Şimdi Ara

Yardımınız Gerekli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar.

    Konu özeti şöyle

    Bundan bir iki ay önce cam modül ile d Smarta geçtim.
    Cam modül veya tv den kaynaklı çözemediğimiz bir kaç kanalda ses sorunundan ötürü müşteri hizmetleri ile görüşme yaptım.

    1. Görüşmede sorunu dile getirip, sorunun çözülmemesi halinde cam modül yerine recevir talep edebilip edemeyeceğimi kendilerine ilettim.
    Verilen cevap olumlu denildi.

    Verilen olumlu cevap üzerine bu değişim için herhangi bir ücret verip vermeyeceğimI veya ileriye dönük bir ödeme çıkıp çıkmayacağını sorduğumda hayır cevabını aldım.

    Velhasıl sorunum çözülmedi, ikinci kez arayıp değişim talep ettiğimi dile getirip kayıt açtırdım.
    Kayıt açtırmamla müşteri hizmetleri değişim ücreti adı altında 50 TL bir ücret ödemem gerektiğini iletmesi ile yukarıda yazdıklarımın aynısı ona ilettim ama hayır denildi ücret var denildi.

    Neyse Hade sorun çözülsünde olan 50 TL ye olsun deyip tekrardan bu 50 TL dışında bir ücret vs ileriye dönük vermem gerekiyor mu gerekmiyor mu diye sorduğumda gene hayır hiç bir ücret yok denildi.

    Bugün servis geldi cam modülü aldı receviri verdi. Kurulum aktivasyon sırasında yetkili servis her ay 15 TL ilk bir kutu ücretinin çıktığını bana söyledi.

    Bunun üzerine sabahtandır müşteri hizmetleriyle bir ortak yolda buluşamadık. Ücretsiz denilen her şeyden bir ücret çıktı.

    Sonuç olarak daha önce başına böyle bir olay gelen var mı ?

    Ne yapılmalı nasıl bir yol izlenilmeli, yardımcı olursanız çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teneke_kupa -- 2 Eylül 2020; 21:15:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.