Şimdi Ara

Yarın Tucson 2016 Elite Plus alacağım ve kullandığım ilk otomatik aracım olacak.Ne önerirsiniz? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
1
Favori
3.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Çift kavrama otomatikleştirilmiş şanzıman, tam otomatik değil.



    Bilindik üreticilerden Zf,Aisin,Getrag gibi tam otomatik değil.



    Muadili Dsg,Edc gibi

    Yani dsg gibi sıkıntılı mı baskı balatası filan ısıbma problemi yoğun trafikte masrag mı çıkarır sonuçta pejonun aisin yapım 6 ileri tam otomatik gibi sorunsuz değil di mi .

    Doğrudur hocam,ısınma yapma olasılığı koşullara göre her zaman var.

    Hatta yakın zamanda gittiğim Maslak Hyundai'da ki dct şanzımanlı araçların vites kolu körüklerinde,belirli koşullarda şanzımanın ısınma yapabileceği ve durumda alınabilecek önlemlerin de yazdığı bilgilendirme etiketleri de mevcuttu.

    Bana göre otomatik şanzıman tercih edilecekse,ne tek kavrama yani yarı otomatik,ne de yukarıda bahsettiğim gibi trafik v.s. gibi şanzımanı zorlayabilecek koşullarda her an çuvallama potansiyeli olan çift kavrama otomatikleştirilmiş şanzımanlar değil;

    Gerçek tam otomatik özellikle aisin,Zf yeni nesil şanzımanlar tercih edilmeli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • nacker kullanıcısına yanıt
    Bir de son olarak otomatik araçlarda freni bırakınca kendiliğinden gitmeye başlıyor.Aynı şekilde R’de yani geri giderken de kendi gidiyor mu?İlk defa otomatik alacağım için soruyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Çift kavrama otomatikleştirilmiş şanzıman, tam otomatik değil.



    Bilindik üreticilerden Zf,Aisin,Getrag gibi tam otomatik değil.



    Muadili Dsg,Edc gibi

    Yani dsg gibi sıkıntılı mı baskı balatası filan ısıbma problemi yoğun trafikte masrag mı çıkarır sonuçta pejonun aisin yapım 6 ileri tam otomatik gibi sorunsuz değil di mi .

    Doğrudur hocam,ısınma yapma olasılığı koşullara göre her zaman var.

    Hatta yakın zamanda gittiğim Maslak Hyundai'da ki dct şanzımanlı araçların vites kolu körüklerinde,belirli koşullarda şanzımanın ısınma yapabileceği ve durumda alınabilecek önlemlerin de yazdığı bilgilendirme etiketleri de mevcuttu.

    Bana göre otomatik şanzıman tercih edilecekse,ne tek kavrama yani yarı otomatik,ne de yukarıda bahsettiğim gibi trafik v.s. gibi şanzımanı zorlayabilecek koşullarda her an çuvallama potansiyeli olan çift kavrama otomatikleştirilmiş şanzımanlar değil;

    Gerçek tam otomatik özellikle aisin,Zf yeni nesil şanzımanlar tercih edilmeli.

    Tşkler bilgilendirme için zaten hyundai forumunda da tucson kullanıcılarından bu tarz şikayetler okumuştum .3008 alacaksın kafa rahat.Sorunsuz bin.Hem çok yakıp bi de şanzıman problemi potansiyeli .Uzak dururum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    3008 almayı kim istemez de,hem de tam otomatik aisin şanzıman.

    Fiyatlarda almış başını gitmiş 160 170 binlerde, tırmandıkça tırmanır bu gidişle.Hayal oldu çoktan benim için en azından bu fiyatlarla 3008'e binmek

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet.

    Fakat şöyle bir durum var, benim aracım tam otomatik tork konvertörlü. Yani aşırı bir eğim olmadıkça freni bırakırsanız D'de de R'de de yavaş yavaş ilerliyor. Tork konvertörün yapısı gereği motoru viteste iken stop etmek mümkün değil. Aracı en yüksek viteste bile kaldırabiliyorsunuz.
    Sizin aracın otomatiği çift kavramalı yani manuellerdeki gibi debriyaj kullanıyor. Hiç böyle bir araba kullanmadığımdan fazla bilgim yok ama eğimli yerlerde freni bırakınca hill holder gibi bir sistem varsa araba kendiliğinden ilerlemeye başla diye tahmin ediyorum.
  • Bunu alacagina lada niva al. En azinda suv a biniyorum dersin. Surekli 4x4 safkan arazi, fiyatida uygun daha ne olsun bide ustune otomobil alirsin normal.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakankaran kullanıcısına yanıt
    2016 Elite Plus Turbo 4x4 127 bine aldım.17bin kmde ve gerçekten tek hata yok,kaza,boya yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Evet hill holder var,iniş desteği de var.
    Kendi kendine giderken kaza yapmayalım sonra.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    3008 almayı kim istemez de,hem de tam otomatik aisin şanzıman.

