Üniversite mezuniyet tezim için bir araştırma yapıyorum. Konum sigorta da müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati üzerine. Konuyu araştırırken aklıma donanımhaber geldi en doğru bilgiyi sizden alabilirim diye düşündüm.
Sizce bu konuda ne gibi geliştirmeler yapılabilir, neler yapılırsa sigorta sahipleri olarak memnuniyet artar ? Ya da sizin sigorta şirketi değiştirmenizde sebepler neler ? Ne yaparlarsa aynı firmadan tekrar poliçe yaptırmayı düşünürsünüz.
Tabi ki en önemli etkenlerden bir tanesi fiyat ve maalesef o konuda da hocam pek sıcak yaklaşmıyor =) Bu seçeneğin dışında bir şeyler bulmam gerekiyor. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme