Şimdi Ara

Yarın Tucson 2016 Elite Plus alacağım ve kullandığım ilk otomatik aracım olacak.Ne önerirsiniz? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
1
Favori
3.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun bir süre 2016 elite plus modelini kullandım bende.
    Öncelikle hayırlı olsun.
    Şansıman ve motor uyumu oldukça güzel bir araç.
    Fakat, çok trafik olan yollarda şansıman ısınma hatası verip motoru kapatmanızı söyleyebilir.
    Bu durumu yaşamamak adına çok dur kalk olan trafikte mümkün mertebe freni az kullanmak ve manuel de kullanmakta yarar var.
  • Hala vakit varken alma. Çok büyük bir pişmanlık duyarsın. Hele rodajdan önce ilk haftalarda en aşağı 14-15 litre yakar şehir içinde. Sakın alma!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt kolay kolay 10 litrenin altına düşmüyor.

    3008'e yönelmek mantıklı olur.
  • Yaninsa bir de benzin istasyonu al .. bu arada kaca aldiniz araci ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli Hocam;

    Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun. Güle güle kullanın.

    Tucson bu segmentin en şık duran aracı. Ayrıca f/p anlamında donanımını da göz önüne alındığında yine rakipsiz.

    Çok beğendiğim bir araç.

    Otomatik işinde pek stres yapılacak bir şey yok. Sol ayağınızı oradaki ayak yerine dayayın hiç kaldırmayın tamamdır.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 7 Aralık 2017; 10:21:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • almayın hata edersiniz. benzinin 6 liraya dayandığı ülkede bu verimsiz hantal araç ocağınıza incir ağacı diker.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Godiantus

    Benim anlamadığım 2 ayak var,2 pedal var.Sol ayakla fren sağ ayakla gaz neden kontrol edilmiyor.

    Sol ayak manuel araç kullanımında debriyaja sürekli abanmaktan hissiz hale geliyor belli süre sonra. Deneyin boş yolda sol ayak frenini göreceksiniz
  • Çok tatlı ve harika bir araç ama yukarıda yazıldığı gibi yakıt konusu canınızı sıkabilir.
    2013 i30 bile şehir içinde 9 litre yakıyor aralarında 300 kg fark var.
  • Aracı kullandım etrafimda birkaç kişide daha var.

    Ortalama 10-11 tüketiki var.

    Ayrıca çok yakışıklı araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    ben de öyle yapmıştım,hatta çorabı bile çıkartmıştım.İyi kide böyle yapmışım birkaç kere sol ayağımı atar gibi oldum ,çıplak ayak pedala değince basmadan geri çekmiştim,bence etkili bir yöntem.
  • uzun yol 7 s.içi 8-12 lt yakıyor. sonuçta 1700 kg araç 5lt yakacak hali yok. donanım olarak oldukça başarılı
  • Bir şey sormak istiyorum otomatik vites konusunda.Şimdi arabayı frene basarak P de çalıştırdık sonra frene basılı şekilde direk D ye mi alıyoruz yoksa önce N sonra D mi?Aynı şekilde geri gitmek içim P de R ye mi alıyoruz?O N yani boşu nerde kullanacağız anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Godiantus

    Bir şey sormak istiyorum otomatik vites konusunda.Şimdi arabayı frene basarak P de çalıştırdık sonra frene basılı şekilde direk D ye mi alıyoruz yoksa önce N sonra D mi?Aynı şekilde geri gitmek içim P de R ye mi alıyoruz?O N yani boşu nerde kullanacağız anlamadım.

    Fren basili.el freni cekik...p den direk d ye aliyosun...el frenini indirip el frenini indirip frendeb ayagini cekip devam ediyosun..



    N uzun sureli isiklarda araba d pozisyonunda beklediinde ayakta frende.araba gitmek istiyo d de ama sen fren yapip duruyosun ya.sanzumana yuk binmesin diye n ye alip oyle bekliyosun.gerci tam otomatiklerde gerek yok diyolar...



    Onun disinda n yi kullanmiyosun.r ye alirken once n felan yok.hangi konumdaysan cek r ye....



    Burda kafa karistiran kendi adima bi nokta var.bazi kaynaklar derki



    Yokustasin....once n ye al el frenini cek.ayagini frenden cek araba bi el frenine otursun...sonra frene bas p ye al....ki sanzumana yuk bindirme..bence mantikli olan bu



    Bazi kaynaklar derki ayni pozisyonda n ye al.el frenini cek.ayak hala frende sonra p ye al...yani ayagi frenden cekme..fren ....n.... el freni.....p....sonra fren cek.burda ner degilim...yokuslarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tucsonlara lpg uyumlu değil o yüzden çoookkk üzer.Dizel qq ya 1.2 mtv avantajlı qq 3008 daha mantıklı olur.Tucson hafta sonu gezmelik zevk için alınır.Şehiriçi sürekli kullanımda sahabını yakıta boğar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mknsm

    uzun yol 7 s.içi 8-12 lt yakıyor. sonuçta 1700 kg araç 5lt yakacak hali yok. donanım olarak oldukça başarılı

    Yakıt pahalı olunca ister istemez ekonomik olmayan seçeneklere eleştiri çok oluyor.



    Genelde güçlü benzinli motora sahip modeller kullanıyorum, 1 hafta önce de Tucson T-Gdi aldım.



    Tucson 177Hp ve 1750 kilo ancak 1994 de kullandığım 86Hp 1035 kiloluk Tempra ile aynı tüketime sahip, tabi o zamanki yakıt fiyatı ile şimdiki de alakasız :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Tucsondaki DCT otomatik mi,yarı otomatik mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çift kavrama otomatikleştirilmiş şanzıman, tam otomatik değil.



    Bilindik üreticilerden Zf,Aisin,Getrag gibi tam otomatik değil.



    Muadili Dsg,Edc gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPG li 1.6 t-gdi 4x4 otomatik incelemesi ilerde lpg düşünürseniz bir inceleyin
  • Boş vites genelde olağan dışı durumlarda kullanılıyor. Araba çekilirken falan.

    Ama uzun süre ışıklarda bekleyeceğiniz zaman da boşa alabilirsiniz. 1 dakikadan fazla bekleme yapılacak yerlerde boşa alıyorum mesela. Benim arabada R veya D'den N'ye tek bir dokunuşla geçiş yapılabiliyor. Arabaya birisi inip binerken falan N'ye alıyorum.Veya daha önce yazdığım gibi, çok ters bir yere park etmişsem N'de bırakıyorum.



    Bu arada arabayı vites kolu N veya P'de değilse çalıştıramazsınız aklınızda olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Çift kavrama otomatikleştirilmiş şanzıman, tam otomatik değil.



    Bilindik üreticilerden Zf,Aisin,Getrag gibi tam otomatik değil.



    Muadili Dsg,Edc gibi

    Yani dsg gibi sıkıntılı mı baskı balatası filan ısıbma problemi yoğun trafikte masrag mı çıkarır sonuçta pejonun aisin yapım 6 ileri tam otomatik gibi sorunsuz değil di mi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.