    Fiyatlarda almış başını gitmiş 160 170 binlerde, tırmandıkça tırmanır bu gidişle.Hayal oldu çoktan benim için en azından bu fiyatlarla 3008'e binmek

    Haklısonız ama 2.el 3008 uygun alırım kafam rahat tosuncuk alıp benzinlik istasyonuyla dost olup acaba şanzıman ısındı mı yok kavrama gitti mi derdim olmazdı tork konvertörlü ömürlük binerdim tip desen harika.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Evet.

    Fakat şöyle bir durum var, benim aracım tam otomatik tork konvertörlü. Yani aşırı bir eğim olmadıkça freni bırakırsanız D'de de R'de de yavaş yavaş ilerliyor. Tork konvertörün yapısı gereği motoru viteste iken stop etmek mümkün değil. Aracı en yüksek viteste bile kaldırabiliyorsunuz.
    Sizin aracın otomatiği çift kavramalı yani manuellerdeki gibi debriyaj kullanıyor. Hiç böyle bir araba kullanmadığımdan fazla bilgim yok ama eğimli yerlerde freni bırakınca hill holder gibi bir sistem varsa araba kendiliğinden ilerlemeye başla diye tahmin ediyorum.

    Çift kavramada da aynı şekilde ilerliyor hocam. Hatta ben eğimli yolda arabanın düz yoldaki hızında ilerleyebilmesi için kendi kendine gaz verdiğini dahi gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O kadar da hızlı gitmiyor hocam İnsanın seri yürüme hızı diyebiliriz. Ki frene hafifçe dokununca duruyor zaten.



    Otomatiğe alışın, sıkışık trafikte giderken manuelin daha riskli olduğunu fark edeceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Evet öyledir tabi.yıllardır kullanırım araç fakat ilk defa otomatik olacağı için soru işaretleri var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum ben öğrenmek için babamın aracını birkaç tur kullanmıştım, uzun zaman oldu.Kullanıcılar sana bilgi verir umarım.
  • Ben olsam gözü kapalı yeni Koleos alırdım.


    Yarın Tucson 2016 Elite Plus alacağım ve kullandığım ilk otomatik aracım olacak.Ne önerirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan3156 -- 10 Aralık 2017; 1:45:53 >
  • Arkadaşlar 150-160la giderken arabanın arkasının hafif titremesi normal mi sizce?Bir de 2016 modelde AEB(otomatik fren) var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Godiantus

    Arkadaşlar 150-160la giderken arabanın arkasının hafif titremesi normal mi sizce?Bir de 2016 modelde AEB(otomatik fren) var mı?

    Aracınız hayırlı olsun.



    Dediğiniz hızlarda titreşim normal değil, iyi bir rot balansçıda aracı rot balansa sokun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.Araba daha 17.000 kmde.Olması tuhaf.Aşırı bir titreşim değil ama hissediliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Godiantus

    Teşekkürler.Araba daha 17.000 kmde.Olması tuhaf.Aşırı bir titreşim değil ama hissediliyor.

    Kilometre ile hiç ilgisi yoktur, aracı bayiden sıfır km çıkarıp daha 10kilometre bile gitmeden sert bir çukur vb ile balansı bozmak mümkündür kaldı ki benim kaç tane sıfır km aracım oldu; kimileri sıfır km de bile sorunlu balansa sahipti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Şimdi farkettim.1-2 yaşında aracın böyle olması normal mi?Paslı gibi.
    Yarın Tucson 2016 Elite Plus alacağım ve kullandığım ilk otomatik aracım olacak.Ne önerirsiniz?Yarın Tucson 2016 Elite Plus alacağım ve kullandığım ilk otomatik aracım olacak.Ne önerirsiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tucsonda sorunlar başlamış yakıt malumdu zaten üstüne titreme bi de paslanma o ne öyle ya 2 yıllık araç 95 model torosun altı gibi her şey tip görünüş değilmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.