Bildirim
Yarın Tucson 2016 Elite Plus alacağım ve kullandığım ilk otomatik aracım olacak.Ne önerirsiniz?
Modica® Konk - Vegan Deri RFID Korumalı Unisex Mekanizmalı Akıllı Cüzdan Kartlık, İnce Modern Minimalist Tasarım : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B08XQGP92V
2 ay önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Sol ayağını unut yeter
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence 3008 al
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hayırlı olsun umarım yakın tarih aracım çok yakıyor
acil bir çare tarzında bir başlıkla görmeyiz. -
Benzinli ama 1.6 motor var.
100 kmde 7 litre yakar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turboysa şehir içi 14 lt yakar bu da kmde 80 krş demek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: isyankar97
Benzinli ama 1.6 motor var.
100 kmde 7 litre yakar
arkadaşımda bu arabadan var.
10 litrenin üstünde geziyor.
hadi sağlıcakla kal. -
Turbo varsa 12-13 litreler gorulur.Turbosuz olan modelse 9-10 lari gorursunuz. -
Öncelikle hayırlı olsun.
Park ederken yanaşıp durduğunuzda ilk olarak el frenini çekin. Sonra vitesi N'ye alıp ayak frenini bırakın, sonrasında vitesi P'ye alın.
Benim kullandığım daha hızlı diğer yöntem ise yanaştınız; vites D veya R'de, el frenini çekin, sonra ayağınızı frenden çekip vitesi P'ye alın.
Burada uzun gözükmesine bakmayın, alıştıktan sonra yapmanız bir saniye anca sürüyor.
Bunların amacı park halinde arabanın yükünü şanzıman üzerinde bırakmamaktır. Düz zeminde bir sıkıntı olmaz fakat eğimli yerlerde önce vitesi P'ye alıp el frenini sonra çekerseniz, arabanın yükü doğrudan şanzımana biner. Uzun vadede zarar verebilir.
Bir de belki benim biraz takıntı haline getirdiğim bir olay var. Arabayı çok ters bir yerde bıraktıysanız yani başka bir arabanın size çarpma veya arabanın çekilme ihtimali varsa, vitesi N'de bırakıyorum. Olur da çarparlarsa veya çekicinin arkasına takıp götürürlerse şanzıman zorlanmasın diye.
Otomatik araçların fren pedalı sol tarafa doğru daha geniş olur. Bu sebeple sol ayağınızla alışkanlık sonucu debriyaja basar gibi yaparsanız ayağınız çok büyük ihtimalle frene denk gelecek. Eğer hakim olabiliyorsanız, sol ayağı mümkün olan en sol tarafta tutarsanız sorun olmaz. Sıkıntı yaşarsanız alışana kadar sol ayağın üstüne oturmak da bir çözüm
Vites kolunuzda nasıl seçenekler olacak bilmiyorum. Eğer D'nin dışında 2-3-4 gibi vitesler varsa, kolu hangi sayıya getirirseniz araba o kadar vitesmiş gibi davranır. Mesela 4'e getirirseniz, 1>2, 2>3 ve 3>4 geçiş devri yükseleceği gibi, kesiciye girene kadar 4.viteste kalır. Özellikle dağ-bayır yollarda çıkarken yüksek viteste gitmeye çalışıp devirden düşmeyi engellemek veya inişlerde motor frenini artırmak için kullanabilirsiniz.
Eğer + - işaretli vites kolunuz varsa kolu hareket ettirerek, (bu konuda tam emin değilim) D konumunda bulunduğunuz vitese göre küçültme-büyültme yapabiliyorsunuz.
-
DCT şansuman çok teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet turbolu fakat ben bu yakıt tüketiminin de biraz sürücüye bağlı olduğunu düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tam duracakken alışkanlıktan hemen sol ayağı atmayın, yolun ortasında kalıverirsiniz
Alışana kadar sol ayağın üstüne oturmak kesin çözüm. Yokuşlarda frende bekleyin, sıkışık trafikte arada N konumuna getirin vitesi beklerken. Yüksek devirlerdeyken vitesi manuele almayın bir de. -
Benim anlamadığım 2 ayak var,2 pedal var.Sol ayakla fren sağ ayakla gaz neden kontrol edilmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Godiantus
Evet turbolu fakat ben bu yakıt tüketiminin de biraz sürücüye bağlı olduğunu düşünüyorum.
bu tüketimde sizin faktörünüz inanın çok az olacak
şehir içinde
14 litreleri bir görün
sonra gerisini konuşuruz -
Kurallara uymanı ve dikkatli sürmeni öneririm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sol ayakkabını çıkarıp öyle kullan birkaç defa. -
Aracın şehir içi tüketimini ne kadar dikkat ederseniz edin 10 un altına dusuremezsiniz.7 litreler falan ciddi hayal.Ben size reel tüketim değerlerini söyleyeyim, şehir içi normal kullanımda 12, trafikte 14 civarı, performanslı kullanımda 15-16 dan aşağı yakmiyor o araç.Daha önce kullandığım ve son derece beğendiğim bir model ancak tuketimi bu şekilde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı
Aracın şehir içi tüketimini ne kadar dikkat ederseniz edin 10 un altına dusuremezsiniz.7 litreler falan ciddi hayal.Ben size reel tüketim değerlerini söyleyeyim, şehir içi normal kullanımda 12, trafikte 14 civarı, performanslı kullanımda 15-16 dan aşağı yakmiyor o araç.Daha önce kullandığım ve son derece beğendiğim bir model ancak tuketimi bu şekilde.
arkadaşım büyük bir hevesle aldı şu an satma derdinde.
performanslı kullanımda 16 ları rahat görüyor.
trafikle 12-14 arası.
