Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I apologize, but the service you have requested is currently not available. Any updates on this or other features will be posted on our official website atwww.knightonlineworld.com as soon as they become available. Please check back often for the latest Knight Online news. Also, you may post any ideas or suggestions you have on our feedback forums. Again, I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for playing Knight Online. Happy hunting!
- Knight Online Customer Support, CSR Vihas İŞTE GİZLİİ SORU DEĞİŞİMİM İÇİN GELEN BİR YARDIM PLS
Şövalye Onlinesi'ne temas etmek için teşekkürler müşteri Supportu . BEN ÖZÜR DİLERİM , FAKAT . . *knightonlineworld . Onlar mevcut olduktan sonra *com . Lütfen . DE , . TEKRAR , . Mutlu avlar !
anlamadımki !!
Özür diliyolar , rican bizim için müsait değil. Sen knigtonlineworld sitesine git onlar burada mevcut gibilerinden bişey diyolar. Lütfen son knight haberlerini sık sık kontrol et , düşünce ve önerilerini foruma söyle.. Tekrar özür diliyolar ve veda ediyolar..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme