Şimdi Ara

1400 TL kayboldu yardım edin lütfen-AKBANK'la ilgili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
3
Favori
1.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,


    Hanıma ait iki adet banka kartı vardı, biri dijital kart(üzerinde numara olmayan) diğeri normal akkart. Akkart şifre yanlış girildiğinden blokeliydi, alışveriş için sabah hanıma havale yaptım, dijital kart ile işlem yaptık bakiye yetersiz uyarısı verdi. Müşteri hizmetlerini aradık bloke kalktı, 2 adet vadesiz hesap varmış, ben parayı blokeli kartın bağlı olduğu ıbana gönderdiğim için gözükmemiş, müşteri hizmetlerine kartlar her 2 hesabıda görsün dedik, tamam sorun yok işlem sağlaya bilirsiniz dedi.


    İnternet şubeye girip baktığımda kartlarda birer tane hesap vardı, yani iki hesabı da görmüyordu.

    Dijital karta bakiye olan hesabı ana hesap yapmaya çalıştım eklemedi hesaba ait kart var dedi hata verdi.

    Bakiye olan hesaba dijital kartı eklemeye çalıştım yine yapmadı.


    Dijital kartın bağlı olduğu hesapta bakiye ve hareket yoktu, bende hesabı kapatırsam tek hesap kalacağını düşündüm ve hesabı kapat dedim kapattı. Sonra kartlara baktığımda dijital kartta silinmiş, sistemde gözükmüyordu. Kartın kapandığı çok sıkıntı değil de içinde 1400 tl chip para vardı.


    Hemen müşeri hizmetlerini aradık, chip paranın açık olan diğer karta aktarılması için kayıt açtılar, bende şikayet vara ayrıca yazdım. Her işlem de onay ve sms isterken bu kartın sorgusuz sualsiz kapanması ne kadar normal bir durum.


    İşlemin nasıl sonuçlanacağını bilmiyorum, nasıl bir yol izlemeliyiz, daha önce başına gelen var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin75 -- 24 Eylül 2022; 21:7:5 >







  • tahsin75 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Kayıt sonucunda chip paranın aktarılacağını düşünüyorum, yıllar önce chip para olduğunu unutup banka kartının yenisini istemiştim sonrasında hatırlayıp kayıt açtığımda yeni karta yüklemişlerdi. İşlemin sonucunu beklemekten başka bir çare yok bence.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • civilengineer23 C kullanıcısına yanıt

    Kartın yenisini neden istemiştiniz, kartı kapatmışmıydınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahsin75 T kullanıcısına yanıt
    Temassız özelliği yoktu o nedenle yenilemiştim, evet kapattım hatta işlemi şubeden yapmıştım kart teslimat süreci beklememek için isimsiz kart almıştım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yok mu başka fikri olan arkadaşlar, olumsuz dönüş olursa nasıl bir yol izlemeliyiz.

  • Uğraşırsan çözersin. Akbank genelde olumlu sonuç verir uğraşana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sonuç ne oldu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt

    16 ağustost kayıt açtım, çözmediler. kış geldi, bunlar daha geri dönecekler. bahara dönmezler inşallah  

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.