şehir içi sakin kullanım zar zor 10 -
Bunu yaparsanız istemsiz bir şekilde ikisinede aynı anda basarsınız ve bu hiç iyi sonuçlar vermeyecek bir hareket..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence çok güzel bir araç almışsınız, sizi uzun yolda üzmez hız kurallarına uyun ve aracı tanımadan ekstrem hareketlere girişmeyin :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Aracın şehir içi tüketimini ne kadar dikkat ederseniz edin 10 un altına dusuremezsiniz.7 litreler falan ciddi hayal.Ben size reel tüketim değerlerini söyleyeyim, şehir içi normal kullanımda 12, trafikte 14 civarı, performanslı kullanımda 15-16 dan aşağı yakmiyor o araç.Daha önce kullandığım ve son derece beğendiğim bir model ancak tuketimi bu şekilde.
|
bu tüketimde sizin faktörünüz inanın çok az olacak
şehir içinde 14 litreleri bir görün sonra gerisini konuşuruz |
arkadaşımda bu arabadan var.
10 litrenin üstünde geziyor. hadi sağlıcakla kal. |
Öncelikle hayırlı olsun.
Park ederken yanaşıp durduğunuzda ilk olarak el frenini çekin. Sonra vitesi N'ye alıp ayak frenini bırakın, sonrasında vitesi P'ye alın. Benim kullandığım daha hızlı diğer yöntem ise yanaştınız; vites D veya R'de, el frenini çekin, sonra ayağınızı frenden çekip vitesi P'ye alın. Burada uzun gözükmesine bakmayın, alıştıktan sonra yapmanız bir saniye anca sürüyor. Bunların amacı park halinde arabanın yükünü şanzıman üzerinde bırakmamaktır. Düz zeminde bir sıkıntı olmaz fakat eğimli yerlerde önce vitesi P'ye alıp el frenini sonra çekerseniz, arabanın yükü doğrudan şanzımana biner. Uzun vadede zarar verebilir. Bir de belki benim biraz takıntı haline getirdiğim bir olay var. Arabayı çok ters bir yerde bıraktıysanız yani başka bir arabanın size çarpma veya arabanın çekilme ihtimali varsa, vitesi N'de bırakıyorum. Olur da çarparlarsa veya çekicinin arkasına takıp götürürlerse şanzıman zorlanmasın diye. Otomatik araçların fren pedalı sol tarafa doğru daha geniş olur. Bu sebeple sol ayağınızla alışkanlık sonucu debriyaja basar gibi yaparsanız ayağınız çok büyük ihtimalle frene denk gelecek. Eğer hakim olabiliyorsanız, sol ayağı mümkün olan en sol tarafta tutarsanız sorun olmaz. Sıkıntı yaşarsanız alışana kadar sol ayağın üstüne oturmak da bir çözüm Vites kolunuzda nasıl seçenekler olacak bilmiyorum. Eğer D'nin dışında 2-3-4 gibi vitesler varsa, kolu hangi sayıya getirirseniz araba o kadar vitesmiş gibi davranır. Mesela 4'e getirirseniz, 1>2, 2>3 ve 3>4 geçiş devri yükseleceği gibi, kesiciye girene kadar 4.viteste kalır. Özellikle dağ-bayır yollarda çıkarken yüksek viteste gitmeye çalışıp devirden düşmeyi engellemek veya inişlerde motor frenini artırmak için kullanabilirsiniz. Eğer + - işaretli vites kolunuz varsa kolu hareket ettirerek, (bu konuda tam emin değilim) D konumunda bulunduğunuz vitese göre küçültme-büyültme yapabiliyorsunuz. |
Bence 3008 al
|
Değerli Hocam;
Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Tucson bu segmentin en şık duran aracı. Ayrıca f/p anlamında donanımını da göz önüne alındığında yine rakipsiz. Çok beğendiğim bir araç. Otomatik işinde pek stres yapılacak bir şey yok. Sol ayağınızı oradaki ayak yerine dayayın hiç kaldırmayın tamamdır. Saygılarımla. |
Turboysa şehir içi 14 lt yakar bu da kmde 80 krş demek
|
arkadaşım büyük bir hevesle aldı şu an satma derdinde.
performanslı kullanımda 16 ları rahat görüyor. trafikle 12-14 arası. şehir içi sakin kullanım zar zor 10 |
hayırlı olsun umarım yakın tarih aracım çok yakıyor
acil bir çare tarzında bir başlıkla görmeyiz. |
Benzer içerikler
- en iyi buji markası
- araba neden hava yapar
- opar yağ yorumları
- nissan qashqai 1.6 dci triger seti ne zaman değişir
- nissan skystar motor ömrü
- telegram indirim kanalları
- superb fiyat
- kia 2024 fiyat listesi
- togg şarj istasyonu fiyat
- byd seal lion
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X