan) diğeri normal akkart. Akkart şifre yanlış girildiğinden blokeliydi, alışveriş için sabah hanıma havale yaptım, dijital kart ile işlem yaptık bakiye yetersiz uyarısı verdi. Müşteri hizmetlerini aradık bloke kalktı, 2 adet vadesiz hesap varmış, ben parayı blokeli kartın bağlı olduğu ıbana gönderdiğim için gözükmemiş, müşteri hizmetlerine kartlar her 2 hesabıda görsün dedik, tamam sorun yok işlem sağlaya bilirsiniz dedi. İnternet şubeye girip baktığımda kartlarda birer tane hesap vardı, yani iki hesabı da görmüyordu. Dijital karta bakiye olan hesabı ana hesap yapmaya çalıştım eklemedi hesaba ait kart var dedi hata verdi. Bakiye olan hesaba dijital kartı eklemeye çalıştım yine yapmadı. Dijital kartın bağlı olduğu hesapta bakiye ve hareket yoktu, bende hesabı kapatırsam tek hesap kalacağını düşündüm ve hesabı kapat dedim kapattı. Sonra kartlara baktığımda dijital kartta silinmiş, sistemde gözükmüyordu. Kartın kapandığı çok sıkıntı değil de içinde 1400 tl chip para vardı. Hemen müşeri hizmetlerini aradık, chip paranın açık olan diğer karta aktarılması için kayıt açtılar, bende şikayet vara ayrıca yazdım. Her işlem de onay ve sms isterken bu kartın sorgusuz sualsiz kapanması ne kadar normal bir durum. İşlemin nasıl sonuçlanacağını bilmiyorum, nasıl bir yol izlemeliyiz, daha önce başına gelen var mı? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin75 -- 24 Eylül 2022; 21:7:5 > |
Bildirim